..se ei ollutkaan unta..yöllä satoi lunta.. valkoinen on taas maa ja kevät saa odottaa..
mut kai se aurinko pian paistaa.. ja saa taas kevättä maistaa.. tosin enempi syksy mieleeni on ..silloin on mun aika käydä elohon..
mut kyll kesän ja kuumuuden sietää.. varsinkin kun hyvät mestat tietää.. silloin kulku käy terasseille ja rantsuun.. siihen yhteen tosi fantsuun..
silloin on aika rantaleijonain..ihan tosi.. kyllä vain.. jos itsensä kuntoon nyt keväällä laittaa.. kesällä naisten päät kääntyy niin et niskat taittaa..
tarkoitus ei näin ole nyrjäyttää..mutta alfauroksia kyllä syrjäyttää.. ja metsästää kesäheilaa ja alkaa kilpailijoita teilaa.. muuten hommat feilaa..
siis aikainen lintu neidon nappaa tai muuten joutuu alkoon lappaa.. kesä näin vaan dokata.. hulluna heiluu ja mokata.. näin käydä ei saa.. haluan rokata..
siis soitto Jutalle ja puistoon..kaffakuula käteen ja alkaa meininki lähtee luistoon..
runo sunnuntaiksi..
3
125
Vastaukset
- Pervokilla
puhkes runosuoni jo aamutuimaan. Kivaa kesän odotusta, tuon runonkin mukaan.
- annikoo..
Runo sunnuntai .....sunnuntai on lempeä sana....sunnuntai on valoa....sunnuntai on arjen odotus...mutta ihana viivähdys olemiseen vain...tai sunnuntaipullan tuoksuun.
Jos kuvailisit itsesi värinä.....mikä väri olisit....Jos vaikka neljä väriä....
punainen
keltainen
vihreä
sininen - hifiilistelijä''
Oodi kohmelolle.
--
-tämä tolkuton värinä
-joka aamuinen tärinä
-äänien vihlova särinä
-huulien ainainen pärinä
-ajatusten hälinä
-muijan mahtava märinä
-morkkiksen murina
-vatsan kurina
-naapureiden kolina
-----------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221