..se ei ollutkaan unta..yöllä satoi lunta.. valkoinen on taas maa ja kevät saa odottaa..
mut kai se aurinko pian paistaa.. ja saa taas kevättä maistaa.. tosin enempi syksy mieleeni on ..silloin on mun aika käydä elohon..
mut kyll kesän ja kuumuuden sietää.. varsinkin kun hyvät mestat tietää.. silloin kulku käy terasseille ja rantsuun.. siihen yhteen tosi fantsuun..
silloin on aika rantaleijonain..ihan tosi.. kyllä vain.. jos itsensä kuntoon nyt keväällä laittaa.. kesällä naisten päät kääntyy niin et niskat taittaa..
tarkoitus ei näin ole nyrjäyttää..mutta alfauroksia kyllä syrjäyttää.. ja metsästää kesäheilaa ja alkaa kilpailijoita teilaa.. muuten hommat feilaa..
siis aikainen lintu neidon nappaa tai muuten joutuu alkoon lappaa.. kesä näin vaan dokata.. hulluna heiluu ja mokata.. näin käydä ei saa.. haluan rokata..
siis soitto Jutalle ja puistoon..kaffakuula käteen ja alkaa meininki lähtee luistoon..
runo sunnuntaiksi..
3
127
Vastaukset
- Pervokilla
puhkes runosuoni jo aamutuimaan. Kivaa kesän odotusta, tuon runonkin mukaan.
- annikoo..
Runo sunnuntai .....sunnuntai on lempeä sana....sunnuntai on valoa....sunnuntai on arjen odotus...mutta ihana viivähdys olemiseen vain...tai sunnuntaipullan tuoksuun.
Jos kuvailisit itsesi värinä.....mikä väri olisit....Jos vaikka neljä väriä....
punainen
keltainen
vihreä
sininen - hifiilistelijä''
Oodi kohmelolle.
--
-tämä tolkuton värinä
-joka aamuinen tärinä
-äänien vihlova särinä
-huulien ainainen pärinä
-ajatusten hälinä
-muijan mahtava märinä
-morkkiksen murina
-vatsan kurina
-naapureiden kolina
-----------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642