Kevätpäivän tasaus, jess!

Päivä yhtä pikä kuin yö ja tästä vain valoisampaan suuntaan ollaan menossa :)

Tulevana viikonloppuna siirrytään taas kesäaikaan, se sopii mulle paremmin kuin talviaika.
Kuis sulle, onko kesäaika parempi vai rassaako mieltä tai kehoa, tai onko mitään väliä?

25

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamuväsy pahenee. Todella turhaa hommelia kellojen siirtely.

      • Aivan, aina sais olla kesäaika, niin ja kesä :)


    • Valoisammat päivät on mukavammat. Ei pimeys mitään kivaa ole. Kevät ja kesä on mun mielestä parhainta aikaa.
      Mä rakastan kesäistä maisemaa ja lintujen laulua. :)
      Tuo kellonaikojen siirtäminen on kyl syvältä. Nytki lähtee yks tunti mun elintärkeistä kauneusunista. ;)

      • Ens viikolla on iltasin valoisaa vielä kasiin asti. Kohta pääsee pihaa rapsuttamaan, tosin pitää odottaa että puoli metriä lunta sulaa ensin pois. Aamulla kuului linnun laulu jo sisälle asti, taisivat ihan huutaa ;)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Ens viikolla on iltasin valoisaa vielä kasiin asti. Kohta pääsee pihaa rapsuttamaan, tosin pitää odottaa että puoli metriä lunta sulaa ensin pois. Aamulla kuului linnun laulu jo sisälle asti, taisivat ihan huutaa ;)

        Meidän talon nurkilla on nii paljon lunta, että ei varmaan ehi ees tälle kesälle sulamaan. Tuota pihan laittamista mä taas odotan. Voi vide, ku saa taas läträtä kukkien kanssa. :))


      • BonnieBonBon
        mii-su kirjoitti:

        Meidän talon nurkilla on nii paljon lunta, että ei varmaan ehi ees tälle kesälle sulamaan. Tuota pihan laittamista mä taas odotan. Voi vide, ku saa taas läträtä kukkien kanssa. :))

        Täällä kanssa on vielä ihan kunnon nietokset :/ Olenn kylvänyt jo aika määrän kasvien siemeniä ja jotkut taimet alkaisvat olla jo karaisemis kokoisia, vaan ei ole luontoäiti niiden kanssa samassa aikataulussa.


    • JK

      KESÄAIKA ONN PAREMPI

      • Samaa mieltä, sais aina olla kesä ja kesäaika :)


    • Mun elämänkuvioihin sopisi talviaika paremmin. Tuostakin on muuten tehty tutkimuksia, kellojen siirtely on epäterveellistä keholle, joka jutuu sopeuttamaan sisäisen kellonsa kaksi kertaa vuodessa. En tykkää yhtään siirtelyhommeleista :(

      • Kelloista ei ole muuta ku harmia. Aamulla ne herättää ja töissä ne taas pysähtyy kokonaan. Pitäis muuttaa johki viidakkoon ja alkaa elämään ilman aikaa. :P


      • Varmaan talvikellot olisikin sulle paremmat kun heräät aamuisin ennen kukonlaulua. Meikäläinen kun on enemmän iltaihminen nykyisin, niin kesäaika on passelimpi. Automaattisesti on mulla herääminen siirtynyt tuntia aikasemmaksi nyt valoisuuden myötä, joten elimistö on siirtynyt jo ennakkoon kesäaikaan.


    • Voi rähmän rähmä :/ Taas tota valkosta *askaa tulee taivaan täydeltä, saisi nyt kyllä tulla kaikki jo vetenä. Vanha sanonta sanoo "uusi lumi vanhan surma", vaan montako kertaa sen uuden lumen pitää sataa?

      • Voi voi, nythän ollaan vasta maaliskuussa. Kyllä sitä lunta ehtii tulla vielä monen monta kertaa :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Voi voi, nythän ollaan vasta maaliskuussa. Kyllä sitä lunta ehtii tulla vielä monen monta kertaa :)

        Taas tulee tappolunta :/ saisi jo ihan oikeasti loppua, mä HALUUN kesän tänne nyt ja HETI!


    • Haista sinä pahanilmanlintu iso kakka !!! :O Sitä lunta ei tartte enää tulla yhtään !! :P


      :))))

      • Tää oli siis Taikikselle... ;))))


      • mii-su kirjoitti:

        Tää oli siis Taikikselle... ;))))

        JAAHAS, täällä on nimitelty meikäläistä mitä härskeimmin !!! Ettes etes häpiä :)) Aika mukavastihan tuo kevät näyttää etenevän, muutaman kerran voinut jo käydä lenkilläkin normilenkkareilla. Senverran tienreunatkin kuivuneet jo.


    • Auringonlasku

      file:///C:/Documents and Settings/All Users/Tiedostot/Omat kuvatiedostot/Kuvanäytteet/Auringonlasku.jpg

    • Ei kesäaikaa kiitos! On se vaan niin stressaavaa sopeutua aikamuutoksiin ja olla väärään aikaan väärässä paikassa, kun ei ole muistanut kelloaan muuttaa.

      • Sä oot tietty syntynyt talviaikaan, tai sitten muuten vaan tunnin myöhässä ;)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Sä oot tietty syntynyt talviaikaan, tai sitten muuten vaan tunnin myöhässä ;)

        Eikun aamu-uninen! :)


    • kevätpäivän nasaus= tiukka terävä lounaan ohessa
      kevätpäivän kusaus= kaikki tietää
      kevätpäivän rusaus= nilkka sijoiltaan lounaalta poistuessa
      kevätpäivän nusaus= tänkin kaikki tietää

      • kevätpäivän läsäys = olipa liukas kohta lenkkipolulla :D


      • TaikisN kirjoitti:

        kevätpäivän läsäys = olipa liukas kohta lenkkipolulla :D

        Eilen loihtimani pyttäri-tyyppinen herkku sai nimekseen Kevätpäivän kasaus


      • kevätpäivän munaus=siirtymien kesäaikaan
        kevätpäivän manaus=reaktio edelliseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe