Haluaisin käynnistää keskustelun siitä, onko pelastuksen riittävänä ehtona Jumalan armo, vai pitääkö ihmisen tehdä tekoja, joiden kautta taivaan portit avautuvat.
Armo vai teot?
21
74
Vastaukset
Kaikki teot kristillisen tulkinnan ja näkemyksen kautta ajatellen ovat Jumalan tekoja.
Kristillisyyden "yksin armosta" ja "yksin Jumalasta" oppi ei myöskään jätä tilaa ihmiselle itselleen.
On siis epä-loogista ja outoa ajattelua se, että "pelastavan uskonlahjan" hylkääminen o l i s i ihmisen omateko, kun taas se "pelastavan uskon lahjan" vastaanottaminen Ei olisi ihmisen omateko, vaan Jumalan teko?
Kummatkin nuista ovat tietysti ihmisen omia tekoja, eli kristi-oppi on ristiriitainen,,epä-tosi.- raamattu-palsta
No mitä raamattu asiasta sanoo??
Raamattu sanoo paljonkin, mutta vasta Pyhä Henki kertoo totuuden siitä, mikä Raamatussa on totta ja mikä valhetta.
Se on totta, että Jeesus Henkensä kautta todella Paavalin Damaskoksen tiellä pysäytti, ja johdatti hänet Ananias-nimisen opetuslapsen luokse:
Damaskoksessa oli Ananias-niminen opetuslapsi. Herra puhutteli häntä näyssä: "Ananias!" "Tässä olen, Herra", hän vastasi.
Herra sanoi: "Mene Suorallekadulle ja kysy Juudaksen talosta Saulia, jota kutsutaan Tarsolaiseksi. Hän rukoilee, ja näyssä hän on nähnyt, että Ananias-niminen mies tulee sisään ja panee kätensä hänen päälleen, jotta hän saisi näkönsä takaisin."
Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi*.
Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamana vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi."
Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä.
Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."
Ananias lähti. Hän meni sisälle taloon, pani kätensä Saulin päälle ja sanoi: "Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut -- Jeesus, joka ilmestyi sinulle, kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisit näkösi takaisin ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."
Samassa oli kuin suomut olisivat pudonneet Saulin silmistä, ja hän näki jälleen. Hän nousi jalkeille, ja hänet kastettiin.
Ruokaa nautittuaan hän taas voimistui. Saul viipyi jonkin aikaa Damaskoksessa opetuslasten luona."
Kaikki tekopyhitetyt ja Jumalan paaduttamat uskovat, että Paavali jo tuossa hetkessä sai Pyhän Hengen, mutta se on yksi niistä Saatanan tuhansista valheista.
Hän sai näkönsä takaisin ja lupauksen Pyhästä Hengestä, niin kuin se annetaan kasteessa jokaiselle ihmiselle, joka on kastettu Jeesuksen kastekäskyn mukaisesti.
Huomaa tästä jo heti tämä Pyhän Hengen ilmoitus:
"Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."
Kun minut oli lapsena, keväällä 1937 kastettu, oli siinäkin annettu minulle lupalappu Pyhän Hengen osallisuuteen. Joka sitten aikanaan, vasta 51-vuotiaana toteui. 40-vuotta jatkuneen Jumalan vihan jälkeen, kun hän vihdoinkin päätti loeptta vihanpitonsa, antaessaa Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Tämä tapahtui Sanna-myrskyn päivänä 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa. Eikä Pyhä Henki lähettänyt minua sieltä kenenkään ihmisen käsien alle, koska olin jo kastettu, vaan aloitti heti totuutensa opettamisen suoraan taivaasta, Pyhän Henkensä välityksellä.
Totuus Paavalista jatkuu.TeuvoSuni kirjoitti:
Raamattu sanoo paljonkin, mutta vasta Pyhä Henki kertoo totuuden siitä, mikä Raamatussa on totta ja mikä valhetta.
Se on totta, että Jeesus Henkensä kautta todella Paavalin Damaskoksen tiellä pysäytti, ja johdatti hänet Ananias-nimisen opetuslapsen luokse:
Damaskoksessa oli Ananias-niminen opetuslapsi. Herra puhutteli häntä näyssä: "Ananias!" "Tässä olen, Herra", hän vastasi.
Herra sanoi: "Mene Suorallekadulle ja kysy Juudaksen talosta Saulia, jota kutsutaan Tarsolaiseksi. Hän rukoilee, ja näyssä hän on nähnyt, että Ananias-niminen mies tulee sisään ja panee kätensä hänen päälleen, jotta hän saisi näkönsä takaisin."
Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi*.
Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamana vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi."
Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä.
Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."
Ananias lähti. Hän meni sisälle taloon, pani kätensä Saulin päälle ja sanoi: "Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut -- Jeesus, joka ilmestyi sinulle, kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisit näkösi takaisin ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."
Samassa oli kuin suomut olisivat pudonneet Saulin silmistä, ja hän näki jälleen. Hän nousi jalkeille, ja hänet kastettiin.
Ruokaa nautittuaan hän taas voimistui. Saul viipyi jonkin aikaa Damaskoksessa opetuslasten luona."
Kaikki tekopyhitetyt ja Jumalan paaduttamat uskovat, että Paavali jo tuossa hetkessä sai Pyhän Hengen, mutta se on yksi niistä Saatanan tuhansista valheista.
Hän sai näkönsä takaisin ja lupauksen Pyhästä Hengestä, niin kuin se annetaan kasteessa jokaiselle ihmiselle, joka on kastettu Jeesuksen kastekäskyn mukaisesti.
Huomaa tästä jo heti tämä Pyhän Hengen ilmoitus:
"Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."
Kun minut oli lapsena, keväällä 1937 kastettu, oli siinäkin annettu minulle lupalappu Pyhän Hengen osallisuuteen. Joka sitten aikanaan, vasta 51-vuotiaana toteui. 40-vuotta jatkuneen Jumalan vihan jälkeen, kun hän vihdoinkin päätti loeptta vihanpitonsa, antaessaa Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Tämä tapahtui Sanna-myrskyn päivänä 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa. Eikä Pyhä Henki lähettänyt minua sieltä kenenkään ihmisen käsien alle, koska olin jo kastettu, vaan aloitti heti totuutensa opettamisen suoraan taivaasta, Pyhän Henkensä välityksellä.
Totuus Paavalista jatkuu.Jeesus kutsui Paavali samana vuonna - 33 - kun hänet ristiinnaulittiin ja oli noussut taivaaseen, josta hän aloitti tämän ilmoituksensa mukaisen 3-4 vuoden koulutuksen:
Jeesus esitti vielä vertauksen: "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt. Silloin hän sanoi puutarhurille:
'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'
Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.
Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'
Meni kolme vuotta, eikä Paavalista löytynyt totuuden hedelmää, Eikä vie neljäntenä vuotenakaan, joten Pyhä Henki jätti hänet Saatanan kuritettavaksi. Tämä taphtui vuonna 37, jolloin Paavalin olisi pitänyt olla valmis lähtemään hänelle valmistettuun tehtävään.
Hän kyllä lähti, mutta vasta vuonna 47, 14 vuotta Jeesuksen kutsumisen jälkeen. Mutta ei Pyhän Hengen saaneena, vaan Saatanan valheiden erinomaisena lähettiläänä.
Saatanan enkelin kurittamana, koska hän alkoi julistaa Saatanan erinomaisia valheita Jumalan totuutena.
Näistä Pyhän Hengen ja Saatanan velhehengen koulutusjaksoista johtuen Paavalin kirjoituksissa on 25% Pyhän Hengen totuutta ja 75% Saatanan valheita.
Totuus Paavalista jatkuu.
- Johannes
Armo, eli Jumalan ansaitsematon hyvyys, lempeä ystävyys ja rakkaus kasvattaa uskovaa, niinkuin Isän rakkaus kasvattaa lasta. Ja lapsi joka on saanut Isältään rakkautta alkaa tekemään niitä samoja tekoja mitä Isäkin tekee. Mitä muuta lapsi voisikaan tehdä kuin Isän tekoja?
Näin Jumalan lapsi:
"Me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä. "
Perkeleen lapset tekevät myös isänsä tekoja:
"Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden."- Johannes
TeuvoSuni kirjoitti:
Perkeleestä on tämä Paavalin julistama armo-oppi. Mutta palaan siihen huomenna.
Hyvää yötä ja nuku hyvin.
Johannes kirjoitti:
Hyvää yötä ja nuku hyvin.
Hyvin olen saanut jo vuosikausia yöni nukkua.
Ja nyt sitten tähän Saatanan ilosanomaan Paavalille:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Ja jatkoksi Pyhän Hengen sanoma Paavalille, jossa ei armosta ole tietoakaan:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatkoko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta , on tässä Jumalan vastustajan nimitys.
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
JatkuuTeuvoSuni kirjoitti:
Hyvin olen saanut jo vuosikausia yöni nukkua.
Ja nyt sitten tähän Saatanan ilosanomaan Paavalille:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Ja jatkoksi Pyhän Hengen sanoma Paavalille, jossa ei armosta ole tietoakaan:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatkoko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta , on tässä Jumalan vastustajan nimitys.
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
JatkuuTie taivaaseen, ahtaan portin kautta Jeesuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi, alkaa tästä Jeesuksen ilmoituksesta:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."
Matteus kirjoittaa ahtaasta portista:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen! "
Luukas kirjoittaa ahtaasta ovesta:
"Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti. Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'"
Jatkuu
Jumalan armo riittää. Jos pelastus olisi teoista olisi armo ihan turha käsite. "Minun armossani on sinulle kyllin", tähän voimme tukeutua ja luottaa, se kestää. Omavanhurskautta on se että yrittää teoillaan paranella Jumalan armon työtä. Toisaalta armo ei sulje tekoja pois, myös hyviä tekoja voi ja on hyvä tehdä, ne tuottavat monintavoin hyvää ja kasvattavaa.
Jumalan todellinen armo kohtaa ihmisen vasta sitten, kun hän ensin ottaa valitun kiinni synneistään, ja johdattaa hänet ahtaan portin ja oven kautta Poikansa puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi.
Etkö todella enää itse huomaa, miten monta Jeesuksen pelastukseen liittyvää opetusta, sinä heität roskiin, uskomalla tuohon Saatanan Paavalille sanelemaan armo-oppiin?- puhu vain totta
TeuvoSuni kirjoitti:
Jumalan todellinen armo kohtaa ihmisen vasta sitten, kun hän ensin ottaa valitun kiinni synneistään, ja johdattaa hänet ahtaan portin ja oven kautta Poikansa puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi.
Etkö todella enää itse huomaa, miten monta Jeesuksen pelastukseen liittyvää opetusta, sinä heität roskiin, uskomalla tuohon Saatanan Paavalille sanelemaan armo-oppiin?Puhuisit vain totta
Tässä taas saatana luetuttaa eksytettyä ja saa tämän uskomaan että Karitsa pelastaa vasta ahtaan portin takana vaikka Karitsa suoritti syntisten veripesun jo Golgatalla - Armo Armollinen
Vetäydy juhani pois ketjuista joihin Teuvo osallistuu. Älä keskustele hänen kanssaan. Ymmärrät miksi.
Armo Armollinen kirjoitti:
Vetäydy juhani pois ketjuista joihin Teuvo osallistuu. Älä keskustele hänen kanssaan. Ymmärrät miksi.
Tässäpä uudelleen kastettu varoittaa toista samanlaista pysymällä pois sieltä, missä totuutta paljastetaan.
Miksi totuus on sinullekin pelottavaa ja peljättävää?puhu vain totta kirjoitti:
Puhuisit vain totta
Tässä taas saatana luetuttaa eksytettyä ja saa tämän uskomaan että Karitsa pelastaa vasta ahtaan portin takana vaikka Karitsa suoritti syntisten veripesun jo GolgatallaSe oli kyllä Saa-ta-na, joka Golgatalla vuodattamansa veren ansiosta pystyy tänäkin päivänä, sulkemaan kaikki totuuden tien hylänneet sen ikuiseen syntivankilaan, jonne Paavalikin jäi:
"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.
En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.
Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Kun Paavali toisaalla julistaa:
"Minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa", niin tuollainen synnin ylistyslaulu on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa, koska Kristus ei varmasti jätä ketään omaansa, joka on häneltä Hengen ja tehtävän saanut, Saatanan synteihin saatikka vielä Saatanan kuritettavaksi.
Vaan johdattaa heidät täydelliseen vapauteen:
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy.
Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."
- mo...-raali
Teot ratkaisevat "Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän."
Se on siinä, eikä siihen edes uskontoja tarvita. Moraalista on kysymys ja ns. uskovien moraali on enimmäkseen kyseenalaista.Tässäkin pitää muistaa tärkeä asia, jonka Saatanan vallassa olevat ovat täysin unohtaneet, kun kirkkain silmin toisilleen valehtelevat, ja valheiden perään aameniaan latelevat.
"Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä.
En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut.
Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.
Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.
Jeesuksen rakkaus on rakkautta totuuteen, eikä valheeseen, jota ahtaan portin ulkopuolelle jääneet tälläkin palstalla jatkuvasti harrastavat, kun uskovat Paavalin tavoin valehtelemisella kirkastavansa Jumalan kunniaa:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"- pysy poissa
TeuvoSuni kirjoitti:
Tässäkin pitää muistaa tärkeä asia, jonka Saatanan vallassa olevat ovat täysin unohtaneet, kun kirkkain silmin toisilleen valehtelevat, ja valheiden perään aameniaan latelevat.
"Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä.
En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut.
Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.
Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.
Jeesuksen rakkaus on rakkautta totuuteen, eikä valheeseen, jota ahtaan portin ulkopuolelle jääneet tälläkin palstalla jatkuvasti harrastavat, kun uskovat Paavalin tavoin valehtelemisella kirkastavansa Jumalan kunniaa:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"suni-iljetys keskusteluketjuista! Kaltaistasi pilkkaajaa, joka työkseen pilkkaa Jumalan armoa Jeesuksen Kristuksen ristintyön kautta, ei toista yhtä vastenmielistä foorumeilta löydy.
Olet täynnä valhetta ja saastaa! Mene hyppimään omaan saatanalliseen yhden miehen kulttiisi. - Olipas se
pysy poissa kirjoitti:
suni-iljetys keskusteluketjuista! Kaltaistasi pilkkaajaa, joka työkseen pilkkaa Jumalan armoa Jeesuksen Kristuksen ristintyön kautta, ei toista yhtä vastenmielistä foorumeilta löydy.
Olet täynnä valhetta ja saastaa! Mene hyppimään omaan saatanalliseen yhden miehen kulttiisi.Tyypillinen "tosiuskovaisen" kommentti.
pysy poissa kirjoitti:
suni-iljetys keskusteluketjuista! Kaltaistasi pilkkaajaa, joka työkseen pilkkaa Jumalan armoa Jeesuksen Kristuksen ristintyön kautta, ei toista yhtä vastenmielistä foorumeilta löydy.
Olet täynnä valhetta ja saastaa! Mene hyppimään omaan saatanalliseen yhden miehen kulttiisi.Kiitos, kun tänäkin päivänä tulit kasvattamaan taivastiliäni, vieläpä sunnuntailisällä korotettuna:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. (suni-iljetys).
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."
Eikä tässä suinkaan kaikki, sillä Jumala on väärämielisten herjausten minulle aiheuttamista kärsimyksistä lisännyt vain omaa armoaan.
Juuri niin kuin Pietari julisti:
"Jos te sen sijaan kestätte silloin, kun joudutte kärsimään tehtyänne oikein, se on Jumalalta tulevaa armoa."
Ja tämän armon varassa lähdenkin hyppimään suksien kanssa aurinkoiselle ladulle, vaikka mäkiä ei täällä juuri olekaan.Olipas se kirjoitti:
Tyypillinen "tosiuskovaisen" kommentti.
Tuollaisi ovat kaikki ihmiskäsien alla "jumalanlapsiksi" uskotetut:
"Minä julistan sinulle kaikki sinun syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Olet nyt Jeesuksen oma."
Siksi viimeisää tuomiolla käy melkoinen läplätys, kun kaikki tällaiset ihmiset, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla", kilvan huutavat:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898314Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944517Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302747Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902563Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171092166- 511696
- 581658
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s221553Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681298