Saako montaa miestä tapailla yhtä aikaa?

Tuula-täti

Minulla on vähän aikaa ollut netissä deitti profiili.
Olen jo tutustunut 2mieheen.
Toisen kanssa olen jo käynyt ulkona treffeillä syömässä.
Toisen kanssa olen vain jutellut internetissä mutta pienoisen välimatkan takia emme ole vielä sopineet milloin menemme treffeille. Mutta olen todella kiinnostunut tästäkin miehestä!
Olen miettinyt jos tutustuin vielä lisää moniin muihin mukaviin miehiin deitti palstan kautta,että onko fiksua tapailla esimerkiksi 5miestä?
Vai keskityttekö te ihmiset vaan siihen yhteen kiinnostavaan ihmiseen.
Minun mielestäni itse koen parhaaksi,että käyn treffeillä monien miesten kanssa ja tapailen heitä.
Enkä vain yhtä.
Koska jos tapailee monia miehiä voi poimia sen parhaimman päältä itselleen!

45

5196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksikäs ei jos se itseltä hyvältä tuntuu

    • jennie

      Voihan käydä niinkin, ettet saa ketää jos miehille selviää että tapailet montaa yhtäaikaa. Kaikki ei sellaisesta ilahdu. On ainakin parempi puhua asiasta ja sopia miten teidän tutustumisessa edetään.

      • Elisa34

        Ei varmasti miehet ilahdu siitä, että tapailet montaa yhtäaikaa. Kiinni jäämisen riski on kumminkin olematon, jos et itse asiasta kerro.
        Näin sitä kumminkin kaikki ystävättäreni tekee ja myös itsekkin tällä tavoin toimin.
        Samana päivänäkin voi tapailla useitakin miehiä, äkkiä siinä selviää kuka kinnostaa ja kuka ei. Kiinnostuksen mukaan myös uhrataan aikaa ja huonoimmille voi keksiä jotain, että pääsee nopeasti pois.
        Profiilit ovat usein kovin kaunisteltuja ja totuus aivan muuta, jopa kuvaakin on voitu parannella. Laittaisivat miehet vain realistisia ja totuuden mukaisia asioita profiiliinsa, niin ei tarvitsisi tuhlata aikaa näihin luusereihin. Runsaasta tarjonnasta johtuen tulee joskus näitä kömmähdyksiä.


    • tuulentie

      Miehet tekee sitä itse myös, on niin paljon treffejä päällekkäin, että sotkevat
      jo nimetkin.

      Tottapuhuen, kyllä minä keskityn siihen yhteen kerrallaan ja sittten jatkan
      matkaa.

    • Siinä vaiheessa, jos joku kolahtaa, ei enää tee edes mieli tapailla muita. Niin kauan kuin muut kiinnostavat niin kukaan ei ole "se oikea".

    • valkoista multaa

      Kyllähän kilpailuttaa saa, kunhan pitää kandit ajan tasalla siitä, missä mennään.
      Se on niin luonteesta kiinni, miten suhtautuu deittailuun. Itse katson aina yhden kortin kerrallaan, joka voi tietenkin olla aikaavievää ja turhauttavaakin, mutta kunnioitan niitä joiden kanssa olen tietylle tasolle kirjoittelussa ja treffailussa päässyt.

      Tällä hetkellä mietin itse, vetäisinkö koko profiilini pois. Tapasin sen "ykkösvaihtoehtoni" ja livetreffit vain vahvistivat sitä tuntemusta, että mies on aivan ihastuttava. Olen kuitenkin niin varovainen, enkä voi tietää hänen tunteistaan, joten pidän pfofiilini niin kauan kunnes toisin sovitaan.
      Muita en ole ajatellut tapaavani ennenkuin tämä asia on selvä.

    • ~cissi~

      Tietysti tapailet niin montaa kuin haluat ja jaksat. Miehet ottavat asian itse puheeksi, jos se on heille oleellista.

    • Mansikanpoimijalle

      Voihan tuota monen tapaamista perustella sillä, että valitset parhaimman. Et kuitenkaan ole sitoutumiskykyinen, vaan kun se paraskin näyttää huonot puolensa, alkaa sama parhaimman etsintä. Taas voit perustella, että jos löytyisi parempi.

      Tätähän nykyaika on.

    • pitkällätikullako

      Miksi niin pakon-omainen kiirus löytää joku, että em. samallepäivälle
      buukkaa useanmat treffit. Luulis olevan vaikeaa hahmottaa kuka heistä
      nyt oli kukin ja mitäkin.

    • treffataan

      Mites sinä iäkkäähkö nainen jaksat pitää jalkoja levällään :)??
      Ilmaisia ruokia ja kahveja saat varmaan vaikka joka päivälle mutta meillä miehillä on taipumus pistää rahahanat kiinni jos nainen pistää ns.luukut kiinni.

      Minä olen vähän jo kokeneempi treffailija ja olen törmännyt näihin sarjanaisiin enkä tiedä voisiko niihin edes sitoutua muuta kuin satunnaisesti.Sitä jää vähän niin kuin koukkuun joihinkin asioihin ja kaikki ei käy kaikille.
      Kyllä sun homma onnistuu mutta samaa ilmenee kuin huonossa työpaikassa että väki vaihtuu.

      • entsinkku

        Ei se, että "tapailee", ts. käy treffeillä, välttämättä merkitse, että menee sänkyyn treffikumppaneidensa kanssa!


      • treffataan
        entsinkku kirjoitti:

        Ei se, että "tapailee", ts. käy treffeillä, välttämättä merkitse, että menee sänkyyn treffikumppaneidensa kanssa!

        Kyllä tapailu just sitä tarkoittaa että ollaan sängyssäkin.
        Ystävyys on sitten eri asia jos sen vielä tarkentaa mitä se tarkoittaa.


      • ------------
        treffataan kirjoitti:

        Kyllä tapailu just sitä tarkoittaa että ollaan sängyssäkin.
        Ystävyys on sitten eri asia jos sen vielä tarkentaa mitä se tarkoittaa.

        No eikä tarkoita! Monet haluavat tutustua toiseen vähän enemmän ennen kuin menevät sänkyyn. Tapailla voi viikkoja, jopa kuukausia ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin.


      • treffataan
        ------------ kirjoitti:

        No eikä tarkoita! Monet haluavat tutustua toiseen vähän enemmän ennen kuin menevät sänkyyn. Tapailla voi viikkoja, jopa kuukausia ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin.

        http://suomisanakirja.fi/tapailla

        Tuolla neljäs kohta tarkoittaa just sitä miten minä ymmärrän tapailun.
        Ja kun googlaat sanan tapailu niin sieltä löydät muitakin sivuja jotka on mun kanssa samaa mieltä.
        Suomenkieli on ihmeellistä eri puolilla suomea kuten esimerkiksi kysyt vaasalaiselta ja kajaanilaiselta mitä tarkoittaa kun keitto on tuimaa niin saat vastakohtaiset vastaukset.


      • -----------------
        treffataan kirjoitti:

        http://suomisanakirja.fi/tapailla

        Tuolla neljäs kohta tarkoittaa just sitä miten minä ymmärrän tapailun.
        Ja kun googlaat sanan tapailu niin sieltä löydät muitakin sivuja jotka on mun kanssa samaa mieltä.
        Suomenkieli on ihmeellistä eri puolilla suomea kuten esimerkiksi kysyt vaasalaiselta ja kajaanilaiselta mitä tarkoittaa kun keitto on tuimaa niin saat vastakohtaiset vastaukset.

        Tapailu on treffailua, deittailua, tutustumista, jotain mitä ei voi (vielä) sanoa esim. seurusteluksi tai suhteeksi. Mutta sen tapailun sisältö ja sen mitä yhdessä tehdään, valitsevat ja päättävät kyseiset ihmiset itse (ihan niin kuin seurustelussa tai esim. avioliitossakin). Ei siihen ole olemassa mitään ehdottomia sääntöjä. Kukin valitsee oman tapansa olla, tehdä ja edetä.

        Käsitteiden tulkinnanvaraisuus ja kielelliset variaatiot ovat tietysti sinänsä oma juttunsa. Mutta ei ihmissuhteita ja niiden dynamiikkaa kannata sanakirjoista etsiä. :D


      • ei treffata
        ----------------- kirjoitti:

        Tapailu on treffailua, deittailua, tutustumista, jotain mitä ei voi (vielä) sanoa esim. seurusteluksi tai suhteeksi. Mutta sen tapailun sisältö ja sen mitä yhdessä tehdään, valitsevat ja päättävät kyseiset ihmiset itse (ihan niin kuin seurustelussa tai esim. avioliitossakin). Ei siihen ole olemassa mitään ehdottomia sääntöjä. Kukin valitsee oman tapansa olla, tehdä ja edetä.

        Käsitteiden tulkinnanvaraisuus ja kielelliset variaatiot ovat tietysti sinänsä oma juttunsa. Mutta ei ihmissuhteita ja niiden dynamiikkaa kannata sanakirjoista etsiä. :D

        Hehheh....aivan...noinhan ne käsitteet muuttuu kun vaan jaksaa inttää ja selittää :).


      • 7+12
        treffataan kirjoitti:

        http://suomisanakirja.fi/tapailla

        Tuolla neljäs kohta tarkoittaa just sitä miten minä ymmärrän tapailun.
        Ja kun googlaat sanan tapailu niin sieltä löydät muitakin sivuja jotka on mun kanssa samaa mieltä.
        Suomenkieli on ihmeellistä eri puolilla suomea kuten esimerkiksi kysyt vaasalaiselta ja kajaanilaiselta mitä tarkoittaa kun keitto on tuimaa niin saat vastakohtaiset vastaukset.

        Kannattaa ensin kokeilla ymmärtää niitä sanakirjoja, ennen kuin alkaa linkkaamaan niitä muille ja kertomaan totuuksia sen pohjalta. Tuossa ei missään kohtaa oteta kantaa siihen mitä tapailu tarkoittaa tarkemmin muuten kuin että se on ihmisten toistensa tapailua. Kyseessä on vain esimerkkilause, jossa näytetään miten sanaa tapailla voidaan käyttää. Samassa kohdassa taas tuodaan esille, että sana tapailla on johdettu sanasta tavata, jolla taasen on useita eri merkityksiä. Toki sekin mitä sinä sillä haluat ymmärtää, mutta myös muita.


      • kaarina80
        ----------------- kirjoitti:

        Tapailu on treffailua, deittailua, tutustumista, jotain mitä ei voi (vielä) sanoa esim. seurusteluksi tai suhteeksi. Mutta sen tapailun sisältö ja sen mitä yhdessä tehdään, valitsevat ja päättävät kyseiset ihmiset itse (ihan niin kuin seurustelussa tai esim. avioliitossakin). Ei siihen ole olemassa mitään ehdottomia sääntöjä. Kukin valitsee oman tapansa olla, tehdä ja edetä.

        Käsitteiden tulkinnanvaraisuus ja kielelliset variaatiot ovat tietysti sinänsä oma juttunsa. Mutta ei ihmissuhteita ja niiden dynamiikkaa kannata sanakirjoista etsiä. :D

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tapailu on tapailua. Jotkut tapailevat useampaa yhtäaikaa, jotkut eivät. Ei ole olemassakaan kirjoitettua sääntöä miten toimia. Kukin toimii miten itse parhaimmaksi sen kokee. Ihan sama koskee mielestäni myös seksiä tapailusuhteessa. Jotkut tapailevat kauemmin kuin toiset ennen sänkyyn päätymistä. Kukin tehkööt miten tahtoo, kuitenkaan toista/toisia loukkaamatta.


    • Daddy Cool

      Tottakai voi tapailla, kun ei ole vielä sovittu mistään sitoutumisesta. Sellainen ongelma tuollaisessa tapailussa on, ettei osaa oikein keskittyä mihinkään ja kukaan ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

    • Noniinnohh

      No eiköhän tuo ole ihan sinun oman moraalisi asia. Jos itse tekisin niin, olisin sitten ainakin rehellinen kaikille, eli en väittäisi tapailevani häntä, jos kävisin muidenkin kanssa treffeillä.

      "Koska jos tapailee monia miehiä voi poimia sen parhaimman päältä itselleen!"

      Periaatteessa joo. Muista nyt kuitenkin se, että miehellä on oikeus tehdä samoin, etkä sinä välttämättä ole sen parhaana pitämäsi miehen ykkösvalinta. Sinäkin voit jäädä toiseksi jollekin paremmalle.

    • 118811

      Ei se "parhainman päältä" valitseminen nyt tuosta vaan tapaamalla kerran
      selviä. Muutenkaan en käyttäisi sanaa parhain, vaan yhteensopivin.

      Olen itse 50 , joten tässäiässä ei pelata (tai minä en) niinkään ulkoisilla
      avuilla, toki jokin merkitys on, mutta kyllä ne muut seikat ratkaisee.

    • jwpgior

      Niinhän se autokin valitaan... ensin kokeillaan muutamia, itselle sopivin valitaan. Surullista verrata ihmisiä koneisiin tai tavaroihin :'((

    • luurikuuri

      Saa tapailla, jos ei kellekään ole mitään muuta luvannut. Jos joku mies alkaa tuntui hyvältä, muttei tee mitään aloitetta vakavampaan suuntaan, tapailen muitakin niin kauan kunnes suhde joko alkaa tai tapailukin kuivuu kokoon.

    • 5+20

      Tottakai voi, niin kauan kun ne treffit on ne ekat "tutustumistreffit" - sitä ennen kai ei kukaan odota mitään kummempaa eikä mistään ole sovittu.

      Itse olen käynyt monesti kaksilla treffeillä peräkkäin tai niin että ehdin käydä kotona kääntymässä. Välimatkaa treffeillä voi olla 100 km. Joka tapauksessa pidän ekat nettitreffit uuden kumppanin kanssa maksimissaan tunnin mittaisena vaikka kaveri osoittautuisi kuinka kiinnostavaksi eli voi sopia toiset samalle päivälle kun kerran on laittautunut treffeille ;) Ja niille toisille sovituille menen tottakai vaikka eka olisi TOOODella mielenkiintoinen, koska enhän tiedä olenko miehen mielestä kiinnostava.

      Ehkä johtuu siitäkin, etten yleensäkään kirjoittele kovinkaan kauaa vaan tapaamiseen pikaisesti (viikko, korkeintaan kaksi), siksi voi tavata miehiä vähän "liukuhihnalta". Ja kun löytyy joku jonka kanssa synkkaa, sitten aletaan tutustua ja ihan livenä. Tämä tapa taas on tullut kokemuksen myötä; noviisina kirjoittelin pari kuukautta erään miehen kanssa, johon suorastaan rakastuin mutta mies ei koskaan suostunut tapaamiseen.

    • 19+20

      Tapailuvaiheessa ei varsinaisesti ole mitään sääntöä tuollaistesta. Ainut mikä tulee mieleen niin kunhan saman vapauden antaa myös vastapuoliskoille, eli heidän tekemisiään ei rupea rajoittamaan.

      Itselläni raja oli 3 tyyppiä, jos sen yli menin niin ne omat harrastukset ja tekemiset alkoi kärsiä kun deittailu ja yhteydenpidot vei liikaa aikaa. En näille toisille varsinaisesti sanonut mitään, mutta en mitään peitellytkään. Eli jos toinen sattui kysymään niin sitten kerroin rehellisesti mikä on tilanne kuitenkin ilman tarkempia yksityiskohtia.

      Ai niin ja yks juttu viel, älä rupea niitä toisia vertailemaan keskenään ääneen. Siitä ei todellakaan synny mitään hyvää

    • ....................

      Hö... eikö se ole nettideittien tarkotus, että tapaillaan monia ihmisiä? Näin ainakin olen ajatellu ja myös tehny... en mitenkään salaa, enkä todellakaan koe pettäväni ketään...
      Ei kai kukaan sormus taskussa lähde ekoille treffeille, kun ei yhtään tiedä mitä siellä on vastassa... monet valehtelee 90% profiilistaan...
      Miten moraali saadaan tähän asiaan yhdistettyä?
      Haloo... pitäskö suomalaistenki tulla tälle vuosituhannelle? Deittailu tarkottaa ihmiseen tutustumista, ei naimisiin- tai sänkyynmenoa....

    • monta_2012

      Mietis vaikka niin, että löytäisit jonkun joka 'kolahtaisi', mutta hä sitten siinä varmuuden vuoksi pyörittelisi useampaa deittiä. Hyväksyisitkö sen, että olisitkin siinä vielä 'castingissa' :-D

    • chat-no-thanks

      Viestiittely useamman kanssa on ihan OK. Jämähtäminen toivottomaan viestinvaihtoon yhden kanssa on molempien ajantuhlausta. Jos 2-4 viikon ajalla ei päästä edes kuvalliseen viestintää, ennuste jatkosta alkaa olla huono... muusta puhumattakaan.

    • odottelenPoikaaKotio

      Eri mieltä.

      Minä kirjoittelin noin 1,5 kk erään miehen kanssa, joka vieläpä vaikutti aluksi melko mulkulta. Kuvat vaihdettiin ehkä noin kuukauden päästä aloittamisesta, ja lopulta treffeille. Ja tuli toiset treffit, ja tuli kolmannet...ja toivon että lisää tulee vaikka loppulämän. En olisi kuuna päivänä uskonut, että netistä löytyy jotain.
      :)))))

    • M 50+

      Monen yhtäaikainen tapailu näkyy niin selvästi, että sen parhaan mielenkiinto sinuun heikkenee ratkaisevasti. Saat sen, joka on eniten naisen puutteessa, koska hänellä itsellään ei ole niin monia muita vaihtoehtoja.

      • Tätä määkin aattelin. Tein kerran niin että viestittelin 4-5 naisen kanssa yhtäaikaa ja ainakin kahden kanssa olis voinut hyvinkin syntyä treffit, mutta loppujen lopuksi en pystynyt jakamaan sitä mielenkiintoa ja huono omatuntokin oli. Kyllä sullakin käy niin ettet saa mitään pysyvää tollasesta ellet löydä jotain unelmaa ja siivoa muita miehiä pois siinä vaiheessa. Etkä sä tiedä onko se kuinka kauan unelma ennenkun olet vuoden ollut yhessä, että niin. Hukkaat vaan sitäkin aikaa tollasella jos sulla on oikeasti sitoutuminen mielessä.

        Jos taas tykkäät pitää hauskaa ja tahdot deittailla tolla tavalla niin siitä vaan, mutta ei kannata siinä tapauksessa vetää odotuksia mitenkään hirveän korkealle. Se tulee kanssa olemaan sitä samaa ellet löydä sitä unelmaa tai sitoudu jonkun hyvän kanssa joka osoittautuu hyväksi pitemmänkin ajan päästä.


      • Hertta-täti
        siipimikko2 kirjoitti:

        Tätä määkin aattelin. Tein kerran niin että viestittelin 4-5 naisen kanssa yhtäaikaa ja ainakin kahden kanssa olis voinut hyvinkin syntyä treffit, mutta loppujen lopuksi en pystynyt jakamaan sitä mielenkiintoa ja huono omatuntokin oli. Kyllä sullakin käy niin ettet saa mitään pysyvää tollasesta ellet löydä jotain unelmaa ja siivoa muita miehiä pois siinä vaiheessa. Etkä sä tiedä onko se kuinka kauan unelma ennenkun olet vuoden ollut yhessä, että niin. Hukkaat vaan sitäkin aikaa tollasella jos sulla on oikeasti sitoutuminen mielessä.

        Jos taas tykkäät pitää hauskaa ja tahdot deittailla tolla tavalla niin siitä vaan, mutta ei kannata siinä tapauksessa vetää odotuksia mitenkään hirveän korkealle. Se tulee kanssa olemaan sitä samaa ellet löydä sitä unelmaa tai sitoudu jonkun hyvän kanssa joka osoittautuu hyväksi pitemmänkin ajan päästä.

        Eiköhän Tuula-täti ole jo päässyt mainitsemastasi unelmointi-haaveiluvaiheesta realistisemmalle ihmissduhdetasolle vuosia tai vuosikymmeniä sitten. Jos itse et edes pystynyt tapaamaan naisia huonon omatuntosi takia, niin ns. painit eri sarjassa.
        Yleisesti ottaen nainen pystyy tyylikkäästi tapailemaan ainakin kahta miestä ilman että syntyy ongelmia. Ollaan siis tutustumisen alussa. Huom. luin kirjan Miksi fiksut naiset valitsevat väärin, kirjoittanut kaksi miespuolista amerikkalaista terapeuttia (psykologi/psykiatri). Siinä lkirjassa kehotettiin käymään treffeillä kahden-kolmen miehen kanssa samanaikaisesti seurustelukumppanin etsintävaiheessa, siis ihan asiapohjalta.


      • Hertta-täti kirjoitti:

        Eiköhän Tuula-täti ole jo päässyt mainitsemastasi unelmointi-haaveiluvaiheesta realistisemmalle ihmissduhdetasolle vuosia tai vuosikymmeniä sitten. Jos itse et edes pystynyt tapaamaan naisia huonon omatuntosi takia, niin ns. painit eri sarjassa.
        Yleisesti ottaen nainen pystyy tyylikkäästi tapailemaan ainakin kahta miestä ilman että syntyy ongelmia. Ollaan siis tutustumisen alussa. Huom. luin kirjan Miksi fiksut naiset valitsevat väärin, kirjoittanut kaksi miespuolista amerikkalaista terapeuttia (psykologi/psykiatri). Siinä lkirjassa kehotettiin käymään treffeillä kahden-kolmen miehen kanssa samanaikaisesti seurustelukumppanin etsintävaiheessa, siis ihan asiapohjalta.

        No mikäs siinä jos tykkää. Jos teidän moraali sanoo että ok niin se siitä. Otin vähän liian tuomitsevan sävyn kyllä. Ja painin eri sarjassa jatkossakin omasta tahdostani. Tiedän pöydän toisella puolella olevana että te olette itsekkäitä tässä asiassa meidän kustannuksella, mutta me ei oltais sen parempia jos vaadittais teitä tapaamaan yhtä miestä kerrallaan. :) Ei tuo miehen omanarvontunnolle mikään kolaus ole sinänsä, ja fiksu mies ei itke jos ylpeys vähän kolhiintuu. Mutta mun mielestä toista kannattaa arvostaa ja olla luottamuksen arvoinen parhaansa mukaan jo tossa vaiheessa, ei tuo varmaan teille niin tärkeä asia ole että pääsee kahta miestä tapaamaan? Mitä etuja siinä muuten on? Siis muutakin kuin että löytää sen oikean ehkä nopeammin?


      • Hertta-täti
        siipimikko2 kirjoitti:

        No mikäs siinä jos tykkää. Jos teidän moraali sanoo että ok niin se siitä. Otin vähän liian tuomitsevan sävyn kyllä. Ja painin eri sarjassa jatkossakin omasta tahdostani. Tiedän pöydän toisella puolella olevana että te olette itsekkäitä tässä asiassa meidän kustannuksella, mutta me ei oltais sen parempia jos vaadittais teitä tapaamaan yhtä miestä kerrallaan. :) Ei tuo miehen omanarvontunnolle mikään kolaus ole sinänsä, ja fiksu mies ei itke jos ylpeys vähän kolhiintuu. Mutta mun mielestä toista kannattaa arvostaa ja olla luottamuksen arvoinen parhaansa mukaan jo tossa vaiheessa, ei tuo varmaan teille niin tärkeä asia ole että pääsee kahta miestä tapaamaan? Mitä etuja siinä muuten on? Siis muutakin kuin että löytää sen oikean ehkä nopeammin?

        Jos naisessa on vähänkin läheisriippuvan vikaa, siis että alkaa tarrautua emotionaalisesti treffikumppaniin jo varhaisessa vaiheessa, pitää oman pään selkeämpänä kun näkee toisen olevan vain yksi mahdollinen seurustelukumppani, eikä mikään glorifioitu Mr Right (jota hän oletettavasti ei olekaan, muuta kuin parisuhdehaaveilijan omassa päässä) Tulipa pitkä lause.


    • saa tapailla!

      Saa tavata. Epäsovinnaisuuksiin ei kuitenkaan kannata ryhtyä tuolloin. Eli siis harrastaa intiimiä kanssakäyntiä deittien kanssa.

    • Entsinkku

      Pakkohan sitä joskus on tapailla useampaa deittiä samanaikaisesti, koska yleensä kun ilmon laittaa, tulee alussa useampikin vastaus, eikä tapailematta mitenkään voi tietää, kenen kanssa suhde tulee jatkumaan.
      Itse pidin aikanaan sellaista kriteeriä, etten näiden tapailukumppaneideni kanssa tehnyt mitään sellaista, mitä en olisi voinut tehdä toisten heistä nähden. Jos sellaista alkoi olla ilmassa, oli syytä keskittyä vain yhteen ja jättää toisille hyvästit.

    • gina trikoo

      Kirjoittelen kolmen miehen kanssa tällä hetkellä, kaksi niistä olen kerran
      tavannut, kummankin kanssa käytiin kahvilla. Ihan kivoja miehiä, mutta...
      Se kolmas, jota en ole vielä saanut lähtemään livetreffeille, vaikuttaa
      ainakin teoriassa kaikkein "oikeammalta", ainakin paperilla, siis viestien
      ja postien muodossa ja kyllä hän on komeakin kuvassaan, minkä hän
      lähetti. Jos sitä miestä en saa treffeille, niin jompi kumpi niistä kahdesta
      jo tavatuista on sitten valittava. On tää niin vaikeeta, tämä miehenmetsästys,
      huh huh.

      • Eihän sinun mikään pakko ole valita kumpaakaan niistä kahdesta "ihan kivasta". Ainakin omaan korvaani tuo kuulosti vähän huonolta. Kyllä minä ainakin vaadin itseltäni vahvempia tuntemuksia kumppaniani kohtaan kuin pelkkä "ihan kiva". Jos olisin tilanteessasi, enkä saisi kammettua sitä kolmatta treffeille, jatkaisin etsintää ihan uusia tapauksia katsellen. Ei maailmasta miehet lopu.

        Tietysti aivan toinen asia on sitten se jos koet, että jompi kumpi niistä kahdesta voisi kuitenkin sytyttää ihan oikeastikin, jolloin olisi ehkä syytä katsoa asiaa ainakin vielä yksien tai kaksien treffien verran ennen lopullisempaa päätöstä suuntaan tai toiseen.


    • Poikamies 39-v.

      Oikea kysymys kuuluu, haluatko itse olla vastaavassa tilanteessa ja kenties hännän huippuna jonkun deittailuhaatremissa ? Ihmisillä tuntuu usein olevan hieman väärä lähtökohta asiaan kun asiaan, kun kaikkea mitataan vain oman navan asettamista lähtökohdista.

    • James Burton

      No mitäs mieltä olette siitä, että olllaan jo muutama kuukausi tapailtu, mutta kuvioissa on silti toinen. Tällainen juttu paljastui (valitettavasti) tapailukumppanistani. Pitäiskö heittää koko muija kaivoon vai alkaa kilpailemaan hänen suosiostaan tuon toisen miehen kanssa? Nainen ei siis tiedä sitä, että minä tiedän hänen tapailleen toistakin. Toinen mies on tullut kuvioihin mukaan minun jälkeeni, joten ilmeisesti lady ei ole varma tunteistaan. Itse olen melko varma ja olen hänelle sen kyllä ilmaissutkin niin suoraan, että virhetulkinnalle ei jää sijaa.

      Aika moraalitonta minusta tavata toista, kun toinen on jo avautunut tunteistaan. Olisiko sitoutumiskammoinen tapaus? Olisihan hän voinut kertoa minulle päin naamaa, ettei tunteita hänen puoleltaan ole, jos näin ikävästi on. Mahdollisesti hän odottelee, että tunteet syttyvät useampien tapaamisten myötä. Mielestäni tuo toinen mies aiheuttaa kuitenkin turhia sytytyshäiriöitä...

      • 15+9

        Jos on jo muutaman kuukauden tapaillut ja silti kuviossa on joku toinenkin, niin eihän silloin toisen tunteet ole tosiaankaan selvillä. Mielestäni varsin ikävää juurikin sinun kannaltasi saada tuo asia tietoosi. Vaikka toki toisaalta ehkä myös hyväkin. Minulle se vaikuttaisi ainakin huomattavasti tilanteeseen. En tiedä miten toimisin, mutta kyllähän tilanne olisi aivan eri kuin aikaisemmin. Ymmärrän jotenkin vielä sen, että ihan alkuvaiheessa hetken aikaa saattaa tapailla toistakin, mutta ei enää muutaman kuukauden jälkeen. Selväähän kuitenkin on, että nainen ei ole varma tilanteesta sinun kanssasi, muuten sitä toista miestä ei olisi. Mielestäni et oikein voi tehdä muuta kuin pyrkiä selvittämään mitkä hänen ajatuksensa ovat, koska tilanne varmasti häiritsee sinua muuten kokoajan.

        "Mielestäni tuo toinen mies aiheuttaa kuitenkin turhia sytytyshäiriöitä..."

        Aiheuttaa tottakai, koska hän tekee nyt vertailua teidän välillä. Tämä on juuri se syy miksi olisi pidemmän päälle parempi keskittyä yhteen kerrallaan, jotta voi oikeasti tuntea miltä juuri se ihminen tuntuu, eikä ihmetellä että kukahan nyt olisi paras. Voi paremmin hyväksyä toisen kaikkine eri piirteineen, kun ei ole suoraa vertailukohtaa. Pahimmassa tapauksessa tällaisessa tilanteessa kukaan ei saa ketään.

        Toivottavasti tilanteesi muuttuu parempaan päin.


    • KaunisNainen-74

      Saa tapailla, jos ne, joita on jo deittaillut eivät anna selkeitä signaaleja kiinnostuksestaan vain minua kohtaan.

      Olin vielä eri mieltä tuossa viikko sitten, koska olin pariinkin otteeseen treffannut oikein kunnolla "kolahtavaa" miestä, ja olevinaan tulkitsin hänenkin olleen minusta kiinnostunut. Metsään taisi mennä, sillä mies ei sittemmin ole aktiivisesti yhteyttä pitänyt, ja saattaa jopa jättää kommentoimatta viestiini.

      No, se on kyseisen miehen oma tappio, koska minä kalastan vain yhtä täysosumaa ja teen sitä nyt sitten muidenkin kanssa. Tokkopa tuo ihastukseni enää tässä potentiaalisessa treffikumppanireservissä onkaan.

      • mielenkiintoista...

        Niin mieli muuttuu ja asenteet muokkaantuu uudelleen kun tapaus sattuu omalle kohdalle ettei välttämättä olekaan se ykkönen vaan yksi jonossa.

        Tässä tullaan vähän jo siihenkin mikä on avoin suhde jota me suomalaiset miehet karsastetaan aika paljon.
        Samalla tullaan siihenkin onko naiset kuitenkaan sen tasa-arvon kannatuksen puolestapuhujia jos he saavat pitää useampaa miestä tyrkyllä mutta naisille se ei käy jos miehet tekee samaa.


    • KaunisNainen -74

      Siis, jos mies ei ole kiinnostunut, niin miksi naisen pitäisi homehtua kotona odottamassa edes elonmerkkiä?

      Minun puolestani mies saa pitää vaikka viittä naista reservissä, jos hän kertoo siitä avoimesti, emmekä seurustele. Siinä tapauksessa minulla saa olla myös muuta sutinaa. Puolin ja toisin. Itse olen rehellinen ja valmis jättämään kaikki muut tämän miehen vuoksi, mutta koska hän ei vaivaudu yhteydenpitoonkaan, niin why bother? Kerron sen myös hänelle (kun miestä sattuu seuraavan kerran kiinnostamaan ottaa yhteyttä ;D).

    • montak

      Joo tollasen naisen heittäisin pihalle jo, jos yks ei vittu riitä nii ei se sitoudu koskaa. nykyajassa ei tiedetä parisuhteesta enää mitää. antaa sen pelailla mut mua ei petä perkele tollaset on kusipäitä ei toista voi pitää pikkupoikana oo kunnon nainen äläkä mikää vitun lapsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe