..keksintö miten saisi oman poikakaverin tehtyä mustasukkaiseksi:
AINA PITÄÄ MUISTAA ETTÄ AIVOT EIVÄT OLE VIELÄ AIKUISEN, ENNEN 24-IKÄVUOTTA.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012032615354463_uu.shtml
JA aivan varmasti todistaa oikeudessakin asti väärin kun siitä ei saa edes mainittavaa rangaistustakaan.
Tuo on taas luultavasti jonkun pikkutytön..
5
70
Vastaukset
joo mistä niin päättelit, aika selvältä tapaukselta vaikuttaa, tietysti lähentelijä yrittää kiistää jutun muka itse halusi hiorontaa hahhah
- lapsenaivojenjuttua
Ei kun tuo on vaan fyysinen fakta, että aivot ovat aikuisen vasta 24-25v iässä, ja tyttöjen tapa yleensä jotain kostaa tekemällä tuollaista....
- Tosi on
Ja nyt olisi tärkeää tietää pizzalähetin ihon väri? Sillä kun on vaikutusta siihen tuleeko syytettä olenkaan.
- ehehethhjjttjt
"Mies istui sohvalla ja hänen mukaansa nainen kyseli kaikenlaista kuten mistä maasta mies on kotoisin."
Harvemmin valkoiselta suomalaiselta mieheltä kysytään, että mistä maasta olet kotoisin.
- lapsenaivojenjuttua
Niin no se tietysti, mutta tuo on tavallista, on itsellekin sattunut pari kertaa elämässä että joku tyttö on yrittänyt keksiä jotain vastaavaa kun en ole huolinut sitä... mutta valkoihoisia, ei edes liittynyt ihonväri.
Eli keksimällä jotain sitten vihaisena mustasukkaisena toisten usuttamista kimppuun keksimällä tarinoita jne. pari kertaa sattunut.
Aivan perättömiä juttuja saattaa olla tuollaisilla tytöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815