Itse olen ihastunut itseäni 15 vuotta vanhempaan mieheen. Olen itse 28-vuotias.
Tilanne ; Minulta kysytään papereita edelleen jokapaikassa, mies on ehkä vähän nuoremman näköinen kuin on. Minä olen yksinhuoltaja(kaksi pientä lasta), hänellä on teini-ikäinen lapsi. Minä saan laskea joka pennin, hän todella hyvin tienaava.
Ihmiset eivät usko että olen ihastunut häneen hänen takiaan, vaan tietysti rahojen vuoksi. TOTTAKAI! Tosi ärsyttävää.. Tapasimme tilanteessa jossa en todellakaan ajatellut että hän olisi rikas, sairaalassa. Ei siellä näe edes vaatteista ihmisestä mitään kun kaikilla on samanlaiset. Tapasimme monia kertoja ennen kuin tiesin siitä. Ihastuin häneen heti sairaalassa.
Olen aivan heikkona häneen ja hän minuun.
Kaikkein vaikeinta on hänen äitinsä suunnalta... Haukkuu ja vähättelee.
No, olen todella nuori verrattuna mieheen, urheilullinen pitkähiuksinen blondi, kauniiksikin useasti haukuttu.
Pelkään etten saa onneani, koska tämä nyt ihmisistä vaikuttaa joltain stereotypiseltä suhteelta... Nuori nainen vie "vanhan" miehen rahat.. HUOH..
En jaksaisi todistella aina sitä miten en edes tiennyt hänen rahoistaan...
Kohtalotovereita? Toisten kokemuksia olisi kiva lukea.
Suuri ikäero...
16
816
Vastaukset
- Mitä väliä?
Sori, ei ole kokemusta vastaavasta, mutta jos mieskin on vapaa, en ymmärrä mitä ihmeen väliä sillä on mitä muut teistä (ehkä) kuvittelee. Ei sun tarvi "todistella" kenellekään yhtään mitään - ei edes mahd. tulevalle anopilles - sillä teidän rakkaushan on teidän kahden aikuisen ihmisen yksityisasia eikä kuulu kenellekään muulle. Niin, näin siis JOS mieskin on vapaa. Ukkomieheen sekaantumista en todellakaan suosittele.
- kaisu 564879
Tuota kannattaa kuitenkin saada se anoppikin vähän lämpenemään vaikuttaa kuitenkin teidän suhteeseen..
- jeppu69tre
oletko posliini??
- mies 63
Olen,mutta olen hetero,siirry g-sivuille.
- helppoa..
Ainahan voit käytökselläsi osoittaa, että näin ei ole: maksa itse kaikki kulusi. Niin minäkin teen, en huoli miestä maksajaksi, vaikka tuloerot ovat huomattavat. Puoliksi menee kaikki yhteiset menot (asuminen ja siihen liittyvät menot, ruoka). Omat kulut maksan itse.
- sdddd
Juuri näin. Maksamalla myös jatkossa itse kaikki laskusi ja kulusi, teet samalla myös testin itsellesi. MIkäli et ala haikailla extraetuja arkeen miehen pörssin kautta, olet todella rakastunut vain häneen ihmisenä.
- tulivaanmieleentossa
Miksei mies voi tehdä selväksi äidilleen, ettet ole hänen rahojensa perässä? Pikkuisen selkärankaa ja uskallusta mieheltäkin, ellei äitinsä satu olemaan pahimman luokan diktaattori.
- Tämä on totuus
Täällä kirjoittelemalla yrität vain uskotella itsellesi, että et muka olisi "rakastunut" hänen rahoihinsa. Olet tyypillinen toisen siivellä eläjä. Olen täysin varma, että jos se mies yhtäkkiä köyhtyisi, niin jättäisit hänet saman tien.
- Cleopatra1960
Sanoisin että kannattaa harkita kaksi kertaa ennen kuin ryhdyt itseäsi huomattavasti vanhemman miehen kumppaniksi! Olin itse saman ikäinen kun tutustuin 18 vuotta vanhempaan ulkomaalaiseen liikemieheen. Mies osoittautui varsinaiseksi tyranniksi ja ilmoitti alkajaisiksi että haluaa muuttaa minut. Onnistuikin - alistamalla ja mustasukkaisuudella! Rakkaus on tunnetusti sokea ja 5 vuotta meni niin etten käynyt missään vaan istuin illat kotona odottamassa hänen puheluaan (mies asui toisessa maassa) kunnes lopulta aloin miettimään että millä oikeudella hän vaatii minua pysymään neljän seinän sisällä. Seuraavat 5 vuotta yritin tehdä eroa mutta mies ei jättänyt rauhaan vaan sai aina lopulta suostuteltua pysymään yhdessä. Kunnes sitten 10 vuoden piinan jälkeen pakkasin kimpsut ja kampsut ja muutin toiseen maahan!
- ota opiksi
ja se on sinun päänsärkysi jos sulle ei suomalainen mies kelvannut, mitä yhteyttä tällä sekoilullasi on muka ikäeron kanssa tekemistä.... ei mitään
- Cleopatra1960
ota opiksi kirjoitti:
ja se on sinun päänsärkysi jos sulle ei suomalainen mies kelvannut, mitä yhteyttä tällä sekoilullasi on muka ikäeron kanssa tekemistä.... ei mitään
Haha - minkäs puun takaa sinä huutelet. Pidä ihmeessä mölyt mahassasi :-).
- oppeliini
Sinä et ole enää niin "todella nuori verrattuna mieheen" , kohta30 v! Mies on vasta 45 joten teidän ikäeronne ei pitäisi olla mikään iso asia.
Mitä taas tulee varallisuuteen, on luonnollista ja ansaittua että 45v karriääri mies(tai nainen) ansaitsee tyopanoksestaan ansaitusti palkkaa. Ja jos on talousnero, osaa sijoittaa sen oikein.
Miksi teet siitä noin ison asian?
Sinulla on ollut kaikki mahdollisuudet saada sama taloudellinen tausta kuin miehellä nyt on. Mutta sinä olet valinnut tehdä lapsia ja suunnata energiasi heihin. Se on todella hienoa!
Ole iloinen miehen puolesta ja kunnioita häntä ihmisenä, oli hänellä rahaa tai ei!
Mitä taas tulee ulkonäkoon, oletetaan että huolehdit itsestäsi ja lapsistasi, tiedät kuinka parhaiten venytetään joka penni. On totta että reippaat ja itsestään huolehtivat ihmiset ovat helpompia joiden kanssa ystävystyä.
JA sisäinen kauneus tavallisesti loistaa päällepäin.
Joten ole iloinen uudesta ystävästäsi , mutta älä KOSKAAN missään vaiheessa varasta aikaasi lapsiltasi.
Pidä AINA mielessäsi että sinun ensisijainen velvollisuutesi ja huolenpitosi kuuluu huolellisesti ja hyvin harkiten hankkimillesi lapsillesi.
Mies, vaikka hän olisi alkuvaiheessa kuinka ihana, tulee olemaan kakkossijalla vielä hyvin kauan aikaa.
Mutta tämänhän sinä jo tiedät ennestään :) - selvännäkijä
sen äiti on varmaan vanha kuppanen lortto joka ei saa miestä joten se on kateellinen sulle koska olet kaunis.
Vakuuta anopille, että jos menette naimisiin, niin teette avioehdon.
Eiköhän siitä usko.- penetraatioon
Työ suhteet ovat tuollaisia etenkin sairaalassa, kaikilla samanlaiset valkoiset takit.
Ehkä tuo arvontus joka tulee työn kautta. Voisi ikä ero olla kuinka paljon hyvänsä,
Enemmänkin.. - ikä on asenne
Tuo 15 vuotta on ihan mitättömän vähän tänä päivänä. Itselläni on pari naisystävää, jotka on kimpassa 20 nuorempien miesten kanssa. Eikä tämäkään tunnu hidastavan kun tosi on kyseessä. Välillä tuntuu, että ainut sopiva seksuaalinen kokonaisuus on juuri vanhempi nainen ja nuorempi mies. Mutta, ihmiset on yksilöitä tässäkin.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä kun rakkaus iskee tulta. Ja ne jotka katsoo ja osoittelee on yleensä omaan elämäänsä pettyneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047