Mitä tänne kuuluu!

Nittaminax

Aika hiljaista näyttää olevan tääläkin. Muutaman tutun olen nähnyt 50 viimeviikolla ja siihen se onkin jäänyt. On tainut nämä uudistukset karkoittaa kirjoitushalut.
Hyvää kevään jatkoa kuitenkin kaikille.

45

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai miten niin muka hiljaista? Täällähän on varsin vilkasta debaattia näin hämäläisnäkökulmasta katellen. Ei meinaa aina suun- eiku näppiksenvuoroa saada.

      • Kaks viestiä kun tulee päivässä palstalle, niin tuntuu, ettei sekaan meinaa mahtua.. perskutarallaa. Viesti per viikko on sitten sellaista tasaista ja sujuvaa tahtia.


      • Eilen näytti varsinkin olevan aikamoinen ruuhka joten pääsin vastaamaan vasta tänään, kun liiat oli poistettu.
        Mahotonta meininkiä.


      • Tännehän oli tullut oikea viestien suma, taitaa kevät sekoittaa ihmisten päät ;)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Tännehän oli tullut oikea viestien suma, taitaa kevät sekoittaa ihmisten päät ;)

        Jaa että muina vuodenaikoina oltais jotenkin muka selväjärkisempiä?


    • No katohan, kekäs se siihen tuli pyörähtään. Mukava nähdä pitkästä aikaa. Liekö johtuu uudistuksista vai vaan laiskuudesta tää kirjoittelun vähyys. Tai sitten ei vaan oo oikein mitään sanottavaa. Ainakin musta tuntuu, ettei enää jaksa silleen kirjotella, kun ei oo mitään sanottavaa. :D Voihan siihen tietysti vaikuttaa sekin, kun ei ole seuraa.

      • No ajattelin pitkästä aikaa vilkasta tätäkin hulinaa täällä, kun hiljasta on muuallakin.
        Vähissä ne alotukset ja aiheet on mullakin olleet, kun tuntuu että kaikki on sanottu, eikä samoja viittis toistaa.
        Pikasesti kerkesin aamulla lukasta viestien tulvaa jota oli eilen tänne kirjotettu ja sit yks kaks ne olikin puis...en kerennyt ottaa osaa karkeloon. Ehkä niin oli hyväkin, muuten tiedä mikä kaaos olisi tänne tullut. :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        No ajattelin pitkästä aikaa vilkasta tätäkin hulinaa täällä, kun hiljasta on muuallakin.
        Vähissä ne alotukset ja aiheet on mullakin olleet, kun tuntuu että kaikki on sanottu, eikä samoja viittis toistaa.
        Pikasesti kerkesin aamulla lukasta viestien tulvaa jota oli eilen tänne kirjotettu ja sit yks kaks ne olikin puis...en kerennyt ottaa osaa karkeloon. Ehkä niin oli hyväkin, muuten tiedä mikä kaaos olisi tänne tullut. :)))

        Siitä se kyse taitaa todella olla.. Samoja asioita ei jaksais pyöritellä ja sanoa, kun ne on sanottu ja käsitelty miljoonaan kertaan eri kantilta.. Joskus sitä tosin elättelee toivoa, että tulis kerrankin sellainen avaus palstalle, joka olis ihan uutta ja ennenkuulumatonta. Siinä kyllä voi käydä niinkin, että aihe on niin utopinen, ettei siihenkään oo oikein mitään sanottavaa.


      • pz.n kirjoitti:

        Siitä se kyse taitaa todella olla.. Samoja asioita ei jaksais pyöritellä ja sanoa, kun ne on sanottu ja käsitelty miljoonaan kertaan eri kantilta.. Joskus sitä tosin elättelee toivoa, että tulis kerrankin sellainen avaus palstalle, joka olis ihan uutta ja ennenkuulumatonta. Siinä kyllä voi käydä niinkin, että aihe on niin utopinen, ettei siihenkään oo oikein mitään sanottavaa.

        Hih...provoja vois tietenkin tehdä, mutta jotkut vetää heti herneen nenään. :D


      • Nittaminax kirjoitti:

        Hih...provoja vois tietenkin tehdä, mutta jotkut vetää heti herneen nenään. :D

        Musta tuntuu, että provotkin on jo niin nähty ja koettu. :)


      • pz.n kirjoitti:

        Musta tuntuu, että provotkin on jo niin nähty ja koettu. :)

        Ja loppuun kaluttu, ei jaksa enää edes koirankakkakeskustelua vaikka olisi juuri sen paras aika :))))


    • Vanha kaarti lienee vähitellen kyllästynyt virtuaaliseen kanssakäymiseen :) Itellä ainakin on jo kohtalaisen satunnaista palstoille kirjoittelu, ei vain oo mitään sanottavaa :) Kahdeksan aktiivista palstavuotta on vienyt mehut emännästä :D

      Mutta ei sitä tiedä jos vaikka sais uutta virtaa jostain. Parina iltan oon pällistellyt Jupiteria ja Venusta, ne on näkyneet nyt kovin kirkkaina tummaa iltataivasta vasten, ja ikäänkuin lähellä maapalloa.. jospa niistä olis säteillyt vähän lisävirtaa nettikansalle....

      • No moi! Just tänään ajattelin sinua ja et mitä mahtaa patakinttaille kuulua ja kiva kun vastasit ja että sua nyt näki täällä. :)
        Täälpäin ei edes kunnolla näe tähtiä valosaasteen takia tai sit on pilvistä. Odotin innolla tossa viikko sitten (tai jotain) revontulia jos niitä näkisi, mutta oli liian pilvistä.
        Pitäisköhän ostaa duraseleja jos niistä sais virtaa tarpeeksi, ku ei muutakaan ole.
        No päivät kyllä onneksi pitenee, mutta sit meikäläinen herää liian aikaisin ja väsyy iltaan mennessä.


      • Nittaminax kirjoitti:

        No moi! Just tänään ajattelin sinua ja et mitä mahtaa patakinttaille kuulua ja kiva kun vastasit ja että sua nyt näki täällä. :)
        Täälpäin ei edes kunnolla näe tähtiä valosaasteen takia tai sit on pilvistä. Odotin innolla tossa viikko sitten (tai jotain) revontulia jos niitä näkisi, mutta oli liian pilvistä.
        Pitäisköhän ostaa duraseleja jos niistä sais virtaa tarpeeksi, ku ei muutakaan ole.
        No päivät kyllä onneksi pitenee, mutta sit meikäläinen herää liian aikaisin ja väsyy iltaan mennessä.

        Täällä revontulet oli olleet komeassa loisteessa, mutta eipä niitä nukkuva nähnyt :))
        Enkä varmaan ois Jupiteriakaan, enkä Venusta bongannut, mutta osui silmiin ursan artikkeli jossa mainittiin planeettojen nyt näkyvän erinomaisesti.

        Kävin etsimässä ko tekstin :) http://www.ursa.fi/index.php?id=3614

        Nyt sitten kaikki joukolla ilta-ja yötaivasta tuijottelemaan :)


      • Parisen viikkoa sitten sai Jupiter ja Venus seurakseen hetkeksi punahehkuisen tulipallon joka aika vauhdilla painui tuonne koivikon taakse, näytti ihan että se meteoriitti olisi pudonnut Päijänteeseen. Tiedä häntä, pimeään aikaan etäisyyksiä on lähes mahdoton arvailla.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Parisen viikkoa sitten sai Jupiter ja Venus seurakseen hetkeksi punahehkuisen tulipallon joka aika vauhdilla painui tuonne koivikon taakse, näytti ihan että se meteoriitti olisi pudonnut Päijänteeseen. Tiedä häntä, pimeään aikaan etäisyyksiä on lähes mahdoton arvailla.

        Keskisuomalaisen juttu aiheesta:


        Loppuviikolla luvassa revontulia
        Meteoriitti pyyhälsi Keski-Suomenkin taivaalla

        Jukka-Pekka Ronkainen
        7.3.2012 09:16 (Päivitetty 7.3.2012 16:10)

        Korpilahtelainen Jorma Niinijärvi teki tiistaina kello 23:n jälkeen Korpilahden Korospohjanlahdelta käsin mystisen havainnon luoteistaivaalla lentäneestä tulipallosta.

        – Tulipallo näytti tippuvan Päijänteeseen, parin kilometrin päässä sijaitsevan saaren taakse, Niinijärvi kertoi keskiviikkona.

        Hän kertoi aikovansa keskiviikkoisella pilkkireissullaan käydä tutkimassa jäätä ja katsastaa, josko jääpeitteestä löytyisi reikää.

        – Pallo oli taivaalla kooltaan ehkä puolet täydestä kuusta, se oli sellainen kirkas valomäntti. Sen lento kesti kolmesta neljään sekuntia.

        Niinijärvi kertoo viettävänsä myöhäisiltoja luontoa tarkkaillen. Tällä kertaa hän sattui olemaan valveilla onnekkaaseen aikaan, sillä hänen mökkinsä ympäristössä elelevät supikoirat ovat heränneet kevääseen ja pitävät yöaikaan kummallista ääntä.

        Vaikka havainto olikin ohi hetkessä, oli Niinijärvi tilanteen tasalla ja ehti tekemään asianmukaiset taikatemput.

        – Nähdessäni tulipallon huusin, että "rahaa, rahaa!".

        Jäältä voi kuitenkin löytyä niukalti merkkejä meteoriitistä. Jyväskylän seudun tähtiharrastusyhdistys Siriuksen aktiivi, tulipallotyöryhmän jäsen Arto Oksanen mittäin arvioi, että havaittu tulipallo on pyyhältänyt todellisuudessa satojen kilometrien päässä Niinijärven havaintopaikalta..

        – Eri puolilla Suomea on tehty havaintoja tulipallosta eilen noin kello 23.20. Kyse on varmasti yhdestä ja samasta tulipallosta. Tein itsekin viime viikolla Hankasalmelta käsin havainnon tulipallosta, joka näytti tippuvan aivan lähelle, mutta kappale oli todellisuudessa tippunutkin Venäjälle.

        Oksanen arvioi, että viime yön tulipallo on näkynyt länsirannikoltakin lännessä, joten todennäköisesti se on tippunut Pohjanlahteen tai jopa Ruotsin puolelle, jos jotain siitä on pudonnut maahan.

        – Kysymys on maan ilmakehässä palaneesta meteoriitista, noin nyrkin kokoisesta tai isommasta. Suomen kamaralle asti tipahtelee kuukausittain meteoriitteja, mutta niitähän on jälkikäteen liki mahdotonta löytää.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Parisen viikkoa sitten sai Jupiter ja Venus seurakseen hetkeksi punahehkuisen tulipallon joka aika vauhdilla painui tuonne koivikon taakse, näytti ihan että se meteoriitti olisi pudonnut Päijänteeseen. Tiedä häntä, pimeään aikaan etäisyyksiä on lähes mahdoton arvailla.

        Sinä siis ennätit nähdä sen ?? Varmaan vaikuttava näky.


      • Puhurix

        Ootko nähny revontulia? Meillä on pariin otteeseen ollut tosi hienot. Mä olen kyllä kans joka ilta käyny kuistilla katsomassa Jupiteria ja Venusta. Nyt tulee niin myöhään pimeä, ettei ole kunnolla näkyvissä sitten enää.


      • Puhurix
        BonnieBonBon kirjoitti:

        Keskisuomalaisen juttu aiheesta:


        Loppuviikolla luvassa revontulia
        Meteoriitti pyyhälsi Keski-Suomenkin taivaalla

        Jukka-Pekka Ronkainen
        7.3.2012 09:16 (Päivitetty 7.3.2012 16:10)

        Korpilahtelainen Jorma Niinijärvi teki tiistaina kello 23:n jälkeen Korpilahden Korospohjanlahdelta käsin mystisen havainnon luoteistaivaalla lentäneestä tulipallosta.

        – Tulipallo näytti tippuvan Päijänteeseen, parin kilometrin päässä sijaitsevan saaren taakse, Niinijärvi kertoi keskiviikkona.

        Hän kertoi aikovansa keskiviikkoisella pilkkireissullaan käydä tutkimassa jäätä ja katsastaa, josko jääpeitteestä löytyisi reikää.

        – Pallo oli taivaalla kooltaan ehkä puolet täydestä kuusta, se oli sellainen kirkas valomäntti. Sen lento kesti kolmesta neljään sekuntia.

        Niinijärvi kertoo viettävänsä myöhäisiltoja luontoa tarkkaillen. Tällä kertaa hän sattui olemaan valveilla onnekkaaseen aikaan, sillä hänen mökkinsä ympäristössä elelevät supikoirat ovat heränneet kevääseen ja pitävät yöaikaan kummallista ääntä.

        Vaikka havainto olikin ohi hetkessä, oli Niinijärvi tilanteen tasalla ja ehti tekemään asianmukaiset taikatemput.

        – Nähdessäni tulipallon huusin, että "rahaa, rahaa!".

        Jäältä voi kuitenkin löytyä niukalti merkkejä meteoriitistä. Jyväskylän seudun tähtiharrastusyhdistys Siriuksen aktiivi, tulipallotyöryhmän jäsen Arto Oksanen mittäin arvioi, että havaittu tulipallo on pyyhältänyt todellisuudessa satojen kilometrien päässä Niinijärven havaintopaikalta..

        – Eri puolilla Suomea on tehty havaintoja tulipallosta eilen noin kello 23.20. Kyse on varmasti yhdestä ja samasta tulipallosta. Tein itsekin viime viikolla Hankasalmelta käsin havainnon tulipallosta, joka näytti tippuvan aivan lähelle, mutta kappale oli todellisuudessa tippunutkin Venäjälle.

        Oksanen arvioi, että viime yön tulipallo on näkynyt länsirannikoltakin lännessä, joten todennäköisesti se on tippunut Pohjanlahteen tai jopa Ruotsin puolelle, jos jotain siitä on pudonnut maahan.

        – Kysymys on maan ilmakehässä palaneesta meteoriitista, noin nyrkin kokoisesta tai isommasta. Suomen kamaralle asti tipahtelee kuukausittain meteoriitteja, mutta niitähän on jälkikäteen liki mahdotonta löytää.

        Mä satuin näkemään sen meteoriitin kun vein just koiria ulos. Oli vaikuttava näky.


      • Puhurix kirjoitti:

        Ootko nähny revontulia? Meillä on pariin otteeseen ollut tosi hienot. Mä olen kyllä kans joka ilta käyny kuistilla katsomassa Jupiteria ja Venusta. Nyt tulee niin myöhään pimeä, ettei ole kunnolla näkyvissä sitten enää.

        Täälläpäin näkee useinkin revontulia, kuulaina talvi-iltoina, joskus jopa loppukesälläkin kun alkaa olla tarpeeksi pimeätä. Mutta noita viimeisiä isoja ja komeita revontulia en nähnyt kun nukuin onneni ohi.


    • Moi Nitta !! :)) Hiljasta on.. Mua ei ole mikään karkottanu. Oon täällä joka paikassa ku täi tervassa.

      Oottelen vaan, että paikat vilkastuis, nii pääsis oikeeen kunnolla kirjoittelemaan. :)

      • Oi miisu...Olen vähän myöhässä tänä iltana näissä vastauksissani kun tänään pitääkin jutella sinne sun tänne. Kiva kuulla sinustakin jotain. :))
        Et sää voi olla mikään täi, mutta sellanen leppoinen kirjoittelija joka ei lähde kulumallakaan pois, niinku en minäkään. :D
        No joo, kaikki ei taida olla samaa mieltä ku minä, että minä ainakaan olisin lepponen. :D
        Hitsi ku ajatukset karkaa ihan muualle..on pikkunen kriisi perheessä. Ja taas hälytetään faceen...huokaus.


    • Pakko sitä on olla jotain viihdettä kaiken arjen keskellä. Täällä koneella kun istuu, niin ei tule mietittyä niin hirveeesti noita arkiasioita.

      Kyllä sä Nitta osaat olla useinkin leppoisa. Kaikissa ihmisissä täytyy kuiteski olla vähän sitä munaa sanomaan sellastaki, mikä ei aina ole niin mukavaa. On hyvä, että uskaltaa rohkeesti ilmaista mielipiteensä. :))

      Toivottavasti teillä ei siel ole mitään hirmuvakavaa kriisiä ?! :(

      • Moi taas! Likalla tuli ero miesystävästään ja sitä sitten puitiin. Vähän surullinen olo, mutta minkäs teet. Ystävinä kuitenkin eroavat, mikä on hyvä.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Moi taas! Likalla tuli ero miesystävästään ja sitä sitten puitiin. Vähän surullinen olo, mutta minkäs teet. Ystävinä kuitenkin eroavat, mikä on hyvä.

        Olipa ikävä juttu ! :( Nuori rakkaus se vasta riipivää onkin. Kiva kummiski, etteivät toisiaan ihan huisnevadaan lähettäneet. :)


    • jk

      ei mitään

    • Tere!

      Aikansa kutakin. Satunnaisesti tulee kurkittua ja joskus jopa kommentoitua vaan isoin kirjoitusinto on kyllä Tuulenviemää! Keväänjatkot siihenkin suuntaan!

      • Samoin sinulle keväänjatkoja. Sinut mä just näinkin "nainenkirjoittaa" alotuksessa ja mietin että olette sentään hengissä vielä. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        Samoin sinulle keväänjatkoja. Sinut mä just näinkin "nainenkirjoittaa" alotuksessa ja mietin että olette sentään hengissä vielä. :)

        MITÄ, onko NaineKirjoittaa antanut kuulua itsestään. Tulis tänne virittelemään kiivaita keskusteluja kalankäärelehtineen :)))


      • Ja Normaalisekoituskin piipahtanut palstoilla =:O Sitä se mun uneni ties :D


      • TaikisN kirjoitti:

        Ja Normaalisekoituskin piipahtanut palstoilla =:O Sitä se mun uneni ties :D

        Näiksää sit unta hänestä ? ;)


      • mii-su kirjoitti:

        Näiksää sit unta hänestä ? ;)

        Ahhah :) Olen mä kyllä joskus nähnyt untakin palstalaisista...silloin aikoinaan kun täällä kävi keskustelut tosi vilkkaina, uniinhan ne tunki tietenkin.... :) Mutta valitettavasti viimeaikoina ei oo ollut sellaisia kokonaisvaltaisia fiiliksiä....

        Kunhan vanhaa sanontaa tuossa lainasin. Toki, kivahan se olis Normixista unta nähdä,:))


      • mietteliäänä
        TaikisN kirjoitti:

        Ahhah :) Olen mä kyllä joskus nähnyt untakin palstalaisista...silloin aikoinaan kun täällä kävi keskustelut tosi vilkkaina, uniinhan ne tunki tietenkin.... :) Mutta valitettavasti viimeaikoina ei oo ollut sellaisia kokonaisvaltaisia fiiliksiä....

        Kunhan vanhaa sanontaa tuossa lainasin. Toki, kivahan se olis Normixista unta nähdä,:))

        Missä on Jermu,Pumpulipaj,Milla,Satutäti,Toimittaja,Zeikku,Mariet,Waffen,Kadunmies ja Arkunkantaja?


      • mietteliäänä kirjoitti:

        Missä on Jermu,Pumpulipaj,Milla,Satutäti,Toimittaja,Zeikku,Mariet,Waffen,Kadunmies ja Arkunkantaja?

        Zeikku kirjoittaa nykyisin käsittääksen nikillä pz.n ja hän näyttää käyneen täällä ihan hiljattain. Loppuja mainitsemaiasi nikkejä en oo kyllä nähnyt aikoihin :( Tainneet saada tarpeekseen Suomi24:tsä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        MITÄ, onko NaineKirjoittaa antanut kuulua itsestään. Tulis tänne virittelemään kiivaita keskusteluja kalankäärelehtineen :)))

        No niin mä muistelisin että se oli just hän. On se keskustelu varmaan vielä sillä 50 sivulla jossain. :)
        Taidan käydä kattelemassa.


      • TaikisN kirjoitti:

        MITÄ, onko NaineKirjoittaa antanut kuulua itsestään. Tulis tänne virittelemään kiivaita keskusteluja kalankäärelehtineen :)))

        Tässähän se linkki on..:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10506824


      • TaikisN kirjoitti:

        Ahhah :) Olen mä kyllä joskus nähnyt untakin palstalaisista...silloin aikoinaan kun täällä kävi keskustelut tosi vilkkaina, uniinhan ne tunki tietenkin.... :) Mutta valitettavasti viimeaikoina ei oo ollut sellaisia kokonaisvaltaisia fiiliksiä....

        Kunhan vanhaa sanontaa tuossa lainasin. Toki, kivahan se olis Normixista unta nähdä,:))

        Älä unta nää! :)


      • norMix kirjoitti:

        Älä unta nää! :)

        Viime yönö näin unta kuolleista hiiristä, oli siitä romantiikka kaukana :)) Niitä oli hirmuisesti, pitääkin katsoa mitä uneni tälläkertaa tiesi.

        Ethän muuten ollut liikkeellä jossain keskisuomessapäin keskiviikkona? Näin sattumoisin tanssiravintolassa ihan NorMixin näköisen miehen.......:D



      • TaikisN kirjoitti:

        Viime yönö näin unta kuolleista hiiristä, oli siitä romantiikka kaukana :)) Niitä oli hirmuisesti, pitääkin katsoa mitä uneni tälläkertaa tiesi.

        Ethän muuten ollut liikkeellä jossain keskisuomessapäin keskiviikkona? Näin sattumoisin tanssiravintolassa ihan NorMixin näköisen miehen.......:D

        Keskisuomi on melkoisesti lajentunut sitten viimenäkemän, jos viime keskiviikkona minut olet siellä bongannut. Stäpaitsi olin tansseissa launantaina enkä keskiviikona ja paikka oli lava eikä ravintola. Mutta muuten siis kutakuinkin paikkansapitävä havainto! :DD

        Joo-o, kuolleista hiiristä on romantiikka kaukana, elävissä se olisi jo paaaaaaaaaaaaaljon lähempänä! :))

        Tulikos sitä männä talvena kuinkakin ahkeraa tiluksien rajoja hiihtimillä katsastettua?


      • norMix kirjoitti:

        Keskisuomi on melkoisesti lajentunut sitten viimenäkemän, jos viime keskiviikkona minut olet siellä bongannut. Stäpaitsi olin tansseissa launantaina enkä keskiviikona ja paikka oli lava eikä ravintola. Mutta muuten siis kutakuinkin paikkansapitävä havainto! :DD

        Joo-o, kuolleista hiiristä on romantiikka kaukana, elävissä se olisi jo paaaaaaaaaaaaaljon lähempänä! :))

        Tulikos sitä männä talvena kuinkakin ahkeraa tiluksien rajoja hiihtimillä katsastettua?

        Eli siis MELKEIN näin sinut ja MELKEIN tanssahtelin kanssasi..... :D

        Koko talvena en käynyt kertaakaan suksilla, vaan hiihtelin lähes yksinomaan sisällä. Toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja hankin olkkarin koristeeksi juoksumaton jolla olen sitten käveleskellyt enemmän ja vähemmän uutterasti. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Eli siis MELKEIN näin sinut ja MELKEIN tanssahtelin kanssasi..... :D

        Koko talvena en käynyt kertaakaan suksilla, vaan hiihtelin lähes yksinomaan sisällä. Toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja hankin olkkarin koristeeksi juoksumaton jolla olen sitten käveleskellyt enemmän ja vähemmän uutterasti. :)

        Näinpä näköjään (melkein) pääsi käymään! :)

        Oikeinkos kotikuntosalin aiot perustaa? Kesäksi bikinikuntoon ja silleen! ;) Paitsi parketilla itse sentään hiihtelin hangillakin useampaan kertaan kun oikea talvi oli. Vaan mutkamäki jäi näillä lumilla korkkaamatta! TAi no, Lapissa vielä kausi jatkuisí ja matkalla vois vaikka poiketa keskisuomessa tanssiravintelissa! :))


      • norMix kirjoitti:

        Näinpä näköjään (melkein) pääsi käymään! :)

        Oikeinkos kotikuntosalin aiot perustaa? Kesäksi bikinikuntoon ja silleen! ;) Paitsi parketilla itse sentään hiihtelin hangillakin useampaan kertaan kun oikea talvi oli. Vaan mutkamäki jäi näillä lumilla korkkaamatta! TAi no, Lapissa vielä kausi jatkuisí ja matkalla vois vaikka poiketa keskisuomessa tanssiravintelissa! :))

        NO NIIN !! Tuohan oli jo melkein kosinta :D Onneksi NK ei oo tätä näkemässä, sehän tulis heti tappelemaan osingoista !!
        Kyllä nyt luulis jo unienkin tulevan kohilleen, jos loppuis meikäläiseltä ne hiirenraatounet ja ruppeis näkymään ihka aitoja palstakamuja..... tiadan mennä tänään aikaisin nukkumaan, jää enemmän aikaa unen näkemiseen ;)


    • Puhurix

      Moi! Mä puikahdin katsomaan pitkästä aikaa. Mitä sulle kuuluu?

      • Moi! Kiva nähdä suakin..:) Hiljaiseloa vietän kotona ja niinku täälläkin. Jouduin eläkkeelle vähän yli vuos sitten ja tuntuu et maailma pysähty ku seinään. No ei voi mitään..:)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe