mikä se on??? toimisto vihdin tiellä
Yöjalka
6
282
Vastaukset
- sellainen asdif23
Auttaa nuoria saamaan ryhtiä elämään ja keskustelee asiallisia kadulla olevien/aikaansa viettävien nuorten kanssa. Vapaaehtoistoimintaa.
- nuorianähnytkään
Tä? Sovittelutoimisto se on.
- do diin-
Riitelijöiden kerho..
- zxcvbnm,
Mukavaa ja kiinnostavaa vapaaehtoistyötä, jolla on merkitystä.
- Tärkeää
Katupartiointia, nuorten tukena olemista. Sovittelutoimintaa. Osa palkollisia, partioijat pääasiassa vapaaehtoisia. Vuosi sitten uutena vuotena näin kun auttoivat sammuneen nuoren turvallisesti ambulanssiin kun kaverit ( n.14-15n?) olivat itse juovuksissa ja pelkona oli ettei vanhemmat saa tietää. Yrittivät väkisin raahata ( täysin tiedottoman) nuoren mukaansa. Oli kova pakkanen ja nuoret, varsinkin tytöt olivat pukeutuneet todella vähiin vaatteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671