ensimmäisesssä lauseessa

Helluntailainen.

ensimmäisesssä lauseessa ateisti sanoo:
- minä en kiellä jumalaa, minulta ainoastaan puuttuu usko

kahden minuutin päästä ateisti sanoo:

JUMALAA EI OLE OLEMASSA!

18

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja minä kuulun niihin jotka eivät usko ilman todisteita.

• Itse olen positiivinen ateisti, eli mielestäni tieteessä ei ole tällä hetkellä mitään sellaista tietoa, joka antaisi aihetta edes pohtia niinkin epätodennäköistä mahdollisuutta, kuin jumalan olemassaoloa.

• 3rfdgtfh

Pöh. Näiden nettikeskustelujen ulkopuolella ei koko asialle uhraa pienintäkään ajatusta. Merkityksetöntä. Ainoat, joita ateistien mielipide asiasta jatkuvasti kiinnostaa, raivostuttaa, ihmetyttää, närkästyttää ja puhututtaa olette te sekopäähihhulit. Ettekä siltikään voi asialle yhtikäs mitään.

• No yritetäänpä muotoilla määritelmä uudestaan:

Ateistit ovat henkilöitä, jotka eivät pidä eri uskonnoissa palvottuja tai pelättyjä, yliluonnolliseksi miellettyjä olentoja todellisina, vaan mielikuvituksen tuotteina.

• ???????

Helluntailainen, 5 Mooses 32:8 oletko lukenut? Uskotko noihin kaikkiin jumaliin?

• ??????? kirjoitti:

Helluntailainen, 5 Mooses 32:8 oletko lukenut? Uskotko noihin kaikkiin jumaliin?

En ole Helluntalainen. Yritin vain määritellä ateisti-sanaa vähän uudelleen, juuri aloittajaa varten.

5 Mooses 32:8-9

8 Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat ja kullekin oman jumalan.*

[Käännös "kullekin oman jumalan", sanatarkasti "Jumalan poikien luvun mukaan", tukeutuu Qumranin tekstin ja kreikankielisen Septuaginta-käännöksen lukutapaan. Osa Septuagintan käsikirjoituksista kääntää "Jumalan enkelien luvun mukaan". Hepreankielisen tekstin myöhempi lukutapa on "israelilaisten luvun mukaan".]

9 Herran osuus on hänen kansansa Israel, ja Jaakob hänen perintömaansa.

• Pyhä Viha

Ensimmäisessä lauseessa helluntalainen kertoo, miten hän ei vihaa ketään, vaan että hänellä on rakkauden sanoma.

Seuraavassa lauseessaan hellari kertoo, miten verisen tulenpalavasti hän vihaa homoja, naispappeja, ateisteja, muslimeja, evoluutikkoja, avoliitosssa eläviä, feministejä, tiedemiehiä, heavy-muusikkoja, Israelin toimia kritisoivia sekä niitä ihmisiä, jotka kieltävät häntä hakkaamasta omia lapsiaan - ihan vain joitain mainitakseni.

Kun se hellarin koko uskon kaikkein olennaisin asia on aina vain se Pyhä Viha. Rakkauden uskonto (mukamas) jonka ainut käytännön ilmenemismuoto on ainainen tulenpalava Pyhä Viha kaikkea ja kaikkia kohtaan.

• Huipputiedemiehistä vain muutama prosentti vaivautuu osallistumaan koko jumala-keskusteluun.
      Huomattavasti suurempi osuus uskoon tulleista rivitiedemiehistä sensijaan ovat erittäin aktiivisia esiintymään julkisuudessa.
      Valtaosaa ihmisistä koko jumal-kysymys ei ylipäätään edes kiinnosta senvertaa, että ottaisivat keskusteluun osaa.

• ?????

kekek-kekek Esitin kysymykseni aloittajalle (helluntailainen), en tarkoittanut
        sinua helluntailaiseksi,anteeksi.

• xdcfgvbxcvb
        ????? kirjoitti:

kekek-kekek Esitin kysymykseni aloittajalle (helluntailainen), en tarkoittanut
        sinua helluntailaiseksi,anteeksi.

Esitä se sitten oikealle henkilölle, nytkin vastaat nimimerkille Ikiateisti, vaikka sinun pitäisi vastata kekek-kekekille. Ei tuo noin vaikeata ole.

• Ampu Launch

5 minuutin päästä:
      Jumala voi olla olemassa, en kiellä

10 minuutin päästä:
      jumalaan uskovat ovat hörhöjä, koska ei voi olla....

= 112-suuntainen mielialahäiriö
      hälytysajoneuvolla voi ajaa punaisia vasten, jos
      potilas viiltelee itseään ja puhuu sekavia

• Etkö kykene erottamaan ihmisiä toisistaan? Se joka puhuu 5 min. päästä ei ole välttämättä sama joka puhuu 10 min. päästä.

• valistunut

Asiahan seviää sillä ku nasettaa kysymyksen siitä mistä jumalakäsitys on saanut alkunsa
      Se on saanut alkunsa kun emme ole olleet tietoisia syyn ja seurauksen lain toiminnasta
      Kun on nähty ettå määrätyista asioista tulee seurauksen niin sitä on alettu pitämään ulkopuolisena jumalana, ja näin on menty harhaan
      Jos ulkopuolinen jumala olisi olemassa niin se olisi aikaa ja aietta niinkuin mekin, sillä ulkopuolellamme ei ole muuta kun aikaa ja materiaa
      Syyn ja seurauksen laki on kuitenkin ajaton joka voi vaikuttaa ajalliseen
      IHMISEN mieli on perustaltaan, ajaton, mutta materista kehityksen kautta syntynyt ajallinen ego hallitsee sen sisältöä
      Me olemme osa tuota ajatonta elämää, eikä siihen väliin mahdu
      mitään ihmisen mielikuvituksen luomaa jumalaa

• vitun jesustelija :(

Uskokoot kenellä siihen tarvetta on. Ja mihin sattuu. "Ai", ei sattunut meikäläiseen!

Hulluja noi hurmoslaiset!

• valistunut

Mitä ihminen kylvää, niin sitä hän niittää, ja minkä taaksehen jättää niin sen eestähän löytää
      Kun ymmärtää menneisyydensä, niin se ei tule enään vastaan tulevaisuudessa
      Se on syyn ja seurauksen lain toimintaa

• siis tuolt: ¤

No sithän helareitten tulevaisuus on suoraan Antin penaalista!

• TOTUUSKOMISSIO

Jumala ei usko ateisteihin, sentähden ATEISTEJA EI OLE OLEMASSAKAAN!

• Yks hailee.......

Minä elän omaa elämääni ja minulla on omat mielipiteeni.

Se, miten ympäristö minut määrittelee on ympäristön huoli, ei minun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      50
      3851
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      57
      3552
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      2888
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      102
      2716
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2553
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2550
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2508
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2066
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2001
    Aihe