Kun jatkuvasti keskitytään muiden nimittelyyn ja arvailuihin nikkien määrästä ym, pyydän kuin hiljaisuutta kokouksessa:
Emmekö voi pysyä asioisssa, joita toki on.
On käynnissä kevään tulo jossa räystäät tippuvat katuojat juoksevat ja pikkulinnut laulavat.
Kuntauudistus on välttämätön ja tekeillä. Miksi sitä ei saisi tehdä.
EU kaivertaa mieliä mutta jatkaa vain menoaan. Voitaisiin kuitenkin kirjoittaa muutakin kuin Jyrki Kataisen rahan kannosta Kreikkaan.
Kun rahat ei riitä kalliisiin aseostoihin, niin mennään Natoon. Säästyvät rahat voidaan käyttää poliisivoimiin ja sen kautta pahenevan rikollisuuden vastustamiseen.
Sanotte varmaan taas, että määrään. En määrää yhtään mitään kun ei ole valtuuksiakaan.
Jättäkää hetkeksi muut palstalaiset rauhaan nikkeineen ja virheineen, näin vain TOIVON.
Vain asiaa
51
135
Vastaukset
- Katleija
Kyllä tosi on että kevät tulee, vaikka vielä ikkunastani näkyy sulamattomia lumia, mutta enemmän kuitenkin paljasta maata.
Jotain on tehtävä tässä tilanteessa eli mentävä kukkataloon ostamaan narsisseja parvekkeelle ja laitettava ämpäriin peruna kasvamaan, jotta saa uusia perunoita aikaisin.
Jääköön tuo Natoasia minulta syrjään, seuraan vain mitä tuo hallitus tekee maamme velkaantumisen pysäyttämiseksi. Onko kellään suomalaisella kunnolla varoja perustaa työpaikkoja, kun muualtakaan ei tänne investoida. Muut vaan ostavat meiltä yritykset ja kiikuttavat ne muualle tai lopettavat.
Eikä omatkaan firmamme katso voivansa enää täällä pystyssä pysyä. Miksi? - näin se vain on
En erikoisemmin minäkään jaksa ihan perusteellisesti kuunnella maailman menoa.
Kuuntelen vain kiinostavimmat asiat ja selitykset .
Tuosta yritysten muualle menosta ajattelen sellaista, että se olisi alkujaan "muotivillitys" ja kyllä sieltä ihan varmasti tullaan kipinkapin takaisin, kun hintatasot tasaantuvat ja matkat kuitenkin maksavat.
Muualla on kyllä isommat ostokapasiteetit, että se on siellä parempaa, meillä pitäisi olla parempi vientipotentiaali, mutta olemme niin sivussa täällä pohjoisessa.
Vaaditaan enemmän tarmoa ja vientiosaamista täältä käsin.
Veroasioita pitäisi tässäkin miettiä.- ei niitäkään veroi..
Kandeilla ja firmojen keikkalääkäreillä
suuremmat palkat kuin kuntayhtymien ja muiden hallintojohtajilla ,
ostopalveluina ulkomaisilta firmoilta, joiden palveluksessa ovat.
Näin luin lehdestä. Kuuluukohan toikin homma Suomen kuntien kreikkalaisilmiöön?
- Alla Trudilutzkaja
Kaivat maata jalkojesi alta. Jos kaikki palstalaiset kirjoittelisivat omilla rekisteröidyillä nikeillään ilman tuhmia sanoja ja mittapuusi mukaisesti korrektisti pakkoruotsiakin hyväksyen, niin ketä enää pääsisit ´ojentamaan´ vioista ja puutteista.
Voidaksesi hyvin sinä kyllä tarvitset meitä ojennettavia. Eikö vain?Tuo on pelkkä luulo.
Mistä moiset ajatukset? En ole ojentanut vaan ollut korkeintaan eri mieltä. Pakkoruotsia en ole koskaan kannattanut, päinvastoin.
- vain.minä
Määräämisen ääriä ei ole meillä kellään.
Määräämisen suorittaa ylläpito.
Ylläpidolle on ainoa määre kvantiteetti, kvaliteetti on täysin toisarvoinen.
Asiallisuutta toivon minäkin, mutten osaa tai pysty sitä saamaan muilta, kuin itseltäni. - Puskassa on hyvä olo
Tämä vain.minä-nimimerkille! Ruunerperi oli aiemmin sefuna suomi24.fi.
Mutta kirjoita silti eteenpäin. Minäkin olen puskassa.
Joskus puskassa olevilta tulleet kirjoitukset ovat asiallisia ja herättävät ajatuksia.Ehkäpä olet itse se, joka aloitti asiallisen viestin puskiksena. Itse tiedän tilanteen pitkältä aikaa. Kun halutaan sanoa mitä sattuu, ollaan ikittöminä. Oikein on ilkuttu ja naurettu "kun ette voi mitään".
Kun nikitönkin joutuu vastuuseen tarpeen tullen, on tullainen puskistelu täysin tarpeetonta. Jos kerran kirjoitetaan hyviä tai vieläkin parempia viestejä, ne voitanee tunnustaa omakseen.
- u-atu
Veli Ruuneperi peräänkuuluttaa asiallisuutta teksteihin ja tämä on ihan ymmärrettävää.
Toisaalta on paikallaan todeta, että lukuisat ns. asiattomat ketjut ovat olleet räävittömän hauskoja, niihin on sisältynyt huumoria ja moni on niille hihitellyt itsekseen. Sen tämänkin kirjoittaja joutuu tunnustamaan.
Huumorin viljely on monesti suurempi taitolaji kuin asiallisuudessa pysyminen. Hyväksykäämme siis huumorinkin viljely.
Sitten käy vielä niinkin, että joku tosikkomaisuudellaan luo perustan huumorin käytölle ketjussa. Se sitten vasta naurattaakin. - Ramoona*
Pikkulinnuilla on asiaa näin keväällä toisilleen, pitää puoliso houkutella ja reviiri vallata. Minäkin kulkeissani metsäpolkuja koetan kuulostella, olisko niillä juuri minulle jotain asiaa. Ainakin varispari raakkuu varoituksia ja toruja, kun niillä on poikaset. Niille kelpaa pesän rakennukseen koiran karvat ja makupalat pikkulintujen ruokintapaikan alla. Ne tuovat jälkikasvunsa lentoharjoituksiin ja ihan ilmeisesti myös päivähoitoon meidän vajan katolle, sitten saa ihmispolo siellä asioidessaan kiukkuisia raakkumisia ja koiraa päin tekevät äkäisiä syöksyjä, epäluuloisia ovat.
Eduskunnassa saa puhemies useinkin palautella porukkaansa asiaan, kun moni puuhailee omiaan, näprää kännykkää tai piirtelee kukkasten kuvia papereihin, supattelee vieruskaverinsa kanssa, sitten ylittää puheaikansa . Sitäkin ihmettelen , miten kukaan ehtisikään edes avata suutaan vastalauseeseen , kun puhemies sanoo "hyväksyttäneen" ja sekunnin päästä kopauttaa nuijaa "hyväksytään".
Asiassa pysyminen ja asiallisuus ovatkin suuria hyveitä , asian vierestä puhuminen ,epäasiallisuus ja asiattomuus kai sitten vastakohtia eli paheita. Rajat ovat vaan kovin häilyviä, mikä toiselle on asiaankuuluvaa, voi toiselle olla täysin asiatonta. Siitä kai voi olla yhtä mieltä, että koska emme oikeastaan mitään toisistamme tiedä, asiatonta on vetää pitkälle vietyjä johtopäätöksiä kenestäkään tai ainakaan epäluulojaan tänne kirjata. - sehän se
Mitä helkkarin epäluuloja?
Etkö koskaan ole lukenut sivulta rivouksia ja kirjoittajiin kohdistuvaa pilkkaa?
Sehän se kun siunataan ilkeilyt jopa eduskunnan nuijalla.- Ramoona*
Olen lukenut täällä vaikka mitä, rivouksia, pilkkaa ja epäluulojakin. En ainakaan minä ole siunaamassa räävittömyyttä enkä pilkkaa, en tuossa eikä muissakaan kirjoituksissani enkä myöskään palstan ulkopuolella.
Paljon on valitettu juuri noista epäluuloista, luulotellaan kirjoittajien nikkejä ja pannaan milloin mitäkin milloin kenenkin kontolle.
- Ja moni tunnistaa
ihan oikeasti nää aleksandrovitsit, görgyit, oreet, Juslan harmaat ja kaikki muutkin ilkeyksiä suoltavat nikit!!!
- kyllä juuri niin
Täällä on takavuosina uhattu tappaa toinen nikin haltija ja se on tehty omalla rekisteröidyllä nikillä!!!
Sama nikki kirjoittaa, että vain ilman nikkiä kirjoitetaan ilkeyksiä.
Asia on juuri päinvastoin! - riittämätön
Löytyykö koskaan ns. yhteistä hyvää,
etsitään totuutta ja kysytään että kenen totuutta?
Aina on ollut tyytyminen jo tehtyihin päätöksiin.
Ja mikä se taistelu- ja kiistatilanteen aina luo ihmisten keskuuteen?Onpa moni kirjoittaja eksynyt aiheesta. Ruuneperi puhui ainakin kevään tulosta, tänään voisi sanoa ainakin täällä A Kiven maisemissa. Oisko ihanampaa aamua kun tää.
No tuosta kuntauudistuksesta, olen osittain samaa mieltä, mutta en hallituksen esittämässä muodossa. Onhan paljon aivan liian pieniä kuntia jotka ei yksin tule toimeen, Toisaalta esm: sairaanhoitopiirit ovat jo olemassa ja eikä siinä paljon täydy parantaa. Esimerkiksi meillä on paikkoja lähes jokaiseen keskussairaalaan Uudenmaan alueella. Emme me kaipaa omaltakohdalta kuntauudistusta, pitää vain lisätä yhteistyötä lähikuntien kanssa.
Kolmas asia oli tuo Nato vain yksi neljäsosa Suomalaisista haluaa Natoon.
Lisäksi liittyminen Natoon maksaa vuosittain enemmän kuin mitä puolustusvoimien putdjetti on. Säästöön ei jää yhtään, ei edes Kreikan takauksiin.
Nyt keväiseen luontoon LateLateVaan kirjoitti:
Onpa moni kirjoittaja eksynyt aiheesta. Ruuneperi puhui ainakin kevään tulosta, tänään voisi sanoa ainakin täällä A Kiven maisemissa. Oisko ihanampaa aamua kun tää.
No tuosta kuntauudistuksesta, olen osittain samaa mieltä, mutta en hallituksen esittämässä muodossa. Onhan paljon aivan liian pieniä kuntia jotka ei yksin tule toimeen, Toisaalta esm: sairaanhoitopiirit ovat jo olemassa ja eikä siinä paljon täydy parantaa. Esimerkiksi meillä on paikkoja lähes jokaiseen keskussairaalaan Uudenmaan alueella. Emme me kaipaa omaltakohdalta kuntauudistusta, pitää vain lisätä yhteistyötä lähikuntien kanssa.
Kolmas asia oli tuo Nato vain yksi neljäsosa Suomalaisista haluaa Natoon.
Lisäksi liittyminen Natoon maksaa vuosittain enemmän kuin mitä puolustusvoimien putdjetti on. Säästöön ei jää yhtään, ei edes Kreikan takauksiin.
Nyt keväiseen luontoon LateKalliiksiko?
Muistan väitetyn, että Natossa olo olisi halvempaa kun tarvittaisiin vain koulutetetut asevoimat ja "vempaimet" tulisi Natosta.
Uhkana on joutuminen taistelemaan muiden natomaiden mukana.
- KESkustelu
Kiitos sopivista keskustelun teemoista. Nyt minäkin osaan ja uskallan osallistua.
Osallistun keskusteluun näin:
KEVÄT. Kevättulee aina syksyn jälkeen, milloin ajallaan, milloin ennen aikojaan tai myöhässä. Kevään merkkejä ovat lumien sulaminen, muuttolintujen parveilut ja talvivaatteiden alennusmyyntien loppurysäys. Kevätväsymys on yksi merkki. Ja koirankakat.
KUNTAUUDISTUS. Kuntauudistuksia on silloin tällöin liikkeellä. Syitä siihen on hyvin monia eikä minu tarvitse niitä miettiä. Presidentti ja hallitus ja eduskunta hoitavat hommat, minun ei onneksi tarvitse uudistella! On tässä omassa elämässäkin hommia. Uudistuksiakin, että miten uudistaisi vaikka omaa naamaansa, joka alkaa olla kuin kirjava kuntakartta.
EU. Euroopan unioni. Se on yksi unioni monien muitten unioitten joukossa. Unionit on kovin tärkeitä ja hienoja niinku yhdistyksiä. Niihin saa kuulua tai olla kuulumatta. Ei oo pakko. Jos kuuluu johonkin unioniin, niin pitää sen sääntöjä noudattaa. Minä kuulun EU:iin siksi, kun Suomikin kuuluu. Ja noudatan sääntöjä etten joutuisi sinne Haagiin.
NATO. Nato on semmoinen suuri sotaunioni, johon minä en kuulu siksi, kun Suomikaan ei kuulu siihen. Sotaanhan ei minun enää tarvitse mennä tappelemaan. Mutta sääntöihin on sen verran perehdyttävä, että jos siellä on ohjeita siviileille, niin miten pitää olla sodan aikana. Ettei joutuisi sotavangiksi.
Jään odottamaan uusia keskustelun aiheita.- sekava ja vakava
Paljon laajoja aiheita lastattuna
todella kymmenillä alaotsikoilla
asiakokonaisuuksineen,
jotka koskevat tavalla tai toisella jokaista, ei mitään irrallisia otsikoita pelkästään.
Paljonko niistä pannaan valta/mielivalta-otsikoiden alle, vai liittyykö nyky-yhteiskuntameno siihen, että monet kokevat saavansa osakseen liiaksi mielivallalla höystettyä valtasoppaa?
Ylipäätään pystyykö järkevästi kommentoimaan mitään aihetta kun ei ole minkään alan asiantuntija. - Mutunen
sekava ja vakava kirjoitti:
Paljon laajoja aiheita lastattuna
todella kymmenillä alaotsikoilla
asiakokonaisuuksineen,
jotka koskevat tavalla tai toisella jokaista, ei mitään irrallisia otsikoita pelkästään.
Paljonko niistä pannaan valta/mielivalta-otsikoiden alle, vai liittyykö nyky-yhteiskuntameno siihen, että monet kokevat saavansa osakseen liiaksi mielivallalla höystettyä valtasoppaa?
Ylipäätään pystyykö järkevästi kommentoimaan mitään aihetta kun ei ole minkään alan asiantuntija.Järkevä kommentointi?
Lienee järkevää edelleenkin osallistua mutu-tuntumalla. Tosi järkevää se on silloin, kun sen mutuksi tietää. Mutunen kirjoitti:
Järkevä kommentointi?
Lienee järkevää edelleenkin osallistua mutu-tuntumalla. Tosi järkevää se on silloin, kun sen mutuksi tietää.Minä ja muut mutuset
Olen pitänyt jotenkin itsestään sejvänä. että täällä ollaan, lähes kaikki, kaikkien alojen diletantteja (harrastelijoita).
Minusta on mukava pohdiskella eli miettiä asioita. Näin tekevät muutkin! Jonkinlaisia sanallisia karrikatyyrejäkin on täällä "piirrelty". On kerrottu kuinka Jyrki Katainen kyörää rahaa säkeittäin Kreikkaan.
Jokainen taaplatkoon tyylillään! Voimmeko muuta tehdä.
Ihan on asiaa :D, kertoa kuinka hauskaa on valkaista tyynyliinoja keittämällä ! Nähdä kuinka valkoisia ja kauniita ne on auringossa kuivaessaan.
Siitä ilosta laitan soimaan: Vivaldin Kevät.
http://www.youtube.com/watch?v=l-dYNttdgl0&feature=relatedTämäkin on asiaa, tai vähän tämän ketjun ulkopuolista asiaa.
Kirjoitin illalla soimailu viestin, molemmat viestini poistettiin (en ainakaan enää niitä löyttänyt) vaikka ketjussa oli vaikka kuinka paljon samanlaista soimailua, ne ovat vieläkin paikoillaan.
Mutta väliäkö tuolla, minä kerron sen uudelleen.
Olen pitänyt Texsanellia aina aitona ihmisenä.
En ole koskaan moittinut häntä, mutta nyt kun sain tietää kuka käytti nimimerkkiä JUSLAN HARMAA antaessaan aika moista ilkeilyä minun olemukselleni ja kirjoituksilleni tässä taannoin, en voi muuta kuin yhtyä toisiin jotka eivät oikein kiitoksella tätä arvon rouvaa palkitse.
Luulen että tämä luetaan ennekuin se katoaa ylläpidon roskakoppaan.
Olen asiani esittänyt,En kyllä muista lukeneeni sinulla olleen fiiulin politiikkakeskusteluissa mielipiteitä? Niihin olen käyttänyt muutaman kerran Juslan Harmaata.
Oliko sinulla nimimerkkisi siinä myös?
Olis aika tärkeää tietää minkälaiseen asiaan sait vastauksen Juslan Harmaalta?
Vastaan kyllä kirjoituksesta jos se on kirjoittamani !- Olet oikeassa FiuliN
hän on moninaamainen ilkeämielinen ihminen, joten
kaksinaamaisuudesta häntä ei voi syyttää.
On saatu havaita. texsanell kirjoitti:
En kyllä muista lukeneeni sinulla olleen fiiulin politiikkakeskusteluissa mielipiteitä? Niihin olen käyttänyt muutaman kerran Juslan Harmaata.
Oliko sinulla nimimerkkisi siinä myös?
Olis aika tärkeää tietää minkälaiseen asiaan sait vastauksen Juslan Harmaalta?
Vastaan kyllä kirjoituksesta jos se on kirjoittamani !No, kävin läpi kaikki Juslan Harmaat kirjoitukset. Ei siellä ollut yhtään Fiiuliin sinulle kirjoittamaani.
Yksi ketju oli poistettu, enkä tiedä mitä se käsitteli, mutta voinet kertoa itse omin sanoin, sen sijaan, että vihjailet!
Tuosta monikasvoisuudesta huvittaa kyllä kun oletetaan minun olevan niin monta muuta nimimerkkiä, ei ihme että syntyy sekoiluja!
No, ei ne minua haittaa, kun joku kuitenkin tietää joka niillä kirjoittaa!
Ainako sorrutaan kirjoittajien moittimiseen ?- vainko oletetaan
texsanell kirjoitti:
No, kävin läpi kaikki Juslan Harmaat kirjoitukset. Ei siellä ollut yhtään Fiiuliin sinulle kirjoittamaani.
Yksi ketju oli poistettu, enkä tiedä mitä se käsitteli, mutta voinet kertoa itse omin sanoin, sen sijaan, että vihjailet!
Tuosta monikasvoisuudesta huvittaa kyllä kun oletetaan minun olevan niin monta muuta nimimerkkiä, ei ihme että syntyy sekoiluja!
No, ei ne minua haittaa, kun joku kuitenkin tietää joka niillä kirjoittaa!
Ainako sorrutaan kirjoittajien moittimiseen ?Kyllä niitä monta on ollut, itsekkin olet myöntänyt. Nytkin syytät toista vihjailusta ja moittimisesta.
Kukahan niitä sekoiluja aiheuttaa? vainko oletetaan kirjoitti:
Kyllä niitä monta on ollut, itsekkin olet myöntänyt. Nytkin syytät toista vihjailusta ja moittimisesta.
Kukahan niitä sekoiluja aiheuttaa?Tarkoitat niitä joita olen ilmoittanut käyttäneeni. Jos olisin halunut salata, en olisi niitä kertonut, hyvänen aika !
Tuon Juslan Harmaan olen kertonut jo, ennen kuin palstalla sen kerroin, koska se ei kuuluu sarjaan: oree- aleksandrovits- ja görgyi :D ja mitä muita ? Voi herttinen jee, miten kärsivällisesti olen joutunut toistamaan sitä.
Reiluinta olisi minusta Fiulininkin kertoa, millä lailla olen häntä loukannut, muuten asia saa osaltani jäädä käsittelemättä !!!
Toistan vielä vastaavani sanoistani !- Muistan, fiulin, hy-
vin sen texanellin pirullisen ilkeilyn sinulle.
Ihmettelin silloin, miten kestät sen.
- Lukija
Luettu....
- Lukija II
Niin myös.
- Ei aasia, vaan asiaa
Minulla olisi nyt asiaa:
Saanen huomauttaa, että Ruuneperin avauksessa ehdottamille asioille löytyy toki ihan omat keskustelupalstat Suomi24:n sisällöstä. Joten kaikkein asiallisinta olisi niistä keskustella siellä.
Ruuneperi ehdottakoon nimenomaa tälle ikäryhmälle sopivia aiheita. Kiitos jo etukaäteen niistä, jotta asialinjalla osataan olla.
Ei ole Ruuneperi jaksanut aina olla johdonmukainen näissä neuvonannoissaan. Muistanpa, kuinka Ruuneperi vuosia sitten kävi Runoketju-palstalla neuvomassa, etteivät runot kuulu ikäihmisten palstoille, sillä runoille on oma palstansa. Vaan annahan olla, kyllä häneltä itseltään lipesi jos jonkin sortin riimittelyä sitten täällä luettavaksi.Noin kävi!
Olen joskus jotain runontapaista eri asiayhtyksissä kirjottanut. Ketjuja en ole tehnyt enkä juuri niissä käynytkään.
- *Kukkahame*
Laitettakoon ne meidän iän myötä tuleviin mielen liikkeisiin, mikä poikkeaa ketjujen otsikoista, väriä tuovat sooloilutkin asian vierestä.
Kaikkea keskusteltavaa ja vähemmän tärkeääkin mukana saisi olla kuten tähänkin asti, mutta nuo kiellot minua ainakin joskus nk. nyppii.
Ikä on tämän palstan ominaisuus ja ne iän tuomat asiat ja mielenkiinnot otettakoon huomioon, eikä kaikista pienistä kirjoitusvirheistä välitetä olemme taitavia kirjoitusten tulkitsijoita ja selvän saamme.
Mukavaa on myös muistella tapahtuneista asioista, ja miksi ei myöskin jotka ovat jääneet tekemättöminä mieleemme.
Tuskin täällä monikaan on työkseen keskustellut tai kirjoittanut kirjoja, joten tältä pohjalta itse kukin vaan 'kynäilemään'.
Minusta on asiaa myös sanoa kielteiset mielipiteet, kuten jos ei tykkää äidistä vaan tyttärestä??
Ylläpito on puutarhuri ja me olemme oras joka nousee kuin feniks lintu tuhkasta, joka ainoa aamu.- Kukkahameen olen
huomannut reiluksi kirjoittajaksi, päinvastoin kuin Texanellin, joka on milloin mitäkin aina tilanteen mukaan, nuolee ja puree vuorotellen.
- tosi reilua
Kukkahameen olen kirjoitti:
huomannut reiluksi kirjoittajaksi, päinvastoin kuin Texanellin, joka on milloin mitäkin aina tilanteen mukaan, nuolee ja puree vuorotellen.
kehua itteään.
Kukkahameen olen kirjoitti:
*Sillä sellaista elämä on:D*
Täytyy ihan vastata, vaikka vastenmielistä se on nimettöminä lymyileville.
Pakkoko minun on pitää kaikista ilmenemismuodoista joita täälläkin Luoja varjelkoon on saanut tuta :D Nauraen sanon sen, koska varmasti tiedän omat periaatteeni.
Sellaisessa yhteisöissä/ihmissuhteissa en ole mukana, jotka eivät totuutta kestä! Taikka sitä vääristelevät.
Niin yksinkertaista se osaltani on ollut koko aikuselämäni.
Onneksi on ihmisiä täälläkin, joiden mielipiteitä kuuntelen ilolla ja kunnioituksella, muuten jäisi muisto vain vierailustani :D teille, ei itselleni.
En ymmärrä ihmisiä, jotka kantavat vanhoja kaunoja,ja niitä tonkivat, itse unohdan alta aikayksikön ja annan myös anteeksi, paljon vakavampia asioita kuin nämä, sillä joskus todella on niin, että *he eivät tiedä mitä tekevät*- *Kukkahame*
tosi reilua kirjoitti:
kehua itteään.
Tosi reilua...
Näyttääpä pers-kärpänen taas olevan lennossa - huh huh !
*Kukkahame* kirjoitti:
Tosi reilua...
Näyttääpä pers-kärpänen taas olevan lennossaEiköhän kukkahame se per-kärpänen pyrähtänyt sieltä hameesi alta, ei kestänyt sitä homeista perseesi hajua.
- esittelyssä
huh huh ! kirjoitti:
Eiköhän kukkahame se per-kärpänen pyrähtänyt sieltä hameesi alta, ei kestänyt sitä homeista perseesi hajua.
huh huh !
epäluulojen kylväjä ja myrkynkeittäjä joka sai kukkahameen lähtemään!
- lukija 003
Ketjun loppupäähän kerääntyy näköjään he, joilla on kaunoja jostakin menneistä virheistä, joista ei kukaan voi olla vapaa.
Edistääkö se palstan hyvinvointia? Eikö mitään merkitse aloituksen hyväntahtoisuus, yritys antaa aiheita, omalla tavallaan tietenkin, mutta pitääkö ne teilata muualle kuuluviksi ?
Hyvinhän on tähän asti ajankohtaiset aiheet saaneet vastakaikua! - nutihutikuti
Kuka se on oikea henkilö määrittelemään "vanhuksille juuri sopivat aiheet"?
Ihmisiä ollaan kaikki, vain ihmisiä, jos pullien ja hillojen syönti ja alituinen kaffeenkittaaminen ei kiinnosta "ainoana elämäneliksiirinä", nii eikö saa seurata ja kokea, mitä yhteiskunnassa ja maailmassa tapahtuu?
Paitsi hyvää ja kaunista, niin ihan mieltä järkyttävää ja surullista, asioita laidasta laitaan. Poliittiset päätökset koskevat ihan kaikkia, raha-asiat myös jne..
Miksi pitää latistaa ja lannistaa, ihan aikuisen oikeesti?
Alkaakohan joku taas kohta puhumaan Meidän sosiaaliluokkamme ja meidän intellektuaali- ja sivistystasomme mukaan käytämme vain näitä ilmaisuja ja havainto- ja ilmaisu.. plääp plääp pläp.. ja ..
Miksei saa olla vapaasti keskusteleva ryhmä, jokainen arvokas ihan omana "kirjainryppäänään".
Ja miksi pitää jonkinlaista mustasukkaisuutta ja omistamista aina jonkun kuuluttaa? - miksimiksijajajaja
Aikuisten oikeesti,ällötävä muotisanonta, jossa ilkeä maku.
- Miten niin muka?
Edellisessä ''nutuhutikutin'' viestissä ei vikaa,
mutta sinun viestisi ''miksimiksijaja'' oli ilkeän hajuinen!
- näin ajattelen
Mikään ei olisi mennyt eteenpäin millään saralla, jos ei olisi kysymystä miksi. Useimmin sen tekee hiljaa mielessään, jolloin asiat selviävät
ilman kenenkään puuttumista omakohtaiseen selvittelyyn.
Joillekin se tuntuu olevan pelkkä fraasi, kun eivät ole sisäistäneet tarpeellisuutta tiedostaa. - aleksandrovits
Osuipa edellä eteen luonnehdinta jostakusta palstan kirjoittajasta:
Nuolee ja puree vuorotellen.
Eikö tämä ketään muuta huvita?- vanhan toistoa
Enpä tiedä, sen on joku aikanaan lanseerannut, ja kuultu jo monta kertaa määritelmänä, jonka voi lykätä mihin haluaa, eipä se tuoreudellaan loista!
- jajajajajaniinkunii
Keskustelua tuosta urbaanista fraasista AIKUISTEN OIKEESTI ;)
http://keskustelu.jatkoaika.com/archive/index.php/t-21885.html - Vaktaa vaan
Vain asiaa. Vain asiaa. Vain.
- maaliskuuu
Maaliskuun marinoita seittemän vuotta sitten. Onko nyt asiallisempaa palstalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786