jhauto ???

Täh

http://www.jhauto.us, jossain Kymenlaaksossako?

Lienee joku jobbari(?), nettisivulla ei muita yhteystietoja kuin "salainen" GSM-numero...
Onko kokemuksia?

8

3775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinhän toi

      toi nettiosoite jo kertoo : .us = urittain salainen =)

    • hmmm

      Tuo on kait Kotkassa. Yritystietojärjestelmä ei ainakaan tunne. Eli saattaa varsinkin olla yhteiskunnallisia velvoitteitaan hoitamaton jobbari, joka tomii kunnes joku verottajalle ilmoittaa. Voi olle muukin?

    • huomaa

      että tuolla nettisivulla olevia autoja on myynnissä Nettiautossa seuraavasti:

      Farkku Ekkeri:
      Myynnissä nimimerkillä Merc ("yksityinen" myyjä)
      puhelinnumero on sama kuin tuolla jhauton sivuilla oleva numero.

      Saabbi, Ooppeli ja Fiiatti:
      Myynnissä nimimerkillä Hanikka ("yksityinen" myyjä)

      Subaru ja Alfa:
      Myynnissä nimimerkillä Aratek ("yksityinen" myyjä)
      Puhelinnumero tälläkin on sama, joka jhauton sivuilla ja tuolla 'merc' illä.
      Sattumaa vai ei, mutta Suomessa on Aratek Oy -niminen yritys, jonka päätoimiala on moottoriajoneuvojen vähittäiskauppa.

      No joo, mut nokkelaa tietysti myydä noita autoja yksityisenä, ei tavi noudattaa kuluttajansuojaa, vaikka minkälaisen tuontipommin myisi. Ja toisaalta säästää pitkän pennin ilmoittelukuluissa ainakin tuolla Nettiautossa, jossa yksityiset saa ilmoittaa ilmaiseksi.

      • Hyvä

        Samanmoisia (hämärä)jobbareita lienee muitakin..


      • Toinen moinen

        Turha on maksaa muutamasta autosta Nettiauton riistomaksuja.
        Autot lienee kotipihalla, ei olisi ainakaan musta kiva jos omalla tontilla pyörisi ihmisiä kuin jossain liikkeessä, renkaita potkimassa.
        Löytyykö yritysrekisteristä auto.fi joka on Joupin kotisivu, entä Siwa? Taitaa olla Tradekan alla sekin.
        Mikähän siinä on että täällä pyörii suomen tyhmin ja sinisilmäisin merkonomimassa?


      • joo
        Toinen moinen kirjoitti:

        Turha on maksaa muutamasta autosta Nettiauton riistomaksuja.
        Autot lienee kotipihalla, ei olisi ainakaan musta kiva jos omalla tontilla pyörisi ihmisiä kuin jossain liikkeessä, renkaita potkimassa.
        Löytyykö yritysrekisteristä auto.fi joka on Joupin kotisivu, entä Siwa? Taitaa olla Tradekan alla sekin.
        Mikähän siinä on että täällä pyörii suomen tyhmin ja sinisilmäisin merkonomimassa?

        se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?

        Sitä paitsi bisnestä se varmaan Nettiautokin pyörittää, joten miksi sen tarvitsisi ilmaispalveluja tarjota joillekin epämääräisille jobbareille?

        Btw. harvemmin sieltä yritystietorekisteristä pelkkiä tavaramerkkejä löytyy, jota tuo Tradekan Siwakin parhaimmillaan edustaa...näin vaan tiedoksi ihan vaikka nappisilmäisille ekonomeille.


    • Anonyymi00007

      Kyseinen hahmo myy eri nimillä mm. autoja, ruohonleikkureita, kaiketi ei kai mitään omalla nimellä, kyllähän tälläinen toiminta herättää ajatuksia.

    • Anonyymi00008

      Tämä onnistuu aina vähän aikaa.
      Sen jälkeen Verottaja esittää ao. henkilölle yksinkertaisen kysymyksen,
      että millä olet olet tullut toimeen - siis koska asua ja syödä täytyy.
      Muutaman kympin voi sanoa löytäneensä kadulta, mutta ei kestä kauan
      kunnes Verottaja arvioverottaa.
      Se on usein varmuuden vuoksi yläkanttiin, joten siitäkin voi tietenkin
      valittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe