Mitä tämä nyt tarkoittaa. Oko tämä vain jollekin suursijoittajille, vai voiko tavallinen Outokummun osakkeiden omistaja ostaa? Jos haluan merkitä nämä 7 uutta annettuun hintaan niin kuinka se nyt käytännössä tapahtuu? Voinko ostaa nämä 7 uutta Nordnetin kautta? Vai tuleeko tästä joku kysely, että haluanko ostaa, vai miten tämä menee?
Yhdellä vanhalla saa merkitä seitsemän uutta
17
4686
Vastaukset
- Kaaleppi1
En tiedä, minun ostamani olleet - 26 % tappiolla ja nyt tänään 8.3.2012. katsoin niin olivat tippuneet -14 % lisää.
- R_R Rodeo
Tietääkseni arvo-osuustilin hoitaja lähettää paperit postitse jossa kysytään haluatko osallistua antiin, myydä merkintäoikeudet tai antaa koko asian olla. Kaikista typerintä on antaa asian vain olla.
- ....
joo, lisää kumpua salkkuun nyt vaan, kun kerran halvalla saa.
- karjala
Siis voiko teistä joku fiksu neuvoa tietämätöntä, kun ei mene oikeen jakeluun mulle koko homma.
Ensiksi: miten ihmeessä osakkeen arvo oli tippunu yössä 70 pinnaa.
Toiseksi: eihän kukaan täyspäinen myy osakkeita 1,39 eurolla???
Kolmanneksi: mikäli ymmärsin oikein niin voin ostaa yhtä osaketta kohden 7 uutta JOS omistan tällä hetkellä outokummun osakkeita??
Eli kannattaako niita osakkeita (0,79e/kpl) nyt OSTAA ja jos voi niin miten(nettipankissa??)? Koska posti tulee suomeen ja olen itse vielä ulkomailla 3kk. Vai kannattaako asian vain olla eikä tehdä YHTÄÄN mitään? Jos joku osaa vastata näihin kysymyksiin mahdollisimman yksinkertaisesti niin KIITÄN ja KUMARRAN!- Outokumpuosake
Ei sinun enää tarvitse omistaa mitään. Eilinen tilanne ratkaisee. Saa tilille 7 kpl merkintäoikeutta jokaista eilen omistamaasi osaketta kohti. Merkintäoikeuksien arvo on nyt 60 senttia kpl. Voit myydä ne tai ostaa niillä lisää osakkeita. Kannattavuuden päätät sinä. Ja kauppaa käyt siellä, missä osakkeesi ovat.
Eilinen kurssi 5,055 e. Tänään 1,391 e 7 x 0,601 = 5,60 e. Nousua n. 12 %.
Huomenna voit lukea erilaisista uutisista ja tiedotteista, miten homma etenee. - karjala
Outokumpuosake kirjoitti:
Ei sinun enää tarvitse omistaa mitään. Eilinen tilanne ratkaisee. Saa tilille 7 kpl merkintäoikeutta jokaista eilen omistamaasi osaketta kohti. Merkintäoikeuksien arvo on nyt 60 senttia kpl. Voit myydä ne tai ostaa niillä lisää osakkeita. Kannattavuuden päätät sinä. Ja kauppaa käyt siellä, missä osakkeesi ovat.
Eilinen kurssi 5,055 e. Tänään 1,391 e 7 x 0,601 = 5,60 e. Nousua n. 12 %.
Huomenna voit lukea erilaisista uutisista ja tiedotteista, miten homma etenee.Kiitos. Tuli selväksi just niinkö vesi. Meinas aamulla säikäyttää ko kattelin kursseja. Hyvä vähän aloittelijaa herätettlä välistä:P
- Outokumpuosake
karjala kirjoitti:
Kiitos. Tuli selväksi just niinkö vesi. Meinas aamulla säikäyttää ko kattelin kursseja. Hyvä vähän aloittelijaa herätettlä välistä:P
Kannattaa sallia sähköpostiviestit sieltä arvo-osuustilisi säilyttäjäpankilta. Tiedotteita tullee ensi viikolla. Nordea on pääjärjestelijä.
Lähes kaikki pankit (yms) myyvät merkintäoikeutesi automaattisesti, jos et tee mitään. Tähän ei tietystikään voi luottaa, jos osakkeesi ovat jossakin vähän oudommassa paikassa.
- Kansallistalkoot
Sitä että yhtiö tarvitsee rahaa. Jos omistit Outokumpua ennen antia kymppitonnin arvosta, sinun täytyy antaa yhtiölle noin 11000 euroa jotta pystyt pitämään omistusosuutesi ennallaan. Näin rankka osakeanti on suhteellisen harvinainen tapaus. Tietysti voit myydä merkintäoikeutesi, mutta silloin iskee verottaja.
Toivotaan, että ostettu yhtiö tuottaa joskus jotakin.- Kumpuilu
Pystyykö nyt esim. maanataina ostamaan normaalisti Outokummun osakkeita.
Miten pitkään tuo osakeanti vaikuttaa vai vaikuttaako jos ostelee ensimmäistä kertaa
Outokumpua. - Matti
Kumpuilu kirjoitti:
Pystyykö nyt esim. maanataina ostamaan normaalisti Outokummun osakkeita.
Miten pitkään tuo osakeanti vaikuttaa vai vaikuttaako jos ostelee ensimmäistä kertaa
Outokumpua.Kannattaa katsoa www.outokumpu.com/osakeanti
- Kumpuilu
En vieläkään hahmota osakeantia. Mitä tapahtuu jos ostan nyt noita osakkeita päivän hintaan?
- Matti
Silloin saat ostamasi määrän osakkeita, mutta ne eivät oikeuta osakeantiin osallistumiseen.
- hannes54
Selkeä neuvo: Luovu omistamistasi Outokummun osakkeista ja myy myös merkintäoikeutesi. Näin tein minäkin ja jäin jopa voitolle. Muussa tapauksessa joudut odottamaan mahdollisia tuottoja kymmenenkin vuotta. Ja nekin ovat toteutuessaan pieniä murusia.
Ruostumatonta terästä tehdään aasiassa.- Joskus isäntä
Ruostumattoman teräksen käyttö tulee kasvamaan ihan lähivuosina konstruktiomateriaalina. Kun työn ja kuljetusten hinta nousee, ruostumaton tulee koneiden rakentajille yhä kannattavammaksi seostamattomiin teräksiin nähden, kun sitä ei tarvitse pintakäsitellä eikä siirtää pintakäsiteltäväksi. Itse ajattelin osallistua antiin, koska säästän noin 20 vuoden aikajänteellä.
- historian tutkija
Joskus isäntä kirjoitti:
Ruostumattoman teräksen käyttö tulee kasvamaan ihan lähivuosina konstruktiomateriaalina. Kun työn ja kuljetusten hinta nousee, ruostumaton tulee koneiden rakentajille yhä kannattavammaksi seostamattomiin teräksiin nähden, kun sitä ei tarvitse pintakäsitellä eikä siirtää pintakäsiteltäväksi. Itse ajattelin osallistua antiin, koska säästän noin 20 vuoden aikajänteellä.
ensimmäiset 2 vuotta ovat menneet sinulta penkin alle. Toivottavasti Outokumpu vielä joskus tokenee, vaikka synkältä näyttää.
- Otin lainaa
Kohta saadaan erittäin hyvät voitot, kunhan tämä uusi anti onnistuu ja alkaa kauppa käymään. Mistäpäs saat hyvää yhtiötä 0.08€ osake paitsi Talvivaaraa.
- pelaa vaan sillä mitä on
paljonko otit lainaa nyt arvo 0.0000euroa ei tainu kannattaa nytkään lainarahalla pelata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887