http://pelottaako.blogspot.com/2009/11/grifter.html
"En ollut vielä nähnyt sitä itse, enkä uskonut sen olevan niin paha. Olin väärässä. "The Grifter" on sairain, järkyttävin ja häiritsevin asia minkä olen ikinä nähnyt. Laitoin tämän tänne pikemminkin varoituksena - jos törmäätte kyseiseen videoon, älkää katsoko sitä. Luottakaa minuun, se ei kannata. Tämä tulee kummittelemaan teidän unissanne kuukausia. Ihmisten väitetään saaneen psykooseja tämän katsomisen seurauksena, enkä ihmettele jos se on totta.
Video on hyvin vaikea löytää, ja hyvä niin. Toivon, ettei kukaan enää erehdy katsomaan sitä."
The Grifter
21
8549
Vastaukset
- qwqww3ws
Taas yksi urbaanilegenda kuten takavuosina oli. En muista tekeleen nimeä mutta huhuttiin sen olevan järkyttävin, pelottavin, sairain elokuva, mutta todellisuudessa sitä ei edes ollut olemassa. Niin kuin ei tätäkään.
- deqwddfff
Ei kannata edes edes uskoa että tällaista olisi olemassa. Älkää menkö lankaan. Ei ole olemassa.
- trolololo
tää on totta
retard :P
- böpöö
ette varmaan huomanneet aloittajan nimimerkkiä? ;DD
- ap
www.truegrifter.tk
- Kaiken katsonut
Näyttää kyllä hirveältä.
- pliis
on se olemassa. tahtoisin edes vilkaista sitä. saanko sen alkuperäisen ohjelman linkin?
- 242434556yjhj,lkö
Ei ole olemassakaan ko.leffaa!
- ewer33r333
Sivuston (http://pelottaako.blogspot.com/2009/11/grifter.html) kuvat jotka väitetään olevan elokuvasta "Grifter" on otettu Svankmajerin leffasta Little Otik. Älkää nyt sentään kaikkea uskoko. Bloginpitäjältä ihan hyvä yritys mutta ei mennyt läpi. Ei ole elokuvaa "Grifter" olemassakaan.
- MRjuusto
Ai ei vai mä oon nähny gifterin. SE OLI TOOOOOSI PELOTTAVA!!!!!!! Kirjoittakaa Googleen: the gifter real video. VAROITUS:katsokaa omalla vastuullanne!!!
- m.k5
Kertokaa mitä siinä videossa tapahtuu niin ei itse tarvitse katsoa sitä.Tai no mikä siinä edes on niin kamalaa jos katsoo sen.Tai no kertokaa vaan mitä siinä tapahtuu jos olette katsoneet sen.
- Spoileri
SPOILI. Siin joku sairas pedari ottaa vauvan pois kehdosta tiputtaa maahan kuristaa puree ja tekee vitun outoi juttui niin kauan kunnes vauva ei enää hengitä sitten se laittaa sen takas kehtoon
- Spoileri
SPOILI. Siin joku sairas pedari ottaa vauvan pois kehdosta tiputtaa maahan kuristaa puree ja tekee vitun outoi juttui niin kauan kunnes vauva ei enää hengitä sitten se laittaa sen takas kehtoon
- r23rg5y67ujk
Ei siinä mitään tapahdu koska sellaista videota EI ole!
- MRjuusto
Onpas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Abe
Kyselkää videota Throlaudasta. Tietysti teidän pitä aluksi päästä sinne. Lukekaa ton sivun kommentteja siellä on tarina mitä siinä tapahtuu, ja sit siinä lopuks tulee joku teksti joka suomennettuna on jotain "Tämä lapsi on vielä elossa ja asuu jossain vajassa jonka nimeä ei ole annettu". Eli siis joku pedari hakkaa ja syö jotain lasta.
- pakkonähdä
voisko joku linkata sen videon?! pakko saada nähä se oon ettiny sitä varmaa puol vuotta mut en oo löytäny sitä :((( tuun hulluks jos en saa nähä sitä !!
- hyi..m
Kirjoittakaa YouTubeen the grifter niin siellä se on. En katsonut loppuun..
- dydidyy
Itse asiassa Grifter on olemassa, nuo youtubesta löytyvät minuutin pituiset klipit lienevät vain peitetarinaa aidon videon hävittämiseksi, joka on oikeasti paljon järkyttävämpi. Ja hankalampi löytää.
Todellisia ovat myös nämä kaverit jotka esim. tässä ketjussa ovat kommentoineet ja väittäneet vastaan Grifterin olemassaolosta. Ovat kenties löytäneet alkuperäisen videon (taisi olla n. 20 min) ja näillä kommenteilla koettavat estää toisia löytämästä sitä. Toimii?
Unohtakaa koko Grifter. Oli video aito tai ei, asiaan puuttuva henkilö ei voi välttyä trollaukselta.- kauhufani xD
Vitsi, haluisin kattoo the grifterin, mutta:
1) olen kauhuhullu
2) mutta jos tuollaisia kommentteja jo feikkivideoista (ehkä) ni en tiiä uskallanko:/
3) oon kattonu muitakin vauvanraatelutyylisiä videoita nii... vaikea päätös - Kusetat
Ei, grifteriä ei ole olemassa. Nämä kuvat ja se videopätkä on elokuvasta nimeltä Little Otik molemmat. Alunperin tarina lähti liikkeelle 4chanilta jossa eräs käyttä väitti nähneensä kyseisen pätkän ja oli liittänyt postaukseen juurikin nämä elokuvasta otetut kuvat. Porukka kiinnostui videosta ja juttu alkoi levitä. Mitään "oikeaa" the Grifteriä ei ole olemassakaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908