Hei kaikki!

Onneton tyttö

Hei! Onkohan tuleva antikristus mies vai nainen? Minulla on huonot välit isääni ja hän vihaa minua. Hän on sanonut useasti minulle: ´´ Sinä olet seuraava hitler tai antikristus´´ Olen 17-vuotias tyttö ja minulla on ongelmia mutta uskon jumalaan ja rukoilen sekä luen hengellistä kirjallisuutta ja kuuntelen hengellistä musiikkia. Haluaisin elää oikein ja olla Jumalan lapsi. Isäni sanomiset kuitenkin vaivaavat minua. Sanoin isälle että minä en pystyisi ikinä tappamaan ketään kuten Hitler. Hän sanoi että kyllä pystyisit. Mitä teen? En todellakaan halua olla mikään sellainen mitä isäni väittää. Anteeksi tämä typerä juttu. Asia jäi todella vaivaamaan.

5

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvinaisen paska

trolli.

• Ehkäpä isäsi ei osaa ilmaista itseään selkeästi. Hänellä voi olla itsellä paha olla ja purkaa sen sitten sinuun. Me ihmiset olemme epätäydellisiä ja saatamme vihastuksissaan tai ajatelemattomasti sanua sellaista mitä emme tarkoita. Ehkäpä isäsi kohdalla on kyse tästä.
      Hienua että olet uskossa ja rukoilet! Rukoukset eivät mene koskaan hukkaan, vaikka meistä ihmisistä saattaa siltä tuntua tai näyttää, mutta Jumala kuulee kaikki rukoukset. Ja toimii ajallansa.
      En usko alkunkaan että olet sellainen kuin isäsi väittää, sen huomaa jo kirjoituksestasi. Ja ei tämä ole mitenkään typerä juttu, kun se sinua vaivaa.
      Tämänkin asian voit kantaa rukouksessa Jumalalle ja jättää Hänen varmoihin ja hoitaviin käsiin tämän asian.
      Siunausta ja voimia sinulle, Jumala johdattakoon sinua :)

• kaikkea hyvää

Et ole mikään antikristus ja hitler. Teillä taitaa olla ihan tyypillistä nuoren ja isän välistä kähää. En kyllä aikuisena ihan noin hirveäsi reagoisi nuoreni kanssa olessani eri mieltä. Ei kannata vaivata päätänsä moisella syytoksellä. Ei isäsi varmaan sanoillaan tarkoita noin pahaa kuin miltä sinusta tuntuu. Sinulle tuntemus on todellinen. Juttusi ei ole mitenkään typerä. Hyvä että uskalsit avautua.

Siunausta elämääsi. Toivottavasti jaksat antaa anteeksi isälle.

• Olen pahoillani

että sinua on loukattu noin kovilla sanoilla. Ne kuitenkin kertovat vain siitä, että isälläsi meni vihastuneena hermot ja soitti suutaan. Et ole mitenkään ansainnut tuollaisia holtittomia syytöksiä.

Sinulla ei tietenkään ole mitään tekemistä antikristuksen eikä Hitlerin kanssa! Jos asia vaivaa sinua vielä myöhemminkin, niin juttele rippipappisi tai muun mukavan ja luotettavan seurakuntalaisen kanssa. Hän osaa paremmin selittää, ettei sinun tarvitse pelätä tuollaista.

• mkiujhnbv

Sanot, että haluaisit olla Jumalan lapsi. Jumalan lapseksi synnytään uskomalla Jeesukseen.
      Kun rukoilet ja pyydät Jeesuksen pelastajaksesi ja sydämesi Herraksi niin tulet uskoon ja saat Jumalan Hengen sydämeesi.
      Siis pyydät omin sanoin ja rukoilet Jeesusta, Hän kyllä kuulee sinua.
      Omilla teoilla ei voi ryhtyä Jumalan lapseksi , sinun pitää saada Jeesuksen Henki sydämeesi. Se tapahtuu oikeasti ja kyllä tiedät sitten milloin olet tullut uskoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      140
      5339
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      73
      3609
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      108
      3494
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      64
      2758
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      37
      2367
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1732
    7. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      361
      1220
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1176
    9. 49
      922
    10. PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena

Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k
      Ähtäri
      59
      755
    Aihe