Itse odotan tällä htekellä päätöstä mutta oletteko olleet tyytyväisiä että olette saaneet takauksen takuusäätiöltä?Ja onko se ollut vain hyvä asia että ne luottotiedot ovat olleet sitten sen 2vuotta pois kun takaus on tullut?Itselläni luottotiedot puhdistuisivat jo ensi vuonna mutta jos saan takauksen niin luottotiedot ovat pidemmän aikaa poissa ja velatkin saan maksettua pois vuodessa koska velkaa ei ole paljon mutta pankista en saa lainaa niiden hoitoon niin pakko hakea tätä kautta.
Vastaukset 4
- kivaataas
minulla oli edellisen laman aikana takuusäätiön takaus hoidin velkani pois 2,5 vuodessa. olet onnen pekka jos saat takauksen takuusäätiöltä. minulla oli myös luottotiedot menneet ja sain takauksen. takaus ei vaikuta noihin luottotietoihin ne on rekisterissä oikeuden päättös 4 vuotta perintätoimiston lähettämä maksuhäiriömerkintä 2 vuotta näin eteenpäin
- velat pois
Hyvin olen ollut tyytyväinen. Takuusäätiöstä äkkiä kaikki hakemaan luottoa jolla liika velkaa muualta.
- Lainaaaaa
Hei! Kysyisin sellaista onko Takuusäätiöltä pakko hakea yhteisnimellisesti lainaa puolison kanssa, vaikka velat ovat minun omia velkoja? Olen pahassa kuopassa lainojeni kanssa ja on tullut maksuhäiriömerkintä viime kuussa. Puolisollani luottotiedot puhdistuvat joulukuussa ja emme haluaisi sitä että häneltä menee ne 2 vuodeksi eteenpäin, itselläni ei ole väliä koska tuli 3 vuoden merkintä.
- qwedqwfdqw
Sinähän haet takausta omien velkojesi maksuun, eli haet takausta itsellesi. Puolison tiedot kyllä tsekataan kanssa, kun yhteistä maksuvaraa lasketaan, mutta takaus ja laina on vain sinulle, kuten myös pakollinen ja vapaaehtoinen luottotietomerkintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518