Kunika kauvan sinä laiskuri makaat

:)

ja havahdut unestasi :) kirjoitti sanalskuissa joku. Nyt kuitenkin asiaa alkoholista ja mainonnasta joka ei ole tehonnut minuun ja etenkin upeista viini mainoksista tosin en juo viiniä tosin kaksi kertaa viime vuonna maistellut taisi olla rooma.italia, venäjä jossain siellä ilmatilassa sen ihan pienen pullon.

kaikesta mainonnasta huolimatta tiedättekö :) no ette kuinka harvoin yleensä otan edes olutta no kirjoitan tähän vaikka viimeiset kymmen vuotta enkä nyt tarkista päiväkirjasta kun muistan että kaksi kertaa vuodessa kolmas kerta voi olla ylellisyyttä. Kirjoitanko tämänkin kun tahdon tarkistaa itselleni olleeliset asiat niin kävinpä myös noin vajaa kymmen vuotta sitten oikein ammatilisesti korkeasti koulutettujen jne...luonna tarkistamassa olenko alkoholisti tai vaikka jotenkin epänormaali......Tiedättekö mitä :) no ette mutta ihan sain "kuulkaas " viralisen paperin että EN.

Haluatteko muuten tietää noista kaikista muista ihmisisä jotka hienosti maistelevat juustoa ja juovat valkoviinejä kuinka ovat hurahtaneet alkoholin suurkuluttajaksi ja kuinka sairaan kateelisija ovat niille kaikille muille joille riittää hienostunut kristallilasillinen silloin tällöin.. Ette vai en minäkään :) Haluatteko muuten kuulla teidän muiden alkoholinkäytöstä sekä niistä sadoista pekkasvapaista, arkipyhä vapaista. kesälomista, talvilomista ja kaikista niistä juhlista, risteilyistä sekä tyhjänpäiväisistä nyt muka syy juhlija jne.......Kun minä vastaavasti olen tehnyt työtä ja työtä ja kävellyt ja kävellyt .:)

Ette vai EN minäkään mutta tahdotteko tietää mitä kaikkea kekseliästä sekä raukkamaisen kieroa voikaa taivaan alla olla jotta tuo lukematon älymystö :) on voinnut saada aikaan kuvitteluissaan sekä luulotautiensa uhrina jotta minä olisin ihan samanlainen kuin he.........:)......Mutta onko typerä asianajajani jossain lähistöllä :) koska päivän ilo uutiset on viellä kirjoittamatta.

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Enkä muuten tarvitse edes Elämän tukiopetuskurssiakaan...koska nuoruuden karikoista voittajana maaliin päässeenä elin aikuistumiseni täysin absolt kymmen vuotta ja siitä eteenkin päin voidaan todistetusti kirjoittaa melkein absolust niin ainakin minun tuntevat sanovat eikä vain minut tietävät.... huomasitteko eron sajoen tuntevat ja tietävät.

:) sitäkö on vaikea uskoa...No ei ole minun ongelma yhdenkään usko eikä mitä uskovat mutta eikö ole hyvä järjestelmä että sade tulee hyville ja pahoille :) Enkä Muuten UsKo EttÄ EtTä jOkU voisi tehdä erikoisEN onnElIseksi...:) hihi..

• :)

Sitten rautalangasta vääntämällä isot ja pienet kirjaimet kirjoitettu tietoisesti kuten luette siis se yksi joku..hihih typerä asianaja Joka ei nyt ole IHAN AJAN TASALLA...
        enkä ehdi kirjoittaa kun mun täytty vahtia pikku kinkkua upeassa. puhtaassa valkoisessa sähköuunissani kun eilen otin se liian aikaisin uunista. Fantastista
        eikööööööö :)

• .
        :) kirjoitti:

Sitten rautalangasta vääntämällä isot ja pienet kirjaimet kirjoitettu tietoisesti kuten luette siis se yksi joku..hihih typerä asianaja Joka ei nyt ole IHAN AJAN TASALLA...
        enkä ehdi kirjoittaa kun mun täytty vahtia pikku kinkkua upeassa. puhtaassa valkoisessa sähköuunissani kun eilen otin se liian aikaisin uunista. Fantastista
        eikööööööö :)

:) sitten muihin tosi asioihin puolueettomasti sekä vailla ihmisoikeuksista vouhkaavien media seksikästä yksipuolista työllisyyttä heikentävää toistoa :) työllisyyttä vähentävää media seksiästä ja sehän teillä suomessa on se teille tärkeintä/ kuin tosi asiat.
        siis muihin aiheisiin...ja taivas varjele nyt se tulee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1790
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1682
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1145
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe