ONKO? Karavaanari.....

Valitenne

hieman innokas ja itsekäs? keskeinen, yksinkertainen ja sitä kautta hassun tyhmä.
Siltä vaikuttaa kun palstaa seurailee.... kuin muuta elämää ei oliskaan. On sitä.....
Hotellissa altaalla, netissä...... tarjoilija !!! Tuoppas kuppi kuumaa.......

30

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäajä

saako itse tykätä omasta aloituksestaan?

• Svidduilija

Karavaanari on pääosin työväenluokkainen melkein eläkeläinen, joka on saanut rivarikolmion maksettua ja ajelee nyt velka-autolla tai vaunulla (vanha Mondeo kiskoo 80-luvun Solikan kausipaikalle) saatuaan kymppitonnin alkupääoman äiteenperintönä.

Ei kieli- eikä sosiaalisia taitoja. Vähän käytännönmiehen vikaa, jotta remontit onnistuu. Kulttuuri-ihminen, kattelee akan (toisen tai kolmannen ) kanssa päivällä Seiskaa, illalla Salattuja Eläimiä. Kerran viikossa saunan päälle pisto, tuijotus ja ravistus. Emäntä ei tykkää, vaan antaa velvollisuudentunnosta.

Minäkin olen tällainen.

• SFC-9xxx

Itse aloitin karavaanarielämä vuonna 1975 joten en ollut " melkein eläkeikäinen " !
        Kun ostin eka vaunu ( Sprite 400 ) en asunut rivarikolmiossa vaan vuokrakaksiossa Espoossa.
        Nykyisin ajelen uudella Fiat-Dethleffs asuntoautolla joka ei ole velaksi ostettu. Rahat olen tienannut ihan ite kun käyn työssä päivittäin.
        Kieliä osan jonkinverran eli Ruotsi, Suomi, Englanti ja jonkun verran Norjaa sekä Saksaa.
        Remonttia autossa en osa tehdä mutta ei tartteekaan kun uudella ajaa. Seiska tulee meille mutta salkkaria en katso. Saunassa käyn joskus kesäisin mutta muuten elämä on hyvillä raiteilla.
        Matkustelen yleensä Euroopassa siellä eteläeuroopassa asuntoautolla. Välimeri on tullut tutuksi mutta myös Englanti ja moni muu Euroopanmaa.
        Silti vaikka matkustan kuuluun työväkeen.

• putipuhdas
        SFC-9xxx kirjoitti:

Itse aloitin karavaanarielämä vuonna 1975 joten en ollut " melkein eläkeikäinen " !
        Kun ostin eka vaunu ( Sprite 400 ) en asunut rivarikolmiossa vaan vuokrakaksiossa Espoossa.
        Nykyisin ajelen uudella Fiat-Dethleffs asuntoautolla joka ei ole velaksi ostettu. Rahat olen tienannut ihan ite kun käyn työssä päivittäin.
        Kieliä osan jonkinverran eli Ruotsi, Suomi, Englanti ja jonkun verran Norjaa sekä Saksaa.
        Remonttia autossa en osa tehdä mutta ei tartteekaan kun uudella ajaa. Seiska tulee meille mutta salkkaria en katso. Saunassa käyn joskus kesäisin mutta muuten elämä on hyvillä raiteilla.
        Matkustelen yleensä Euroopassa siellä eteläeuroopassa asuntoautolla. Välimeri on tullut tutuksi mutta myös Englanti ja moni muu Euroopanmaa.

Myös minä aloittelin karavaanarielämää siinä seitkytluvun alussa.
        Täytyy myöntää myös asuneeni vuokralla ja muutenkaan en omistanut, kun tuulen huuhteleman takaliston.
        Nykyisin minulla on puolisen miljoonaa velkaa ja muutenkin elän leveästi velaksi.
        Kielitaidosta sen verran, että kuuntelen sujuvasti lähes kaikkia kieliä mitä löytyy.
        Matkustelen paljon ja reissuillani en piioille ja rengeille päivää sano.
        Saunassa käyn säännöllisesti ja muutenkin elämä näyttää ihan mukavalta.

• Velaton köyhä
        putipuhdas kirjoitti:

Myös minä aloittelin karavaanarielämää siinä seitkytluvun alussa.
        Täytyy myöntää myös asuneeni vuokralla ja muutenkaan en omistanut, kun tuulen huuhteleman takaliston.
        Nykyisin minulla on puolisen miljoonaa velkaa ja muutenkin elän leveästi velaksi.
        Kielitaidosta sen verran, että kuuntelen sujuvasti lähes kaikkia kieliä mitä löytyy.
        Matkustelen paljon ja reissuillani en piioille ja rengeille päivää sano.
        Saunassa käyn säännöllisesti ja muutenkin elämä näyttää ihan mukavalta.

Miltä se tuntuu,kun on perkeleesti velkaa,eikä sitä elinaikanaan kykene maksamaan. Ja miltä se tuntuu,kuin uusi velkainen matkailuajoneuvo vanhenee ja homehtuu ennen kuin sen on saanut maksettua,eli maksaa kuollutta hevosta.

• svidui-lija
        Velaton köyhä kirjoitti:

Miltä se tuntuu,kun on perkeleesti velkaa,eikä sitä elinaikanaan kykene maksamaan. Ja miltä se tuntuu,kuin uusi velkainen matkailuajoneuvo vanhenee ja homehtuu ennen kuin sen on saanut maksettua,eli maksaa kuollutta hevosta.

"Velaton köyhä 18.3.2012 19:18
        Miltä se tuntuu,kun on perkeleesti velkaa,eikä sitä elinaikanaan kykene maksamaan."

Turhaan huolehdit velallisen puolesta. Velallinen pystyy elämään leveästi takaajien kustannuksella.
        Viime kädessä me köyhät pääsemme maksamaan pankkien luottotappiot kohonneina palvelumaksuina.

"Miltä se tuntuu,kun on pääsee maksamaan toisen tekemää hoitamatonta velkaa." Velaton köyhä, kysyn sitä sinulta? Minua se maksaminen sviduttaa.

• putipuhdas
        Velaton köyhä kirjoitti:

Ai miltäkö velka tuntuu, no ei miltään pistetään haisemaan niin paljon kun ehditään.
        Käsirahan hommaaminen uuteen matkapeliin on suurin murhe, silloin kun edellinen on alta haettu maksamattomien maksujen vuoksi.
        Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä. Olen laskenut näin toimien tämän harrastuksen tulevan edukkaimmaksi ja saa ajella uusilla peleillä ja naapurit on kateellisia, kun auto vaihtuu usein uuteen.
        Jotta hyvin menee , mutta menköön.

• Avoimuutta.
        SFC-9xxx kirjoitti:

Olet tosi avoin. Jäi kutenkin kaivelemaan, miten asut, onko oma, mikä on koulutuksesi ja voisit sen vuosi ansiosikin laittaa.

• putipuhdas
        Avoimuutta. kirjoitti:

Olet tosi avoin. Jäi kutenkin kaivelemaan, miten asut, onko oma, mikä on koulutuksesi ja voisit sen vuosi ansiosikin laittaa.

Toki on helppo olla avoin, kun ei tarvitse teeskennellä.
        Asuminen hoituu kaupungin vuokra-asunnossa, josta en maksa kuin pientä vuokraa ja erilaisilla asumistuilla loput. Olen asumiseeni hyvin tyytyväinen. Koulutukseltani olen merkonomi ja koulutusestani on ollut pajon hyötyä, vaikka en juurikaan varsinaisessa työelämässä ole viihtynyt.
        Ansioitani en tänne laita, saattaisin pudota erilaisilta tuilta pois. En ilmoita tulojani edes verottajalle, miksi siis sinullekkaan olisit vain turhaan kateellinen.

• Olkaa kiitollisia

Voi hellanlettas mitä jorinaa iltayöstä tänne on taas tullut. Velkaiset ja velattomat kinastelee maailmantappiin. Itse olen komea,velaton,yksityisyrittäjä jne mitä kaikkea voisinkaan tehdä, kun on paaluakin ,mutta kun ei ehdi ,kun pitää töitäkin tehä. Matkailkaa te duunarit vaan ympäri eurooppaa.minä pidän Suomen rattaat pyörimässä sen aikaa.Ja asiahan on näin että ilman yrittäjiä .ei olisi duunareita jotka sitten saisi matkustella palkallansa.

• erotuomari

Suomessa on ilmainen peruskoulu.
        Ihan yrittäjänkin olisi se kannattanut käydä, sillä kirjoitustaidosta on hyötyä yritystoiminnassakin. Ei se toki välttämätöntä ole, kuten huomaamme.

Duunari näyttää ihan koulut käyneen ja kieltentunneillakin viihtyneen.

• edfv
        erotuomari kirjoitti:

Suomessa on ilmainen peruskoulu.
        Ihan yrittäjänkin olisi se kannattanut käydä, sillä kirjoitustaidosta on hyötyä yritystoiminnassakin. Ei se toki välttämätöntä ole, kuten huomaamme.

Duunari näyttää ihan koulut käyneen ja kieltentunneillakin viihtyneen.

Siinä sitä isopalkkainen opettaja tärkeilee .
        Mitä on vittu venäjäksi??

• Karavaanari on ihan kuin muutkin, hän on vain huomannut mielekkääksi hoitaa lomansa ja joutoaikansa muulla tavalla kuin pubin tiskillä, sohvalla loikoillen, taloa korjaillen, puutarhaa hoitaen, jne. Hän haluaa nähdä maailmaa tavallisen ihmisen perspektiivistä ja kokea uusia maita ja paikkakuntia sekä muuta mitä inhimillisyys tuo esiin.

Karavaanari on perin riippumaton ja voi muuttaa suunnitelmiaan matkansa suhteen vaikka päivittäin koska ennakkovarauksia ei yleensä tarvita. Siinä on seikkailun makua ja hieman ehkä nykyajan kansallispukuisuutta eli vaellushalua. Kerjääminen ja pettäminen tosin ei kuulu asiaan kuten kansallispukuisilla monesti jo kulttuurillisista syistä.

• ei-sviduilija

Tämä foorumi on joidenkin satunnaisten pervojen lisäksi lähinnä SFC Etuteltan nettiriippuvaisten purkautumiskanava asioista, joista eivät kehtaa siellä puhua. Asiakirjoittajia on muutama harva ja sitten Jorma ja jokunen hänen komppimies.

Jos haluaa asiallista keskustelua kannattaa mennä muualle. www.karavaanari.info on hyvin hiljainen, mutta www.karavaanari.org löytyy tietoa ja juttuseuraa kanssa. Löytyy karavaanaria ihan joka lähtöön sieltä.

• Kankimies

En ole pervo, mutta voin kompata jormallani.

Onko senssipalstoja noilla foorumeilla. Mulle sopisi tuo org paremmin niin luulen.

• Mujunen Juvalta

Vastaus vittu venäjäksi:

пизда (pizd'a)

Onkos Googe translation ihan tuntematon?

• 26

kukastulis tyhjentämään porttapotan

• ()9""()987

Kyllä äiti tyhjentää samalla kun käy pyhkimässä.

• Best karavaanari

Mä oon karavaanari ja aina tien päällä,enkä koskaan ylinopeutta kiellä.

• olkaa ja olkaa

Typerä palsta!!! ei täällä varmaan ole aitoja LOMALAISIA EDES.. vaan katkeria köyhiä!mulle riitti!! tukehtukaa perseisiinne.Tästä lähtien perustan elämäni ihan muulle kuin seurailemallla suoli24sta.Täällä kuka tahaan saa kirjoitella mitä ihmettä ikinä lystää.. kaikkee skeidaakin.

• svidui-lija

ole hyvä vaan. Tänne tosiaan saa kaikki asennevammaiset kirjoitella kaikkea skeidaa mitä haluavat, jopa sinäkin.

• Svidduilija

Sie sitten olet hyvä suustasi ja ihmekös se!

Ja mehän kirjoitetaan, me kaikki sviduilijan seuraajat.

• Huumorinkukka on kaunis

Äsken kyllä mahdottoman mukava seurata tällä kirjoittelua palstalla raskaan työpäivän jälkeen, mieli ihan virkistyy ja unohtuu arkiset murheet, tuo sviduilija varsinkin on kyllä ihan älykäs, liekö sawolainen kun näkyy vedättävän Pohojalaasia 10-0

• svidui-lija
      19.3.2012 19:57

ole hyvä vaan. Tänne tosiaan saa kaikki asennevammaiset kirjoitella kaikkea skeidaa mitä haluavat, jopa minäkin.

Huumorinkukka on kaunis

Äsken kyllä mahdottoman mukava seurata tällä kirjoittelua palstalla raskaan työpäivän jälkeen. Näkyy vedättävän Pohojalaasia/ Savolaisia ? Lieneekö s-viduilija Uusimaalainen?

Aivan Uusimaalainen, Savolaiset ovat jo aikapäiviä sitten lannistuneet. Pientä tikanheittoa eivät tahdo kestää. Lienevätkö hieman huonolla huumorilla varustettuja, kun eivät tahdo piällysmiehinä saitillakaan pysytellä. Luulenkin että muskettisoturit sekä tessut, ovat "savolaisia" viimeistä hengenvetoa myöden.

• svidui-lija

Olen Satakunnasta. Meillä elämä on vakavaa eikä se paljoa naurata. Huumori revitään vahingonilosta ja muille sviduilusta. Etsitään arka paikka ja isketään siihen armotta. Päälle kehutaan omaa erinomaisuutta ja erehtymättömyyttä..

• svidui-lija

Väärin meni monipersoona irwileuka. En ole Satakunnasta enkä Savosta, Vaan enepi Savon takaa. Meilläpäin lauletaan nälkämaan laulua. Päätalo oli naapuripitäjän poikia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe