Olen aina kunnioittanut lakia, Olen haaveillut monesta virasta:
Poliisi
Rauhanturvaaja
Vartija
Skappari
Lentäjä
Lista jatkuu..
Sairastuin kaatumatautiin ja menetin ammatin (kuski) ja kaiken mihin olen itseäni valmistanut. Nyt kun olen menettänyt kaiken voin alkaa huolettomasti käyttämään esim pilveä tai muita huumausaineita, koska en voi juoda alkoholia enään (kolmiolääkkeet). Voin alkaa rikkomaan lakia huolettomasti.
Miksi minusta tuntuu näin.
Sairaus = Uudet kuviot
perseensutijamuut
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730