Hei!kellä on kokemuksia?Päänahkallani on kasvain;poistettu ja tehty ihon siirto-viikossa kolmas osa ihopalasta kuoli ja sen alla oleva pinta mätäilee:päivystyvä lääkäri sanoi 4 tunnin odotuksen jälkeen etei plastikkakirurgi tule katsomaan-hänellä on kiire.Lääkärin vastaanotto 2vikon päästä,silloin luultavasti loput nahkasta ovat jo poissa..pitäisikö pyytää korjausleikausta heti?voiko sen tehdä heti,mitä kannattaa?yksityisella on aika vasta toukokuulle,ja minulla on paljas luu päässä
ihonsiirto
2
587
Vastaukset
- hoituu kyllä
Kyllähän se näkyvä luu pitäisi peittä pikimmiten. Todennököisesti jatkossa kielekkeellä eli vierestä käännetyllä kudoksella. Missä päin asut? Sairaalan plastiikkakirurgi ottaa tuosta hoitovastuun. Toki jo jostain syystä asia ei etene niin käy näytttämässä yksityisellä, joka osaa myös arvioida tilanteen ja olla sairaalaan yhteydessä.
- kirsanov
kiitos kovasti,näin teen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726