Kaikki pikavippi firmojen yllä pitäjät pitäs teloittaa julkisesti eduskuntatalon edessä saatanan koronkiskojat kaikki helvettiin suoraa päätä vittu ajavat tietosesti heikkoja ihmisiä hyväksi käyttäen ahdinkoon ja itsemurhiin.....hei päättäjät lopettakaa se omiin housuin kuseminen...
Vastaukset 7
- 6+1
Pitäiskös sun lähteä hakemaan se korvaushoidon satsi nyt heti sieltä apteekista.... PELLE
- pjuketso
NIUVASSA ON SULLE VARATTU PAIKKA ÄLYKÄÄPIÖ .))))))
- Lalllaalla
Mene heti Hesperiaan ja vaadi että sut otetaan sisään. Lepäät 3pv. Kyl se siitä taas paremmaks muuttuu.
- Fordson Dexta
No moro, eiköhän jokaisen terveellä järjellä varustetun kansalaisen pitäisi tietää, että tämmöiset pikavipit on perseestä. Jos niitä ottaa niin täytyy olla jokin aivovamma ei voi olla mitään muuta selitystä. Pitäisi tämmöiset pikavippien ottajat sijoittaa johonkin aikuisten päivähoitokotiin 24 h.
- pjuketso
Pelle sulle nussi ittees perseeseen ja Lalllaallaa roiku kolme päivää hirressä ja seisooko vieläsen jälkeen :)))))))
- hgjhjyytjtytjyyjttyj
Itse olen mieluummin sitä mieltä että kaikki ne vähäjärkiset ääliöt jotka ottavat korollista lainaa pitää teloittaa sekä heidän lapsensa steriloida. Näin ihmiskunta tulee älykkäämmäksi eikä tyhmiä tarvitse paapoa sosialismin nimeen.
- Runk-Kari
Niin, sinähän et "korollisia lainoja" ottele, johtuu varmaan siitä ettei sosiaalituista tarvitse maksaa korkoa :) Luuseri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut102596- 43585
- 46567
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515