siellä se taas tamppaa ja polkee lattiaa yläkerrassa.. normaalista elämänmenosta. 4 vuotta sain asuu rauhassa ja sitten muuti H.Ä.I.R.I.K.K.Ö.. se sekoitti mun maailmain.. pitäisi muuttaa yläpuolle..sitten vois sanoo..KUKA tAMPPaa SITTE JA polkee lattiaa.. NIIIINNN..??
siellä se taas tamppaa
33
234
Vastaukset
- heguli..
Jospa hän onkin vain siivoushullu ja hakkaa matotkin lattialla joka päivä? Siellä saattaa myös olla torakoita ja niitä sitten polkee hengiltä... Oletko käynyt asiallisesti ovella kysymässä toiminnat/metelin syytä? Hän ei varmasti, vaikka lukisi avauksesi, tiedä,,,,, että kirjoitat juuri hänestä? ,-)
-Rohkaise mielesi ja mene kysymään asiat selviksi. Jos, sitten mellakka jatkuu, tee ilmoitus isännöitsijälle. Näin meilläpäin toimitaan....se on saapunut 2 kertaa uhkailee mun oven taakse..metelistä..muka.. musiikkii päivällä normi-systeemi
että näin päin.. 4 vuotta samaa menoo eikä kukaan valittanu.. jaa -a muuttais maalle..tai sitte mä..siellä ei polkis lattiaa kuin hiiret ja orava nimeltä kurre..- Pistä kuriin;)
pervokki kirjoitti:
se on saapunut 2 kertaa uhkailee mun oven taakse..metelistä..muka.. musiikkii päivällä normi-systeemi
että näin päin.. 4 vuotta samaa menoo eikä kukaan valittanu.. jaa -a muuttais maalle..tai sitte mä..siellä ei polkis lattiaa kuin hiiret ja orava nimeltä kurre..Pitkät on pinnat joillakin, ettei 4 vuoteen vaivaudu puuttumaan asiaan.
Asumisrauha on kaikkien oikeus ja ei ole väärin puuttua moiseen ajoissa.
Ennen vanhaan kerrostaloissa oli sentään jämäkämmät kotipoliisit. Tosin ennen vanhaan oli vain Tv1 ja Tv2 ja ei ollut mitään hulvatonta BB meininkiä.
Nykyisin ei ole mitään häpyä ja rajoja missään, kun uusiomenetelmin (vapaasti) kasvatetut kullinnuppelin (äitylin kulta nuput) saavat elää kuin pellossa.
Onhan ollut juoppoja ennen vanhaankin. Mutta he olivat huopatossujuoppoja. Heillä oli moraali ja pelko asumisen menettämisestä. Eikä kotiriidoissakaan korotettu ääntä. Korkeentaan perintöhopeat lensi seinään, ei porsliinit:))) - heguli..
pervokki kirjoitti:
se on saapunut 2 kertaa uhkailee mun oven taakse..metelistä..muka.. musiikkii päivällä normi-systeemi
että näin päin.. 4 vuotta samaa menoo eikä kukaan valittanu.. jaa -a muuttais maalle..tai sitte mä..siellä ei polkis lattiaa kuin hiiret ja orava nimeltä kurre..--Sinun täytyy hommata jonkinlaista näyttöä tästä riesanaapuristasi. Äänitä esim.puhelu, jonka tietenkin soitat tälle riehujalle. Hän todennäköisesti latelee luuriinsa muutamia "laatusanoja" ja muuta todisteeksi kelpaavaa.. Video olisi vielä parempi todiste, mutta sellainen taitaa olla mahdoton toteuttaa, paitsi, jos saat kuvattua vaikka heidän oventakaansa, mistä meteli selkeästi näyttää ainakin tulevan.. Jää vielä yhdeksi mahdollisuudeksi kaksi todistajaa, jotka pyydät paikalle, kun meno on hurjimmillaan...Mieluummin teet kaikki nuo ehdottamani asiat.. Niiden kanssa sitten isännöitsijän puheille vaan.. Jos isännöitsijä ei ala toimimaan, voit kilauttaa poliisille ja kysäistä miten on paras toimia..
--Kotirauhaan on kaikilla oikeus... - Nainen maalta
pervokki kirjoitti:
että näin päin.. 4 vuotta samaa menoo eikä kukaan valittanu.. jaa -a muuttais maalle..tai sitte mä..siellä ei polkis lattiaa kuin hiiret ja orava nimeltä kurre..Suosittelen lämpimästi maalle omakotitaloon muuttamista.Me olemme ainankin saaneet olla rauhassa, ja ei ole myöskään meille päin pienistä valitettu.
Toki muuttamisessa on omat haasteensa, työn löytyminen, yms.
- jotkut vaan
kantapääastujia. tuntuu välillä että ikkunat helisee kun yläkerrassa "kävellään". ja se ovien kiinnipaiskominen, käytävä kaikuu siihen malliin, kun kaikki sulkis oviaan yhtäaikaa.
..pitäisi rakentaa huone huoneen sisälle ns äänieristää..mut ku luukku on jo tarpeeksi pieni ja matala..
- Alakerran Arska
Sulle ihan tiedoksi. Yläpuolellasi asuu itse Barbara. Ja siellä pumpataan. Ei se sen kummempaa ole.
Joku norsu muuttanut Sun yläkertaan...;o)...
Meil on naapureina sellaisia..jotka ei osaa käyttää ovikelloa..Ympäri vuorokauden porukat jyskyttää kavereittensa ovia..on alkanut ottaan pattiin...:o/...- ;)
Tiedätkö mistä se johtuu? On sanonta "koputa kolmesti". Tai mitä on sovittu?
Tuo koputusmeininki vaan kertoo, ettei ole puhtaat pullat uunissa.
Se kertoo että tv lupa on maksamatta tai ulosottomies ei ole suosikkivieras. Jopa poliisiakin saatetaan pelätä;)
..laitetaanpa vastaus.. väärinymmärryksen selvittämiseksi..
että tämä kyseinen henkilö on tiukkapipo joka vaanii meikää..väittäen että soitan musiikkia liian kovalla..impossible.. siitä tässä oli kyse.
.ei oo muuttanu norsua..eikä edes vaaleanpunaista elehvanttia vaan joku tiukkis jolle normiäänet.. musiikki päivällä on liikaa.. thäts it..eli se on häirikkö kun häiriköi turhaan kun muutkaan ei valita.. MULLE.. ja mulla on naapureita neljällä eri suunnalla..
naapurit on jees vaikka jotkut jossain yläkerroksessa bilettää koko päivän..I think..mutta ei se mua haittaa kas kun ei valita niille se "häirikkö"...
joskus siellä haisee trooppiselle..rapussa.. if you know what I mean?- Suosittelen.
Eipä muuta kuin suojelu- ja huumepoliisi sen naapurin kimppuun niin tokeneepi.
- Rohkeesti vaan
Suosittelen. kirjoitti:
ilmottamaan, ei poliisit kerro kuka ilmotti. Varma tieto!
- Sellaista.
Rohkeesti vaan kirjoitti:
ilmottamaan, ei poliisit kerro kuka ilmotti. Varma tieto!
Ei niin kerro, koska ilmoituksia ja vinkkejä voi tehdä nimettömänäkin. Ei tietenkään perättömiä lausumia mutta jos hajutietoakin on, niin riittää pitämään ilmoittajan piilossa. Itse ilmoitin kerran yhden tuhopolton nimimerkiltä "henkilön käyttäytymisestä päätellen se sopisi syylliseksi". Poliisi nappasi tyypin ja jo seuraavana päivänä se tunnusti. Poliisi kiitteli hyvästä vihjeestä, he eivät olisi osanneet arvata edes.
Suosittelen. kirjoitti:
haju tulee jostain ylempää.. ei tamppaajalta eikä se taas kuulu mulle.. joten I dont care..
- heguli..
pervokki kirjoitti:
haju tulee jostain ylempää.. ei tamppaajalta eikä se taas kuulu mulle.. joten I dont care..
Jep! Kaikkeen ei sentään tarvitse aina puuttua, jos asia ei suoranaisesti häiritse. Kasvattakoot vaikka mitä kämpissään, kunhan ei "DEA" ala ratsailemaan koko taloa!
Siinähän voisi omakin pontikkapannu mennä saman tien valtiolle romutettavaksi..........;-/) - Idiootin lapsi
Naapurillasi voi olla eri musiikki maku joten soitto sille asteelle ettei naapuri häiriinny mihinkään vuorokauden aikaan.Nythän on langallisia ja langattomia kuulokkeita käytä niitä.
Idiootin lapsi kirjoitti:
Naapurillasi voi olla eri musiikki maku joten soitto sille asteelle ettei naapuri häiriinny mihinkään vuorokauden aikaan.Nythän on langallisia ja langattomia kuulokkeita käytä niitä.
..kerrostaloissa asuessani oon joutunut kuulemaan päivisin lasten itkua koiran haukkua pianon harjoittelupimputusta..pahoja hajuja..rappusissa ravaamista..kovaa musiikkia huutoa.. en oo tehnyt mitään noita.. joten tiukkis se on..
totta kai kuuntelen musiikkia ilman kuulokkeita.. MY HOME pitäähän vieraidenkin kuulla ja mun pystyy kommunikoimaan vieraiden kanssa.. I dont get your point koska en tykkää kuunnella musiikkii lujalla..
sitä paisti vieraiden vuoksii aikoinaan musa kyllä soi yöhön partsin ovi auki mutta silloinkaan ei valitettu vaan morjestettiin vaaan.,.eli kaikki hyvin..johtopäätös..uusi asukki on tiukkis.. enkä vietä semmosta menoo enää enkä oo viettänyt vähään aikaan..
en kai tee itseäni kyllin selväxpervokki kirjoitti:
..kerrostaloissa asuessani oon joutunut kuulemaan päivisin lasten itkua koiran haukkua pianon harjoittelupimputusta..pahoja hajuja..rappusissa ravaamista..kovaa musiikkia huutoa.. en oo tehnyt mitään noita.. joten tiukkis se on..
totta kai kuuntelen musiikkia ilman kuulokkeita.. MY HOME pitäähän vieraidenkin kuulla ja mun pystyy kommunikoimaan vieraiden kanssa.. I dont get your point koska en tykkää kuunnella musiikkii lujalla..
sitä paisti vieraiden vuoksii aikoinaan musa kyllä soi yöhön partsin ovi auki mutta silloinkaan ei valitettu vaan morjestettiin vaaan.,.eli kaikki hyvin..johtopäätös..uusi asukki on tiukkis.. enkä vietä semmosta menoo enää enkä oo viettänyt vähään aikaan..
en kai tee itseäni kyllin selväx..niin ja pattereiden kolkutusta sekä kopsetta.. mutta nekin normiääniä päivisin..
heguli.. kirjoitti:
Jep! Kaikkeen ei sentään tarvitse aina puuttua, jos asia ei suoranaisesti häiritse. Kasvattakoot vaikka mitä kämpissään, kunhan ei "DEA" ala ratsailemaan koko taloa!
Siinähän voisi omakin pontikkapannu mennä saman tien valtiolle romutettavaksi..........;-/)ei tosiaan niin.. ja mun mun kotipanimo olisi vaakalaudalla..
pervokki kirjoitti:
..niin ja pattereiden kolkutusta sekä kopsetta.. mutta nekin normiääniä päivisin..
..miinus miinus miinus miinus miinus miinus..????? täh..
- annikoo..
Minun yläkerran naapuriksi on muuttanut......ihana nuoripari....ne tamppaa usein sängynpäätyä seinään.....mutta kävelee myös erittäin voimakkaasti
kerran olin vieraisilla.. yläkerrasta kuulu puhinaa ähinää ja patjan ja sängyn narinaa..ynnä muuta asioihin viittaavaa.. mutta sitte kuulu lattiaan kops.. hiljeni..ja hetken kuluttua homma jatkiu..joku tippu pää edeltä sängystä..aika hurja meno luulen ma.. olin silloin pieni mutta ymmärsin kyllä mistä kyse..
- ;)
pervokki kirjoitti:
kerran olin vieraisilla.. yläkerrasta kuulu puhinaa ähinää ja patjan ja sängyn narinaa..ynnä muuta asioihin viittaavaa.. mutta sitte kuulu lattiaan kops.. hiljeni..ja hetken kuluttua homma jatkiu..joku tippu pää edeltä sängystä..aika hurja meno luulen ma.. olin silloin pieni mutta ymmärsin kyllä mistä kyse..
Se on se hallitsematon himo joillakin kun iskee, sitä ei keskeytä sängyn päätyjen pauke eikä pään iskeytyminen cyproc tai betoni seiniin:)
Nuorilla ei ole säädyllisyyttä, ei siinä tarvitse vinkua ja kiljua kuin keuhkotautinen ori. - annikoo..
;) kirjoitti:
Se on se hallitsematon himo joillakin kun iskee, sitä ei keskeytä sängyn päätyjen pauke eikä pään iskeytyminen cyproc tai betoni seiniin:)
Nuorilla ei ole säädyllisyyttä, ei siinä tarvitse vinkua ja kiljua kuin keuhkotautinen ori.Intohimo ja nuoruus ja hulluus..........pitäähän sitä nyt vähän voihkia....eihän se muuten mitään olisi....
Taidan nyt mennä pehmokoirulin viereen.....haaveilemaan....oli henk. koht .vähän raskas päivä.... - ;)
annikoo.. kirjoitti:
Intohimo ja nuoruus ja hulluus..........pitäähän sitä nyt vähän voihkia....eihän se muuten mitään olisi....
Taidan nyt mennä pehmokoirulin viereen.....haaveilemaan....oli henk. koht .vähän raskas päivä....Sitä voihkettakin on niin erilaista, melkein erottaa mikä on aitoa mikä teeskenneltyä:)
;) kirjoitti:
Sitä voihkettakin on niin erilaista, melkein erottaa mikä on aitoa mikä teeskenneltyä:)
..voihkeissa on eroja.. silloin joskus kun minäkin..niin..muistan sen kyllä ja erotin aidon ja feikin..
- :))
Asuin kerrostalossa yläkerrassa asui nuoripari.
Hänen miehensä oli poliisi.
Nainen juoksi melk. yötäpäivää kantapäät takoi lattiaan ... olin tulla hulluksi.
Aikani taoin kattoon kävelyn tahdissa ... en jaksanut :))
Puhuin miehelle ... hiukka hiljeni.
Nainen tuli raskaaksi onneksi muuttivat pois...
No sitten olin minäkin lenkillä ja tämä sama nainen ravasi vastaan lastenvaunujen kanssa.
Ilmeisesti juoksi öisin sisätiloissa , kun ei tohtinut ulos mennä.- :))
pervokki kirjoitti:
..siis outo öinen juoksija? lenkkeilijä? urheiluhullu vai mikää?
Luulen niin ja voihan sitäkin tehdä juosten? :))
:)) kirjoitti:
Luulen niin ja voihan sitäkin tehdä juosten? :))
..kustakin voi juosten mutta sitten se on vähän kuin juosten kustu..
Minua ärsyttää naapurit, kun ne on niin samperin hiljaa etten tiedä mitä ne siellä puuhaavat. Rehellinen ihminen pitää avoimesti ääntä toimistaan!
Minä täällä vaan tuubista luukutan musaa ja muutenkin käyttäydyn huonosti. Naapurit tietävät mitä teen, mutta minä en tiedä naapureistani mitään.
Ties mitä rahanpesijöitä, hymf.....no ompa ongelmallista.. mua ei kyllä häiritse naapureiden hiljaisuus..
mä en käyttäydy huonosti..itseasiassa oon hyvä naapuri..vaikkei vältämättä uskois..hähähähäh.. ei mut oikeesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau404959Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473340Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343336Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4962923Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2282138Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582030- 511849
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301617Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61331- 781283