Poistuva malli - 2000 - 5000 euroa

onko järkeä

Autoliikkeet myyvät mallisarjan viimeisiä kappaleita usein tuntuvilla alennuksilla. Helposti 30 tuhannen euron auton saa 26 tuhannella ja kunnon varusteet päälle.
Tällaisen arvohan tippuu nopeasti kun uusi malli tulee markkinoille, mutta kuinka paljon se tippuu ?
Periaattessahan vanha malli voi olla järkevämpi ostos kun uusi. Se on testattu monen vuoden ajan ja tyyppiviat on korjattu. Lisäksi on halvempi.

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm... Toisaalta 30 000 euron auton saa melkein 26 tuhannella, jos vähän tinkaa. Joku 5-8 prossaa on ihan normaali käteisostajan alennus kokemukseni mukaan.

Itse ostin tarkoituksella viimeksi uutta ostaessani vanhaa mallia, koska uuden muotoilu ei sitten pätkääkään miellyttänyt. Kyllähän siitä myydessä kuuli, että se on vanhaa mallia, mutta kyseessä olikin autokauppias. Kyllä ne aina jotakin negatiivista keksivät autosta (myydessä se on sitten koeteltua, toimivaa, jne. mallia).

• muslimijohtaja

Poistuvassa mallissa on luultavasti vähemmän lastentauteja, jos malli uusiutuu kokonaan. Tottakai uuden mallin kanssa on takuu, mutta jatkuva huollossa juokseminen ei ole ainakaan omasta mielestä mitään hauskaa hommaa, enempikin turhauttavaa.

Faceliftin kanssa on sitten toinen juttu. Facelift on käytettynä halutumpi ja hinnakkaampi, kun siitä haluaa eroon. Toki näin on myös sen kokonaan uusitun mallin kanssa.

Mutta jos uudempi malli on täysin toiselta planeetalta kaikin puolin, vaikeaa on perustella sen vanhan mallin ostoa.

• m,. L;_

Käyttöä varten auto ostetaan, eikä jälleenmyyntiarvon takia. Minä ainakaan ala uuden mallin testaajaksi. Poistuva malli, parempi auto halvemmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56