..katselin nukutinta..jo jokin aika sitten..loppukännistä.. hetkeä ennen sammumista ajattelin että haluaisin alkaa huutokaupan metsästäjäksi..
valitettavasti ei ole paljoa rahaa.. ei ajokorttia..ja paha kurki kylläkin..varastonikin on pieni.. pitäisi olla oma osto/myynti-liikekin.. ja Oy..nkin perustaminen maksaa jonkin verran ja pääomaa pitää olla 2500 eurroo vähintään ja varajäsen.. ja ja ja ja..niin edelleen..
..suo siellä vetelä täällä..
katselin nukutinta..
6
63
Vastaukset
Heissan Pervokki...;o)...
Aina saa haaveilla ja suunnitella..Tiedä mikä kuningasajatus viel ilmoille pälähtää...;o)...
Mukava ylläri nähdä Sut palstalla...;o)...ei oo hirveesti hotzittanu huuhaan rappion jälkeen..toisaalta on tullut tehtyä fiksujakin juttuja..kyllä mä tota huutokauppametsästystä a la finland yritän kun löydän kumppanin jolla on auto..mieluusti..
pervokki kirjoitti:
ei oo hirveesti hotzittanu huuhaan rappion jälkeen..toisaalta on tullut tehtyä fiksujakin juttuja..kyllä mä tota huutokauppametsästystä a la finland yritän kun löydän kumppanin jolla on auto..mieluusti..
Enpä minäkään huulla oleillut enää aikoihin ;o)...
Hiehoa, jos mahdollisuus toteuttaa jotain uutta..Se kun tekee omalle elämälle ihmeen hyvää..tuo uskallus yrittää...;o)...muisquli kirjoitti:
Enpä minäkään huulla oleillut enää aikoihin ;o)...
Hiehoa, jos mahdollisuus toteuttaa jotain uutta..Se kun tekee omalle elämälle ihmeen hyvää..tuo uskallus yrittää...;o).....se on se kun on ehkä tuota visuaalista silmää ja himo tehdä käsillä jotain..järkevää ja tervettä..vintaggee ja antiikkii.. korjata entisöidä puunata..
pervokki kirjoitti:
..se on se kun on ehkä tuota visuaalista silmää ja himo tehdä käsillä jotain..järkevää ja tervettä..vintaggee ja antiikkii.. korjata entisöidä puunata..
Entistäminen onkin hieno asia..Kokemusta on..;o)... Kädentaidot kunniaan..:o)...
muisquli kirjoitti:
Entistäminen onkin hieno asia..Kokemusta on..;o)... Kädentaidot kunniaan..:o)...
..näin on nakit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675