Aviomiehen menneisyys kiinnostaa

Aviojapanomies

Olen ollut vaimoni kanssa naimisissa 10 vuotta, kaikki on sujunut tähän asti ihan mukavasti. Nyt kumminkin vaimo on alkanut tivata menneisyydestäni ja silloisista tekemisistäni, väittää kuulleensa nais harrastuksistani, en ole mitään myöntänyt ja olen sanonut, että menneet on menneitä.
Että jaksaa moisesta tivata, en todellakaan voi sanoa paneskelleeni naislaumaa, mistä en edes puoliakaan muista. Lopetin aikoinani laskemisen sadan jälkeen. Edelleenkin olisi mahdollisuuksia naismailmassa, lähes aina kun menen yksin tai vaimoni kanssa esim. ravintolaan, niin eikös siellä joku naikkonen tule tekemään tuttavuutta. Tämä antaa vain lisä puhtia uteluihin, uskoton en ole ollut liittoni aikana, enkä aio olla. Olen jo nähnyt tämän puolen elämässä, enkä usko siinä mitään uutta olevan ja tuskin naisetkaan paljon kummempia ovat kuin ennenkään.
Mutta millä saisin vaimoni lopettamaan moisen utelun ?

24

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efret5

Aina noita naisia jokin vaivaa, jos ei päätä särje niin jotain muuta. Olisi vain tyytyväinen kun on saanut miehen, mikä olisi muillekin kelvannut ja vielä uskollinenkin.
      Ei muuta kun panet kunnolla, kyllä se siittä...

• Näytä tuo aloitus

Näytä tuo viesti minkä kirjoitit tänne. T. Voisit olla minun mieheni ja meillä auttoi kyllä kun mies jo alussa kertoi menneisyytensä jutut minulle...siis ne jotka muisti ja sanoi sitten että oli muitakin mutta en muista niitä ettei tuu yllätyksenä jos jotkut daamit sitten baareissa tulee höpötteleen. Avoimuus on a ja o. Ärsyttäviä on just ne mitä kuulee muitten suista eikä oman miehen suusta mutta eihän niitä tietysti voi muistaa millä ei mitään merkitystäkään ole ollut.

• jgh7t6r

Kai tuo olisi parasta kertoa, jos vaimo ei ole pahasti mustasukkaista tyyppiä. Tietäisi ainakin mikä on totta ja mikä ei. Saattaa kyllä vähän tipahtaa jakkaralta jos sanot, että sadan jälkeen en enään laskenut.
        Voi olla, että kannattaa vähän sievistellä, kuulostaa paremmalta vaikka joku kymmenen mikä ei ole naisillekaan ollenkaan harvinaista partnereiden lukumääränä.
        Ei sen pitäisi vaikuttaa mitä ennen on tehty, kun itseäsi et kumminkaan ole myynyt. Näyttää aina välillä kiinnostavan ne vanhatkin asiat ja varsinkin kummppanit.

• hhhshf

miehesi menneisyys ei kuulu sinulle

• Tee niin

Kysele sinä vähintään yhtä aktiivisesti hänen menneisyydestään!

• Heitämuijamäkeen.

Mustasukkaisilla tivaajilla itsellään on likainen menneisyys joka ei kestä kuin yön pimeydessä liina silmillä.

Palaa vanhoihin harrastuksiin ja ala kirjata 101 numerosta eteenpäin.

Itselläni on ollut sama juttu, yli 150 seksisuhdetta ja sitten muutama vakiintuminen. Viimeisimmälleni annoin ymmärtää ymmärtää, vaatimattoman näköinen luonne kun olen, ettei minulla ole ollut kuin 3 vakavaa suhdetta. Mikä olikin totta ja niistä olen kerroin, tottakai liioitellen ja vähätellen ja haukkuen ne ex suhteet, mikä nosti viimeisimmän itsetunnon potenssiin sata. Kannattaa aina kehua nykyistä ja vähätellä ex hoidot, että ne olivat huonoja sängyssä, kokatessa, harrastuksissa, joka asiassa. Silleen suhde pysyy kasassa, sen aikaa kun pysyy.

• ...
        Heitämuijamäkeen. kirjoitti:

Mustasukkaisilla tivaajilla itsellään on likainen menneisyys joka ei kestä kuin yön pimeydessä liina silmillä.

Palaa vanhoihin harrastuksiin ja ala kirjata 101 numerosta eteenpäin.

Itselläni on ollut sama juttu, yli 150 seksisuhdetta ja sitten muutama vakiintuminen. Viimeisimmälleni annoin ymmärtää ymmärtää, vaatimattoman näköinen luonne kun olen, ettei minulla ole ollut kuin 3 vakavaa suhdetta. Mikä olikin totta ja niistä olen kerroin, tottakai liioitellen ja vähätellen ja haukkuen ne ex suhteet, mikä nosti viimeisimmän itsetunnon potenssiin sata. Kannattaa aina kehua nykyistä ja vähätellä ex hoidot, että ne olivat huonoja sängyssä, kokatessa, harrastuksissa, joka asiassa. Silleen suhde pysyy kasassa, sen aikaa kun pysyy.

Tuota olen miettinyt. Minulle kerran eräs mies kertoi existään jotta olivat liian vanhoja, joku oli huora, jolla oli liian iso perse, joka ei voinut lasta saada jne.

Silloin tiesin että ei mies noita asioita ole naisille itselleen kertonut. Se oli sen miehen luonne puhua seläntakana, olla selkäänpuukottaja!

Ajattelin että mitäköhän se minusta keksii seuraavalle.

ps.huomasin miehen haukkuvan muitakin selän takana, pomonsa, työkaverinsa, perheensäkin. Itsestään ei löytänyt mitään vikaa.

Kannattaa välttää selkäänpuukottajia.

• piste-pirkko

Niinpä niin ja heh heh.

• Aviojapanonainen

Sama juttu mutta olen nainen. Miestä vaivaa menneisyyteni. Menneet on menneitä. Lopetin laskemisen sadan jälkeen.

• Ala-asteen Opo

Tivaa sinäkin vaimosi seksisuhteet niin minä tein. Vaimo kertoi heti ,ettei ole ollut ennen minua kun kahden kanssa nimittäin yhden sun toisen. Kiitin häntä rehellisyydestä eikä siinä mitään.

• Juna jäi asemalle!

Viimeisessä suhteessani, mies huijasi minua ihan 6/0.
      Enkä ymmärrä, mikä oli jutun tarkoitus.
      suhteen alussa juttelimme menneistä ja kerroin hänelle sellaisista seksisuhteista, jotka mahdollisesti tuleevat jossian vaiheessa ns. "vastaan".
      Sanoin myös, että olen jättänyt kaikki vanhat heilani taakse, enkä vedä sitä junalastillista mukanani.
      Mies kertoi, ettei hänellä ole ollut, kuin kolme (3) seksisuhdetta. Ihmettelin suunnattomasti, mutta uskoin häntä.
      Pikkuhiljaa alkoi tulla esille, että hän on nussinut jokaista huoraa, tällä kylällä, siis ylsitä naista ja jopa käynyt Thaitytöillä.
      Siinä meni luottamus ja koko suhde romuttui. En vieläkään ymmärrä, miksi hän ei kertonut heti alussa, vaikka minä kerroin, etten ole suhteitani laskenut 100 jälkeen.
      Hän myös piti yhteyttä vielä niihin kolmeen jotka hän kertoi alussa.Ja kävi salaa tapaamassa heitä jopa ex vaimoaan, joka on jo uusissa naimisissa.
      Minä haluan jättää vanhat taakse ja lähteä uuteen suhteeseen ilman vanhoja paskoja sekoittamassa. Jos puhutaan menneistä, niin puhutaan totta, koska ne tulee esille jossain vaiheessa ja sitten on helvetti irti.

• Sairaat ihmiset

Sairas maailma. Ihmiset eivät ole esineitä, joita valmistetaan jossakin tehtaassa pelkästään tunnevammaisten, häiriintyneiden, ikuisten teinihirviöiden käytettäviksi leluiksi!! Teidän 100 tunnevammaisten kannattaisi hävettää ja kasvaa aikuisiksi. Yök. Mitä roskasakkia.

• juna jäi asemalle

Niin, mutta minkäs teet, jos se onkin, niin, että meitä 100 .sia onkin käytetty hyväksi ja vakuutettu ikuista rakkautta ja valehdeltu ja heitty pois.
        Taas olemme olleet yksin, hyljättyinä, vailla kosketusta, ystäviä, turvaa. meillä kaikilla, kun ei ole turvaverkkoa, ystäviä, vakituista asuinpaikkaa, ei mitään.
        Sitä vain voi luulla, niin, että tuon kaiken saa, kun antautuu suhteeseen.
        Mies osoittautuuukin valehtelijaksi, jota minä en halua osakseni.
        Olen allerginen valehtelijoille ja siksi olen mieluummin yksin ja harrastan irtosuhteita, kuin elän valehtelevan, pettävän paskan kanssa.
        Hei "Sairaat ihniset" oletko varma, ettei sinun kumppanisi petä sinua?

• Totuuden antaja

Tee teidän seksielämästä loistavan ja laita hänet tuntemaan itsenesnä kauniiksi ja haluttavaksi. Huomio häntä päivittäin ja muista, joskun lahjoilla ja kukilla jne.

• itsetunto 0

Myöhäistä tehdä mitään. Elämänne on pilalla. Jos joka päivä joka paikassa saa pelätä, että joku tulee irvailemaan olleensa sun miehes kanssa ja on vielä kaunis, niin ei voi muuta kuin miettiä miten miehesi on tuon kaunottaren halunnut, iskenyt ja rakastanut, etkä itse ole mitään, et mitään. Et kehtaa mennä miehen kanssa enää minnekään. Eihän tuollaiseen huoraajaan voi luottaa. Voi aina mennä jonkun halukkaan mukaan.

• oma elämä :)

Jos satutte asumaan pienellä paikkakunnalla on vaimollasi ehkä suurin pelko menettää kasvonsa, mikä taas johtuu heikosta itsetunnosta. Ja kuka tietää onko jokin kylillä kuultu juttu saanut hänet epävarmaksi, mutta ei osaa siitä suoraan sinulle puhua? Sillä moinen utelu ei ihan ilman syytä synny.

Sinähän et voi jo tehtyä muuksi muuttaa ja vaimosi täytyy se ymmärtää keskittymällä vain siihen, että olette nyt yhdessä ja sinä haluat elää hänen kanssaan.

Mielestäni puolison elämän penkominen on aika turhaa siksi, että joskus vaaditaan tiettyjä tekoja ja kokemuksia kypsyäkseen hyvää parisuhdetta varten. Jos aloittaja on tarvinnut irtosuhteita tietyn määrän ennen kuin on valmis vakisuhteeseen on se minusta ihan syytä ollut silloin tehdä.Se, että haluaa tietää toisesta kaiken ei aina ole erityisen kunnioittavaakaan toista kohtaan. Minusta ihmisellä pitää olla jonkinlainen oikeus omaan elämäänsä ja saada kertoa, minkä kokee tärkeäksi jakaa toisen kanssa.

• sukupuolitautinen?

Mitäs panit.

Mielestäni sinun kuuluu nyt kertoa kaikki vaimollesi, sekin ettet kaikkea MUISTA!!! Herrajumala millainen mies on, kun ei panojaan muista!

• 21+21

Saata asia loppuun jos näet niin. Eilinen ei muuta mitään. Vain tämä päivä ja tästä seuraavat merkitsevät. Vain muutos on pysyvää.

• Menneisyytä et voi muuttaa. Kannattaa silti olla rehellinen. Jos vaimosi on kuullut juttuja menneisyydestäsi JA NE OVAT TOSIA, niin kieltämällä valehtelet. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mieheni olisi paikkakunnan panokone. Tietysti tuossa on riski, että epäilykset ja mustasukkaisuus räjähtävät silmille...ja se kuinka naisen itsetunto kestää tuollaisen totuuden on hyvin yksilöllistä.
      Olet kyllä harvinainen tapaus, kun olet oivaltanut etteivät toiset naiset ole sen ihmeellisempiä. Pidä tuo linja =)
      Vaimosi uteluihin mielestäni kannattaisi kertoa totuus - ehkä hieman siloiteltuna ja tietenkin painottaen että kyseessä on vanhat jutut ja menneet tarinat.

• Toinen panomies

Älä ainakaan missään nimessä ala noista vaimolle kertoa. Välttele, kiertele ja ennenkaikkea vastaa kyselyihin, että hän - vaimosi - on elämäsi ainoa nainen.

MITÄÄN hyvää et saavuta kertomalla aiemmista seikkailuistasi. Älä edes vihjaa. Sano korkeintaan, että elämäsi oli noina hurjina vuosina yksinäistä ja vailla todellista kiintymystä.

Tämä neuvo perustuu kokemuksen kautta hankittuun tietoon. Viimeistään teidän seuraavassa riidassanne nämä aiemmat jutut heitetään sun naamalle vaikka olisi miten ihana puoliso muuten.

Naisille muuten tiedoksi, että kaiken kokenut "panomies" harvemmin tuntee tarvetta pettää sitten kun se lopulta haluaa avioitua. Ne on ne kiltit pojat, jotka muutaman vuoden perästä alkaa pelätä jotain jääneen kokematta.

• Kiltti nainen

Ja höpön löpön. Kyllä ne itsetunto-ongelmaiset "panomiehet" ovat niitä, jotka pettävät ja aina. Voivat ehkä olla jonkin aikaa, jopa muutaman vuodenkin, pettämättä, mutta lopulta se todellinen luonto paljastuu. Ja jos taas ihmisellä on ollut moraali ja tietyt arvot aina, niin kyllä hän paremmin niistä pitää kiinni. toki näissä on poikkeuksia, mutta ne tulevat esiin useasti nuoremmalla iällä.

• asdf sdg sdf

"Naisille muuten tiedoksi, että kaiken kokenut "panomies" harvemmin tuntee tarvetta pettää sitten kun se lopulta haluaa avioitua. "

No tuo ei kyllä minkään tutkimuksen mukaan pidä paikkaansa.

Esimerkiksi kun tehtiin kyselytutkimus miesten ja naisten tyytyväisyydestä seksielämään avioliitossa, niin YKSIKÄÄN tutkimuksen panomiehistä (kumppaneita yli 20kpl) ei antanut täysiä pisteitä seksielämälleen (asteikolla 1-5), kun taas merkittävä osa alle viiden kumppanin miehistä antoi.

Miehetä tulee panomies silloin kun hänen halunsa sitoutumiseen on suht matala. Tämä on luonteenpiirre eivätkä luonteenpiirteet koskaan muutu.

(edellinen ei tarkoita etteikö panomies voisi oikeasti sitoutua, se vain on epätodennäköisempää eikä se myöskään tarkoita että ei-panomies olisi aina sitoutuvaa sorttia, sillä panomiehettömyys voi johtua siitä ettei vaan kyvyt ole riittäneet saamiseen)

• kun oma elämä

Oma tilanne on melkoisen sama.
      Minun luottamus mieheeni meni samana päivänä kun kuulin hänen menneisyydestä ulkopuoliselta. Ja koska mies oli jättännyt kertomatta niin totta kait sitä tiesi että siinä oli tietty syy. En luota mieheeni. Kerran peluri niin aina peluri. Jos todella olisi halunnut jättää asian taakse olisi itse kertonnut siitä minulle ennen kun meidän juttu muuttui vakavaksi. Rehellisyyden puute oli ainakin minun syyni.

• AlfaUuros

Oma vaimoni kysyi joskus vuoden seurustelun jälkeen kuinka monta kumppani minulla on ollut. Sanoin että joku 60 varmaan tai yli. Eihän sitä voi millään muistaa kaikkia. Osan kanssa on harrastellut vielä silloin tällöin nähdessä. Toisaalta olisiko pitänyt valehdella vai kierrellä kysymystä. No nykyisin yhdessä jo 9 vuotta ja olen sitä mieltä että kyllä sinkkuna pitää elää elämää ja minulle seksisuhteet sopi ihan mainiosti silloin.

Kyllähän niitä naisia tulee iskemään, mutta olen varattu. Hullua vielä että ei voi olla niin sokea etteikö näe sormustani sormessa. Naiseni ei ole koskaan ollut erityisemmän mustis ja hyvä niin. Jos en vapaana olisi saanut tarpeeksi seikkailla niin olisi jäänyt elämää elämättä. Tästä syystä moni varmaan pettää kun iskee joku kriisi kun ei ole päässyt sänkyyn tai muuten elänyt elämäänsä. Parisuhteen ei pidä olla mikään vankila, vaan vapaus olla yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe