Mediassa kohuttu kiusaamisvideo. Mamu pojat kiusaa ja pahoinpitelee toisia lapsia.
http://www.youtube.com/watch?v=8UJCquoo5h4&context=C44c0a7eADvjVQa1PpcFPQ-eJI50k0lyyucgYkRKwBcjD1e2OOVKI=
Siinä nykynuorison toimintaa.
Tässä kohuttu Kiusaamisvideo
4
510
Vastaukset
- Muslimit riehuu
Siinä maahanmuuttajien toimintaa, eivätkä he ole nuoria, vaan lapsia. Kuuntele heidän ääntä!
- hyvinkasvatettu12
Hienosti kasvatettua porukkaa
- todisteetontärkeitä
Kaikenlainen kiusaaminen on tuomittavata. Pieni neuvo kaikille. Jos kuljette jonkun toisen kanssa kaupunkilla ja näette että jotain kiusataan, niin pyytäkää toista henkilöä kuvaamaan puhelimensa kameralla kun itse menet nuhtelemaan kiusaajia. Jos kiusaajat hyökkäävät ppäälesi ja paikalle tulee poliisi selvittelemään asiata, voi kavesi näyttää puhelimessaan olevaa videota poliisille josta selviää että olette ulkopuolisia asiassa. Jos liikut yksin, niin riittäneen että kuvaat tapahtuman ja poistut paikalta.
- mamutlyyö
Tanskassa ja Ranskassa jo mamut hakkaavat alkuperäisporukkaa suruttaja ja kehuvat, kun ne ei osaa puollustautua, siksi niitä on kiva kiusata ja haukkua.
Ruotsissa eikä missään mamujen sopeuttaminen ole onnistunut. Miten sitä luullaan, että Suomessa onnistusi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214