Nollapiste energia Suomen laki ja verotus?

Mitä jos asennan Joe cell mun autoon, se ei kuluta polttoainetta tämän jälkeen.
Saanko minä ongelmia valtion kanssa? Mitä jos rakennan nollapiste "muuntajan"
tuottamaan 10kw sähköä minulle, sanko ongelmia verottajan kanssa? Missä menee raja,
pitääisikö mun jättää bensaletku kiinni niin että auto vielä käyttäisi vaikka 0.1l/100km?
Miten paljon sähköö saa tuotta kotona ilman ongelmia?

15

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä neuvo

Mee huuhaa-osastolle noine nollapisteinesi.

• Nollapiste on

tähteen kytketyssä muuntajassa.Maadoitusta siihen ei kytketä.

• Nollapiste on kirjoitti:

tähteen kytketyssä muuntajassa.Maadoitusta siihen ei kytketä.

terve
        viitatko nytten Thomas Henry Moray käyttämään laitteisiin??? hänen laitteet eivät tarvinneet maadotusta "He developed various versions of the device, the latest of which did not need the aerial or earth connections, weighed 50 pounds and had an output of 50 kilowatts. This device was tested in both an aeroplane and a submarine, thus showing the device to be fully self-contained and portable. It was also tested in locations which were fully shielded from electromagnetic radiation."

http://free-energy-info.co.uk/Chapt7.html

en ole ihan varma miten näitä tehdään, minulla oli mielessä maadotetttu laite esim "KAPAGEN, the Tariel Kapanadze's generator" mikä on maadotettu siihen syötetään noin 150w sisään ja saadaan n. 2500w ulos

http://jnaudin.free.fr/kapagen/index.htm

kytkentäkaavio missä näkyy maadoitus

http://jnaudin.free.fr/kapagen/k32.gif

olisi aika helppo rakentaa tarvisi vaan vanhan mikroaalto uunin :)
        minun tietojen mukaan toi 150w mitä tarvitaan voidaan otta ulostulosta kuin piiri on aktivoitu.

• Peli Poikki
        free.energy kirjoitti:

terve
        viitatko nytten Thomas Henry Moray käyttämään laitteisiin??? hänen laitteet eivät tarvinneet maadotusta "He developed various versions of the device, the latest of which did not need the aerial or earth connections, weighed 50 pounds and had an output of 50 kilowatts. This device was tested in both an aeroplane and a submarine, thus showing the device to be fully self-contained and portable. It was also tested in locations which were fully shielded from electromagnetic radiation."

http://free-energy-info.co.uk/Chapt7.html

en ole ihan varma miten näitä tehdään, minulla oli mielessä maadotetttu laite esim "KAPAGEN, the Tariel Kapanadze's generator" mikä on maadotettu siihen syötetään noin 150w sisään ja saadaan n. 2500w ulos

http://jnaudin.free.fr/kapagen/index.htm

kytkentäkaavio missä näkyy maadoitus

http://jnaudin.free.fr/kapagen/k32.gif

olisi aika helppo rakentaa tarvisi vaan vanhan mikroaalto uunin :)
        minun tietojen mukaan toi 150w mitä tarvitaan voidaan otta ulostulosta kuin piiri on aktivoitu.

Jätä nyt kaikki kytkentäasiat jonkun ammattilaisen tehtäväksi.Aiemmin kysyit viranomaisista.Jos kytkennöilläs tapat jonkun viattoman, kyllä sen jälkeen viranomaisia riittää.Älä tee virityksiä.

• Peli Poikki kirjoitti:

Jätä nyt kaikki kytkentäasiat jonkun ammattilaisen tehtäväksi.Aiemmin kysyit viranomaisista.Jos kytkennöilläs tapat jonkun viattoman, kyllä sen jälkeen viranomaisia riittää.Älä tee virityksiä.

ammatiltaan ole sähköasentaja niin sähköturvallisuus on kyllä hanskassa. haluan vaan minimoida mun rahan kulutusta turhiin menoihin, kuten sähkölaskut. minun näkemys on että tämä ns. vapaa energia kuuluu jokamiehen oikeuksiin ihan sama kuin otan veden omasta kaivosta niin mun ei tarvii maksaa vesilaitokselle. jos otan sähkön ilmasta niin eikö se ole sama juttu?

• Peli Poikki
        free.energy kirjoitti:

ammatiltaan ole sähköasentaja niin sähköturvallisuus on kyllä hanskassa. haluan vaan minimoida mun rahan kulutusta turhiin menoihin, kuten sähkölaskut. minun näkemys on että tämä ns. vapaa energia kuuluu jokamiehen oikeuksiin ihan sama kuin otan veden omasta kaivosta niin mun ei tarvii maksaa vesilaitokselle. jos otan sähkön ilmasta niin eikö se ole sama juttu?

Kun kerran olet alan miehiä,niin kysy Setistä.Sieltä selviää kaikki.Älä tee vääriä "johtopäätöksiä".

• Peli Poikki kirjoitti:

Kun kerran olet alan miehiä,niin kysy Setistä.Sieltä selviää kaikki.Älä tee vääriä "johtopäätöksiä".

kiitos neuvoista

olisi varmaan tukesin tarkastajat vähän ihmeissään laiteesta. mutta olen kyllä varma siitä että ne tietävät että jos sinulla on 3km johtoa vedetty ulos maanpällä niin siitä tulee kilovoltti luokkaa jännitettä päistä, vaikka se on milliampeeri luokka esim 20kv 10mA = 200w ilmaista energiaa. pitää vaan selittä että tämä laite on kompakti muuntaja tälle ilmiölle, mille on lisätty kondensaattori ja kipinä kärki että virrasta saadan jatkuvaa. muuntaja alentaa jänniteen ja pvc putki tupla puolalla on 3km antenni. jää nähtäväksi jos menee läpi :). tarkoitus on liittää muuntaja 3 tuhannen litran vesisäiliöön lämmitämään veden niin siitä tulee erillinen piiri muista säkökytkenäistä. se on omaan käytöön niin en tiedä tarviiko käydä tukesilla lainkaan mutta siksi minä näitä kyselen täälläkin.

• Peli Poikki
        free.energy kirjoitti:

kiitos neuvoista

olisi varmaan tukesin tarkastajat vähän ihmeissään laiteesta. mutta olen kyllä varma siitä että ne tietävät että jos sinulla on 3km johtoa vedetty ulos maanpällä niin siitä tulee kilovoltti luokkaa jännitettä päistä, vaikka se on milliampeeri luokka esim 20kv 10mA = 200w ilmaista energiaa. pitää vaan selittä että tämä laite on kompakti muuntaja tälle ilmiölle, mille on lisätty kondensaattori ja kipinä kärki että virrasta saadan jatkuvaa. muuntaja alentaa jänniteen ja pvc putki tupla puolalla on 3km antenni. jää nähtäväksi jos menee läpi :). tarkoitus on liittää muuntaja 3 tuhannen litran vesisäiliöön lämmitämään veden niin siitä tulee erillinen piiri muista säkökytkenäistä. se on omaan käytöön niin en tiedä tarviiko käydä tukesilla lainkaan mutta siksi minä näitä kyselen täälläkin.

Älä vaan mene tekemään noita virityksiä siten,että lähialueen muksut pääsevät niihin käsiksi.Tulee viranomaiset ja muutakin murhetta.

• enakkotapaus
        free.energy kirjoitti:

kiitos neuvoista

Paikallinen sähkölaitos saataisi olla kiinnostunut tuosta 3 km:n "antennista".
        Muistan tapauksen jossa joku oli värkännyt korkeajännitelinjan lähelle oman "antenninsa" Kyse ei silloinkaan ollut ilmaisesta energiasta vaan energian varastamisesta. Sakot ja korvausvelvollisuudethan siitä tuli..

• Ilmaiset lounaat
        enakkotapaus kirjoitti:

Paikallinen sähkölaitos saataisi olla kiinnostunut tuosta 3 km:n "antennista".
        Muistan tapauksen jossa joku oli värkännyt korkeajännitelinjan lähelle oman "antenninsa" Kyse ei silloinkaan ollut ilmaisesta energiasta vaan energian varastamisesta. Sakot ja korvausvelvollisuudethan siitä tuli..

Mikään energia ei ole ilmaista,ei edes varastetut.Toiset senkin maksaa.

• Ilmaiset lounaat kirjoitti:

Mikään energia ei ole ilmaista,ei edes varastetut.Toiset senkin maksaa.

terve
        kyse ei ollut miten nämä laitteet toimivat, mutta kuin tämä nyt näyttäisi olevan uusi ilmiö teille niin tässä on vähän uutta tietoa teille. kuin asennetaan uusia sähkölinjoja niin ei ole mitään paikalista sähkökenttää lähellä, silti kaapeleissa on jännitettä eli ne pitää maadottaa että ei napsahda sormille. mistä tämä jännite tulee, no se tulee tausta säteilynä ympäristöstä ja auringosta. nämä laitteet toimivat samalla sätelyllä ja toiminta periaate on patentoitu 1901 ennen kuin vaihtovirta sähkö otettiin käyttön samalta henkilöltä kuin patentoi vaihtovirta generaattorin. eli tässä ei ole kyse energian luomisesta tai varastamisets nytten vaan sen muttamisesta yhdestä muodosta toiseen. ja siitä 3km antennista vielä, jos kattelet kytkentäkaaviota http://jnaudin.free.fr/kapagen/k32.gif niin huomaat että kyse on parin metrin antennista joka ei tarvii olla sähkölinjan alla.

video laitteesta
        http://www.youtube.com/watch?v=qPz-AwPy4Sg&feature=player_embedded

• terve

kysymys ei nytten ollut että miten mämä laitteet toimii vaan mitä valtio sanoo näistä. mutta tässä on yksi esimerkki näistä huuhaa laiteista

Don Smith has produced some forty eight different devices, and because he understands that the real power in the universe is magnetic and not electric, these devices have performances which appear staggering to people trained to think that electrical power is the only source of power.

The device shown below is also physically quite small and yet it has an output of 160 kilowatts (8000 volts at 20 amps) from an input of 12 volts 1 amp (COP = 13,333):

This is a device which can be placed on top of a table and is not a complicated form of construction, having a very open and simplistic layout. However, some components are not mounted on this board. The twelve volt battery and connecting leads are not shown, nor is the ground connection, the step-down isolation transformer and the varistor used to protect the load from over-voltage by absorbing any random voltage spikes which might occur, but more of these things later on when a much more detailed description of this device is given.

http://free-energy-info.co.uk/Ch3/Fig36.jpg

• omalla vastuulla....

saat rakennella mitä haluat. Jos näillä virityksillä tapat itsesi, niin ei voi voi, mutta jos jonkun ulkopuolisen, niin se tietää linnareissua ja velkavankeutta loppuiäksi.

• ....................

Nollapiste-energia on huuhaata, pseudotiedettä, kuten Wikipedia (englanninkielinen) siitä kertoo.

• 0 Piste pirkko

Joko laitos toimii ja tuottaa energiaa? Kerro kokemuksia ja ohjeita. 0-piste-energia kelpaa mullekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1566
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1179
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe