Uudet maajussit ja jussittaret on valittu

uudet maajussit

26

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böndemuija

      Oiskohan ollut vähäinen tarjonta nuoremmista naisista. Onneksi ei ole ketään sukupuolineutaalia jussia tällä kertaa. Vaikkei mitäs asia minulle kuuluu, en edes omista telkkua, hehe.

      • on yksi?

        Taitaa olla yksi? Hakee kumppania. Ei sano että naista, kun kaikki muut nimeävät selvästi naisen tai jussittaret miehen...?


      • The Bull

      • hyvin passaa

      • Kiintiöt hittoon
        hyvin passaa kirjoitti:

        Eikä siinä mitään pahaa. Tuo taas piristystystä. Muutenkin mies näyttää iloiselta tyypiltä, kuin se pielaveden mieskin oli/on. Ihan hienoa.

        No nyt oli MTV3:n sivuille näköjään tehty muutos. Nyt Mikon esittelyssä lukeekin näin:

        "Arjen iloja ja suruja jakamaan Mikko toivoo löytävänsä positiivisen, luonnollisen ja luotettavan naisen."



        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsian/taustaa_maajussit2012?1515121

        Eli tältä tuotantokaudelta onkin jätetty kiintiöhomo pois. Onneksi!


      • aeryeryr
        Kiintiöt hittoon kirjoitti:

        No nyt oli MTV3:n sivuille näköjään tehty muutos. Nyt Mikon esittelyssä lukeekin näin:

        "Arjen iloja ja suruja jakamaan Mikko toivoo löytävänsä positiivisen, luonnollisen ja luotettavan naisen."



        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsian/taustaa_maajussit2012?1515121

        Eli tältä tuotantokaudelta onkin jätetty kiintiöhomo pois. Onneksi!

        Kiintiöhomo. Eiköhän pitäisi vihdoin tunnustaa se tosiasia, että osa maaseudun poikamiehistä ovat naisettomia sen takia, että naiset ei kiinnosta. Homoja on kaikissa yhteiskuntaluokissa ja myös maaseudulla. Ei kaikki homot asu Helsingissä.


    • Oliko ne

      pikkukoirat jonkun jussittaren kotona chihuahua-rotuisia?

      • pepix

        Sen ratsastuskoulu naisen luona oli koiria, joiden minäkin katsoin olevan chihuahuita. Jos ne oli niitä, niin oli ainakin ylipainoinen se toinen. Ihan hirvee pontso niin pieneksi koiraksi.


      • Siksi itsekin
        pepix kirjoitti:

        Sen ratsastuskoulu naisen luona oli koiria, joiden minäkin katsoin olevan chihuahuita. Jos ne oli niitä, niin oli ainakin ylipainoinen se toinen. Ihan hirvee pontso niin pieneksi koiraksi.

        jäin ihmettelemään kun en ole koskaan tuon kokoisia nähnyt.


    • 87k

      Typerää kun ei ole yhtään ihanaa homoa mukana!!!

      • Kirjoittelemaan kaik

        Voihan sinne kaveriksi ilmoittautua kuka vain! Tuskin hyvä maajussi ihmettelee, jos toinen mies vähän kehuu ja haluaa tutustua paremmin vaikkapa vain kaveruuden merkeissä.


      • joskus voi tulla yht
        Kirjoittelemaan kaik kirjoitti:

        Voihan sinne kaveriksi ilmoittautua kuka vain! Tuskin hyvä maajussi ihmettelee, jos toinen mies vähän kehuu ja haluaa tutustua paremmin vaikkapa vain kaveruuden merkeissä.

        Olen samaa mieltä ja kyllä kai jokainen terve mies joskus kaveriakin tarvitsee, onhan niitä miesten asioita juteltavana ja joskus vain saunakaveriakin tarvitsee.

        Niin että jos natsaa hyvin jokin maajussi, kirjeellä tai sähköpostilla kannattaa muistaa. Onpa sitten yhteystiedot annettu ja joskus voi tulla yhteydenottokin. Arvaan niin.


    • kormanto

      Minun mielestä oli mielenkiintoiset jussit tällä kertaa.

    • ikääntyneet plussaa

      Ei kai ole ollut nuorempia tarjolla. Naispuolisia maatalousyrittäjiä on tosi harvassa.
      Mutta toisaalta kivaa nähdä saavatko kypsän iän naiset kypsiltä miehiltä kirjeitä ja millaisia tyyppejä seuloutuu. Mielenkiintoista.

      • Muamuija

        Sinänsä tuolla iällä ei se "maajussius" enää välttämättä ole kovin monivuotista, että oikeastaan etsivät ihan muutenvain elämänkumppania jo tuossa vaiheessa. Nuo nuoremmat etsii sitä kumppania enemmänkin myös tilan ja työn jakamaan.


    • ylijäämäkappale

      Oikeasti, sinkkujen ongelma onkin että naisia on paljon sinkkuina (osa eronneita) vanhemmissa ikäluokissa ja miehiä taas nuoremmissa...nuoret naiset on sen verran haluttuja että miehet heitä jahtaa leveällä ikähaarukalla...nuoret miehet taas haluaa vielä kivenkovaa itseään nuorempaa ja mieluiten ei-eronnutta...ei siis mene tasan millään.

    • Mummeli

      Miksi pienten lasten isät ovat mukana? Heillä on jo onnistunut kumppanin haku, (jonka ovat sössineet), hoitaisivat lapsensa.

      • Muamuija

        Maatila ja pienet lapset yksinhuoltajana on yhtälönä sen verran mahdoton, että kyllä siinä kovasti kumppania jo vierelleen kaipaa. Saisi vastuunjakajan sekä tilalle että lastenhoitoon, ja kenties työapua ja vielä lisääkin niitä rakkaita lapsia.


      • Huaa!

        Saa sitä uutta onnea hakea ! Eikä se välttämättä ole sen vika vaan toisen osapuolen..!!!!!


    • au

      Eniten ihmetyttää se 2-vuotiaaan isä. Tosi kiinnostava kohde: vastaeronnut, pikkulapsen teineistä tykkäävä isukki. Vähän limanen tapaus kyllä.

    • Runsauden pula

      Hannelella on kyllä mukavia ja miehekkäitä sulhasehdokkaita, joista monen kanssa tulisi varmasti luppoisat oltavat. Kumppaninhan pitää olla mielestäni myös hyvä ystävä.

    • Viisas nainen

      Fiksu ja mukavan oloinen nainen,vanhemmat miehet varmasti putoaa kisasta sillä hän etsii myös työntekijää tilalle.Metsätilaa mies tuskin myy ja muuttaa naisen luo joten hänkään ei kai tule valituksi.Mies jolla ei ole omaa tilaa mutta osaa ja jaksaa työskennellä sukutilalla on varmasti viisain valinta, pelkällä hauskanpidolla ei tilaa hoideta.Hänellä on hyvät valintakriteerit etsiessään työntekijää,kumppania jakamaan kaiken omassa elämässään auttaa myös häntä omassa jaksamisessaan,tilahan on sukutila ja periytyy aikanaan hänen lapsilleen.Toivottavasti löytää sen oikean jos ei näistä ohjelmassa olevsta niin kuka tietää muista kirjeiden lähettäjistä.Mies jolla on aikaa ja terveyttä eikä liian ikäkäs maatilan töihin olisi järkevin valinta.

    • muaajushi vuoan
    • tasapainoinen nainen

      Hannele vaikuttaa niin hyvältä tyypiltä jotta toivon sydämestäni että hänellä onnistaa kumppanin haku. Tiedä vaikka Nelson vie sydämensä.

      • Puska-Jussi

        Rekkakuski on parasvalinta,se Helena valitsee ,saa nähdä ???


    • onnea onnea onnea

      Rekkakuski- maajussi yhdistelmä on varmintapa ajautua suhteeseen jossa se kotona oleva on suurimmaksi osaksi yksin,mikäli sellainen joskus nähdään suhde toimii niin hyvä.Säät vaikuttaa oleellisesti maanviljelyyn ja kellon voi heittää ojaan niissä hommissa.Karja ja viljely vaatii joustoja ajan kanssa..Toimeentulon toinen puoli jos tulee ajamalla niin se tarkoittaa pitkiä poissaoloja kotoa,epäsäännöllisiä työaikoja ja kuskin aikatauluihin sopeutumista vaatii paljon puolisolta jos on valmis jatkuvaan yksinäisyyteen ellei ole siihen varautunut.Molempien perhe,ihmis-suhteet ja muut velvoitteet verottaa sitä yhteistä aikaa vielä lisää,työvelvoitteiden lisäksi.Lähes kuusikymppisillä alkaa olemaan edellisen elämän velvotteita ja arvoja joita halutaan vaalia saa olla aika sallivia ja joustavia ihmisiä jos pystyy sulauttamaan ne yhteen ja löytämään aikaa oman ihmis-sihteen vaalimiseen niin että se kantaa parisuhteeseen asti ja kestää.Rakkauskaan ei ihan kaikkea kestä eikä kärsi.Onnea matkaan ihan jokaiselle osallistujalle ja ennenkaikkea onnea mahdollisuudesta kokea kaikkea mitä mahdollisesti elämä eteen tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe