Miten Teillä menee just nyt?

Tytsylyy28

Onko jotakin joka painaa mieltä? Tai jotain tosi ihanaa joka on vaan pakko kertoo jollekin?

Ja minäpä alotan. Mulla menee hitaasti. Ai miks? No siks koska perjanta on vielä niiiiin kaukana.

23

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsylyy28

ja perjantai jopa, et joku pääsee kuittaamaan että ei osaa nykyihmiset ees kirjottaa..

• Hartsa

Tänää, siis eilen mietin aihetta. On aikoja et miettii, voi paska taas maanantai, ja ajoin taas perjantai

• En tiedä minkä ikäsi ihmisiä te olette, mutta täytyy sanoa, että kylläpä on elämä pikäveteistä. Tulkaa toki tuonne Elämä jatkuu II ketjuun, niin pääsette vähän vauhtiin.
      Siellä huomattavasti vanhemmilla menee tosi lujaa.

• tytsylyy28

kyllä ihan lujaa menis muuten, mut ikävä hidastaa pahasti.

• turhis!!

Saunalahti on hieman npiristynyt mutta pikän pettymyssuman jälkeen on vaikeaa uskoa mitään myönteistä.

Miten muuten?

Terveys ja kunto ovat kohenemaan päin.
      Uskalsimme varata Funchalin matkan ensi maanantaiksi.

Välitarkastus toukokuun toisella viikolla ja sitten kuukaudeksi Espanjaan.

Väleissä raitista elämää ja kuntoilua.

• Calvados

Funchal on ihana paikka. Olen ollut siellä 5 kertaa. Siellä on aina niin upea luonto.

• j k

huonosti

• kevät_tirppa

Hyvin menee. On toi rakkaus sitten ihanaa. :D

• hyvin menee.

Narsismin seitsemän syntiä
      Posted on 8.5.2007

Sandy Hotchkiss:n mukaan nämä ovat:

1. Häpeämättömyys
      -Narsistille häpeä on niin sietämätön tunne, että hän on kehittänyt keinot olla kokematta sitä lainkaan. Psykologit kutsuvat tätä häpeän ohittamiseksi. Ulospäin se vaikuttaa häpeämättömyydeltä tai omantunnon puuttumiselta ja käytkeytyy kieltämisen, kylmyyden, syyttelyn tai raivon suojamuurin taakse.

2. Maaginen ajattelu
      -Tarve välttää häpeää hinnalla millä hyvänsä tuottaa jatkuvia ongelmia narsistille, koska elämässä tulee tämän tästä eteen nöyryyttäviä kokemuksia, joita ei voi kohdata tyynesti. Aina joku on parempi, älykkäämpi, kauniimpi, menestyvämpi, mitä milloinkin. Narsistia ei kuitenkaan lohduta se, ettei kukaan ole täydellinen, koska hän näkee itsensä poikkeuksena tästä luonnonlaista. Hänen täytyy löytää keino pönkittää itsetuntoaan pitääkseen karut tosiasiat loitolla. Tähän tarvitaan usein aimo annos vääristelyä ja ja harhakuvitelmia, ts. maagista ajattelua.

3.Ylimielisyys
      -Ylimielisyyden naamion taakse kätkeytyy kuitenkin hauras itsetunto, joka ei koskaan tyydy olemaan hyvä tai edes erittäin hyvä – jos narsisti ei ole parempi kuin, hän on arvoton. Jos jonkun toisen osakkeet nousevat, narsistille se merkitsee aina sitä, että hänen osakkeensa laskevat. Ja kääntäen, jos hänen itsetuntonsa horjuu, hän voi vahvistaa sitä vähättelemällä, halventamalla tai nöyryyttämällä jotakuta toista.

4. Kateus
      -Narsistin tarve säilyttää ylemmyydentunteensa joutuu koville aina kun jollakulla toisella näyttää olevan jotain sellaista, mitä häneltä itseltään puuttuu. …Hän valitsee halveksunnan. "Mikä tuokin muka luulee olevansa?" Halveksivan kommentin jälkeen seuraa pitkä ja usein hyvinkin ilkeä luettelo toisen virheistä. Narsisti pyrkii yleensä täysin tiedostamattaan mustamaalaamaan toista niin, että hän itse vie jälleen voiton vertailussa. Narsisti saattaa olla tietoinen halveksunnan tunteesta, mutta kateutta hän ei missään nimessä myönnä tuntevansa. Sen myöntäminen olisi huonommuuden tunnustamista, ja siihen yksikään kunnon narsisti ei ikinä sorru.

5. Vaativuus
      - Narsistit elättelevät kohtuuttomia odotuksia erityisen suopeasta kohtelusta ja toisten automaattisesta mukautumisesta heidän toiveisiinsa, koska he katsovat olevansa täysin ainutlaatuisia. Sosiaalisissa tilanteissa on puhuttava heistä tai heidän kiinnostuksen kohteistaan, koska he ovat tärkeämpiä, tietävämpiä tai kiehtovampia kuin kukaan muu. Ihmissuhteissa heidän vaativuutensa tarkoittaa, että heidän tarpeensa on otettava huomioon, mutta heillä ei ole minkäänlaista velvollisuutta kuunnella tai ymmärtää toista.

6. Hyväksikäyttö

-Häpeän ajamalle, raivoon ja aggressioon taipuvaiselle narsistille ei missään vaiheessa kehity kykyä eläytyä toisten tunteisiin ja tarpeisiin tai edes tunnistaa niitä. Narsisti on emotionaalisessa kehityksessään juuttunut yksi-kaksivuotiaan tasolle. Yhdessä alikehittyneen omantunnon kanssa tämä tekee narsisteista helposti toisten hyväksikäyttäjiä. Hyväksikäyttö voi saada monia muotoja, mutta siihen kuuluu aina toisten käyttäminen heidän tunteistaan tai eduistaan piittaamatta. Toinen on usein alisteisessa asemassa, jossa vastaan paneminen olisi vaikeaa tai jopa mahdotonta.

7. Rajattomuus
      - Narsisti kärsii syvällekäyvästä vauriosta minätunteen kehittymisessä. Tämä vika estää häntä tajuamasta, että hänellä on rajansa ja että toiset ovat erillisiä eivätkä hänen itsensä jatkeita. Joko toiset ovat olemassa täyttääkseen hänen tarpeensa tai heitä ei ole olemassa ensinkään. Jos ihminen tarjoaa narsistille tilaisuuden jonkin tarpeen tyydytykseen, narsisti kohtelee tätä oman itsensä osana ja olettaa toisen ilman muuta täyttävän hänen odotuksensa. Narsistin mielessä hänen itsensä ja toisen välillä ei ole rajaa. …Narsisti on usein aivan tietämätön siitä, milloin hän rikkoo toisten henkilökohtaisia rajoja. Hän lukee muiden postia ja päiväkirjoja, ei kunnioita suljettuja kylpyhuoneen tai makuuhuoneen ovea, penkoo käsilaukkuja ja lompakoita, "lainaa" toisten vaatteita, hygieniavälineitä ja muita tavaroita, kuuntelee salaa keskusteluja, tekee tunkeilevia kysymyksiä, kertoo mielipiteensä pyytämättä, varastaa ideoita, paljastaa salaisuuksia tai halaa, suukottelee ja muilla tavoin koskettelee toista tämän vastustelusta piittamaatta. Kun narsistia syytetään näistä loukkauksista, hän usein ärtyy tai menee täysin ymmälleen

• tytsylyy28

Kivan näkönen blogi :)
      Nyt kaikki lukemaan !!!!

• Rapu

Naamaa kiristää kun olin auringossa tunti kolmekymmentä minuuttia näin "äkikseltään".

Onneksi ei nyt purista rintaa, eikä muutenkaan "harmita".

• Mäntsä

Aika kuluu niin hitaasti. Parempi puolisko on kahen viikon reissulla. eka kerta kun ollaan tän neljän vuoden aika viikonloppua pidempää erossa. Enää ei ole sitä ärsyttävää levottomuutta mut tuo kello liikkuu niin hitaasti eteenpäin. No ensi viikon oon ite aikalailla vapaalla niin saa tehdä kaikkea kivaa ja nukkua pitkään. Torstaita odotan innolla sekä pelolla. Silloin tulee kauan odotettu toinen tatuointi. Eihän tässä muuten mitään elämää kummempaa

• Rapu

Se on hyvä kun tuntuu tuolta, että aika kuluu hitaasti kun se "parempi puolisko" on poissa. Kyllä varmaan myös hänellä olet mielessä koko ajan, joten äkkiä se kaksi viikkoa on sitten kuitenkin mennyt.

Älä nyt niitä tatuointeja ota kuitenkaan liikaa, on erittäin tuskallista kun niihin joskus kyllästyy ja haluaa ne poistattaa.

Minun nuorin tyttäreni otti muutama viikko sitten ensimmäisen ja toivottavasti myös ainoan, tatuoinnin tuonne olkavarren sisäpuolelle ja sehän on tosi herkkä paikka, joten oli se sattunut. Oli kuulemma joutunut välillä keskeyttämään sen laittamisen vaikka ei se ole edes suuri kuva.

• tytsylyy28

Joo tuo erossa oleminen todella vaatii totuttelemista. Itse olen ollu parisuhteessa mieheni kanssa yli kymmenen vuotta, ja mulle on aina ollut vaikeaa olla erossa. Nyt viimeisen vuoden aikana olen kuitenkin oppinut ottamaan sen ihan tervetulleena omana aikana, jolloin saa sitten tehä niitä omia juttuja ihan rauhassa. Saa olla kaukosäätimen ''herrana'' ja kokeilla miltä yksin nukkuminen tuntuu. Voin kertoo että jos vaikkakin on toisen naama alkanu ärsyttää vähän, niin erossa olon jälkeen on olo kun vastarakastuneella pöljällä :P Minkälaista kuvaa meet ottamaan ? Itse olen kans menossa suunnittelemaan omaa ensimmäistäni tässä kevään aikana..

• Calvados

Meilläkin mies hallitsee kaukosäädintä, mutta minä tietokonetta :-)

• tytsylyy28

Täällä hallitsee nuha vielä vaikka kuinka koittaa taistella vastaan ...

• Ihan huippu meininki - kevät on täällä!

• tytsylyy28

Jess leskenlehtiä bongattu eilen :) Enpä tiedä, tein aika ison päätöksen tässä pari päivää sitten, ja voin sanoa että liittyy ihmissuhteisiin. Ikävä on vähän mutta pakko on siirtyä eteenpäin elämässä. Vähän on ollut hiljaista täällä keskustelussa :D kirjotelkaahan.. Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille.

• Alkuperäinen Rapu

Minäpä huomasin eilen yllätyksekseni että pihallani kukkii krookukset. Huomasin, vaikka ikkunat ovat vielä pesemättä? Mitähän näenkään kun saan ne pestyä, saatikka kun avaan oven tuonne sisäpihalle?

Jos ei itse "halua" siirtyä eteenpäin elämässä, niin elämä pakottaa siihen, koska muuten elämä loppuu! Olen sen kokenut ja en nyt kadu, vaikka minulle se "siirtyminen" tapahtui "pakolla".

Aurinkopäivät tulevat lisääntymään - meille kaikille!

• tytsylyy28
        Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

Minäpä huomasin eilen yllätyksekseni että pihallani kukkii krookukset. Huomasin, vaikka ikkunat ovat vielä pesemättä? Mitähän näenkään kun saan ne pestyä, saatikka kun avaan oven tuonne sisäpihalle?

Jos ei itse "halua" siirtyä eteenpäin elämässä, niin elämä pakottaa siihen, koska muuten elämä loppuu! Olen sen kokenut ja en nyt kadu, vaikka minulle se "siirtyminen" tapahtui "pakolla".

Aurinkopäivät tulevat lisääntymään - meille kaikille!

Eiks ole ihana ilma näin lauantaina... :D tuoksuu kesälle. Oikeestaan aivan loistava fiilis kaikin puolin. Mitäs kaikille muille kuuluu???

• Kovia kokenut

Olen 21vuotias nuori neito joka kyllä tuntee itsensä vanhemmaksi henkisesti.Elämässäni on tapahtunut hyvin paljon asioita nyt viimesen viiden vuoden aikana!!En viitsi niitä tänne kirjoittaa.Tällähetkellä tunnen itseni yksinäiseksi ja eräs muutos taas tapahtuvissa..siis minulle on tapahtunut hyvin paljon lyhyessä ajassa

• Alkuperäinen Rapu

21-vuotiaalle tapahtuu. Se on aivan normaalia, mutta tapahtui mitä tapahtui, sinulla on elämä edessäsi. Muista se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82