fast soija 90

pikkupirihuora

Juu tää on kyllä niin vitun pahan makusta että tätä ei oikeesti voi juoda vaikka sekottas mihin kaikki on kokkeilu maito/mehu/vesi/maidon ja kaakaon/veden ja kaakaon ja monessa suhteessa mutta ei. Ei kannata ostaa!jos on makuaisi!

24

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolaton pähkinä

      Musta tää on ihan ok, puuron makuista. Ja halpaa. Eka kerta kun ostin näitä juomajauheita, en kadukkaan. Ens kerralla voisin kuitenkin kokeilla jotain toista makua.

      • suolaton pähkinä

        Maustamatonta siis ostin. Eniten tais houkutella tuo 90.


    • makuelämyksiä

      Maustamaton hydrolysoitu heraproteiini, L-arginiini, resveratroli, vahva b-vitamiini... Maista näitä niin maustamaton soijaproteiini ei tunnu enää missään. Eihän soijaprotsku edes ole pahaa, se on vain niin paksua litkua että saa melkein lusikalla syödä.

    • soye7

      Soija kasvattaa gynoja miehillä. Älä ikinä käytä soijaproteiinia! Pelkkää kusetusta koko tuote.

      • Anonyymi

        Vanha posti mutta tämä ei pidä paikkaansa. Vanhaa legendaa ja se pitää korjata.


    • Lisää sitä ruokiin!

      Maustamaton soijaproteiini toimii loistavasti aamupuuron seassa. Sekoitan sen keitinveteen vispilällä ennen hiutaleiden lisäämistä. Helpolla proteiinia aamupalalle, ja maistuu hyvälle. Ei se muualla maistukaan.

    • Genoloki

      Just soijan sivarit on gynot, ei kannata käyttää!

      • Anonyymi

        Kaikessa ruuassa on estrogeeniä. LIhassa on estrogeeniä. Mutta ei se ole sitä estrogeeniä mitä on ihmisessä ja siitä imeytyy todella pieni osa.
        Urbaanilegendaa johon vieläkin 2020 ihmiset uskoo.
        Menkää katsomaan Okinawan saarelle, ei näy tissimiehiä.


    • Älkää höpöttäkö

      Mihin perustuu väite soijaproteiinista, että se kasvattaa miehille rinnat?
      Rintalihaksen päälle kertyy rasvakudosta ihan samalla tapaa, kuin muuallekkin, jos syö enemmän kuin kuluttaa = lihoaa.
      Lihasta kasvattaessa usein syödään yli kulutuksen ja lihakset kasvaa ja myös rasvakudos eli läskiä kertyy samalla.
      Ei se soija niitä läskitissejä tee, ihan se liika ravinnon saanti.
      Vai onko vegemiehillä naisten rintoja tavattu, koska syövät soijaa monessa eri muodossa?? Normaaleilla vegemiehillä ja vegebodareilla??

      Täyttä paskaa väittää jotain tuommosta soijasta. Joku keksiny hyvän jutun, että hera myy paremmin....

      • SanoEiSoijalle

        Älä ite höpötä.

        Se perustuu siihen, että soijaproteiinissa on estrogeenin kaltaisia flavonoideja ja ne kiinnittyy astrogeenireseptoreihin aktivoiden ne.

        "Vai onko vegemiehillä naisten rintoja tavattu, koska syövät soijaa monessa eri muodossa??"

        Kulttuureissa, joissa syödään runsaasti soijaa, on tavattu enemmän feministisiä piirteitä miehillä.

        "Täyttä ****** väittää jotain tuommosta soijasta. Joku keksiny hyvän jutun, että hera myy paremmin...."

        http://cebp.aacrjournals.org/content/16/4/829.abstract

        Lainaus:"Conclusion: Soy protein powder decreases serum testosterone levels in healthy men and acts as an ER-β agonist"

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12548304

        Lainaus"We have shown that soya supplements reduce serum testosterone and improve markers of oxidative stress."

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18650557?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum

        http://mens-fitness-and-healthdotcom.blogspot.fi/2011/04/soy-products-have-negative-effect-on.html

        Lainaus:
        " When the boys were divided into 4 groups based on the quantity of soy they ate, the group that consumed the least soy had a notably mean higher testosterone level than the other 3 groups. The same was true when the grouping was made based on isoflavone consumption."

        Siinä sulle nyt aluksi vaikka lukemista. Katsos, nämä ei ole mitään keksittyjä juttuja, vaan tieteellisiä julkaisuja.

        Tietysti, voithan sinä syödä sitä soijaa niin paljon kuin haluat. Kun olet niin vitun tyhmä, ettet osaa itse etsiä tietoa netistä, vaan leimaat sellaiset jutut jotka ei sinusta kuulosta kivalta, jonkun keksimäksi paskaksi.


      • Toinenkin soijan syö
        SanoEiSoijalle kirjoitti:

        Älä ite höpötä.

        Se perustuu siihen, että soijaproteiinissa on estrogeenin kaltaisia flavonoideja ja ne kiinnittyy astrogeenireseptoreihin aktivoiden ne.

        "Vai onko vegemiehillä naisten rintoja tavattu, koska syövät soijaa monessa eri muodossa??"

        Kulttuureissa, joissa syödään runsaasti soijaa, on tavattu enemmän feministisiä piirteitä miehillä.

        "Täyttä ****** väittää jotain tuommosta soijasta. Joku keksiny hyvän jutun, että hera myy paremmin...."

        http://cebp.aacrjournals.org/content/16/4/829.abstract

        Lainaus:"Conclusion: Soy protein powder decreases serum testosterone levels in healthy men and acts as an ER-β agonist"

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12548304

        Lainaus"We have shown that soya supplements reduce serum testosterone and improve markers of oxidative stress."

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18650557?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum

        http://mens-fitness-and-healthdotcom.blogspot.fi/2011/04/soy-products-have-negative-effect-on.html

        Lainaus:
        " When the boys were divided into 4 groups based on the quantity of soy they ate, the group that consumed the least soy had a notably mean higher testosterone level than the other 3 groups. The same was true when the grouping was made based on isoflavone consumption."

        Siinä sulle nyt aluksi vaikka lukemista. Katsos, nämä ei ole mitään keksittyjä juttuja, vaan tieteellisiä julkaisuja.

        Tietysti, voithan sinä syödä sitä soijaa niin paljon kuin haluat. Kun olet niin vitun tyhmä, ettet osaa itse etsiä tietoa netistä, vaan leimaat sellaiset jutut jotka ei sinusta kuulosta kivalta, jonkun keksimäksi paskaksi.

        Minäkin olen samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa, että soijassa sitä ei ole muuten mitään vikaa. Netti on vääristeltyjä tutkimuksia pullollaan.
        Olen syönyt 20 vuotta soijaa tofuna, soijana, lisäravinteena yms. Ei ole manboobseista tietoakaan. Terveysarvoni ovat muutenkin huippuluokkaa kaikilta osin.

        Hahaa sinä senkin soijan vastustaja!

        tää juttu osui tämän päivän uutisissa naulan kantaan!

        Syö vaan sitä lihaa!!

        http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014011417929620_ru.shtml


      • SanoEiSoijalle
        Toinenkin soijan syö kirjoitti:

        Minäkin olen samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa, että soijassa sitä ei ole muuten mitään vikaa. Netti on vääristeltyjä tutkimuksia pullollaan.
        Olen syönyt 20 vuotta soijaa tofuna, soijana, lisäravinteena yms. Ei ole manboobseista tietoakaan. Terveysarvoni ovat muutenkin huippuluokkaa kaikilta osin.

        Hahaa sinä senkin soijan vastustaja!

        tää juttu osui tämän päivän uutisissa naulan kantaan!

        Syö vaan sitä lihaa!!

        http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014011417929620_ru.shtml

        Niin, tuossa puhutaan prosessoidusta lihasta. Ei sitä oikeassa kypsentämättömåssä lihassa ole yhtään. Vai mistä vitusta sinä broilerin rintafileisiin soijaa taijot?


      • Tehotuotantoa
        SanoEiSoijalle kirjoitti:

        Niin, tuossa puhutaan prosessoidusta lihasta. Ei sitä oikeassa kypsentämättömåssä lihassa ole yhtään. Vai mistä vitusta sinä broilerin rintafileisiin soijaa taijot?

        Heips!

        Tuotantoeläimet ruokitaan suurimmaksi osaksi soijalla, vieläpä gmo-soijalle.
        Sillätavoin taiotaan soijaa broileriin.

        Juuri oli lehdessä, että sademetsiä yms. kaadetaan soijatuotannon takia jota tuotetaan lihatuotannon rehuksi. Siis yli 90% maailman soijasta tuotetaan lihatuotannon käyttöön alle 10% on näitä tofu yms. valmisteita.


      • SanoEiSoijalle
        Tehotuotantoa kirjoitti:

        Heips!

        Tuotantoeläimet ruokitaan suurimmaksi osaksi soijalla, vieläpä gmo-soijalle.
        Sillätavoin taiotaan soijaa broileriin.

        Juuri oli lehdessä, että sademetsiä yms. kaadetaan soijatuotannon takia jota tuotetaan lihatuotannon rehuksi. Siis yli 90% maailman soijasta tuotetaan lihatuotannon käyttöön alle 10% on näitä tofu yms. valmisteita.

        Ei se soija sinne lihaan jää siksi, että broileri syö soijaa.

        Eihän lehmän tai hevosen lihassakaan ole heinää sen vuoksi, että hevoset ja lehmät syö heinää.


      • Soijaa pukkaa
        SanoEiSoijalle kirjoitti:

        Ei se soija sinne lihaan jää siksi, että broileri syö soijaa.

        Eihän lehmän tai hevosen lihassakaan ole heinää sen vuoksi, että hevoset ja lehmät syö heinää.

        Hormoonit ovatkin eri asia.


    • Joopajoo69
      • SanoEiSoijalle

        Sen kun syöt, eihän sitä kukaan kiellä. Saahan sitä ihminen vapaassa maassa uskoa vaikka joulupukkiin.

        Minä en syö soijaa, enkä tule syömään. Jokainen saa itse päättää.

        Niin, postasit sitten blogikirjoituksen tieteellisten julkaisujen vastapainoksi. Netistähän löytyy blogeja vaikka ufoista tai maailmanlopusta. Ne blogitko tekee ufoistakin todellisia, koska ne on blogeissa?

        Tuosta vielä Japanilaisilla tehty tutkimus soijasta:

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10798211


    • In your face

      Tuolla nuo kundit ei heraa vedä...Ne vetää soijaa!
      http://www.veganbodybuilding.com/?page=bios

      Niin no aika naisellisia miehiä ovat....varmasti olet miehekkäämpi heran vetämisellä....Ps. nuo sinun lontoonkieliset "tutkimukset" täyttä potaskaa.

      Katsohan netistä vähän laajemmin. Puhut soopaa.

      Soijaproteiini on hyvä ja ei tee rintoja sen enempää miehille, kuin muutkaan proteiinivalmisteet.

      • SanoEiSoijalle

        "Ps. nuo sinun lontoonkieliset "tutkimukset" täyttä potaskaa."

        Sinulla ei varmaan ole kompetenssia kuitenkaan kertoa, mikä niissä on potaskaa? Kun tuollainen väite vaatisi vähän enemmän selitystä. Onko niissä joku systemaattinen virhe, onko datan keräilyssä jokin virhe tai kenties tulosten tulkinnassa joku virhe?

        Saat sinä edelleen uskoa vaikka joulupukkiin. Minä uskon tieteellisissä lähteissä julkaisuihin tutkimuksiin. Sillä niiden pitää täyttää tietyt kriteerit, toisin kuin esim. blogikirjoituksia voi tehdä kuka vaan, eikä niiltä vaadita mitään sen kummempaa asiantuntemusta.

        "Katsohan netistä vähän laajemmin."

        Minä voi katsoa netistä vaikka dokumentteja ufoista. Ei se sitä tarkoita, että jos se on netissä, se on aina totta. Nettiin voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan. Minä uskon luotettavissa tieteellisissä lähteissä julkaistuihin tutkimuksiin.

        Mutta jokainen saa -uskoa- mitä haluaa, olemmehan me vapaassa maassa ja onhan meillä uskonvapaus. Jos joku haluaa uskoa ufoihin, niin siitä vaan


    • En ole uskovainen

      Niinpä, nettii voi kuka tahansa lisäillä mitä tahansa...kuten nuo sinunkin "tutkimukset"

      aika moneen kertaan todettu, että japanissa ihmiset elää pitkään terveellisen ravinnon ansiosta johon kuuluu soija, ja jos katsot jaappanilaisia tappelijoita, ovat he aika timmissä kunnossa, eivätkä kyllä kovinkaan naisellisia ja syövät sitä soijaa.

      Samoin vegebodarit.

      Sinä uskot, että soija on pahasta, koska pakkotoiston sivuilla niin sanottiin ja lisäravinne myyjä herapurkkikädessä myös toitotti samaa??

      Ei tämä ole uskon asia, tämä on täyttä totta. Ei soijassa pahaa ole.

      Ei ole mitään taetta, että lähteesi ovat totta, puhut soopaa.
      Ainoastaan teot nähdään ja nehän näkyy kun katselee ihmisiä jotka syö soijaa ja bodailee tai meneppähän vaikka japaniin soijan ahminta alueelle ja katsele miehiä ovatko naisiksi muuttuneet?

      Mulla testotasot ainakin helvetin hyvät vaikka soijaa syönkin.

      • SanoEiSoijalle

        "aika moneen kertaan todettu, että japanissa ihmiset elää pitkään terveellisen ravinnon ansiosta"

        Juu, ja tätä käytetään keppihevosena milloin vihreän teen mainonnassa, milloin soijan ja mikä nyt sattuu agendaan sopimaan.

        "ja jos katsot jaappanilaisia tappelijoita, ovat he aika timmissä kunnossa, eivätkä kyllä kovinkaan naisellisia ja syövät sitä soijaa."

        Maailmassa on useita muitakin ihmisiä timmissä kunnossa, vaikka he eivät syö soijaa.

        "Samoin vegebodarit"

        Samoin kuin bodarit, jotka eivät koskekaan soijaan.

        "Sinä uskot, että soija on pahasta, koska pakkotoiston sivuilla niin sanottiin ja lisäravinne myyjä herapurkkikädessä myös toitotti samaa??"

        Ei, vaan koska jotkut tutkimukset väittävät niin. En minä usko mitään blogeja, pakkotoistoa, enkä etenkään lisäravinnemyyjiä.

        "Ei tämä ole uskon asia, tämä on täyttä totta. Ei soijassa pahaa ole."

        Niin sinä uskot. Loppujen lopuksi meidän kummankaan uskolla ei ole tässä merkitystä. Koska osa tutkimuksia osoittaa soijan olevan pahasta ja osa ei. Meistä kumpikaan ei tässä tule ratkaisemaan sitä, kumpi on totta. Minä vain toin esille sen, että on olemassa tutkimuksia, jotka osoittavat soijan olevan pahasta.

        Minä annan jokaisen päättää asian itse. Kuten sanoin, jokainen saa päättää itse. Minulla ei ole mitään menetettävää, jokainen saa syödä kuten haluaa.

        "Ei ole mitään taetta, että lähteesi ovat totta, puhut soopaa."

        Ei olekaan. Minä vain linkitin tutkimusnäyttöjä. En kyllä ymmärrä, mistä pitäisi päätellä, että sinun vouhkaamisesi asian kanssa on totta?

        "Ainoastaan teot nähdään ja nehän näkyy kun katselee ihmisiä jotka syö soijaa ja bodailee tai meneppähän vaikka japaniin soijan ahminta alueelle ja katsele miehiä ovatko naisiksi muuttuneet?"

        Montako kansainvälisesti tunnettua bodaria muuten Japanista, tuosta kauniista auringonlaskun ja soijan luvatusta maasta on noussut, edes vaikka ammattilaiseksi?

        Eikä se sitä tarkoita, että muuttuu naiseksi. Vaan sitä, että sillä voi olla vaikututsta hormonaaliseen tasapainoon.

        "Mulla testotasot ainakin helvetin hyvät vaikka soijaa syönkin."

        Minäkin näin eilen pimeässä loistavan jäniksen. Loisti vielä vihreänä.

        Täällä netissä kun voi väittää mitä vaan, eikö?


    • Jepjepsistä

      Äskettäin julkaistu meta-analyysi (Hamilton-Reeves ym. 2010) Soijalla tai isoflavonoideilla ei ollut mitään vaikutusta miesten testosteronin tuotantoon. Kliininen tutkimusnäyttö osoittaa myös, ettei soija nosta naishormoni estrogeenin tasoa miehillä (Messina 2010). Niinkin suuri määrä kuin 150 milligrammaa isoflavonoideja, nelinkertaisesti japanilaisten saama päiväannostus, ei vaikuta elimistön estrogeenipitoisuuteen. Tutkimusnäytön perusteella miesten ei siis tarvitse varoa soijan syöntiä.

      Linkitellään näitä kuratutkimuksia kilpaa tänne :D

      • SanoEiSoijalle

        Kyllä, näin on. Meta-analyysien ongelma vain on "data in-data out" paradoksi. Meta-analyysillä saadaan tarvittaessa sellaisia tuloksia kuin halutaan. Ei sillä, ettäkö meta-analyysit olisi kaikki epäluotettavia, mutta jos meta-analyysiin valittaisiin tutkimuksia, joissa testotasot on laskeneet, niin tulos olisi aivan päinvastainen. En sitten tiedä tarkemmin, mitkä ovat olleet tuon Hamilton-Reeves analyysin kriteerit.


      • Kaikki maan asukkaat
        SanoEiSoijalle kirjoitti:

        Kyllä, näin on. Meta-analyysien ongelma vain on "data in-data out" paradoksi. Meta-analyysillä saadaan tarvittaessa sellaisia tuloksia kuin halutaan. Ei sillä, ettäkö meta-analyysit olisi kaikki epäluotettavia, mutta jos meta-analyysiin valittaisiin tutkimuksia, joissa testotasot on laskeneet, niin tulos olisi aivan päinvastainen. En sitten tiedä tarkemmin, mitkä ovat olleet tuon Hamilton-Reeves analyysin kriteerit.

        Eli puhut yhtä paljon paskaa, kuin minä. Ainut mikä ratkaisee on todellisuus, eli miten käy kun nauttii tiettyjä tuotteita. No ei minulla ainakaan huonosti ole käynyt. Eikä monella muullakaan. Muuta en voi todeta.

        Omien kokemuksien pohjalta voin suositella soijan syömistä, se on hyvä proteiinin lähde.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe