Siunaa Israelia

SamiA

"Jos sinä nyt tässä tilanteessa pysyt vaiti, niin juutalaiset saavat kyllä avun ja pelastuksen muualta, mutta sinua ja isäsi sukua kohtaa tuho. Kuka tietää, etkö sinä juuri tällaista aikaa varten ole päässyt kuninkaalliseen arvoon?" ESTER 4.14

11

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sinä nyt yrität provosoida? Antisemitismiä?

• w4etrgf
    • israel kohti kaaosta

Israel todella tarvitsee tukea ja siunausta.

"Muutamia satoja ultraortodoksijuutalaisia kävi poliisien kimppuun Beit Shameshissa. Ultraortodoksit haluavat pitää naiset erillään miehistä, ja sukupuolierottelun puolustaminen on käynyt väkivaltaiseksi."
      http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/12/aarijuutalaiset_ja_poliisi_ottivat_yhteen_israelissa_3129863.html

"Ultraortodoksit - uhka Jerusalemille?
      Haredit saavat myös rahalähetyksiä ulkomailta. Niitä tarvitaan sillä suurin osa haredimiehistä ei käy töissä...Haredimiesten ei tarvitse palvella armeijassa ja valtio maksaa heille opiskelusta uskonnollisissa yeshiva-kouluissa.....eivätkä he maksa veroja...Ei ihme, että Jerusalem on Israelin toiseksi köyhin kaupunki."
      http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2008/10/ultraortodoksit_-_uhka_jerusalemille_357505.html

Ultrat lisääntyy kuin kanit, eivät tee mitään muuta kuin lukevat tooriaan ja olettavat tavallisten juutalaisten maksavan elämisensä. Edes armeijaa eivät käy.

• .

SamiA edustaa pikkulasten massamurhaamista.

• israel kohti kaaosta

Jos Jeesus ei kuule rukouksiamme, niin EI se huora kuule kohta muutakaan!

Otetaan SamiA:n kanssa Jeesus kiinni,ja friteeraataan se!

Jeesuksen pää lentäisi irti, ja pääsisimme syömään! Jeesus sallii pahan ja edustaa pikkulasten massamurhaamista.

VOI Kun saisi Juosta Jumalan kiinni, ja hakta sitä Kristillisillä nyrkeilläni!

• Koojab

Juuri näin.Olen uskovainen ja on kuin olisin ollut henkilökohtaisesti seuraamassa ristiinnaulaamista!Sitä veren määrää,sitä kirkumista!
        En kuitenkaan ole varma naulattiinko juuri oikea Jumalan poika siihen parruun kiinni.
        Pahin vaihtoehto on se,että hän(se joka sinäpäivänä tapettiin)puhui yksinkertaisesti totta sanoessaan"Jumalani miksi minut hylkäsit"!

• Miksi minun pitäisi siunata jotain maata?

Onko sen kohtalo kiinni siitä mitä minä sanon tai ajattelen?

Jos haluan toimia jonkin asian tai ihmisryhmän puolesta, niin silloin tarvitaan tekoja, ei siunailuja.

Jos haluaisin vain hyvän mielen itselleni siitä, että olen tekevinäni jotain, mutta en kuitenkaan halua rasittaa itseäni tai laittaa persoonaani todella likoon sen puolesta, niin silloin siunailu on paikallaan.

Ps. Ettekö te usko jumalienne kykyyn hoitaa asiaa ilman ihmisten puuttumista? Vai eikö niitä jumalia olekaan olemassa aikuisten oikeasti?

• murhajumala

toivon israelille ja muille maailman kansoille, kristityille ja muslimeille eritoten, voimaa ja järkeä luopua uskostaan ja ruveta oikeasti tekemään jotain hyvinvoinnin ja demokraattisen yhteiskunnan rakentamisen eteen.

• jupukka

SamiA sekoillut taas yönsilmässä. Pikaista paranemista sulle (optimismia ?).

• muu-kansalainen

Israel on ylösnoussut, Eläköön Israel !

Jeesustarina on joiltakin osin esikuvallinen , ei muuta.

Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. . .......Israel on ylösnoussut kolmannella vuosituhannella. Syntynyt uudelleen.

Sillä katoavaisuudella ei ollut valtaa katoamattoman ylle.

• ;

Onpa hyvä, että YK:n turvaneuvosto alkaa hajota, jolloin arabien on helpompi tuhota
      juutalainen paskasaki Lähi-iässä. Ha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe