Hyvä Late!!??

DoctorT

Elinkautisvangin todistus aito ja vilpitön! Muutos nähtävissä ja kuultavissa!

Entä yleisö! Tunnelma kuin nyrkkeilyottelussa (Iltalehti tiedot). Tämä torontolaisella hapatteella hoidettu kristitty väki käyttäytyy kuin älyttömät. MISSÄ KRISTUKSEN KIRKKAUDEN JA VÄKEVYYDEN YLISTYS, olemalla turpa kiinni ja antamalla Todistajan todistaa!!!!

Tämä on juuri tätä LEVOTONTA HENKEÄ, VIERASTA TULTA!!!!

Late on todennäköisesti miljoonia kertoja onnellisempi sellissään kuin pöljien hihhuleiden joukossa. Keulassa tämä yksi Tappurainen!!

Voi tätä menoa! Mutta tulee siihen muutos, kunhan päästää aikaan!

25

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan !!! Kun tulee Herätyd niin tuollainen ihmisjoukko vaikeroi ja huutaa synnintuskissa että oikeita uskovaiset joutuu pitämään korvakuulokkeet kestäexeen sitä mutta kyllä se tulee toisaalta olemaan ihana musiikki..

• ...

Late on tottunut veättämään, synnynnäinen kriminaalijohtaja. Vie tyhmiä kuin pässejä narussa. "Uskoon tulo" on huolella harkittu. Sillä saadaan lyhennettyä tuomio. Kun on näytellyt riittävän kauan katuvaa uskovaa niin jumalaton meno saakin taas jatkua eikä kukaan aavista mitään, paitsi älykkäät, sillä me olemme nähneet tämän ilmiön liian monta kertaa ja haistamme tällaiset kaukaa.
      Olen sitä mieltä että tyhmiä saakin huijata, mutta te hihhulit olette vastuussa seuraavista rikoksista, sillä niitä tulee varmasti.

• piru on hävytön

PIru on kateellinen kun joku kääntyy Jeesuksen puoleen, häpeämätön piste-nulkki ymmärtäisit olla hiljaa.

• niihä se on
        piru on hävytön kirjoitti:

PIru on kateellinen kun joku kääntyy Jeesuksen puoleen, häpeämätön piste-nulkki ymmärtäisit olla hiljaa.

Kääntyisit sinäkin, niin jäisi tuollainen kielenkäyttö lähimmäisellesi pois.

• ml213.

Siehä viisaita puhut. Paatunut rikollinen on todella kasvanut vedättämään toisia ihmisiä ja on erikoisen taitava tällä alueella. Ainoastaan sanattomassa viestinnässä hän ei mahdolllistu vedättämään.

Kun ihminen tulee uskoon, niin juuri todellinen sydämen (alitajunnan) muuttuminen näkyy käyttäytymisessä ja tämä muuttuminen ei ole enää vedättämistä.

Siis ihminen suullaan (= 15% itsensä ilmaisusta) voi valehdella ja vedättää toisia, mutta sanatonviestintä(85% itsensä ilmaisusta) tulee kertomaan totuuden onko ihminen muuttunut vai ei sydämmeltään. Tämä muuttuminen koetelleen siis koetuksissas/vaikeissa tilanteissa.

Itse toivon Laten muuttuneen sydämentasollaan ja siten omistavan uuden käyttäytymisen ja käyttäytymisen ilmentävän ja todistavan Kristuksen mielisyydestä ja sen omistamisesta sydämentasolla. Tämä voi olla täysin mahdollista. Aika näyttää sen.

PS.
        Valitettavasti tätä muuttumista/mielikuva tahraa Laten selittämät prosenttiluvut syyllisyydestään henkirikoksiin. JUMALA ei tunne prosenttilukuja tässä asiassa.

• ...

Kriminaalijohtaja on kertonut haastattelussaan että hänen perustama jengi"Natural Born Killers"(syntynyt tappamaan)syntyi kun hän sai idean vankiMIELISAIRAALASSA siihen.

Hän oli siellä koska oli viiltänyt kaveriltaan kurkun auki.

Mieheni asui Espoossa tuohon aikaan, ja Late myöskin koska hänen silloinen tyttöystävänsä asui siellä. Mieheni on kertonut että Laten perustamaan jengiin kuului neljästä viiteen jäsentä, ja he kokoontuivat hänen nähtensä huoltoasemalla, ja myivät huumeita.

Että ei kovin kummonen jengijohtaja. Vanhemmiten jengistä haluttiin eroon ja tästä syystä Late tappoi yhden jengiläisensä.

Ei hän sitä kadu. Hänestä vika on 40%:sti uhrissa.

• Johanssonska

Voivoivoi, toivottavasti Late ei mitenkään samaistu tuohon mylvivään torontolaiskarjaan, josta KAIKKI Jumalan Pyhyys, rauha ja oikea hiljainen ilo puuttuvat!!!

Hän on tosiaan ihan turvassa näiltä hihhuleilta sellinsä hiljaisuudessa - ettei nuo kaameat nauruherätys-demonit vaan tarttuisi häneen.

Tiedättekö, ennen Late Johanssonin uskoon tuloa, rukoilin Herralta kerran koko sydämestäni ja palavasti - Oi Herra, pelasta KAIKKI, joissa on vaikka PISARAKIN minun vertani, Jeesuksen nimessä ja veressä.

Mitä sitten tapahtuikaan - sain lukea lehdestä, että samalla sukunimellä, kuin itselläni varustettu elinkautisvanki tuli uskoon!!!

En tiedä Laten olevan sukuani, mutta ehkäpä sitten jotenkin... :-)

• : ) SIUNATTU OLKOON HÄN JOKA JOHANSSONIN NIMESSÄ KULKEE MAAN PÄÄLLÄ..

KYLLÄ SE NIIN ON JUURI ON MITEN SÄ KUVASIT .. VOI KUN LATE SAISI JUMALALTA SAMA SANOMA KUIN WILKERSON SAI NÄISTÄ KARISMAATTISET TORONTOLAISISTA....

SEISOI JA ITKI KAUAN VENÄJÄSSÄ PUHUJAPENKISSÄ TUSKISSA.....

• DoctorT

Late näyttää olevan todella realisti. Ei hän mitään ARMAHDUSTA, ajallista odota lehden mukaan. Ainakin 4-6 vuotta vielä istutaan hän toteaa, mutta USKOSSAAN TERVE JA ONNELLINEN!

Jumalan Pyhä Henki on kaikkialla, sellissäkin ja Hänen ja Sanan läsnäolossa kasvaa tuon ölisevän joukon yläpuolelle, Kristukseen!

Siunaukset Laurille ja häpeä tuolle järjestävälle poppoolle!! Siellä on näitä torontosaastuneita iso joukko, Tuppurainen keulassa.

• ...

Realisti kun syyttää uhrejaan jotta ovat syyllisiä omaan murhaansa, Late ei kadu, siinä on ongelma.

Eikö kristinopin mukaan kuulukin kärsiä ensin synnintunnosta, Latelta se on jäänyt väliin.

Olen katsonut hänen haastatelunsa, ja siinä hän kertoo että halusi uskoon ihan koska aavisteli että sen tempun kautta hän saisi paremman elämän. Late ei kadu.

No, mutta hyvyys, ja lähimmäisenrakastaminen ei nykyään taida edes kuulua kristinuskoon. Saa vaikka tappaa, menestysteologia on kaiken A ja O.

• ml213.
        ... kirjoitti:

Realisti kun syyttää uhrejaan jotta ovat syyllisiä omaan murhaansa, Late ei kadu, siinä on ongelma.

Eikö kristinopin mukaan kuulukin kärsiä ensin synnintunnosta, Latelta se on jäänyt väliin.

Olen katsonut hänen haastatelunsa, ja siinä hän kertoo että halusi uskoon ihan koska aavisteli että sen tempun kautta hän saisi paremman elämän. Late ei kadu.

No, mutta hyvyys, ja lähimmäisenrakastaminen ei nykyään taida edes kuulua kristinuskoon. Saa vaikka tappaa, menestysteologia on kaiken A ja O.

Siehä taas viisaita puhut. Huomaappa se todellisuus tälläkin foorumilla kun tuon esiin ihmisen käyttäytymiseen liittyviä asioita tai muutosta, niin tämä pidetään psykologisena /kielteisenä asiana. Semper on oikein kunnostautunut tällä teemalla. Vaikka koko Kristuksen mielisyys lepää ihmisen käyttäytymisessä.

"Eikö kristinopin mukaan kuulukin kärsiä ensin synnintunnosta".

Tulee ja erikoisesti silloin kun huomaa käyttäytyvän väärin/JUMALAN tahdon vastaisesti ja olipa asia pieni tai suuri.

Niin, koko Jeesukseen uskominen tulee näkyä käyttäytymisessä ja jos se on sydämentasolla oleva usko, niin niissä/kin asioissa jota pohdit viestissäsi.

Laudekian srk:sta kerrotaan Raamatussa, miten se on sokea omaan itseensä/käyttäytymiseensä, mutta suullaan ilmentää olevansa rikas ja tahraton. Tämä viimeinen seurakunta Raamatussa kuvaa hyvin tämän ajan uskovaa ihmistä ja seurakuntaa.

Jos/kun todellisesti uudestisyntynyt ihminen on tappanut toisen ihmisen, niin tämä ihminen ei pohdi päällimmäisenä asiana prosentteja, vaan koko syyllisyys on itsellään. Jos tappamistilannetta pohditaan kokonaisuutena, niin jokaiseen tilanteeseen liittyy myös ulkoisia tekijöitä eli niitä prosentteja. Niin, aina tekijän lapsuudesta lähtien. Itsekkin voisin tappaa tällä kaavalla muutaman työkaverin, koska todistettavissa on, miten heissä olisi omaa osuuttaan , jopa 20%. Samoin jokainen ihminen.

• ...
        ml213. kirjoitti:

Siehä taas viisaita puhut. Huomaappa se todellisuus tälläkin foorumilla kun tuon esiin ihmisen käyttäytymiseen liittyviä asioita tai muutosta, niin tämä pidetään psykologisena /kielteisenä asiana. Semper on oikein kunnostautunut tällä teemalla. Vaikka koko Kristuksen mielisyys lepää ihmisen käyttäytymisessä.

"Eikö kristinopin mukaan kuulukin kärsiä ensin synnintunnosta".

Tulee ja erikoisesti silloin kun huomaa käyttäytyvän väärin/JUMALAN tahdon vastaisesti ja olipa asia pieni tai suuri.

Niin, koko Jeesukseen uskominen tulee näkyä käyttäytymisessä ja jos se on sydämentasolla oleva usko, niin niissä/kin asioissa jota pohdit viestissäsi.

Laudekian srk:sta kerrotaan Raamatussa, miten se on sokea omaan itseensä/käyttäytymiseensä, mutta suullaan ilmentää olevansa rikas ja tahraton. Tämä viimeinen seurakunta Raamatussa kuvaa hyvin tämän ajan uskovaa ihmistä ja seurakuntaa.

Jos/kun todellisesti uudestisyntynyt ihminen on tappanut toisen ihmisen, niin tämä ihminen ei pohdi päällimmäisenä asiana prosentteja, vaan koko syyllisyys on itsellään. Jos tappamistilannetta pohditaan kokonaisuutena, niin jokaiseen tilanteeseen liittyy myös ulkoisia tekijöitä eli niitä prosentteja. Niin, aina tekijän lapsuudesta lähtien. Itsekkin voisin tappaa tällä kaavalla muutaman työkaverin, koska todistettavissa on, miten heissä olisi omaa osuuttaan , jopa 20%. Samoin jokainen ihminen.

Hih. "Itsekkin voisin tappaa tällä kaavalla muutaman työkaverin, koska todistettavissa on, miten heissä olisi omaa osuuttaan, jopa 20 %. Samoin jokainen ihminen."

Hih, joo, mä voisin tulla sitten stadionille katsomaan sua, kuinka he palvoisivat sua sankarina.. naurettavaa touhua.

• DoctorT

Eiköhän hän tarkoittanut noilla %-osuuksilla sitä, etteivät tapetut olleet pyhäkoulupoikia! Sitä, että yhteinen harrastus, kriminaalielämä, yhdisti heitä, eikä kriminaalielämä ole samaa kuin terve sosiaalinen kanssakäyminen. Yksi asia johti toiseen, se kriminaalielämän väistämätön kulku.

Toinen tosiasia on se, jonka Johansson on todistanutkin, hän oli sielunvihollisen vanki ja orja. Tästä vankeudesta Jeesus on ristinkuoleman ja maahan vuotaneen verensä voimalla vapauttanut täydelliseen vapauteen, sielun ja sisimmän vapauteen.

Johansson suhtautuu todella miehekkäästi siihen rangaistukseen, jonak teoistaan on saanut. Anteeksi hän on saanut jo Jumalalta uskoon tullessaan ja sovittamalla tekonsa maallisen lain edessä, myös ihmisiltä.

j.t.p tuolla toisaalla oli aiheesta huolissaan, nämä itseään täynnä olevat helluntaiuskovat, ovat valmiit lypsämään kaiken julkisuusarvon ihmisestä itsestään välittämättä. Elukkalauman tapainen käytös kertoo erittäin paljon siitä hengestä, jossa kokoonnutaan! Vastenmielistä ja Jumalan nimeä ja arvovaltaa alentavaa päätyä otiskoihin "aplodeeraavana" älyttömyytenä.

Ja RV repii aukeaman jutun menstyksellisestä Mahdollisuus muutokseen-kokouksesta ensi viikolla!!

• ...

Tuo on aivan totta. Hellarit esiintyvät"abloodeeraavana"älyttömyytenä.

Mille he abloodeeraavat? Se on jäänyt hiukan epäselvästi.

Late paksukainen ei suhtaudu mitenkään miehekkäästi omaan vangittuna oloonsa, hän on alistunut. Hän ei voi tuomiolle minkään vaikka haluaisi.

Olen katsonut Laten haastattelun jossa hän syytti Mauno Koivistoa. Hän oli saanut 4 v.1 kk, 4 vrk vankeutta kun oli viiltänyt kurkun auki kaveriltaan.

Lain mukaan nuori sai lusia korkeintaan tasan 4 v.

Late väitti eläneensä vankimielisairaalassa kuin pulmunen 4 vuotta, mutta presidentti Mauno Koiviston takia repesi heti sen jälkeen, ajautui (?)pohjasakkaan, ja aloitti väkivallanteot jälleen.

Miksi hän syyttää ent.presidenttiä v.2012, aivan, vain siksi että toivoo että nykyinen presidentti katsoisi sormien läpi hänen murhiaan.

Hän tekee kyllä kaikkensa että ei tarvitsisi vastata teoistaan. Sellanen sankari sulla ...

• Niko.

Ne jotka ovat saaneet paljon anteeksi, myös rakastavat paljon.

• ...

No, missä se näkyy? Jos Late rakastaisi paljon, miks hän on alkanut puhumaan jotta murhatut ansaitsivat murhansa?

Missä se rakkaus näkyy?

"Hedelmistään puu tunnetaan"?

• ml213.

Itse haluaisin nähdä Laten käyttäytymisen arjen tasolla. En erikoisesti innostu mikrofonin takaa sanotusta rakastamisesta. Mikrofonin takaa rakastaa kaikki ihmiset kaikista puolueista.

Toivotaan, että hän todella rakastaa JUMALAN aivoittamalla tavalla ja arjen myllerryksissä/kin.

• ...

Niin.

Mutta kun hän on puhunut mikrofonin takaa vain niistä murhistaan, että oli uhrissa syy.

Kyllä se arjessa näkyy. Hän elää arkeaan vankilassa.

Ei siellä voi tehdä typeryyksiä, kun on otettu aseetkin pois.

Hänelle ei varmaan ollut ongelma eikä mikään tunnustaa murhia, koska hän on selvästi ylpeä niistä.

Psykopaatteja on olemassa. Minusta on PELOTTAVA ilmiö miten helluntailaiset tekevät psykopaatista sankarin.

Voiko silloin puhua siitä että uskovien moraali on kunnossa? Missä heidän empatia uhreja kohtaan on?

Hellarit on pelottavia.

Minut kutsuttiin ko.tilaisuuteen facebookissa, en vastannut kutsuun mitään.

• Inhottava realisti

Kuinkahan HIRVITTÄVÄN onnellisia murhaajien tappamien ihmisten jälkeenjääneet omaiset ovat?

Huutavatkohan hekin riemuissaan hallelujaata?

• toivomme, että usko on aitoa ja rehellistä. mitkään hyvät teothan eivät tuo ihmisitä takaisin, eikä hellitä omaisten surussa, koskaan elämä on raadollista.

• Kolmoismurhaaja on helluntailaisille valioyksilö.

Kun yksi maailman pahimmista sarjamurhaajista helluntaisaarnaaja Gary Ridgway jäi kiinni ja katui heti tekojaan, niin se sai uskontoverien alahuulen väpättämään ja hänestä tuli sankari.

48 murhattua naista ja tyttöä ei painanut vaakakupissa, kun helluntaiherätyksellä oli uusi valioyksilö.

• jumala-kanssamme

Jos/kun Jumala antaa ihmiselle anteeksi rikokset, mitä ne ovatkaan, ne ovat anteeksi annettuja.
        Niitä Jumala ei enää edes muista, todistaa Sana. Ne ovat kertakaikkisesti poissa Jumalan ja ihmisen välistä. Ne tulisi olla poissa myös kanssaihmisten välistä, ainakin uskovien yhteydessä.

Jumala edellyttää uskoviltaan samanlaista anteeksiantamista kuin millä Hän itse on anteeksi antanut. Siksi kenenkään uskovan syntejä tai rikoksia ei saa tuoda hänen eteensä' eikä kenenkään muunkaan ihmisen eteen.

Helluntailaisilla on ymmärrystä tästä Jumalan anteeksiantamuksen syvyydestä, joka perustuu Jeesuksen ristillä suorittamaan synnin sovitukseen. Siksi helluntailaiset antavat vakavatkin rikokset anteeksi ihmiselle, joka ne on saanut anteeksi itseltään Kaikkivaltiaalta Jumalalta.

Helluntailaisilla ei ole sankareita. Mutta paljon anteeksi saanut ihminen rakastaa paljon.
        Hänessä Jumalan valtava armo myös näkyy ja tuntuu. Ja se siunaa uskovia, nimittäin
        JUMALAN ARMO.

• ihmettelevä

Lähes kaikki uskovat ovat elämänsä nuorena hukanneita töpeksineitä rikollisia jotka eivät ole käyneet mitään kouluja ja hairahtuvat huurupäissään kaikenmaailman mytologioihin. '
      Ei ole olemassa yhtään esimerkkiä että jokin korkeasti koulutettu evoluutioon ja biologiaan perehtynyt asiantuntija olisi kääntynyt uskoon, hihhulit on aina jotain työttömiä ex narkki ym luusereita

• eiaidossauskossa

Lähes kaikki helluntaisaarnaajat kuuluvat tuohon sarjaan. Latesta kyllä näkee ettei usko vi olla aitoa. Helluntailaisilta puuttuu henkien erottelemisen lahja!!

• jumala-kanssamme

Minä tulin uskoon hyvän ja viihtyisän työpaikan ja työn omistavana henkilönä.
        Minulla ei ollut taloudellisia ongelmia, pärjäsin melko hyvin. Minulla ei myöskään
        ole rikollista taustaa, en tullut uskoon suurena syntisenä.

Mutta Jumala suuressa armossaan kutsui ja veti minua Jeesuksen Kristuksen luokse.
        Minä koin sen voimakkaasti. Jumala puhui minulle ja minä taistelin vastaan.

Koska minä en hyvänä ja hyvinvoivana ihmisenä tarvinnut Jeesusta Kristusta
        syntieni anteeksi antajana vaikka Jumalan edessä olin valtavan suuri syntinen,
        Jumala näytti minulle minuulle minun todellisen tilani. Silloin minulle tuli tarve
        saada syntini anteeksi. Silloin vasta tulin suurena syntisenä Jeesuksen Kristuksen
        luokse ja koin myös Hänen anteeksiantamisen ja armon.Koin pelastuksen hyvin
        voimakkaasti.

Kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä suuria syntisiä. Me kaikki, ihan jokainen,
        tarvitsemme Jeesusta Kristusta ja syntiemme anteeksi saamista Häneltä.
        Mutta nähdä syntisyytensä, sitä ihminen ei näe ennen kuin Jumala näyttää
        ihmiselle hänen syntisyytensä, nimittäin jos kyseessä on siivosyntinen
        hengellisesti sokea ihminen, niin kuin minä. Olen onnellinen ja siunattu mies
        koska Jumala puhui, veti ja pelasti minutkin vaikka en ollut rikollisen kirjoissa.
        https://www.jumala-kanssamme.se/439625257

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1739
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1091
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1046
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      779
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      50
      695
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe