Olen jo yli kahden vuoden ajan saanut kuulla tyttöystävältäni olevani perverssi sika ja isotissifriikki sekä pettäjäluonne. Isotissifriikkiys käy ilmi esim. ollessamme jollain yleisella paikalla katson kuulemma naisia joilla on isot tissit! itse en läheskään aina edes tiedosta näin käyvän mutta tyttöystäväni mielestä en mitään muuta teekkään. Nykyään olen niin ahdistunut tän asian vuoksi että jos vastaan tulee nainen niin katson pitkin lattioita ja seiniä etten vahingossakaan taas "jäisi kiinni" Mitä mun pitää tehdä? pitäisikö puhkoa silmät päästäni ettei tarvitsis enää kuunnella näitä syytöksiä.. Se tapa jolla tyttöystäväni tuo nää asiat ilmi on myös erittäin ahdistava sillä sen mielestä se on sitä kohtaa jotenki noloo jos normaalistikkin(omasta mielestäni) vilkuilen naisia.. Se pettäjäluonne osui naulan kantaan.. Kävin pettämässä kuunneltuani n. kaksi vuotta syyttä suotta olevani pettäjä. nyt syyttelyt sen suhteen ovat historiaa :).. Se että olen seurustellut joskus naisen kaa jolla oli isot tissit ei myöskään tee minusta mielestäni isotissifriikkiä.. Auttakaa. onko miehen pakko kestää joka päivä näitä ahdistavia syytöksiä. Naiseni on itse pienirintainen ja erittäin kaunis mutta epäilee ettei riitä minulle. eikä ota kuuleviin korviinsakaan kehuja ja ei usko jos sanon et on paras mahdollinen minulle.
Huumori loppuu tyttöystäväni luulotautiin!
18
740
Vastaukset
- faef
Miksi ihmeessä olette yhdessä? Naisesi on sairaalloisen mustasukkainen, ja sinä niin tyhmä että vielä kaiken kukkuraksi päätät lisätä pökköä tuleen pettämällä. Mikä muuten on ehkä idiooteinta ja alhaisinta mitä voi kumppanille tehdä. Jos tilanne niin paljon häiritsi että oli pakko pettää, niin mikset vaan eronnut? Vai halusitko vain tahallasi satuttaa toista? siinä tapauksessa tyttöystäväsi puheet eivät tainneet olla mitään tyhjän tynnyrin kolinaa. Tuskin ainakaan tuon pettämisen jälkeen mikään tulee muuttumaan.
Eihän tuohon voi muuta sanoa kun että erotkaa tai kärsikää. Toisaalta, taidatte olla ansainneet toisenne. - ahdistunut pukki
Petin koska eräänä perjantaina alkoi taas turhanpäiväinen jankutus ja syyttely.. lähin siltä seisomalta PETTÄMÄÄN ettei tarvitsisi enää kuulla TURHIA syyttelyitä. Okei... sairaalloinen mustasukkaisuus ajoi mut tähän tilanteeseen. Sit viel sellainen asia et kuulemma kaikki naiset aina vilkuilee/katsoo mua ja se ahdistaa tätä mun muijaani. Että miksiköhän ne minua katsoo. Olen hyvän näköinen jätkä... en voi sille mitään.
- luulosairas nainen
Uskomatonta. Olen ihan sanaton. Tämä on kuin suoraan omasta parisuhteestani.
- yksi monista
Eikö tuota perhehelvettiä ole kestänyt jo teidän kummankin osalta riittävästi. Ei se elämä siitä parane kärsimällä.
Vapaus - kuuntele ystävää
Suosittelen eroamista! Mustasukkaisuudesta ei parane vaan se pahenee
- undocooljoke
Itse olisin onnellinen jos oma tyttöystäväni olisi tuollainen :D ainakin tietäisin hänen todella rakastavan minua koska pelkäisi että pidän muita naisia kauniimpana mutta masentaa kun tyttöystävästäni ei nää pätkän vertaa mustasukkaisuutta.. hänelle on saman tekevää vaikka muita katselenkin oli isoja tissejä tai peppuja.. olihan se aluksi kivaa kun ajatteli et onpas rento muija mutta nykyään ahdistaa moinen mustasukkaisuuden puutos :/
- Kokenut mies
Etköhön uskottomuudellasi lähinnä vahvistanut tyttöystäväsi mustasukkaisuutta.
Ja ihan turhaan sanot että syyttelyt ovat nyt historiaa, ei hän niistä koskaan eroon pääse.
Teet niin itsellesi kuin tyttöystävällesi palveluksen jos eroatte ja jatkat sitten niiden peppujen ja rintojen katselua ilman että pahoitat herkkää mieltäsi hänen kommenteillaan.
Muista kuitenkin että komeus kuten kauneus on katoavaista ja yritä elää sen mukaan.- Kato, tissit.
Ilman että pahoitat herkkää mieltäsi hänen kommenteillaan... olin juuri nauramaisillani kun tajusin, että saatat oikeasti tarkoittaa tuota.
Muttei tietysti koskaan ilman, että pahoitat herkkää tyttöystävääsi käytökselläsi!
- human nature
Tulihan taas todistettua se, että nalkutus vie miehen vieraisiin.
En itse ymmärrä vilkuiluongelmaa ollenkaan. Minusta mieheni näyttää vain olevansa terve kolli kun katsoo muita, aivan kuin itsekin vilkuilen isohauiksisia miehiä, voi hän huoletta katsella naisten tissivakoja.
Luulen, että tyttöystäväsi ongelma on se sama mikä nyt kaikilla alle 3-kymppisillä naisilla tuntuu olevan. Nimittäin huono itsetunto. Ja mikään suhde ei ole terveellä pohjalla, jos toinen tuntee alemmuutta noin mitättömästä asiasta.
Ongelmaasi ei ole juuri muuta mahdollisuutta kuin että kestät sen, tai sitten jatkat terveen ihmissuhteen metsästystä.- faef
Eiköhän se mies ihan itse omin jaloin ole itsensä vienyt sinne vieraisiin :D Ei totta vie terveeltä suhteelta kuulostanut, mutta ei toisen nalkutus tai paskamaisuus ole syy pettämiselle ikinä, erolle kylläkin.
Olisipa aika kamalaa olla parisuhteessa jossa ei uskaltaisi puhua pelosta että toinen pettää tai ihastuu toiseen, koska toinen voisi tuosta hyvästä pettää kostoksi nalkutuksesta. Huh huh.
Meillä ainakin puhutaan avoimesti esim mahdollisuudesta että toinen ihastuu, ja myös siitä että kuinka kamalaa olisi jos toinen pettäisi. Minusta sellainen suhde on terve, jossa voi huoletta kertoa epävarmuutensa ja pelkonsa, ilman että toinen suuttuu. Ja tottakai, terveeseen suhteeseen ei kuulu armoton kyttäys, mutta peloista puhuminen ja avoimuus kylläkin.
Enpä muuten kamalampaa tekoa keksi, kun lytätä huono itsetuntoinen ihminen vielä alemmas pettämällä. Parhaimmassa tapauksessa pilaa toisen mahdollisuudet saavuttaa ikinä hyvä itsetunto. Järkevintä tuollaisen ihmisen kanssa seurustellessa olisi vaatia hänen menemistä terapiaan tai sitten erota. Ei se mustasukkaisuus tee pettämistä hyväksyttäväksi.
No, mutta onneksi on sellaisiakin ihmisiä, jotka vilpittömästi toivovat muille parasta, eivätkä halua satuttaa. Tällaiset ihmiset eivät ns potki maassa makaavaa, vaan kertovat reilusti ja rehellisesti missä toinen menee, ja haluavat hänelle vilpittömästi apua. Onneksi minun lähipiirissä on järkeviä, empaattisia ihmisiä, jotka osaavata tarvittaessa erota kumppanistaan.
- Onnesta sekaisin
Sulje korvat muilta. tuntuu etteine tiedä aina mitä ne sanoo. omista kokemuksistani voin kertoa... exäni mies puoleinen syytti minua koko ajan pettämisestä ja tiedän tunteen ettei se ole kivaa ku aina sama jankutus vaikka en ollu pettäny....Sitten yksi kaunis päivä otin ja tein samat ku sinä eli menin pettämään... jankutus hetkeksi loppui. Mutta kamalaa oli se minkälaisen tuskan tein siitä miehelle. hän ei enää voinut luottaa minuun ja ymmärsin sen.
Noh mitä niihin isotissisiin naisiin tulee niin älä anna naisellesi mahdollisuutta alata jankuttaa siitä.... nolaa vaikka ennemmin itsesi niin hän ymmärtää että sinä välität vain hänestä.
Sorruin itse samaan kun naisesi toisen miehen kanssa ollessani. Kuvittelin että hän katselee vaan niitä isotissisiä akkoja eikä minua. Mies ei kauaa jaksanu kuunnella vaan kun aloin seuraavan kerran jankuttamaan yleisellä paikalla. yritin hiljaa sanoa sitä hänelle... mies nousi penkille ja huusi keskellä toria et hän ei piittää isorintaisista naisista vaan rakastaa yhtä ja ainoota naista tässä maailmassa ja ojensi kätensä minulle.
En ole sen jälkeen epäillyt miestä ja olen onnellinen siitä... Kokeile itse saatat yllättyä :)- sunnnnshinee
Minuakin on syytetty pettämisestä, ja olen joutunut kokemaan sairaalloista mustasukkaisuutta toisen taholta, eikä todellakaan tuntunut kivalta. Minä erosin. End of story.
Olisin ehkä voinut pettää tuon vuoksi, jos olisin ollut tuolloin 15v.
Mutta toki kannattaa jaella neuvoja toisille että sairaalloisen mustasukkaisen kanssa kannattaa pysyä yhdessä, ja ei se mitään, jos vaikka sen vuoksi pettääkin. Ei ne muut tajua tuollasesta tilanteesta mitään, kun toinenhan on se OIKEA ja virheitä tulee välillä tehtyä. Ja todellakin kaikki päättyy onnellisesti, eikä teistä tule uutta Mattia&Merviä, Artoa&Tuksua.
Tyttöystäväsi on epävarma itsestään ja kokee olevansa sinulle riittämätön. Ressukka on vielä sairaan mustasukkainen, varmaankin menettämisen pelosta johtuen.
Kovin kauniisti oletkin häntä kohdellut - sen sijaan että olisit vakuuttanut hänen olevan sinun maailmasi ainoa nainen, niin oletkin vain lisännyt epävarmuutta pettämällä. Luottamus on mennyt GAME OVER.
Erotkaa hyvät ihmiset. Tuossa suhteessa ei ole luvassa kuin ongelmia ja pahaa oloa.- terapeutti teppo
Minkä ikäisiä olette? Vielä raakileita vai jo aikuisia?
- ahdisunut pukki
minä mies olen jo aikuinen mies, ja nainen on vasta nuori nainen, tavattiin kun hän oli vielä teini...
on kyllä "parempaa tasoa" kuin minä, kevyesti, siksi en ymmärrä sitä vouhkaamista.- toinen mustasukkaine
Pakko yrittää antaa sinulle neuvoja, koska käyttäydyn aivan samoin kuin tyttöystäväsi :D
Ensimmäiseksi kuitenkin sanoisin, että koska olet jo pettänyt naistasi, et enää häntä ansaitse. Itse käyttäydyn tyttöystäväsi kaltaisesti juuri sen vuoksi, että pelkään petetyksi ja hylätyksi tulemista ylitse kaiken.
Mustasukkaisuus, johon itsekin usein sorrun, on sen sortin mustasukkaisuutta, että se ei ole enää normaalia ja tiedän sen valitettavasti itsekin.
Jos siis pystyt vastaamaan näihin kysymyksiin kyllä, niin olet luultavasti tehnyt kaikkesi saadakseni tyttöystäväsi itsetuntoa kohotettua normaaliksi.
1. Oletko muistanut kertoa tarpeeksi usein tyttöystävällesi, että hän on mielestäni maailman kaunein ja ihanin nainen ja että et halua ketään toista vaan juuri hänet?
2. Oletko kehunut myös hänen vartaloaan ja eritoten hänen pieniä kauniita rintojaan maailman kauneimmiksi ja ihanimmiksi rinnoiksi? (Vaikka pitäisit isoista, ei naisesi luultavasti lopeta isotissifriikkijankkaamistaan ennen kuin olet tehnyt selväksi, että pidät JUURI hänen rintojaan ihanimpina)
3. Pidätkö häntä esim. kädestä julkisilla paikoilla tai muuten osoitat hänelle, että palvot häntä ja haluat katsella vain häntä?
4. Muiden naisten kehuminen ja katselu ei kuulu käytökseesi hänen lähellään?
Jos siis vastaat näihin kaikkiin kysymyksiin kyllä, niin en enää keksi muuta kuin laittaa tyttösi terapiaan :D
- pedobearit vauhdissa
Ja miksi aikuisten pitää pyöriä teinityttöjen kanssa? ne ehkä näyttää naisilta mutta ei ne mitään naisia ole vana epävarmoja pikkutyttöjä kuten tämä sinunkin pikku ystäväsi. Oliskohan aika etsiä omanikäistä seuraa niin ei tarvitsisi täällä ruikuttaa? Tuo on ihan normaalia käytöstä 15-18 vuotiailta pikkupimuilta eikä se itsetunto vielä parikymppisilläkään monella ole yhtään sen parempi.
ja tuo pettämisepisodisi kyllä osittain kertoo karua tarinaa siitä miksei sinulla omanikäistä seuraa ole vaikka varmaan naisillekin kelpaisit ainakin ulkonäön puolesta.....
Nyt hei järki käteen ja annetaan teinityttöjen kasvaa rauhassa ilman että tulee tällaisia idiootteja aiheuttamaan vana lisätraumoja.
"muija on luulosairas"...hah, ihan normaalia teiniangstia. Aikuiselta naiselta voisi tuota jo pahemman luokan mustasukkaisuudeksi sanoa ja sanoa että nost amies kytkintä kun vielä ehdit. Mutta koska kysymys on selvästi hyvin nuoresta naisihmisestä, niin tulee muistaa että vaikka on tissit ja pylly niin sillä ei vielä naiseksi kasveta. Monta asiaa on vielä päässä kesken ja aivojen otsalohkot kasvavar 25 vuotiaaksi asti.
inhottavaa että olet käynyt tahallasi pettämässä nuorta tyttöystävääsi, toivottavasti edes ehkäisy oli kunnossa ettei tyttö saa mitään tauteja sinulta :P - vapauden pukki
Ei ollut ehkäisyä ja toivoin tauteja tulevan. mutta ilmeisesti ei.. Nostin kytkintä ja unohdin hänet jo. Toivon ettei kukaan mies(tai poika) koskaan sokaistu enää hänen hurmaavasta ulkokuorestaan sillä se on vain ulkokuorta. sisältä paha ihminen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180