JUMALA EI HYVÄKSY HOMOSEKSUAALISUUTTA

Valkopukuinen nainen

Homous ja lesbous on samaa sukupuolta olevien peräkkäisten elämien syytä. Ei ole kuitenkaan tarkoitus paritella luonnonvastaisesi samaa sukupuolta olevan kanssa vaan on opeteltava toisena sukupuolena oleminen.
Jos asiaa ei halua oppia, joutuu seuraavassa elämässä alemmalle kehitystasolle asiaa opiskelemaan.

Jumalan lukusuunnitelmaan kuuluu, että luonnonlakeja on noudatettava.

76

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan edessä

      Mutta eihän miehen ja miehen tai naisen ja naisen välisessä seksuaalisessa mielihyvän tuottamisessa ole kyse lisääntymisestä... Ei tuommoinen toiminta ole totuuden silmällä sen ihmeellisempi asia kuin miehen ja miehen tai naisen ja naisen välinen kanssakäyminen keskustelemalla, vain erillainen mielihyvä.

      Sinun mielihalut eivät ole Jumalan laki. Tarkkaile hetki sitä nautintoa mitä saat alistaessasi muut sinun mielihalujesi alle. Kun sanot tämä tai tuo teko on väärin, sanot miten sinun mielestäsi mailman tulisi olla. Tämä on jo toinen kehoitus sinulle siitä että luopuisit pedon mielen tuottaman kuvan palvomisesta. Vapaa on valintasi.

      Painotan tätä. Eihän miehen ja miehen tai naisen ja naisen välisessä seksuaalisessa mielihyvän tuottamisessa ole kyse lisääntymisestä. Tuo kuva mikä mieleesi tulee että homot ja lesbot tekevät väärin on peto eläimen mielikuvituksen tuotetta, palvot siis tuota kuvaa ja haluat alistaa muutkin palvomaan tuota kuvaa... Tosi kivaa joo teidän kanssa olla täällä saman taivaan alla.

    • Brina

      Olisikohan kuitenkin niin, että jokaisella on oma " Jumalan lukusuunnitelma" elämää varten; joillakin se on myötätunnon, hyväksymisen tai tuomitsemattomuuden oppitunnit, toisella se on ehkä erilaisen rakkauden kokemisen oppitunnit. Kuka meistä osaa sanoa kenenkään toisen elämän tarkoitusta kun harvoin ymmärretään edes sitä omaa?

    • kukkaisseppele

      Jeesuksen ja Johannes Kastajan välillä oli eroottista kanssakäymistä. Tästä monet raamatuntutkijat ovat yhtämieltä.

      • Edessä takaa

        Luuletko että Jeesusta ja Johannesta on kiinnostanu tommoset lasten leikit... Eiköhän niillä ole ollu vähä suurempia asioita tehtävänä. On olemassa ihmisiä joita kiinnostaa jopa työ, urheilu sun muut asiat enemmän kun seksuaalinen mielihyvä.


      • *Jumala*
        Edessä takaa kirjoitti:

        Luuletko että Jeesusta ja Johannesta on kiinnostanu tommoset lasten leikit... Eiköhän niillä ole ollu vähä suurempia asioita tehtävänä. On olemassa ihmisiä joita kiinnostaa jopa työ, urheilu sun muut asiat enemmän kun seksuaalinen mielihyvä.

        Seksuaalivoima on kehityksen moottori.

        Kun seksuaalisuus jalostuu, mene kehitys eteenpäin.


      • Valkopukuinen nainen
        Edessä takaa kirjoitti:

        Luuletko että Jeesusta ja Johannesta on kiinnostanu tommoset lasten leikit... Eiköhän niillä ole ollu vähä suurempia asioita tehtävänä. On olemassa ihmisiä joita kiinnostaa jopa työ, urheilu sun muut asiat enemmän kun seksuaalinen mielihyvä.

        suurempia asioita tosiaan oli Johannes Kaskekepillä mekkonsa alla!

        Jeesux tätäkin kuivaX asti
        - Savonarola


      • Jumalan käsi
        Valkopukuinen nainen kirjoitti:

        suurempia asioita tosiaan oli Johannes Kaskekepillä mekkonsa alla!

        Jeesux tätäkin kuivaX asti
        - Savonarola

        Jumalan viha tulee päällesi, joka olet varastanut "Valkopukuisen naisen" nimimerkin ja häpäiset Jeesuksen ja Jumalan kirjoituksellasi.


      • Jumalan käsi

        Kukkaseppele on kyllä täysin valheellinen väitteissään. Jeesus ei todellakaan ollut mikään homo, olkoot jotkut raamatuntutkijat mitä mieltä tahansa. Raamattukin on kirjoitettu huomattavasti myöhemmin kuin mitä Jeesus eli. Johannes Kastaja eli sitäpaitsi aikaisemmin kuin Jeesus ja he tapasivat vain yhden kerran, kun Johannes Kastaja kastoi Jeesuksen.

        Homot yrittävät keksiä, vaikka mitä saadakseen taipumukselleen Jumalan hyväksynnän. Se vaan ei käy niin. JUMALA EI HYVÄKSY HOMOUTTA!!!!!!!


      • kertoko jumala sen?
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Kukkaseppele on kyllä täysin valheellinen väitteissään. Jeesus ei todellakaan ollut mikään homo, olkoot jotkut raamatuntutkijat mitä mieltä tahansa. Raamattukin on kirjoitettu huomattavasti myöhemmin kuin mitä Jeesus eli. Johannes Kastaja eli sitäpaitsi aikaisemmin kuin Jeesus ja he tapasivat vain yhden kerran, kun Johannes Kastaja kastoi Jeesuksen.

        Homot yrittävät keksiä, vaikka mitä saadakseen taipumukselleen Jumalan hyväksynnän. Se vaan ei käy niin. JUMALA EI HYVÄKSY HOMOUTTA!!!!!!!

        MIten voit olla varma väitteestäs että homous on jumalan vastaista? Musta on todella naurettavaa alkaa väitellä jumalasta koska kukaan ei todellisesti tiedä jumalasta yhtään mitää,kuka on jumala? se varmasti selviää kaikille sit ku on sen aika.


      • Jumalan käsi
        kertoko jumala sen? kirjoitti:

        MIten voit olla varma väitteestäs että homous on jumalan vastaista? Musta on todella naurettavaa alkaa väitellä jumalasta koska kukaan ei todellisesti tiedä jumalasta yhtään mitää,kuka on jumala? se varmasti selviää kaikille sit ku on sen aika.

        Jos sinä et tiedä Jumalasta mitään, älä yleistä sitä. On paljon ihmisiä, jotka uskovat Jumalaan ja tuntevat hänen tahtonsa. Kristus ei turhaan tullut maan päälle vaan hänen kauttaan ihmiset oppivat tuntemaan Jumalan tahdon.
        Jumaluus voisi olla sinussakin. Kunhan kuuntelet itseäsi ja annat hyvän vaikuttaa itsessäsi tulet huomaamaan kuinka näet asiat uudella tavalla. Pahan valta vähenee ja kun taistelet sen vallasta pois tulet tuntemaan Jumalan. Ei se ole sen kummempi asia. Jos odotat kuoleman hetkeen ja olet pahan vallassa et tule tuntemaan Jumalaa kuin ehkä seuraavassa elämässä, jos olet viisaampi.


    • *Jumala*

      Hyväksyn kaiken.

      • olen minä

        Kiitos. Ja minä opettelen sitä täällä maan päällä.


      • Jumalan käsi

        Raamatussa on useammassakin kohdassa: " Syntíä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät".

        Joka sanoo "Jumalan" nimissä hyväksyvänsä kaiken, on vastavoimien asialla.


      • *Jumala*
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Raamatussa on useammassakin kohdassa: " Syntíä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät".

        Joka sanoo "Jumalan" nimissä hyväksyvänsä kaiken, on vastavoimien asialla.

        Rakastan teitä kaikkia.


      • *Jumala*
        olen minä kirjoitti:

        Kiitos. Ja minä opettelen sitä täällä maan päällä.

        Kiitos että opettelet.


    • parempi lakata

      leikkimästä liian viisasta, vain Jumala tietää mitkä on syyt ja mitkä seuraukset.

      • Jumalan käsi

        Jumala tosiaankin tietää syyt ja seuraukset ja "Valkopukuinen nainen" on saanut luvan tai paremminkin hänellä oli velvollisuus kertoa Jumalan tahdon.


    • ,,,,

      Mistä tulee tuo kiihkouskovaisen ihmisen tarve tuomita asiat joista itse ei pidä ja laittaa ne tuomitsemiset myös jumalan piikkiin ? Voisko joku ei uskovainen vastata ?

    • Ylimmän kaveri

      Tuossa sinä olet väärässä.

      Ylin ei koskaan ota puolueellista mielipidettä mistään! Ja vielä kysymys Sinulle:
      kuinka voit väittää Ylimmän asettavan meitä ihmisiä alemmille kehitystasoille?
      meidänhän on käytävä kaikki tasot läpi tässä maallisessa yliopistossa.

      ei, me olemme täällä oppimassa. jokaisella elämällä on tehtävänsä ja me suoritamme niitä aistiemme mukaan.

      Ylimmän lukusuunnitelma on hänen oma salaisuutemme, Häntä hymyilyttää miljoonat ihmisen tekemät versiot sen suhteen.

    • Profeetta 69

      Minä sain viestin Jumalalta, totisesti sain! Ja kuulkaa kuinka hän puhui minulle; Ei ole väärin jos ukot lempivät kuumasti, tai naikkoset naiskentelevat! Kunhan on kivaa ja hekuma hurjin, ei ole väärin nakkia pyllyyn piilottaa! Totisesti!

      • Jumalan käsi

        Häpeä sinä "Profeetta 69". Tulet vielä myöhemmissä elämissäsi tietämään mikä on oikein ja mikä väärin. Tässä elämässä olet vielä puolieläimen tasolla mutta kunhan olet monia elämiä läpikäynyt tulee sinustakin ihminen ja tulet tietämään Jumalan tahdon.


    • Valkopukuinen nainen

      Jumala on itsekin HOMO koska loi kaikki , homotkin omaksi kuvakseen. - ja hintistelyn leviämisen!

      Sillävälin lentokonelastillisia heteroita paloi tuhkaksi WTC-iskuissa, koka kakkivoipa Jumala salli parin ählämin onnistua iskuissaan!

      Jeesus on siis homo ,kun sen kaikki opetluslapisetkin oli miehiä!

      GAYGay Jeesus! Jeesux, Jeesusnielee sanoo Helluntalaisetkin jo!Q

      • Ylimmän kaveri

        No mitenkähän se jumala sitten loi antiikin kreikan, homouden tyyssijan, mistä kaikki suurimmat filosofit ovat alkujaan?

        luin tässä hiljattain vanhan kreikkalaisen viisauden, mikä sai minut miettimään:
        "ihminen, joka uskoo tekevänsä toiselle ihmiselle vain hyvää, tekeekin kaikkein eniten pahaa"!

        siinäpä ajateltavaa, alleviivaan tuon.


      • 19

        "Valkopukuinen nainen", sinut tietää feikiksi siitä, että oikea Valkopukuinen nainen on Jumalan palvelija ja enkeli eikä hän kirjoittaisi noin kuin sinä.
        Olet vastavoimien lähetti ja Jumalan sekä Kristuksen vastainen kuten sekin jota palvot. Olet tuomittu Jumalan vihan alle kirjoituksesi vuoksi.


      • grrebre
        19 kirjoitti:

        "Valkopukuinen nainen", sinut tietää feikiksi siitä, että oikea Valkopukuinen nainen on Jumalan palvelija ja enkeli eikä hän kirjoittaisi noin kuin sinä.
        Olet vastavoimien lähetti ja Jumalan sekä Kristuksen vastainen kuten sekin jota palvot. Olet tuomittu Jumalan vihan alle kirjoituksesi vuoksi.

        "Olet tuomittu Jumalan vihan alle kirjoituksesi vuoksi."

        Sinähän siinä tuomitset


      • Jumalan käsi
        grrebre kirjoitti:

        "Olet tuomittu Jumalan vihan alle kirjoituksesi vuoksi."

        Sinähän siinä tuomitset

        Sinulla grrebre. Jos joku väittää Jumalaa homoksi kuten tämä Valkopukuisen naisen feikki ja muutenkin herjaa Jumalaa on se Jumalan pilkkaa, joka on jo sinänsä rikoslain alaista. Toinen juttu on se, että Jumalan käskyissä toisena on mainittu " Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä sillä hän ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimeään turhaan lausuu."

        Tuomio on siis Jumalalta, jonka tiedon vain välitin, koska Jumalan herjaaja ei tunne käskyjä jotka jokaisen luulisi tuntevan.


      • grrebre
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Sinulla grrebre. Jos joku väittää Jumalaa homoksi kuten tämä Valkopukuisen naisen feikki ja muutenkin herjaa Jumalaa on se Jumalan pilkkaa, joka on jo sinänsä rikoslain alaista. Toinen juttu on se, että Jumalan käskyissä toisena on mainittu " Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä sillä hän ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimeään turhaan lausuu."

        Tuomio on siis Jumalalta, jonka tiedon vain välitin, koska Jumalan herjaaja ei tunne käskyjä jotka jokaisen luulisi tuntevan.

        Ai ootsä nyt joku jumalan sanan välittäjä?

        Ja raamattu on edelleenki ihmisen kirjottama kirja mutta siellä on paljon ihan hyviäki ohjeita esim.älä tapa,ihan viisas juttu.

        Typeräki tietää että noissa raamatun jutuissa haisee pelottelu,onko kivaa pelotella ihmisiä jumalan vihalla? luuletko että jumala haluaa pelotella ihmisiä? aika outoo käytöstä tyypiltä joka on luonu kaiken,mieti nyt hei vähä?
        Sun juttus kuullostaa siltä että jumala olis tässä se paholainen..


      • valkopukuinen nainen
        grrebre kirjoitti:

        Ai ootsä nyt joku jumalan sanan välittäjä?

        Ja raamattu on edelleenki ihmisen kirjottama kirja mutta siellä on paljon ihan hyviäki ohjeita esim.älä tapa,ihan viisas juttu.

        Typeräki tietää että noissa raamatun jutuissa haisee pelottelu,onko kivaa pelotella ihmisiä jumalan vihalla? luuletko että jumala haluaa pelotella ihmisiä? aika outoo käytöstä tyypiltä joka on luonu kaiken,mieti nyt hei vähä?
        Sun juttus kuullostaa siltä että jumala olis tässä se paholainen..

        On paljon Jumalan sanan välittäjiä sekä Suomessa että ulkomailla. En ole ainoa. Me kerromme vain sen mitä meille ilmoitetaan kerrottavaksi. Sinun kaltaisia on paljon ja teille meidän viestimme ei aukea, koska olette vielä lapsen asteella, jotka eivät ymmärrä Jumalan tarkoituksia. Aivan kuin alakoululainen, joka ei ymmärrä sitä mitä lukiolaiset, koska aivot ovat kehittymättämöt eikä vielä ota kaikkea tietoa vastaan. Kaikki aikuisetkaan eivät ymmärrä Jumalan sanaa, koska heillä ei ole tarpeellista henkistä kehitystä joka tulee useamman eletyn elämän myötä.

        Jokainen lasten vanhempi tietää, että lapsia pitää pelotella seurauksilla, jos eivät muuten usko ja eivät ymmärrä omaa parastaan.

        Paholainen ei välitä vähääkään mitä meistä tulee, päin vaistoin hän nauttii jos saa joukkoihinsa renttuja ja Jumalan kieltäjiä.

        Joka herjaa Jumalaa, saa kantaa itse seurauksensa ja joutuu hylkiöitten joukkoon. Aivan samoin kuin puutarhuri poistaa kuivat oksat omenapuista ja marjapensaista ja heittää ne tunkiolle tai poltettavaksi aivan samoin joutuu väärintekijät ja käskyjen rikkojat pois Jumalan puutarhasta.


      • no huhhuh!!!
        valkopukuinen nainen kirjoitti:

        On paljon Jumalan sanan välittäjiä sekä Suomessa että ulkomailla. En ole ainoa. Me kerromme vain sen mitä meille ilmoitetaan kerrottavaksi. Sinun kaltaisia on paljon ja teille meidän viestimme ei aukea, koska olette vielä lapsen asteella, jotka eivät ymmärrä Jumalan tarkoituksia. Aivan kuin alakoululainen, joka ei ymmärrä sitä mitä lukiolaiset, koska aivot ovat kehittymättämöt eikä vielä ota kaikkea tietoa vastaan. Kaikki aikuisetkaan eivät ymmärrä Jumalan sanaa, koska heillä ei ole tarpeellista henkistä kehitystä joka tulee useamman eletyn elämän myötä.

        Jokainen lasten vanhempi tietää, että lapsia pitää pelotella seurauksilla, jos eivät muuten usko ja eivät ymmärrä omaa parastaan.

        Paholainen ei välitä vähääkään mitä meistä tulee, päin vaistoin hän nauttii jos saa joukkoihinsa renttuja ja Jumalan kieltäjiä.

        Joka herjaa Jumalaa, saa kantaa itse seurauksensa ja joutuu hylkiöitten joukkoon. Aivan samoin kuin puutarhuri poistaa kuivat oksat omenapuista ja marjapensaista ja heittää ne tunkiolle tai poltettavaksi aivan samoin joutuu väärintekijät ja käskyjen rikkojat pois Jumalan puutarhasta.

        "Jokainen lasten vanhempi tietää, että lapsia pitää pelotella seurauksilla, jos eivät muuten usko ja eivät ymmärrä omaa parastaan."

        Ai susta on ihan okei että lapsia voi pelotella jumalalla? Mä en tunne ensimmäistäkään vanhempaa joka pelottelis lastaan noin törkeästi

        Lapset on järkeviä eikä suinkaan mitään tietämättömiä välttämättä,sulla olis paljon opittavaa lapsista,meillä kaikilla on Että mielummin olen siellä lapsen tasolla ku eläisin valheessa.


      • valkopukuinen nainen
        no huhhuh!!! kirjoitti:

        "Jokainen lasten vanhempi tietää, että lapsia pitää pelotella seurauksilla, jos eivät muuten usko ja eivät ymmärrä omaa parastaan."

        Ai susta on ihan okei että lapsia voi pelotella jumalalla? Mä en tunne ensimmäistäkään vanhempaa joka pelottelis lastaan noin törkeästi

        Lapset on järkeviä eikä suinkaan mitään tietämättömiä välttämättä,sulla olis paljon opittavaa lapsista,meillä kaikilla on Että mielummin olen siellä lapsen tasolla ku eläisin valheessa.

        Olen kahden lapsen äiti ja 4 lapsen isoäiti ja tiedän, että lapsia pitää pelotella mitä tapahtuu, jos ei tottele. Lapset haluaa kokeilla kaikenlaista. On kuitenkin vanhempien tehtävä kertoa mitä tapahtuu, jos juoksee kadulle jossa autoja kulkee. Tai jos lapsi ei syö tai muuta vastaavaa. Jokainen vastuuntuntoinen äiti ja isä pitää lapsensa kurissa jo yksistään sen vuoksi, ettemme ole täällä yksin vaan on aina otettava muutkin huomioon.

        Kunhan sinäkin kasvat ja vanhenet ymmärrät asioita paljon paremmin. Olen elänyt jo 70v ja tiedän mistä puhun ja kirjoitan.


      • Anonyymi

        kakkivoipa


    • profeetta 69

      Joo, puolieläimen tasolla mennään ja kivaa on ollut!!

    • Rakkaus ilman rajoja

      Mutta Obama hyväksyy sen ja hän on fiksu kun ymmärtää, että rakkaus on oikein.

      • Jumalan käsi

        Obama tulee vielä katumaan hyväksymistään. Rakkautta pitääkin olla, siinä ei ole mitään pahaa mutta parittelu saman sukupuolen kanssa, jota homous on, se on väärin ja sitä ei Jumala hyväksy.


      • Rakkaus ilman rajoja
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Obama tulee vielä katumaan hyväksymistään. Rakkautta pitääkin olla, siinä ei ole mitään pahaa mutta parittelu saman sukupuolen kanssa, jota homous on, se on väärin ja sitä ei Jumala hyväksy.

        Kuinka sinä itse menettelet, jos selviää että poikasi on homo, tai että tyttäresi on lesbo?
        Katkaisetko sinä kaiken yhteydenpidon, vai kuinka?

        Kiva jos vastaat, odottelen.


      • Jumalan käsi
        Rakkaus ilman rajoja kirjoitti:

        Kuinka sinä itse menettelet, jos selviää että poikasi on homo, tai että tyttäresi on lesbo?
        Katkaisetko sinä kaiken yhteydenpidon, vai kuinka?

        Kiva jos vastaat, odottelen.

        Olisin laittanut hänet terapiaan.
        Tiedän, että homous on lapsen asteelle jäämistä. Esimurrosiässä, kun nuori etsii identiteettiään, henkiseen kehitykseen kuuluu kiinnostus omaa sukupuolta kohtaan mutta, kun nuori ohittaa murrosiän kuuluu kasvaa aikuiseksi. Aikuisuuteen kuuluu ihmiselle luonnonlakien mukainen elämä.

        Jos jumala olisi tarkoittanut ihmiselle homouden, ei olisi tarvittu erikseen miestä ja naista vaan olisi vain yksi sukupuoli.


    • ihan oikeasti!!!

      Kuules "Jumalan käsi", kun noita sun juttujasi lukee niin herää kysymys siitä kuka on oikeasti jäänyt henkisessä kehityksessä jälkeen?! Mä tunnen montakin homoa joilla on noin 45 kertaa kypsemmät ajatukset kuin sinulla. He jopa hyväksyvät ja ymmärtävät kaikennäköisiä uskonnollisia hihhuleita (lue; sinä) ja se jo osoittaa suurempaa kypsyyttä kuin mitä sinulla tulee ikinä olemaan.
      Sitä paitsi yksinkertaiset ja tyhmät (henkisesti alikehittyneet) juuri uskovat kaikkiin hemmetin vanhoihin satuihin! Ja eikös se jeesus sanonut että "tulkaa kaikki lapset minun luokseni". Tarkoittaen aivan kaikkia ihmisiä!

      • saatanan käsi

        Niinpä,ei noilla kiihkouskovaisilla oo ikinä ollu järkee oikeen päässä! mun mielestä kaikenmaailman raamatut ja uskonnot pitäis kieltää lailla! Loppuis toi hemmetin kilpajuoksu jumalasta. *minäminäminä,eiku minä* mitäköhän jeesus tai jumala ajattelee ku jengi vauhkoo niiden nimee tuolla,kinaa ja kilpailee kuka on paras uskoja. ei oo tarkotus loukata mut toi on aika vitun naurettavaa touhua!


      • Jumalan käsi
        saatanan käsi kirjoitti:

        Niinpä,ei noilla kiihkouskovaisilla oo ikinä ollu järkee oikeen päässä! mun mielestä kaikenmaailman raamatut ja uskonnot pitäis kieltää lailla! Loppuis toi hemmetin kilpajuoksu jumalasta. *minäminäminä,eiku minä* mitäköhän jeesus tai jumala ajattelee ku jengi vauhkoo niiden nimee tuolla,kinaa ja kilpailee kuka on paras uskoja. ei oo tarkotus loukata mut toi on aika vitun naurettavaa touhua!

        En halua väitellä sinun kanssa, koska en halua edes tietää olemassaolostasi.
        Olet valinnut puolesi ........ ja tulet huomaamaan, kuinka Siperia opettaa..... Moni ateisti on ahdingon hetkellä vaihtanut puolta, koska paholaisen joukoilla ei ole elämää eikä tulevaisuutta.
        Jumalahan on sanonut olevansa elävien Jumala, jolloin kuolemaa ei ole.


      • Jumalan käsi

        Jeesus kutsui todellakin kaikkia ihmisiä mutta ystävikseen hän otti vain seuraajansa ja heille hän kertoi kaiken elämästä. Ulkopuolelle jäivät synnintekijät, heitä hän kehotti lopettamaan synnin tekemisen.

        Jumalan valtakuntaan on todellakin monia teitä. Aivan kuin Roomaankin pääsee tuhansia teitä pitkin. Samoin on uskontoja ja uskovaisia ihmisiä. Heille kaikille on kuitenkin yhteistä se, että he uskovat Jumalaan ja Krisukseen ja elävät käskyjen mukaan. Kukaan hindu ja buddalainen ei homoile, koska tietävät syntyvänsä uudelleen ja joutuvansa karman lain seurauksena sovittamaan syntinsä, usein hyvinkin vaikeissa elämänkohtaloissa.

        Homolla voi olla joissakin asioissa kypsemmät ajatukset kuin minulla mutta hänellä ei ole samaa monien elämien tuomaa ymmärrystä, joka auttaa ymmärtämään Jumalan tarkoituksen.


      • jumalauta sentään
        Jumalan käsi kirjoitti:

        En halua väitellä sinun kanssa, koska en halua edes tietää olemassaolostasi.
        Olet valinnut puolesi ........ ja tulet huomaamaan, kuinka Siperia opettaa..... Moni ateisti on ahdingon hetkellä vaihtanut puolta, koska paholaisen joukoilla ei ole elämää eikä tulevaisuutta.
        Jumalahan on sanonut olevansa elävien Jumala, jolloin kuolemaa ei ole.

        Mä en ole mitään puolia valinnut,sulla on täysin väärä kuva minusta.

        Mä uskon jumalaan ja jopa rukoilenki joskus ja rukouksiini on myös vastattu,ei siihen mitään uskontoja tarvita tai edes raamattua.

        Enkä mä ole ateisti,mulla on ihan oma suhde jumalaan,siihen ei liity uskonnot tai raamattu,koska ne hallitsee ihmistä pelolla. Voi kuinka paljon ihmiset on joutunu kärsimään näiden hullujen uskontojen takia,se on VÄÄRIN.

        Onneks uusi sukupolvi tulee korjaamaan nää kaikki vääryydet mitä kristinusko on tuhonnu ja tuominnu,se ei ole ollut jumalan sanaa.


      • Jumalan käsi
        jumalauta sentään kirjoitti:

        Mä en ole mitään puolia valinnut,sulla on täysin väärä kuva minusta.

        Mä uskon jumalaan ja jopa rukoilenki joskus ja rukouksiini on myös vastattu,ei siihen mitään uskontoja tarvita tai edes raamattua.

        Enkä mä ole ateisti,mulla on ihan oma suhde jumalaan,siihen ei liity uskonnot tai raamattu,koska ne hallitsee ihmistä pelolla. Voi kuinka paljon ihmiset on joutunu kärsimään näiden hullujen uskontojen takia,se on VÄÄRIN.

        Onneks uusi sukupolvi tulee korjaamaan nää kaikki vääryydet mitä kristinusko on tuhonnu ja tuominnu,se ei ole ollut jumalan sanaa.

        Itsehän kerroit nimimerkilläsi kenen puolella olet ja sen pohjalta tein johtopäätöksen. Ei pidä provosoidakseen tehdä vahinkoa itselleen.

        On totta ettei uskoon tarvita välttämättä Raamattua eikä tarvita edes uskontoa. On monenlaisia uskontoja, jotka ovat ristiriidassa toistensa kanssa. On ihan oikein uskoa itseensä sillä ihmisessä itsessään on Jumala. Sitä jumaluutta on vain kunnioitettava ja jumaluuden käskyjä toteltava, koska vain silloin voi tuntea jumaluuden harmoniaa ja tasapainoa.

        Nuorissa onkin tulevaisuus. Olette ennakkoluulottomia ja uskon, että jälleensynymäoppikin on teille helpompi ymmärtää kuin vanhemmilla sukupolvilla, jotka eivät ole eläneet niin monia elämiä kuin monet teistä.
        Kun ymmärtää, että karman laki sitoo meitä ja joutuu sovittamaan kaikki pahat tekonsa joko sen hetkisessä elämässä tai tulevissa, ei enää kokeile Jumalan suvaitsevaisuutta vaan alkaa elää kuin IHMINEN.


      • Elämää?!
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Jeesus kutsui todellakin kaikkia ihmisiä mutta ystävikseen hän otti vain seuraajansa ja heille hän kertoi kaiken elämästä. Ulkopuolelle jäivät synnintekijät, heitä hän kehotti lopettamaan synnin tekemisen.

        Jumalan valtakuntaan on todellakin monia teitä. Aivan kuin Roomaankin pääsee tuhansia teitä pitkin. Samoin on uskontoja ja uskovaisia ihmisiä. Heille kaikille on kuitenkin yhteistä se, että he uskovat Jumalaan ja Krisukseen ja elävät käskyjen mukaan. Kukaan hindu ja buddalainen ei homoile, koska tietävät syntyvänsä uudelleen ja joutuvansa karman lain seurauksena sovittamaan syntinsä, usein hyvinkin vaikeissa elämänkohtaloissa.

        Homolla voi olla joissakin asioissa kypsemmät ajatukset kuin minulla mutta hänellä ei ole samaa monien elämien tuomaa ymmärrystä, joka auttaa ymmärtämään Jumalan tarkoituksen.

        Raamattu on yhtä paskaa, miten kukaan siihen voi uskoa? =D Hei oikeesti, hanki elämä =D


    • Rakkauden löytänyt

      Ihan kamalia kirjoituksia täällä. Eikö uskovaiset ihmiset tiedä että koko elämän tarkoitus on vain ja ainoastaan rakkaus, oli se missä muodossa tahansa. Rakkautta on monenlaista ja sitä on kaikkialla. Ei sitä voi rajoittaa sukupuoleen tai ikään, ei ulkonäköön, ei kykyyn käsitellä asioita.
      Ei pidä halveksua itsestä poikkeavia ihmisiä, on typerää kuvitella olevansa toisen yläpuolella millään tavoin.

      • apuopettaja

        On olemassa lähimmäisen rakkautta, äidin rakkautta ja rakkautta Jumalaan mutta homoudella ei ole tekemistä rakkauden kanssa vaan se on perverssin himon tyydyttämistä.


      • paholaisen käsi

        "on typerää kuvitella olevansa toisen yläpuolella millään tavoin"

        Mä oon täysin samaa mieltä


      • Rakkauden löytänyt
        apuopettaja kirjoitti:

        On olemassa lähimmäisen rakkautta, äidin rakkautta ja rakkautta Jumalaan mutta homoudella ei ole tekemistä rakkauden kanssa vaan se on perverssin himon tyydyttämistä.

        Ei homoseksuaalisuus ole perverssio vaikka se ei juuri sinua miellytäkkään. Pelkäät vain tuntematonta ja sinusta itsestä poikkeavaa. Homoseksuaalit rakastavat toisiaan yhtä aidosti kuin heterosuhteessa elävät. Ketään ei tuomita seksuaalisen suuntautumisen vuoksi. Apuopettajalla tuntuu olevan paljon vielä opittavaa elämästä eli rakkaudesta.
        Ja pakko on sanoa että ihminen ei ole mikään tuomitsemaan toista ihmistä, me olemme kaikki aivan samanlaisia, saman arvoisia ja yhtä epätäydellisiä, Jokaisella meistä on omat vikamme ja puutteemme mutta siitä huolimatta meitä rakastetaan ja me pystymme rakastamaan itseämme ja muita. Ei pidä antaa vihan, pelon tahi inhon peittää näkyvyyttä koska silloin näemme vain sen mitä haluamme nähdä.


      • Jumalan käsi
        Rakkauden löytänyt kirjoitti:

        Ei homoseksuaalisuus ole perverssio vaikka se ei juuri sinua miellytäkkään. Pelkäät vain tuntematonta ja sinusta itsestä poikkeavaa. Homoseksuaalit rakastavat toisiaan yhtä aidosti kuin heterosuhteessa elävät. Ketään ei tuomita seksuaalisen suuntautumisen vuoksi. Apuopettajalla tuntuu olevan paljon vielä opittavaa elämästä eli rakkaudesta.
        Ja pakko on sanoa että ihminen ei ole mikään tuomitsemaan toista ihmistä, me olemme kaikki aivan samanlaisia, saman arvoisia ja yhtä epätäydellisiä, Jokaisella meistä on omat vikamme ja puutteemme mutta siitä huolimatta meitä rakastetaan ja me pystymme rakastamaan itseämme ja muita. Ei pidä antaa vihan, pelon tahi inhon peittää näkyvyyttä koska silloin näemme vain sen mitä haluamme nähdä.

        Ei pedofiilikään ole mielestään perverssi, vaikka rikoslain ja yleisen moraalin mukaan sitä on. On maita, joissa homo joutuu kuolemaantuomituksi ja vain paholaisen väki pitää sitä sopivana.

        Minä en puhu omasta puolestani, koska on samantekevää mitä ihminen itselleen tekee, ei kuulu minulle. Minua on kuitenkin kehotettu ilmoittamaan Jumalan mielipiteen asiassa ja Jumalan palvelijana ja hänen kätenään asian ilmoitin.

        Suunnattoman monet elämäni on opettanut minulla paljon ja ehkä joissakin alkukantaisissa elämissäni olen eläimen tasolla ollutkin, johon homouskin luokitellaan. Ihmisyyteen kuuluu mies ja nainen ja heidän yhteinen elämä ja sitä elämää elän tässä elämässä. Jos tekisin toisin palaisin aikaisemmalle tasolle ja se olisi sama kuin jos lukiolainen joutuisi takaisin peruskouluun. Henkiseen kehitykseen kuuluu tuo identiteetin murros mutta sen selvitettyään alkaa aikuisuus, johon homous ei kuulu.


      • valkopukuinen nainen
        paholaisen käsi kirjoitti:

        "on typerää kuvitella olevansa toisen yläpuolella millään tavoin"

        Mä oon täysin samaa mieltä

        Älä lapsiparka leiki paholaisella, se ei ole tosiaankaan leikin asia.........

        Ei ole toisen yläpuolella olemista, jos kertoo elämän totuuksia.... tulet elämässäsi huomaamaan kuinka tapaat tosiaankin yläpuolellasi olevia. Siihen on vaan sinunkin sopeuduttava samoin kuin luonnonlakien noudattamiseen.
        Luonnonlakeihin eivät ihmiset vielä pysty vaikuttamaan vaan talvi ja kesä tulee aikanaan ja aamu ja ilta aikanaan. Kukat kukkii ja kukat kuihtuu. Lehdet puhkeaa kukkaan ja lakastuu. Luontokin noudattaa luonnonlakeja ja samoin kuuluisi ihmisenkin tehdä.


      • paranormaali ankka
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Ei pedofiilikään ole mielestään perverssi, vaikka rikoslain ja yleisen moraalin mukaan sitä on. On maita, joissa homo joutuu kuolemaantuomituksi ja vain paholaisen väki pitää sitä sopivana.

        Minä en puhu omasta puolestani, koska on samantekevää mitä ihminen itselleen tekee, ei kuulu minulle. Minua on kuitenkin kehotettu ilmoittamaan Jumalan mielipiteen asiassa ja Jumalan palvelijana ja hänen kätenään asian ilmoitin.

        Suunnattoman monet elämäni on opettanut minulla paljon ja ehkä joissakin alkukantaisissa elämissäni olen eläimen tasolla ollutkin, johon homouskin luokitellaan. Ihmisyyteen kuuluu mies ja nainen ja heidän yhteinen elämä ja sitä elämää elän tässä elämässä. Jos tekisin toisin palaisin aikaisemmalle tasolle ja se olisi sama kuin jos lukiolainen joutuisi takaisin peruskouluun. Henkiseen kehitykseen kuuluu tuo identiteetin murros mutta sen selvitettyään alkaa aikuisuus, johon homous ei kuulu.

        "Minua on kuitenkin kehotettu ilmoittamaan Jumalan mielipiteen asiassa ja Jumalan palvelijana ja hänen kätenään asian ilmoitin."

        Tässä vaiheessa kiinnostaa tietää että millä tavalla sua on kehotettu ilmottamaan? Kuka kehotti?

        Ja miten sitte eläimet? millä tavalla homous ja eläimet liittyy toisiinsa?


      • paranormaali ankka
        valkopukuinen nainen kirjoitti:

        Älä lapsiparka leiki paholaisella, se ei ole tosiaankaan leikin asia.........

        Ei ole toisen yläpuolella olemista, jos kertoo elämän totuuksia.... tulet elämässäsi huomaamaan kuinka tapaat tosiaankin yläpuolellasi olevia. Siihen on vaan sinunkin sopeuduttava samoin kuin luonnonlakien noudattamiseen.
        Luonnonlakeihin eivät ihmiset vielä pysty vaikuttamaan vaan talvi ja kesä tulee aikanaan ja aamu ja ilta aikanaan. Kukat kukkii ja kukat kuihtuu. Lehdet puhkeaa kukkaan ja lakastuu. Luontokin noudattaa luonnonlakeja ja samoin kuuluisi ihmisenkin tehdä.

        Kukaan ei ole mun yläpuolella eikä alapuolella,et edes sinä. musta kaikki on saman arvosia oli se sitte homoseksuaalinen tai heteroseksuaalinen.Toisten kunnioitus ja rakastaminen on tärkeintä.

        Ja mä en ole mikään lapsiparka,mä olen kovan koulun käyny täällä ja voittanu vaikka mitä vaikeuksia elämäni aikana,elämä opettaa kaiken näköstä ja se on varma että jokainen tie vie kotiin olitsä sitte homo tai et.


      • apuopettaja
        paranormaali ankka kirjoitti:

        "Minua on kuitenkin kehotettu ilmoittamaan Jumalan mielipiteen asiassa ja Jumalan palvelijana ja hänen kätenään asian ilmoitin."

        Tässä vaiheessa kiinnostaa tietää että millä tavalla sua on kehotettu ilmottamaan? Kuka kehotti?

        Ja miten sitte eläimet? millä tavalla homous ja eläimet liittyy toisiinsa?

        Jeesuskin sanoi, että on asioita joita ei ymmärrä kuin asiaan vihkiytynyt. Jumala valitsee Jeesuksen ystävistä sellaisia, jotka saavat tehtäviä ja sellaisia, jotka vievät sanaa eteenpäin. Toiset kirjallisesti toiset sanallisesti.

        Googlettamalla voit selvittää tuon yhteyden homouden ja eläinten välisen yhteyden.


      • Jumalan käsi
        paranormaali ankka kirjoitti:

        Kukaan ei ole mun yläpuolella eikä alapuolella,et edes sinä. musta kaikki on saman arvosia oli se sitte homoseksuaalinen tai heteroseksuaalinen.Toisten kunnioitus ja rakastaminen on tärkeintä.

        Ja mä en ole mikään lapsiparka,mä olen kovan koulun käyny täällä ja voittanu vaikka mitä vaikeuksia elämäni aikana,elämä opettaa kaiken näköstä ja se on varma että jokainen tie vie kotiin olitsä sitte homo tai et.

        Ehkä onkin ollut niin, että jo edellisessä elämässä olit homo ja siksi olet saanut kovan kohtalon tässä elämässä.
        Jos jatkat samaa luonnonvastaista toimintaa elämäsi tulee ehkä olemaan vielä kovempaa seuraavassa elämässä. Jumala ei huoli luokseen sellaista, joka ei noudata käskyjä. Jos haluat vielä pelastaa sielusi, tee parannus.

        Tuo aikaisempi nimimerkkisi oli osoitus siitä, että sinä haet apua paholaiselta ja sen tietää, että hänen apunsa vie harhaan ja voisit selvittää millainen paholaisen antama "koti" on.


      • paranormaali ankka
        apuopettaja kirjoitti:

        Jeesuskin sanoi, että on asioita joita ei ymmärrä kuin asiaan vihkiytynyt. Jumala valitsee Jeesuksen ystävistä sellaisia, jotka saavat tehtäviä ja sellaisia, jotka vievät sanaa eteenpäin. Toiset kirjallisesti toiset sanallisesti.

        Googlettamalla voit selvittää tuon yhteyden homouden ja eläinten välisen yhteyden.

        Joo ja raamattu on muokattu niin moneen kertaan että se on menettäny arvonsa mutta jotkut ottaa näköjään sen totuutena mitä se ei edes ole,se paistaa kilometrien päähän teijän itsekkäästä käytöksestä. Ja minä tyhmä meen leikkiin mukaan ku väittelen täällä teijän kanssa.

        Eläimet noudattaa vaa vaistoonsa ja toimii joka asiassa vaistonsa varassa ja meillä ihmisillä on paljon opittavaa vielä eläinkunnasta.


      • SeeYou!!
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Ei pedofiilikään ole mielestään perverssi, vaikka rikoslain ja yleisen moraalin mukaan sitä on. On maita, joissa homo joutuu kuolemaantuomituksi ja vain paholaisen väki pitää sitä sopivana.

        Minä en puhu omasta puolestani, koska on samantekevää mitä ihminen itselleen tekee, ei kuulu minulle. Minua on kuitenkin kehotettu ilmoittamaan Jumalan mielipiteen asiassa ja Jumalan palvelijana ja hänen kätenään asian ilmoitin.

        Suunnattoman monet elämäni on opettanut minulla paljon ja ehkä joissakin alkukantaisissa elämissäni olen eläimen tasolla ollutkin, johon homouskin luokitellaan. Ihmisyyteen kuuluu mies ja nainen ja heidän yhteinen elämä ja sitä elämää elän tässä elämässä. Jos tekisin toisin palaisin aikaisemmalle tasolle ja se olisi sama kuin jos lukiolainen joutuisi takaisin peruskouluun. Henkiseen kehitykseen kuuluu tuo identiteetin murros mutta sen selvitettyään alkaa aikuisuus, johon homous ei kuulu.

        Et varmaankaan itekkään oo päässy esikoulua pidemmälle kun et tiedä että ihminenkin on eläin, ihminen on kehittyny apinasta, eikä yhtäkkiä leijaillu taivaasta johonkin edenin puutarhaan =D Ja jos kerran raamattua noudatat niin tiedät kai että jokainen elämä on tasa-arvoinen, vaikka olis kastemato johon sinutkin luokitellaan, koska kastemadoillahan ei aivoja ole, kuten ei sinullakaan =) Ja se että syrjii homoja kertoo sen että on epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Sä pelkäät että olisit jokin mikä sun mielestä on alempiarvoisempi. Ylpeys on "kuolemansynti", eli nähdään helvetissä
        Ps. Hanki elämä


      • Hehee""
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Ehkä onkin ollut niin, että jo edellisessä elämässä olit homo ja siksi olet saanut kovan kohtalon tässä elämässä.
        Jos jatkat samaa luonnonvastaista toimintaa elämäsi tulee ehkä olemaan vielä kovempaa seuraavassa elämässä. Jumala ei huoli luokseen sellaista, joka ei noudata käskyjä. Jos haluat vielä pelastaa sielusi, tee parannus.

        Tuo aikaisempi nimimerkkisi oli osoitus siitä, että sinä haet apua paholaiselta ja sen tietää, että hänen apunsa vie harhaan ja voisit selvittää millainen paholaisen antama "koti" on.

        Ties mitä sä olit "entisessä elämässäs" kun nuin tyhmä olet =) Tommonen tyhmyys on luonnonvastaista =D Hanki elämä


    • paranormaali ankka

      Mä en hae keneltäkään apua,toi nimimerkki on ihan teitä varten,se on sarkasmia jos et huomaa.

      Miks sä nostat ittes täällä kaikkitietäväks ja luulet olevas joku mitä sä et ole? sulla on vaa iso ego jolla sä pullistelet täällä,sä et oo mikään sanomaan mikä mä oon ollu tai mikä musta tulee.En ole homo mutta homotkin on ihmisiä ja jumalan lapsia niinku sinäki,sä et oo yhtään sen parempi ihminen ku kukaan muukaan ja sun juttujes perusteella sä et ole kovin viiisaskaan mitä sä täällä joka jutussa nostat esille sulla on vaa iso ego,sä olet ahdasmielinen ihminen uskosi takia,en mä takota sitä etteikö ihminen sais olla uskossa sehän on ihan jees jos oot mutta se että sitä tuputtaa muille "totuutena" on harhaanjohtava,jokaisella on oma totuutensa.

      • Jumalan käsi

        Voit herjata minua aivan halujesi mukaan. Tiedän arvoni ja asemani ja niihin ei sinun mielipiteesi mitään vaikuta.
        Homot ovat ihmisiä, se on totta mutta heidän elämäntapansa ei ole Jumalalle sopivaa ja siitähän alkukirjoituksessa on ollut kysymys.

        Minä en tuputa mitään kenellekään, en ole uskovainenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Uskon Jumalan olemassaoloon, koska tiedän eläväni. Uskon myös Kristukseen, koska olen tavannut Jeesuksen. Jeesus on antanut minulle tehtäväni muistuttaa ihmisiä käskyistä ja Kristuksen opeista.

        Tämä keskustelu päättyy omalta osaltani tähän.

        Maria Magdaleena
        .


      • paranormaali ankka
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Voit herjata minua aivan halujesi mukaan. Tiedän arvoni ja asemani ja niihin ei sinun mielipiteesi mitään vaikuta.
        Homot ovat ihmisiä, se on totta mutta heidän elämäntapansa ei ole Jumalalle sopivaa ja siitähän alkukirjoituksessa on ollut kysymys.

        Minä en tuputa mitään kenellekään, en ole uskovainenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Uskon Jumalan olemassaoloon, koska tiedän eläväni. Uskon myös Kristukseen, koska olen tavannut Jeesuksen. Jeesus on antanut minulle tehtäväni muistuttaa ihmisiä käskyistä ja Kristuksen opeista.

        Tämä keskustelu päättyy omalta osaltani tähän.

        Maria Magdaleena
        .

        Toivon kuitenki onnea elämällesi.


      • GTTTTTT!!
        Jumalan käsi kirjoitti:

        Voit herjata minua aivan halujesi mukaan. Tiedän arvoni ja asemani ja niihin ei sinun mielipiteesi mitään vaikuta.
        Homot ovat ihmisiä, se on totta mutta heidän elämäntapansa ei ole Jumalalle sopivaa ja siitähän alkukirjoituksessa on ollut kysymys.

        Minä en tuputa mitään kenellekään, en ole uskovainenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Uskon Jumalan olemassaoloon, koska tiedän eläväni. Uskon myös Kristukseen, koska olen tavannut Jeesuksen. Jeesus on antanut minulle tehtäväni muistuttaa ihmisiä käskyistä ja Kristuksen opeista.

        Tämä keskustelu päättyy omalta osaltani tähän.

        Maria Magdaleena
        .

        Mistä säkin tiedät mikä on jumalan mieleen ja mikä ei? =) Jumalaa ei ole olemassa, eikä ole jeebustakaan =) Ties mitä säkin oot kohdannu huumehuuruissas... =) Hyvää loppuelämää, ainiin, sulla ei oo elämää! =)
        Hanki elämä!


      • Jeesus on Herra
        GTTTTTT!! kirjoitti:

        Mistä säkin tiedät mikä on jumalan mieleen ja mikä ei? =) Jumalaa ei ole olemassa, eikä ole jeebustakaan =) Ties mitä säkin oot kohdannu huumehuuruissas... =) Hyvää loppuelämää, ainiin, sulla ei oo elämää! =)
        Hanki elämä!

        Totuushan on että kaikki homot joutuvat ikuiseen kadotukseen,siunausta kaikille.


    • yyeyeryer

      paha pyrkii pinnalle
      mä vastustan
      paha pyrkii pinnalle
      mä edelleen vastustan
      Paha pyrkii pinnalle
      mä olen vastustamaton
      paha pyrkii pinnalle
      mua ei voi ohittaa
      paha pyrkii pinnalle
      mä tein sen jo :D
      Paha mua ei voi ylittää
      Olen oppinut
      Paha on mielessä ja mieli on pahassa.

      • oikea käsi

        Paha on tosiaankin pahassa ja sitä pitää vastustaa.


    • ghhh54

      Jumala ymmärtää sua jos sä ymmättät sitä _D se on vaan elämää ei mitään muuta,elämää ei sem lummempaa :D opetelkaa niin ymmärrätte :D

    • kysynpähän vaan

      Pieni kysymys:

      Jos jumala loi maailman (siis ihan kaiken elävän ja elämättömän), miksi luonnossaKIN esiintyy tällöin homoseksuaalisuutta? Miten se silloin voi olla luonnotonta?

      Ja mikä teitä jeesustelijoita yleensäkin siinä homostelussa kauhistuttaa? Miksi teitä niin paljon kiinnostaa, mitä toiset touhuavat lakanoiden välissä? Miksi ette voi antaa toisten olla ja elää? Miksi juuri tämä sinun näkemyksesi on ainoa ja oikea siitä, mitä jumala sanoo? Miksi ylipäätänsäkin annat jonkun satukirjan johdatella elämääsi? MIksi sanot tuomitset homot, muttet kivitä sunnuntaina töissä käyviä?

      • -

        "miksi luonnossaKIN esiintyy tällöin homoseksuaalisuutta?"

        Siksi että eläimet saavat tehdä mitä haluavat, mutta ihminen ei. Säännöt koskevat ainoastaan ihmistä. Jumala teki ihmisestä itsensä kaltaisen, vaikka eihän tuolla taivaassa homostella eikä harrasteta muutenkaan seksiä, mutta silti se on täällä maan päällä kielletty. Jumala on tyranni diktaattori joka määrää asioista ja koska taudit levisivät liiallisen haureuden vuoksi, piti peli pistää seis jollain tapaa. Yksi kiertotapa oli kieltää homostelu. Toinen määräys oli se että saa sekstailla ainoastaan vaimojen kanssa. Vaimot tietysti saavat hankkia uusia miehiä jos aiempi mies on sattunut kupsahtamaan. Ja miehet luonnollisesti saavat hankkia niin paljon vaimoja kun haluavat. Ja se riittää että makaa jonkun naisen kanssa, tämän jälkeen nainen on miehen vaimo. Isälle pitää kuitenkin maksaa pieni korvaus siitä että on maannut tämän tyttären kanssa. Minä hyvin usein tarjoan maksua naisille seksin jälkeen jotta he veisivät tämän maksun isälleen, mutta jostain syystä he kieltäytyvät eikä heistä liiemmin sen jälkeen kuulu mitään.

        Eihän tuo mitenkään luonnotonta ole tuo homostelu, mutta koska Jumala on luonut ihan jokaikisen ihmisen, sattuu Jumalallekin virheitä ja tätä kautta ihmisestä tulee hieman vinksahtanut eikä hän osaa pitää säännöistä kiinni. Ihan niin kuin luonnossa eläimille sattuu virheitä, niin myös ihmiselle, siitä huolimatta että jokainen ihminen on Jumalan luomus. Ihmisen tulisi kuitenkin katua Aatamin ja Eevan tekemiä virheitä siitä huolimatta että isän virheet eivät periydy isältä pojalle. Tai miten se nyt oli.. Kai se jotenki sillee..

        Jumala kuitenkin tarvitsee suuren armeijan jolla hankkia itselleen paljon kultaa joten ihmisen tulee kyetä lisääntymään. Homostelun kautta se ei hirveän helposti onnistu vaikka Arska on kenties saanut useat näin kuvittelemaankin. Kulta ja rahanhimo sattuu olemaan Jumalan oma pikku synti joten Hän tarvitsee oman armeijan millä hankkia tätä kultaa.

        - Mutta kaikki hopea ja kulta sekä kupari- ja rautaesineet ovat Jumalalle kuuluvaa pyhää. Niiden tulee joutua Jumalan aarteistoon.” (Joosua 6:19)
        - Ja sen muuri oli jaspisrakenteinen, ja kaupunki oli kirkkaan lasin kaltaista puhdasta kultaa. (Ilmestys 21:18)
        - Lisäksi ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä. Ja kaupungin valtakatu oli puhdasta kultaa, kuin läpinäkyvää lasia. (Ilmestys 21:21)

        Pelkästään homostelu ei ole kiellettyä. Myös sellaiset miehet eivät saa liittyä Jumalan seurakuntaan jotka eivät kykene lisääntymään. Jotta armeijan koko ei pääsisi pienenemään, tulee miehen kyetä lisääntymään.

        - Kukaan mies, joka on kuohittu murskaamalla kivekset tai jolta miehen elin on leikattu pois, ei saa tulla Jumalan seurakuntaan. (5. Mooseksen kirja 23:1)
        - Kukaan avioton poika ei saa tulla Jumalan seurakuntaan. Kukaan hänen jälkeläisistään edes kymmenennessä sukupolvessa ei saa tulla Jumalan seurakuntaan. (5. Mooseksen kirja 23:2)

        "Miksi juuri tämä sinun näkemyksesi on ainoa ja oikea siitä, mitä jumala sanoo?"

        No siksi että Jumala on sen minulle suonut. Mitä järjettömämpi näkemys on, sitä harvempi uskaltautuu tulla minun ja minun näkemyksen tielle. Tässä maailmassa pärjäävät psykopaatit kaikkein parhaiten joten luotan Jumalaan tässä asiassa täysin!

        http://www.huffingtonpost.com/2012/02/28/wall-street-psychopaths_n_1307168.html
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288473275738.html
        ^ "Räsäsen mukaan sillä, että ihminen ei ole vastuussa teoistaan pelkästään ihmisten, vaan myös Jumalan edessä, on valintoihin suuri merkitys."

        Meidän ikioma sisäpolitiikan ministerikin on sitä mieltä että meidän tulisi kuunnella Jahvea ennemmin kuin omaa järkeä. Jos joku lähtee vastustamaan sisäministerin puhetta, eikö sellaiset ihmiset ole vähintäänkin terroristeja? Ajan henki on ainakin sellainen että ihmiset kuuntelevat ennemmin psykopaatin puheita kuin järkipuhetta. Eikä kukaan uskalla asettua Räsästä tai Jumalaa vastaan jos he ovat psykopaatteja. Historia on täynnä hallitsijoita jotka eivät hyväksy järjellistä ajattelutapaa. Mitä järjettömämmin hallitsijat toimivat, sitä järjettömämpiä ratkaisuja kansa haluaa, joko hallitsijan syrjäyttämiseksi tai sitten hallitsijan tukemiseksi. Räsänen itsekin turvautuu Jumalaan ennemmin kuin nykyajan ratkaisuihin eli psykologiaan. Palvelemme edelleen siis tuota samaa Jumalaa mitä ihmiset ovat palvelleet rautakaudesta lähtien. Jopa meidän älykkäimmät kansalaiset kuten sisäasiainministeri palvoo tuota Jumalaa. Olemmeko kehittyneet rautakaudesta juurikaan mihinkään? Jumala ainakin on laittanut melkoisesti kapuloita rattaisiin sen suhteen ettemme kehittyisi. Jos emme kehity, onko se hyväksi ihmiselle? Tulemmeko tällä tavoin saamaan ikuisen elämän? Onko parempi jättää keksimättä hoitokeinot syöpiin ja muihin vanhuuteen liittyviin ongelmiin? Kenties meidän tulisi luottaa Räsäsen sanaan. Eiköhän Jumala ole puhunut Räsäselle ja hän tietää mikä on kansalle parasta.


      • Just...,
        - kirjoitti:

        "miksi luonnossaKIN esiintyy tällöin homoseksuaalisuutta?"

        Siksi että eläimet saavat tehdä mitä haluavat, mutta ihminen ei. Säännöt koskevat ainoastaan ihmistä. Jumala teki ihmisestä itsensä kaltaisen, vaikka eihän tuolla taivaassa homostella eikä harrasteta muutenkaan seksiä, mutta silti se on täällä maan päällä kielletty. Jumala on tyranni diktaattori joka määrää asioista ja koska taudit levisivät liiallisen haureuden vuoksi, piti peli pistää seis jollain tapaa. Yksi kiertotapa oli kieltää homostelu. Toinen määräys oli se että saa sekstailla ainoastaan vaimojen kanssa. Vaimot tietysti saavat hankkia uusia miehiä jos aiempi mies on sattunut kupsahtamaan. Ja miehet luonnollisesti saavat hankkia niin paljon vaimoja kun haluavat. Ja se riittää että makaa jonkun naisen kanssa, tämän jälkeen nainen on miehen vaimo. Isälle pitää kuitenkin maksaa pieni korvaus siitä että on maannut tämän tyttären kanssa. Minä hyvin usein tarjoan maksua naisille seksin jälkeen jotta he veisivät tämän maksun isälleen, mutta jostain syystä he kieltäytyvät eikä heistä liiemmin sen jälkeen kuulu mitään.

        Eihän tuo mitenkään luonnotonta ole tuo homostelu, mutta koska Jumala on luonut ihan jokaikisen ihmisen, sattuu Jumalallekin virheitä ja tätä kautta ihmisestä tulee hieman vinksahtanut eikä hän osaa pitää säännöistä kiinni. Ihan niin kuin luonnossa eläimille sattuu virheitä, niin myös ihmiselle, siitä huolimatta että jokainen ihminen on Jumalan luomus. Ihmisen tulisi kuitenkin katua Aatamin ja Eevan tekemiä virheitä siitä huolimatta että isän virheet eivät periydy isältä pojalle. Tai miten se nyt oli.. Kai se jotenki sillee..

        Jumala kuitenkin tarvitsee suuren armeijan jolla hankkia itselleen paljon kultaa joten ihmisen tulee kyetä lisääntymään. Homostelun kautta se ei hirveän helposti onnistu vaikka Arska on kenties saanut useat näin kuvittelemaankin. Kulta ja rahanhimo sattuu olemaan Jumalan oma pikku synti joten Hän tarvitsee oman armeijan millä hankkia tätä kultaa.

        - Mutta kaikki hopea ja kulta sekä kupari- ja rautaesineet ovat Jumalalle kuuluvaa pyhää. Niiden tulee joutua Jumalan aarteistoon.” (Joosua 6:19)
        - Ja sen muuri oli jaspisrakenteinen, ja kaupunki oli kirkkaan lasin kaltaista puhdasta kultaa. (Ilmestys 21:18)
        - Lisäksi ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä. Ja kaupungin valtakatu oli puhdasta kultaa, kuin läpinäkyvää lasia. (Ilmestys 21:21)

        Pelkästään homostelu ei ole kiellettyä. Myös sellaiset miehet eivät saa liittyä Jumalan seurakuntaan jotka eivät kykene lisääntymään. Jotta armeijan koko ei pääsisi pienenemään, tulee miehen kyetä lisääntymään.

        - Kukaan mies, joka on kuohittu murskaamalla kivekset tai jolta miehen elin on leikattu pois, ei saa tulla Jumalan seurakuntaan. (5. Mooseksen kirja 23:1)
        - Kukaan avioton poika ei saa tulla Jumalan seurakuntaan. Kukaan hänen jälkeläisistään edes kymmenennessä sukupolvessa ei saa tulla Jumalan seurakuntaan. (5. Mooseksen kirja 23:2)

        "Miksi juuri tämä sinun näkemyksesi on ainoa ja oikea siitä, mitä jumala sanoo?"

        No siksi että Jumala on sen minulle suonut. Mitä järjettömämpi näkemys on, sitä harvempi uskaltautuu tulla minun ja minun näkemyksen tielle. Tässä maailmassa pärjäävät psykopaatit kaikkein parhaiten joten luotan Jumalaan tässä asiassa täysin!

        http://www.huffingtonpost.com/2012/02/28/wall-street-psychopaths_n_1307168.html
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288473275738.html
        ^ "Räsäsen mukaan sillä, että ihminen ei ole vastuussa teoistaan pelkästään ihmisten, vaan myös Jumalan edessä, on valintoihin suuri merkitys."

        Meidän ikioma sisäpolitiikan ministerikin on sitä mieltä että meidän tulisi kuunnella Jahvea ennemmin kuin omaa järkeä. Jos joku lähtee vastustamaan sisäministerin puhetta, eikö sellaiset ihmiset ole vähintäänkin terroristeja? Ajan henki on ainakin sellainen että ihmiset kuuntelevat ennemmin psykopaatin puheita kuin järkipuhetta. Eikä kukaan uskalla asettua Räsästä tai Jumalaa vastaan jos he ovat psykopaatteja. Historia on täynnä hallitsijoita jotka eivät hyväksy järjellistä ajattelutapaa. Mitä järjettömämmin hallitsijat toimivat, sitä järjettömämpiä ratkaisuja kansa haluaa, joko hallitsijan syrjäyttämiseksi tai sitten hallitsijan tukemiseksi. Räsänen itsekin turvautuu Jumalaan ennemmin kuin nykyajan ratkaisuihin eli psykologiaan. Palvelemme edelleen siis tuota samaa Jumalaa mitä ihmiset ovat palvelleet rautakaudesta lähtien. Jopa meidän älykkäimmät kansalaiset kuten sisäasiainministeri palvoo tuota Jumalaa. Olemmeko kehittyneet rautakaudesta juurikaan mihinkään? Jumala ainakin on laittanut melkoisesti kapuloita rattaisiin sen suhteen ettemme kehittyisi. Jos emme kehity, onko se hyväksi ihmiselle? Tulemmeko tällä tavoin saamaan ikuisen elämän? Onko parempi jättää keksimättä hoitokeinot syöpiin ja muihin vanhuuteen liittyviin ongelmiin? Kenties meidän tulisi luottaa Räsäsen sanaan. Eiköhän Jumala ole puhunut Räsäselle ja hän tietää mikä on kansalle parasta.

        Sulta kun noita "totuuksia" kerran riittää niin mikset kirjota omaa versiotas raamatusta? Ellet sitte kirjottanu vanhaakin... Sullahan on ikuinen elämä oi jumaluus! =D Ja ensinnäkin, ihminenkin ON eläin, ihminen on kehittyny apinoista! Onko jumalakin ollut apina? =) no ei tietenkään, jumalaahan ei edes ole olemassa! =D Jos aatami ja eeva olivat ensimmäiset ihmiset ja tekivät lapsia, niin mitenkäs he sitten saivat lapsia? tekikös veli ja sisko petihommia? Sekaantuka ne villisikoihin? Entäs omiin vanhenpiinsa? =D Kerro mulle kun kerran kaiken tiedät =) Ja osa ei kyllä selvästikkään ole kehittyny rautakaudesta yhtään mihinkään kun kerran ne uskoo johonkin 2000 vuotta vanhaan satukirjaan... =/ Tässä sulle hyvä vinkki: Hanki elämä


      • -
        Just..., kirjoitti:

        Sulta kun noita "totuuksia" kerran riittää niin mikset kirjota omaa versiotas raamatusta? Ellet sitte kirjottanu vanhaakin... Sullahan on ikuinen elämä oi jumaluus! =D Ja ensinnäkin, ihminenkin ON eläin, ihminen on kehittyny apinoista! Onko jumalakin ollut apina? =) no ei tietenkään, jumalaahan ei edes ole olemassa! =D Jos aatami ja eeva olivat ensimmäiset ihmiset ja tekivät lapsia, niin mitenkäs he sitten saivat lapsia? tekikös veli ja sisko petihommia? Sekaantuka ne villisikoihin? Entäs omiin vanhenpiinsa? =D Kerro mulle kun kerran kaiken tiedät =) Ja osa ei kyllä selvästikkään ole kehittyny rautakaudesta yhtään mihinkään kun kerran ne uskoo johonkin 2000 vuotta vanhaan satukirjaan... =/ Tässä sulle hyvä vinkki: Hanki elämä

        "mikset kirjota omaa versiotas raamatusta?"

        Se on kyllä työn alla. Olen kirjoittanut sitä tässä n. 1½ vuotta, mutta ei se ole ihan vielä valmis.

        "Hanki elämä"

        Hankin sen heti kun kerrot mistä sellainen hankitaan. Toivon mukaan se löytyy jostain täältä Suomi24:sta. Ainakin sinä tunnut viettävän omaa elämääsi täällä.


    • JonesHenry

      Itse uskon ettei Aidsilla ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Pääosin se leviää tänne Suomeen Itä-Euroopasta seksiä prostituoitujen kanssa harrastavien miesten välityksellä.


      Jumala on rakkaus. Jumala on valmis tukemaan mitä tahansa liittoa kunhan se perustuu aitoon rakkauteen ja tunteeseen. Seksi itsessään on kyllä tosi tärkeä osea heteroseksuaalista liittoa, mutta seksi itsessään johtaa ajanmyötä petokseen, ja myöskin helposti avioeroon.


      On ihmisiä jotka väittävät että homous on luonnotonta. No, aivan samalla tavalla on yksiavioisuus, miesten ja naisten välinen tasa-arvo ja myös rotujen välinen tasa-arvoisuus.


      Ne ovat kaikki viimekädessä vain sosiaalisia käsitteitä joita luonto itse ei tunnista.


      Avain on toisesta ihmisestä välittäminen. Fyysisesti ajatellen kyllä se sinun kerran mallin mitoissa ollut vaimosi saattaa kummasti pulskistua 40-vuotiaana saatuaan 3-lasta. Heteroseksuaalinen seksi ei AINA ole kivempaa kuin homoseksi.


      Kyse on viimekädessä arvoista. Seksi itsessään on vain lisääntymistä varten. Kysymys on, rakentuuko parisuhde ns korkeammille arvoille?


      Toisesta välittäminen, toisen kunnoittaminen ja toisen ymmärtäminen on sitä TODELLISTA rakkautta! Rakkaus on muutakin kuin suukko. Se on muutakin kuin halaus. Se on muutakin kuin ihana hääyö, häät tai lahjat. OIKEA RAKKAUS ei ole pelkää häähumua. Se on enemmänkin. Onko sinulla tällainen TODELLINEN suhde esim vaimoosi tai tyttöystävääsi? Riidellä saa, mutta kyse on siitä, onko sinulla henkinen suhde ja linkki kumppaniisi jossa TODELLA ymmärrät häntä ja hänen tarpeitaan? Ja vaikka et ymmärtäisi, niin KUNNIOITAT hänen valintojaan ja päätöksiään?


      Jos ei, niin mikä sinä olet tuomitsemaan homoja? Pillua saa vaikka teinitytöiltä Virossa. Et sinä siihen vaimoa tarvitse, varsinkaan Suomalaista femmakkoa! Avioliitto on muutakin kuin pussauksia ja halauksia. Se on aitoa tunnetta ja toisen ihmisen YMMÄRRYSTÄ! Onko sinulla todella tällainen suhde vaimoosi? Jos ei, niin älä tuomitse homoja! Ties vaikka jollain heistä olisi paremmin toimiva parisuhde kuin sinulla!

    • Anonyymi

      Jumala asuu kaikissa meissä itsessämme. Hän on luonut niin heterot kuin homot ja lesbotkin. Näillä kaikilla on Luojan luoma tarkoitus.

      • Anonyymi

        "Näillä kaikilla on Luojan luoma tarkoitus."

        Näyttääkö Jumppe millaista saastaa ihmisistä tulee jos ne elää täysin sen sanoja vastaan eli harrastaa haureutta ilman rangaistusta....


    • Anonyymi

      Mikä Jumala?
      Josko sittenkin vaan ihminen.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Mark. 1:14-15
      Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen,
      meni Jeesus Galileaan
      ja saarnasi Jumalan evankeliumia
      ja sanoi:
      "Aika on täyttynyt,
      ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle;
      tehkää parannus
      ja uskokaa evankeliumi."

    • Anonyymi

      Sen päähänpinttymän vuoksiko jumala sitten järjesti ainoan poikansa pois päiviltä?
      Nythän tuohon tapahtumaan alkaa viimein tulla älykästä suunnittelua.

    • Anonyymi

      Suomessa eletään vain Suomen lakikirjojen mukaan. Raamatulla ei ole mitään osaa. Homous ja lesbous ovat lain suojaamat. Jos joku yllyttää toisin, tekee rikoksen ja siitä seuraa rangaistus.

    • Anonyymi

      Jeesus Kristus ristiinnaulittiin lastensuojelun ilmoituksen tähden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe