Esirukouspyyntö:

Savisydän

Esirukouspyyntö: Mä en jaksa enää. Olen ihan loppu. En tiedä edes mitä pitäisi edes sanoa.. sanat loppuvat kesken. Jumala päästä minut jo pois tästä elämästä. Mulla on seitsemäntoista sairautta/ diagnoosia ja tilanne on mennyt yhä vain pahemmaksi. Tarvitsisin päästä vatsalaukun ohitusleikkaukseen joka piti tehdä mulle jo 2.5.2011 ja silloin jouduin elämäntilanteeni takia vaihtamaan paikkakuntaa ja nyt täällä uudella paikkakunnalla eräs sisätautilääkäri torpedoi mun leikkauslähetteet ihan tarkoituksella vaikka ei ole nähnyt minut kuin kerran kolme vuotta sitten. Ja pääkaupunkiseudulla kuitenkin 3 sairaalaa ja kolme kirurgia sekä nykyinen gynegologini ovat sitä leikkauksen puolella ja ovat mun takana tässä leikkauksessa. Ja nyt tämä yksi sisätautilääkäri on rasistinen eikä päästä mua leikkaukseen.. tarvitsisin tuon leikkauksen välttämättömästi ja se auttaisi suurimpaan osaan sairauksiini.

Mulla on kertynyt suolistooni sekä virtsarakkooni niin paljon rasvaa jonka takia suolistoni ei toimi ja kovaa ulostetta kertyy lantiopohjaani jotka yhdessä rasvan kanssa painavat virtsarakkoa niin paljon jotta en pysty pidättämään virtsaani vaan se karkaa niin että en pysty sitä kontrolloimaan. Suolentyhjennys on kohdallani vain väliaikainen ratkaisu koska joudun syömään edelleen ja taas tulee uutta ulostetta joka kertyy mun elimistöön ja alkaa uudestaan painamaan mun virtsarakkoa ja kaikki alkaa taas alusta kontrolloimaton pissaaminen jne..

Lisäksi reilu vuosi sitten mulla todettiin rasvamaksa.

Mä pääsin vasta viikko sitten sairaalasta sen jälkeen, kun olin ensin ollut siellä 2 viikkoa osastolla ja nyt samat oireet jatkuvat kuin mennessäni sairaalaan.. tarvitsisin leikkauksen jotta asia ratkeaisi ja saisin pysyvän avun.
Gynegologi on myös leikkauksen puolella, mutta edelleen kaikki on kiinni siintä sisätautilääkäristä joka on torperoinut joka parikin mun leikkauslähetettä vain ky. lääkäri ei ole nähnyt mua lainkaan viimeiseen kolmeen vuoteen.

314

2125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdessä kannamme

      Rukoillaan että nämä lääkäreiden valtataistelut lakaisivat ja pääsisit leikkaukseen. Pyydetään Herralta viisautta etttä osattaiin vetäistä nyt oikesta narusta.

    • Kristuksen lammas

      Herrani Jumalainen sinä näet sisareni tuskan ja sairauden.Jeesuksen Kristuksen nimessä me tuomme hänet sinun eteesi,Sinä kannoit ristillä meidän sairaudet Jeesus.Ota hallintavalta näistä vaivoista ja tee terveeksi,täysin terveeksi.Kiitos Jeesus sinä voit.

    • "kaksi sydäntä"

      Savisydän,

      pyydämme Taivaan Isältä sinulle rohkeutta ja voimaa käydä nyt ensiksi paastoon, jotta elimistösi puhdistuu. Sen jälkeen sinun tulee ryhtyä noudattamaan raamatullista ruokavaliota johon sisältyy vhh-dieetti. Vhh on vähähiilihydraattista ruokaa; ota selkoa siitä netistä yhdistä se oikeaan Jumalan sanan raamatulliseen ruokavalioon, jossa et syö veriruokia, mitään sianlihaa etkä äyriäisiä.

      Juo myös vettä ennen joka ateriaa, ja syö ateriolla paljon vihreitä kasviksia (kukkakaalia, lehtivihreää ym). Käytä kohtuudella ihan normaalia voita höyrytettyjen kasvisten keralla, jotta saat niihin makua. Älä syö välipaloja, vaan vhh-aamupalan, vhh-lounaan ja vhh-päivällisen (ja korkeintaan hyvin pienen iltapalan, jos et kykene olemaan ilman sitä). Juo aina aterioiden välillä vettä. Aterioilla juo mieluusti kivennäisvettä, ettei tule kramppeja elimistöön, kun alat voimakkaasti laihtua ja pääset ensin eroon ylimääräisestä nesteestä kehossasi. Kehosi alkaa voimakkaasti polttaa rasvaa vhh-dieetillä (jota suositellaan erityisesti lihaville). Minulla on kokemusta.

      terv. "kahden sydämen" feminiininen osapuoli

    • teh mies24v

      kaikki ei tuu selviytymään..jotkut ihmiset ei vaan tuu pärjää..sanotaan vaikka luonnon valinnaksi.. on niitä "halpoja astioita" joista ei koskaan tuu mitää muuta.. ja jos haluaa heittää näihi mun sanoihi syyttäviä sanoja heittäkää jumalan suuntaa, se sen näin määränny.

      eläin joka on jo syntyessään tosi vioittunu ja viel elää viel..kituessaan ja muutenki vaa rääkis..well you know the rest

      en tarkota mitää pahaa..puhun puhtaasti hengellisesti koska tämä on kuitenki hengellinen palsta missä jutellaan

    • rukoillaan yhdessä

      Savisydämen puolesta.
      Minä ainakin yritän tehdä oman pienen osani puolestasi.

    • kevätkukka

      Hei Savisydän!

      Rukoilen sairauksiisi apua ja pääsyä leikkaukseen. Hyvää kevättä sinulle!

      • teh mies24v

        miksi rukoilet ton ihmise puolesta ku tiedät itekki täysi hyvi ettei tuo tuu koskaa pelastuun...?(koska se ei tuu, halpa astia)


      • teh mies24v

        ite tiedän näistä ku hoidan eläimiä työkseni..tiedän täysin varmaa millo nostaa käde pystöö eläimen kohalla...ja tiedän niitäki ihmisiä mistä ei koskaa tuu mitää...ainoa ero meissä vaan on se että mä en enää elä unelmissa "missä kaikki pelastuu" niiku suuri osa teistä


      • rukous turvamme
        teh mies24v kirjoitti:

        ite tiedän näistä ku hoidan eläimiä työkseni..tiedän täysin varmaa millo nostaa käde pystöö eläimen kohalla...ja tiedän niitäki ihmisiä mistä ei koskaa tuu mitää...ainoa ero meissä vaan on se että mä en enää elä unelmissa "missä kaikki pelastuu" niiku suuri osa teistä

        Eläimillä ei ole iankaikkista henkeä ihmisen tavoin..tietysti niistäkin on
        huolehdittava. Ihminen tarvitsee erityistä rakkautta, mitä parhaimmillaan
        Jumalalta voi saada. "teh mies24v" Sinuakin ihmiset rakastavat ja Jumala
        vielä enemmän. Osoita Sinäkin rakkautta toisia kohtaan vaikka rukoilemalla!
        Jumala on ilmoittanut Raamatussa toimivansa usein rukousten kautta.
        Ihmisten kohdalla ei tarvitse "nostaa käsiä pystyyn" voimattomana.


    • Mirka...

      Rukoukset eivät toimi. Jumalaa ei ole.

      • Kirjoittelija2

        Nimimerkki Mirka... kirjoitti näin:"Rukoukset eivät toimi.Jumalaa ei ole."

        Unohdit Mirka, että tämän palstan otsikko on Rukoukset eikä Ateismi. Kirjoitit siis viestisi väärälle palstalle. Mene keskustelemaan Ateismipalstalle. Sieltä löydät varmaankin samanhenkistä juttuseuraa kuin mitä itse olet.


      • megalomaanikolle
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        Nimimerkki Mirka... kirjoitti näin:"Rukoukset eivät toimi.Jumalaa ei ole."

        Unohdit Mirka, että tämän palstan otsikko on Rukoukset eikä Ateismi. Kirjoitit siis viestisi väärälle palstalle. Mene keskustelemaan Ateismipalstalle. Sieltä löydät varmaankin samanhenkistä juttuseuraa kuin mitä itse olet.

        Sinä hyväksyt vain valehtelun rukouksista, muttet ole palstan pomo vaikka kuvittelet olevasi.


      • Kirjoittaja2
        megalomaanikolle kirjoitti:

        Sinä hyväksyt vain valehtelun rukouksista, muttet ole palstan pomo vaikka kuvittelet olevasi.

        Nimimerkki megalomaanikolle kirjoitti näin: "Sinä hyväksyt vain valehtelun rukouksista, muttet ole palstan pomo vaikka kuvittelet olevasi."

        Luulisi olevan kenelle hyvänsä itsestään selvää, mistä milläkin palstalla tulee keskustella. Jos joku kuten esimerkiksi Mirka kirjoittaa palstan aiheen vastaisen mielipiteensä Rukoukset-palstalle, niin siitä saa kyllä huomauttaa. Palstan ylläpitäjä pyytää jopa ilmoittamaan asiattomista viesteistä ja on antanut sitä varten linkin. Jos sinusta rukouksista kirjoittaminen on valehtelua, niin olet väärällä palstalla. Rukousten vastaisuus ei ole keskustelua rukouksista. Luulisi kenen hyvänsä järkevän ihmisen tajuavan tuon sanomattakin.


      • kn kugfi
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        Nimimerkki Mirka... kirjoitti näin:"Rukoukset eivät toimi.Jumalaa ei ole."

        Unohdit Mirka, että tämän palstan otsikko on Rukoukset eikä Ateismi. Kirjoitit siis viestisi väärälle palstalle. Mene keskustelemaan Ateismipalstalle. Sieltä löydät varmaankin samanhenkistä juttuseuraa kuin mitä itse olet.

        Älä vastaa tuolle mitään. Juuri tuollaiseen inttämiseen se härnää ja nauraa päälle.


    • katso sinun kansasi

      rukousta ja pyyntöä ja esitellä suvun puolesta on sukutaustan .... kysymme mitä tekee salassa/ilmi, jotta asioitaisi Herra asioimaan rukouksin ja Henkikin rukoilee perheessä milloin ... ei salattavaa/Jumala on Salattu, rukoilemme Jeesus Kristus Nasaretilaisen nimessä ihmeitä

      • [email protected] on lopettanut asioinnin vastaan ottaa ja lähettää sähköpostia, ko. osoiteessa ... eilen, en vastaa onnettomuuksista, väärinteoista ...


      • Anonyymi
        [email protected] kirjoitti:

        [email protected] on lopettanut asioinnin vastaan ottaa ja lähettää sähköpostia, ko. osoiteessa ... eilen, en vastaa onnettomuuksista, väärinteoista ...

        "Rukoilen raamattua sanastoa muuntuvaa ymmärrystä kohdata Jumala? Puolestani Hyvä ja Paha on olemassa? Jeesus auta minua Jeesus auta äitiä! .... Käyttö oikeudet nimisanojen ja numeraalien"


    • Parantuminen Jumalan

      Rukoukset kirjallisissa teoksissa on ja muutokset ihmisten ilmiöissä on ja ihmeparantaminen ja parantaminen on on parantaa ihmisiä ja kysyä oikein, mistä on tämä sairalloisuus ja sairaus ja sairaana tutkimus tietää taitaa, joten mitä olemme parantavan Jeesus sijaisena maapallolla haettaessa ............ Parantajia ilmaiseksi esille ilmaiseksi suuntaa antavia ettei paranemistakaan tarvittaisi... Paranemisen askeleita, .............. paranemista parantajilla ....

    • yksinäisyys maassa

      No niin, kysymme ihmeitä ja merkkejä, kysymme ihmeitä, me kysymme Jumalan olemassa oloa ja me kysymme tässä, valmiutta siinä missä on kirjallisuus, historian ja suomalaisuus tänään ilmiöissä, rukoukseni Isä meidän sijaa kodissa kotia, Isää, puoltoa .... hyvitys-korvaus on vain ja ainoastaan Herra, mainitaan edellä mainitussa kirjallisissa Herra vierailulla esimerkiksi, Jeesus nimesihän kunnioittaa Jumalaa. Herraa.

    • Senioripihan Seppo

      Kokea Jumalan mahdolliset, vaikutan aliravitsemuksen sosiaalilain (Suomen lakia perustuvaa ei edes kansalaisvelvollisuuksia kuin se) perusteen (ongelmallinen) mukaan. Ei Jumalalle salassa. Olen näitä vanhus omaiset kiinni oloissa. Hain aikoinaan onnistumattoman kansalaisia tasoa oleskelua perusteella, suoraan sanottuna, aihetta olikin, olenhan ainakin yksi onnistunut, hakekaa osaltani hyvityksenne ja korvauksenne Herralta, mutta, mitähän saisi olla?

      • ei2782013/1723

        Ei Senioripihan Seppo, -------------------------------- KYLLÄ, EI SENIORIPIHAN SEPOLLE HYVITYS JA KORVAUS Ei Senioripihan Seppo


    • I am with LORD

      missä nämä kaksi tai kolme, minulle sopivaa, olen raha-mailman ja neuvottomuuttani helpomman rahan saada miten se tapahtuisi, viedään henkilöni salassa mailmalta/ilmi Jumalalle

    • rukous ja Jumala

      koetin tehdä selkoa onnettomimmasta onnettomimman mailmankaikkeuden ihmisistä, mutta tässä vastuu ... rukoilla ko. henkilön saada hyvällä omallatunnolla, ihmetellä ja olevaisia vähän naisille sopivammaksi, siten ettei jää epäilyttämään, miksi niin paljon sukutaustaisia sairauksia ja menetyksiä, normaaliin verrattuna, mikä on normaalia, normaaliin verrattuna

    • totuus 777

      Siunausta sinulle ja tule terveeksi Jeesuksen nimessä. Aamen

    • rukous asia

      rukoilemme suomalaisuuden kehityttyä tietoisten, puhumme kirjallisuus on ilmi, siis, suurmailmantalouden vaahdot saapuisi suomeen, saadaan ymmärtää, ettei vain vaahdot, Pastori sanoo tavalla tai toisella minkä osan tekstistä, lopulla, ei ilmi olevalla olisi rukousten ihmeitä saada aikaan Jumala vaikuttaa

    • juu uu mulla

      Niin. Se Isä, mitä voisi tänään, minun pieni mailmani, Isä, ajattelemme se on niin lapsen puolesta, mailmassa, mutta täällä on lapsi, yksinäinen, se on niin Isä, me oleilemme siten ja pyydämme osallisuuttasi Isä Saatanan olemassa olosta Huolimatta, Armahda sukujamme siinä, missä olemme jääneet lapsuutemme erilaisuuksiin aikuisina, me rukoilemme Isä, auta nyt.

    • Herra Herra on kysyä

      My story ... syystä tai toisesta linjaa määrä-aikaisesti - , toistaiseksi työkyvytön, ei missään tapauksessa aihetta, uusiutuva määrä-aikaistyökyvytön lääkärintodistus, Kansaneläkelaitoksella. Olen tilassa, jossa en suoriudu normaaliin olemiseen, oleskeluun, mutta olin tilassa ettei aihetta muutokseen määrä-aikaiselta toistaiseksi sosiaaliseen tilaan, tilaisuus kehittyi ajatella mahdollisuudeksi hakea toistaiseksi työkyvyttömyys eläkettä, perustellen mahdollisen työkyvyn palautumisen ajallaan muuttavan tilannetta, mutta, ei siitä mitään tullut, ehkä ymmärrys, viisaus, äly olisi ollut tarpeen, vaikka todellakaan se ei myöskään, kesällä 1986 huumeiden vaikuttamalta malliksi oli ja minä perinteinen matkimaan, pyrkiä saada toistaiseksi se oli elämäni tuho, olin älyllisesti hyvässä kunnossa ja perusteet ei työkyvyttömyys mielenterveydellisillä, ellei syrjäytymistasoinen ihminen työelämään ja kouluttautumiseen nähden [olen selvillä tässä syrjäytyneenä ja aliravitsemuksen ja ravitsemuksen suhteen ettei työ elämään paluuta ja ikäni 60] .... niin, Kysymme? .............................................................

      • meno-paluu Iankaikin

        oikeutta esirukoilijoille, Herra ota yhteyttä vierailemalla ... olen 60


      • meno-paluu Iankaikin kirjoitti:

        oikeutta esirukoilijoille, Herra ota yhteyttä vierailemalla ... olen 60

        [email protected]/alkuperäinen postin vastaan ottaminen ja lähettäminen on lopetettu ilmoituksella suomi24.fi avustajalle eilen ............ onko rikollisilla asiaa tai uskovaisilla, mutta väärinteoissaan he ovat tai onnettomuudekseen, arvioisin,


    • ARVOTAIMI - suku

      OJENTAUTUA SEN MUKAAN SANOO: olen KIRJALLISUUSKIN? MISSÄ OLISI .... AIHETTA KOHDISTAA JUMALA HERRA TÄSSÄ HETKESSÄ PERHEESEEN, JONKA OSALLISUUS OLISI POISSULJETTU PAHANTAKIJÖILTÄ, KIROTUILTA, ... anteeksi sanomme asioida asioimistaan em. kirjallisuus

    • Seppo Johannes Ensio

      KYSYMYKSIN MITÄ EMME VOI KYSYÄ JA VASTAUKSIN JOITA EMME VOI VASTATA, JEESUS KRISTUS NASARETILAISEN NIMESSÄ, SOISIN OLEVAMME, Jumala Pyhä Henki rukouksemme, Jumalan tahdon toteutua ...

      • sama täällä vapaa 60

        Jeesus Kristus Nasaretilaisen Nimessä ....


    • 1:1

      Herra, me olemme Viisautta, joten Herra? Säästyäksemme pahantekijöiltä, yhtä hyvin kuin hyväntekijöiltäkin, näethän se on Viisautta, olemme pahassa pinteessä, tai ................................................................................................................................................

      • UFO/JEESUS

        kansojen ulottumattomissa säteilee kysymys/vastaus ...


      • UFO/JEESUS kirjoitti:

        kansojen ulottumattomissa säteilee kysymys/vastaus ...

        [email protected] ilmoittaa lopettaneensa sähköposti osoitteeseen asioinnin omalta ja muidenkin osalta alkuperäisenä ... so. on poissa täysin/kokonaan ko. seuraamuksista olkootpa mitä ikinä laittomuutta, rikosta, so. mitä ...


    • Taimi with Ha mascia

      arvioita rukouksesta, arvioita mahdollisesta tosi asiassa mitä voi ihminen, mitä voi Jumala esirukousaiheita saada kokea Herra, vierailua ja asioida asianani on ...

      • paraneminen

        Taimi with Ieesou Khristos... kielilläpuhumisen


      • Ha maccia

        maccia - niin .... kielitieteelistä ihmettä Ha maccia .... "minä olen metsä"


      • Jeesus osoite

        Tarvitsen kielilläpuhumisen toteamisen sidoksissa ja vapautettuna ...


      • 00000000000000000000
        paraneminen kirjoitti:

        Taimi with Ieesou Khristos... kielilläpuhumisen

        Ha maccia/Ha mascia --------------- Taimi with Ha mascia asiasi ---------------- Herra mailman salaisimmissakin kielitieteellisissä kielilläpuhumisissa, "SIUNAUS ON AJALLAAN" Suomi puhuttu kieli ja vastaavuus, ilmaistaan millaisissa oloissa maa on ja mitä maassa on ...


      • Ha maccia kirjoitti:

        maccia - niin .... kielitieteelistä ihmettä Ha maccia .... "minä olen metsä"

        Niin ... Masciah


      • ON JEESUS
        Ha maccia kirjoitti:

        maccia - niin .... kielitieteelistä ihmettä Ha maccia .... "minä olen metsä"

        no on se muutakin ja voihan hyvinkin olla kysymyksessä kielilläpuhuminen ... Jeesus, aioitko vierelläkäyden, ainakin minut ajoittaen, Apostolit ei matkassa


      • "nimeni on"
        Ha maccia kirjoitti:

        maccia - niin .... kielitieteelistä ihmettä Ha maccia .... "minä olen metsä"

        ".................. HaMashiash .............. HaMachiach ... kokeilin myös haMasshiassh ... myös ne viimeiset ... arkeologiset, aion vallata ..... "mies joka salatun löysi, sisällöltään"


      • daanila kirjoitti:

        Niin ... Masciah

        ha Mashiach ...


      • Ha maccia kirjoitti:

        maccia - niin .... kielitieteelistä ihmettä Ha maccia .... "minä olen metsä"

        [email protected] -Sähköpostini alkuperäinen henkilö olen ja ilmoitan lopettaneeni sähköposti osoitteeni [email protected] = [email protected] sähköposti osoitteessa vastaamisen ja postin vastaan ottamisen, eilen suomi24.fi sähköposti avustajalle ...........


      • paraneminen kirjoitti:

        Taimi with Ieesou Khristos... kielilläpuhumisen

        alkuperäinen [email protected] on lopettanut toiminnan näissä ja ei muillekaan ko. ilmiöllä sijaa ... ei postia lähettää - vastaan ottaa


      • nimessä .... my heva
        Ha maccia kirjoitti:

        maccia - niin .... kielitieteelistä ihmettä Ha maccia .... "minä olen metsä"

        haah haah - epäilemättä ilmiö sähköpostikentässä kuin ulkoilmassa ... metsässä oikeimmin, rukoilemme ...


    • Kiitostelemme yes

      Taimi with HaMasciah ... rukoilemme asioissamme asioitua Herra, vierailujasi, Majesteettisi lähellä Isää, .... Parantuminen. Paraneminen. Jumala Parantaa. On Parantajanamme.

      • Opiskelen siunaus

        SIUNAUSSIUNAUSSIUNAUSSIUNAUSSIUNAUS...............................................................


    • Hallinnoitua

      se ihmettä, ihmettä ... ... olisi selvästi tasolla globaali ... .... rukous puolestamme/puolestani ----- puolesta rukoilemme---- SALASSA/ILMI

      • JHWH RAPHA

        Minä voin jo syystuulia, kevällä tuulia ja pakkasta ---------- olisi tässäkin eteenpäin YLISTETTÄVÄ hänen nimensä, oloissaan ---- olisimmeko ---- PARANTAJA ON


    • Esirukouspyyntö

      kysymme tosi asiaa rukous ei voi olla kuin yksi perusta missä mennään, Hallintoa maapalloa Globaalissa

    • genealogDNA=juuremme

      Rukoilemme DNA näyttöä perusteella Israelilaisia Israelin Juutalaisen Valtion, Israelilaisuuden puolesta ja nykyisen mailman tilan Jeesuksessa Kristuksessa, Allah Taivaastansa näkee linjoilla saattaa islam totuuden (Jeesus on tie totuus elämä) tuntoon Euroopassa ... rukoilemme JUMALA SEN TAIVAASTANSA NÄKEE

    • OOS+SOO

      Salaisimmeko/ilmaisisimmeko tuhoksemme mitään Jumala, näethän, parhaamme rukoilemme.

    • vuosi vaihtuu

      Jeesus, sanomasi on Allah, ymmärrän kun rukoilemme, vastauksesi on Allah, ei siinä ihmisten maapallollisessa ole muuta, Jeesus. Muista minuakin ja koen muutoksen perhepiirin? Saa poistua Lusifer, mitä näitä korvapareja, kieltä, suuta, huulta, vaanimista, selvänäköisyyttä ...

    • Kikka1000

      Pyydän esirukousta päiväkotiin,jossa erittäin huonosti voiva hoitaja.Vaikea kohdata häntä ja lasten puolesta noussut huoli. Herra suojele lapsia ja anna apusi tälle ihmiselle.

    • "puolestamme"

      rukoilemme mailman hallitusten ja asiain puolesta, rukoilemme uskontokuntien puolesta ja rukoilemme euroopan sydämemme eurooppalainen ja israelin puolesta, Israelin maan riidassaan alaista tilannetta Herra on sanonut:

      • Islam-Chrstianity

        Ajattelen Jumalan voivan niin selvimmin maissa joissa uskonnot ja kansalaisuudet edustaa mahdollista Jumalamme ihmettä, se on hänen ilmentymisensä ... rukous ... on ihmeitä Jumala ... pidämme Jumalamme ... uskollinen suunnitelmissaan ... Israelin palailla saada esille asiaa Herra on sanonut itse, puolestansa, mitä voi ihminen ... kysyä sopii, mitä tahtoo uskovainen naismailma, Jumalamme heidän puolellaan, voi olla paha isku eurooppalaiselle vapaudelle, Jeesus Kristus! Olemme olemassa?


      • Islam-Chrstianity kirjoitti:

        Ajattelen Jumalan voivan niin selvimmin maissa joissa uskonnot ja kansalaisuudet edustaa mahdollista Jumalamme ihmettä, se on hänen ilmentymisensä ... rukous ... on ihmeitä Jumala ... pidämme Jumalamme ... uskollinen suunnitelmissaan ... Israelin palailla saada esille asiaa Herra on sanonut itse, puolestansa, mitä voi ihminen ... kysyä sopii, mitä tahtoo uskovainen naismailma, Jumalamme heidän puolellaan, voi olla paha isku eurooppalaiselle vapaudelle, Jeesus Kristus! Olemme olemassa?

        voimme unohtaa kristillisyyden ja islamistilaisuuden aa kysellen rukoilla - rukoilkaa puolestani ..........


    • Paranna osamme

      Olemme sairaita, onko Suomessa muita? Jeesus sanoi: "omasta puolestaan ja kansansa puolesta", mitä mahdollisuuksia olisi terveys elää, elää terveenä Suomessa? .................... no. Niin, ihmetapauksia, ihmetapauksia.

    • allekirjoita

      "Päästä parapsykologisen tason tietämättömyydestä - tietämisestä. Jeesus. Olemme iankaikkisuus, auta oloissani, ilmestymällä, olen katsonut sinun ilmestyneen."

    • puolesta/puolestamme

      Olen sairas, tässä, olen muutakin? Niin. Herra! Jeesus? Tarkoitan toden ja epätoden/Taivaallisen ja maallisen ... kysyn. "Mitä ... meno paluu oleskelu?"

      • Terveys UFO

        Allah with Jesus Christ ... UFOJA UFOJA UFOJA UFOJA UFOJA ... Itämeren pohjassa melkoinen satamalaitos arvioisin, mutta UFOJA UFOJA ... Jumalani. Herra. Auttamaan minua?


      • UFO I SEA
        Terveys UFO kirjoitti:

        Allah with Jesus Christ ... UFOJA UFOJA UFOJA UFOJA UFOJA ... Itämeren pohjassa melkoinen satamalaitos arvioisin, mutta UFOJA UFOJA ... Jumalani. Herra. Auttamaan minua?

        Jumalani. Herrani. olemmeko samaa mieltä pienestä avaruudestamme, millaisin todellisin ihmein tässä selvittämmän mailmamme tuhoutumista ja täydellistä onnettomuuttamme, haluaisin viestiä ja ohjausta, vaikka ylellisemmin kuin kenelläkään muulla, avaruuksissa ja maan päällä ja Taivasten Valtakunnassa. Jumalani .... rukoilin sinua.... aihetta tiedemiehillä olla varuillaan suhteesi, mutta Rakastathan minut yksinäisen ihmisen Naisen kanssa sitä Harrastaa, avaruutta ja mitä maan päällä, mutta olen sairaana, ei kukaan minua käy katsomassa, vaikka ihmisiä kymmenisen miljardia, Jumalani, sinulle se ei mitään, mutta ota yhteyttä.


      • UFO I SEA kirjoitti:

        Jumalani. Herrani. olemmeko samaa mieltä pienestä avaruudestamme, millaisin todellisin ihmein tässä selvittämmän mailmamme tuhoutumista ja täydellistä onnettomuuttamme, haluaisin viestiä ja ohjausta, vaikka ylellisemmin kuin kenelläkään muulla, avaruuksissa ja maan päällä ja Taivasten Valtakunnassa. Jumalani .... rukoilin sinua.... aihetta tiedemiehillä olla varuillaan suhteesi, mutta Rakastathan minut yksinäisen ihmisen Naisen kanssa sitä Harrastaa, avaruutta ja mitä maan päällä, mutta olen sairaana, ei kukaan minua käy katsomassa, vaikka ihmisiä kymmenisen miljardia, Jumalani, sinulle se ei mitään, mutta ota yhteyttä.

        [email protected] ei käytössä alkuperäinen ilmiö ... vastaanottaa lähettää postia ...


    • Jesus is lord my way

      Jeesus. Sanomattakin on selvää missä mennään maailmassa, koostathan nämä rukous ihmeitä haettaessa kansiisi.

    • 4 kuukautta

      rukous/esirukouspyyntö ... Herra? Aihetta yksityistää ja yleistää ja julkistaa, millaisin rukouksin tässä tapauksessa "tiedän tapauksen"?

    • ystävä sä Jesus olet

      onnea kaikille avaruuteen ihmettelevästi suhtautuville, miltä olisi tuntuva iankaikkisuus, miten selität Raamatun jos maassakin on niin ihmettä, ettei aika ole iankaikkisuus ja Ihminen on

    • Jesus is lord

      "Herra?" "Mitäs sanot?" "Minulle?"

    • UFO

      rukous, siinä, rukoillen, minä esim. esirukouspyyntöjen kirjallisuudessa, Jumalalta on Esivalta - kansa on niinkuin johtajansa, "ei mitään uutta auringon alla"

    • Name of Jesus Christ ---- rukoilemme ... Herra .... Kohtaammeko ... olenkin ihmeitä ja ihmeitä vajaa ... olemme Herra .... rukoillen ja kiitoksin ja ylistyksin ja kohottaen pyhät kätemme rukouksin, avuksemme huudamme nimeäsi ...

    • suomi-rukoussamoin

      rukouksemme Jumalan olemassa olon puolesta ja asioitamme asioidaan ilmi ja ...... Jumalan Huolenpitoa, siinä, itse emme voi.

    • rukouksen perusteet, alkeet, "tämä ei tähän jää" sanoja sanojen perään ja eikö keskustelua "Herra"

    • Global indeksi

      Isä ... se ettei salassa puolestani teoissani, sanoissani, siis, Isä vien salaisiksi luonnehditut näin sopien ja pyytäen ja anoen, mitä oikeastaan salassa pysyvää ja ilmi olevaa, asioida hyväksemme ... Tarkoitan perheemme päästä äly ymmärrys viisaus saatanalta kiusaajalta paholaiselta, Saatanalta (Lusifer) ... Kiitämme. Asoida tilanteesssa mailmanlaajuinen?

      • olemme rukouksessa

        se aikuisuus ala ikäisyys ja erilainen mailmankaikkeuden saaminen kuvioihimme Isä meidän, siinä missä olisi saatettavaa todeta Ihmeitä kokea, rukoilisimme mihin uskoa ja mihin ei ja ... 1.2.3.4.5.6.7.8.9. ............


    • 61/87 - 1967

      (muistamme salassa) (vainottua yhteisöä), uskontokuntien "sanotaan miten käy, sanotaan Herran haltuun" myötäilee teoissaan ja sanoissa aikuisviihteeseen mieltyneen yhteisön vallasta kanssakäymiseltä yhteydestä, joh 17 perustaa

    • investing

      rukous Jumalan ilmestymiseksi, nämä 4 kuukautta Suomen Talvinen olemassa olo ja siunaus on Jumala Jeesus Kristus Siunaa meitä

    • maan kiertolainen

      rahoittajan puolesta ...

    • maassa olemme

      rukoilemme mahdollisen e-mail virran saavuttaa olemme yliluonnollisessa/saamme tarkkaan soitteeseen, Jumalani

    • 20+11

      Rukoilen hädässa ja pyydän teitäkin puolestani:

      Minun ja tuhansien muiden kaltaisteni puolesta jotta leipää olisi huomennakin syödä.
      Jos löytyisi hyväsydämisiä ja lähimmäisiä auttavia ihmisiä tarjoamaan apua sitä tarvitsevalle.
      Itsellä on asunto lähdössä alta, en saa mistään lainaa kun maksojen nuoruuden lainaa vielä ulosoton kautta.
      Neljä lasta ja taas(kaan) en pysty heille Joulua laittamaan:-(
      En ole saanut apua sossusta ja viime vuonna sain 200 e lahjakortin Citymarkettiin diakoniatyöntekijältä joka silloin tällöin laittanut myös 50 e:n ruokalappuja. Ulosottomies vie palkasta 1/3 ja kahdesta vanhemmasta lapsesta en saa enää mitään lapsilisiä. Vuokraan en saa asumistukea ja vuokran ja laskujen jälkeen jää n. 300 e ruokaan ja matkalippuihin.
      Rukoilen voimia jälleen tulevalle vuodelle ja sitä että asiat järjestyisi. Vuoden päästä loppuu ulosotto.

    • Perheemme

      olen riittävän ikäinen ja ... kysyn Ihmettä - ARVOTAIMI - suku ... olemme myös niin tilassa, Jumalamme tilassa, ajatella Uusi Testamentti käyttöinen, jottei kiinni siinä missä ei pelastukseksi - pelastumiseksi ... rukous on

    • puhdas

      Mitä on psykologinen/tieteellinen suhde olemassa oloomme, voi olla vapaa-aikaa. Iankaikisuus ei voi olla vapaa-aikaa, se mitä sanotaan tunnollani, psykologiassa ei voi mennä kevyesti haihattelemalla ... Jumala koetko kohdanneena pyrkimystä selvitellä, rahallani on paino arvoa irtautua rangaistuksen omaisesta ... vielä ajattelen mitä on Jeesus ... Teoissaan ...

    • [tiedemies}

      siis, kysyn UFO .... UFO ....

      • UFO40

        Voimme suomenkielisinä; puhumatakaan kielillä oleskella Talvisen kantavan Huolenpidon Jumala, tässä asiani: "ettei mailman miljardit yhteistyössä paholainen, saatana, kiusaaja huomioimatta Jesusta Kristusta?" Jumala Pyhä Henki Yhteistyössä Jumalan tahdon toteutua puolustuskyvyttömän kohdalla age 87/81.


    • [MMM - MMM]

      Herra olet sanonut puhunut ilmoittanut ilmestynyt ... koemme terveyttä ja aliravitsemusta, tässä olisi odotettavissa "Herra Sebaot" ... rukouksemme ... "mitä tänään"

    • tarkastin juuri

      Jeesus Kristus "minun kauttani" minulla aivoissani tai yliluonnollisessa "kielillä" ei enää varaa nuoruuden innolla, mutta vesikin olisi hyvä, sitä voi olla Marsissakin ja Roomassa, autiomaatkin kukitetaan ja vesinorot niillä riemuitsee, mutta miten olisi Herra ----- UFO tai parantava ihmekilpailija nykýisin suuntauksista poliittinen vapaa .... päästä meidät pahasta ---- ainakin on pahaa ollut, mutta rukoilemme niinkuin pitää, olla taitaa ... nimessäsi

    • aikamme ovat Herra

      olemme taivaankappaleita ja koemme voivamme ihmetellä millaisia tietämättömiä suhteen Jeesus Kristus, toisiko Herra valaistusta myös mitä tieteeseen tulee .... Herra? Olemme varattomia ja köyhiä, emmekä voi muuta, muitta mahdolisuutesi voimme olla tehdä meille Hyvää Hyvää

    • yksinäisyys

      Salassa ja ilmi, seurauksista ja rukoilemisesta ei lisättävää, poistettavaa. "minä olen oikeimman/pahimman/kysymisen/vastaamisen mukaan mukaan teonsanoissa ja nimisanoissa, Isä salassakin voi ja minulle seuraamuksin Jumala Pyhä Henki rukoilethan yhteydessäsi"? Olisi aihetta ja aiheita kokea elää ja yltäkyllä sanoisin, kysyisin parhainta?

      • ei ole UFO olemassa

        mitä ihmeet ovat ja mitä tieto on ja mitä tarvitsisin ellei se olisi vaihto - tavaraa, kysyn nykyisin sinua Jumala .... Jeesuskin on ihmeteltävä .... olemme tunnustaneet ymmärtävämme ihmisinä kyenneinä sekaannukseen avaruudessa ja maan päällä, mites olisi taivaassa ja maan päällä, taivaissa .... Isä Ihmeiden


    • mailman ihmiset I-X

      suuret kysymykset vastausta - Herra - ihmepostia ..."sanastoissa tarkoittaen olemassa olostani ainakin hyväksi käydä tuntea Herra"

    • mailman kieli

      mikähän oli se kovaa ääntä ja valoa - missäs se oli - ilmi ja julkisuuteen, Jumalalle ei ole mitään salattua ja huijari seurueiden kiva on olemassa, haluaisiko yksikään kohdata olemassa olonsa Herran, Jumala on Salattu Jumala - se puoli metriä lunta Jerusalemissa ... minun syntini ......................................................................................?

    • rukoile avaruudessa

      Olemme yleistyvän mailmankaikkeudenlopun odotuksessa selityksittä, vastuuttomien olemassa olevien Hallussa, olisiko tässä ongelma "Herran Haltuun" ... rukouksiamme ovat, rukoustemme context on ...

    • vapaus vapaus

      pidentyvää aikaa heikkokuntoisuuden syleillessä korjaamaan, selviääkö tässä enää rahoihin käsiksi ja vainoojilta

    • [rukous]/Jeesus

      me olemme kirje ihmisille ja Jumala kirjoittaa viestiä, mutta haluaisin asioitani esille, joista sanotaan Jumalan vain voida huolehtia - miljardien ihmisten keskellä palvellaan ... puhukaa toiveidenne kielillä ja minäkin saisin osallisuuden perusteella hoidellun olemassa oloni

    • suomi-finland

      Kiitämme etukäteen menettelystäsi Herra, mikä on kaikille ja ohjausta siinä missä olemme sanoneet oi kunpa saisimme menestystä?

    • Olisiko Keväällä Jeesuksen kasvot ja yön autereisimmat kevyet pilvet, Jeesus me kysymme ennakoida leiripaikkojen ihmeitä, niinkuin on olemassa iankaikkisuus ja me kiitoksin.

    • #ihminen#

      rukouksemme Herran katsella parhaintaan ja voida koetella parannella pahan jäljiltä ja saada aikaan ihme, ihme iankaikkinen, se ihme, joka on Jumalan sydämellä, niinkuin Jeesus Kristuskin salaisimmassa ja ihmeimmässä Isänsä tykönä, täältä valmistaudumme ihmeisiin Jeesus Kristus ... Siunaathan sen mitä emme voi itse ja muutathan mailmamme ..... se Viisautta pyytäminen

    • MINÄ OLEN VALTAKUNNAN SILMÄ - MINÄ OLEN NÄHNYT ................ Allah Taivaastasi sen näet, naurat ja pilkkaat ... olisi paremminkin katsastaa kansojen Jumala minun olemassa oloni

    • sairaina/terveinä

      on olemassa sairaina ja muissa edustustehtävissä uskontokunnassa/kontrolli

    • {4][010} 20000001400

      00000, noon sillä miälellä thotta jhotta .... SIISU MUKKKiii III suatteloo ... jeesus/ei myrkkyjä/murkkuja on Herra .... .... seoon ihiminen jokaa tappoo se varas-valehtelijaalusta asti murhaaja --- see viinii ei suaa ja leipee se TaivasJeesus se suaapi ....olen nyt jihdateltu tänä päivänä ----

      • ou`n-usgo

        rukoilemmen mennen ...


      • 070010-2014ööööööööö
        ou`n-usgo kirjoitti:

        rukoilemmen mennen ...

        uskovainen/olla uskovainen .... olkaa uskovaisia .... "virkanen Jeesus, korjaa minut"


      • 1 oooo oooo $
        070010-2014ööööööööö kirjoitti:

        uskovainen/olla uskovainen .... olkaa uskovaisia .... "virkanen Jeesus, korjaa minut"

        Canada - Suomi - Florida MMMMMMM MMMMMMM säät ja ilmat säätää ------------------CHICACO -------------------- Dallas ------------------------ RAAMATTU ----- oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea suomia oi suomia oi suomia . Jeesus. Vietättäisimme ----------------------------------- rukoilen


      • 2007/2014
        1 oooo oooo $ kirjoitti:

        Canada - Suomi - Florida MMMMMMM MMMMMMM säät ja ilmat säätää ------------------CHICACO -------------------- Dallas ------------------------ RAAMATTU ----- oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea oi onnea suomia oi suomia oi suomia . Jeesus. Vietättäisimme ----------------------------------- rukoilen

        Esirukouspyyntöni: voisiko yhden yksikään tehdä tiettäväksi, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle. mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä minulle, mitä


    • aika on

      otteluissa häivähdys todellisuutta, korjata Jeesus tunteminen, sanojensa vakuuttavuus, linjalla aamen aamen - mitä ikinä -

    • seraa jatkuu

      Oikein......... Jeesus on Herra .... vaikuttakoon sydämissäsi .... olemme menettäneet kaiken ellemme ymmärrä, hae ymmärrystä tai Pyydä Jumalaltamme on Jumalaltamme Viisautta

    • alkuperäisyys veri

      En tunne olemassa olevaa ja mitä voin tarvita. Jeesus emme voi epäillä tekojemme määrää ja aikeissa meillä olisi yhteyttä. Missä, me rukoilimme, Jeesus, olisimme perheen ja lapsen puolella, ihmeparaneminen on ... amen. Mitä tämä sisältää arvaamaton elämä, Jeesus, palvelemaan pyydämme. Amen.

    • 2014

      -------------- oloissamme kevään ja lumen tulon sulaminen, mitä on Jumalassa?

    • itsenäisyys sairaana

      Olemme harhassa ja sairaalassa, Suuri Sairaala, hoitomme onnistuu aina. Eurooppa EU - hyvin suuri Sairaala, suurremmat ei voi löytyä Sairaalatilastoin, mitä sanoo muut maat, vastaukset voi Jeesuksen Kristuksen kautta päätepisteeseen. Rukoilkaa puolestani ... en haluaisi ola sairaala, hoitamattomana, Jeesus, mites työskentelet, olemme vapaana, vastaan ottaa palvelusi, kiitos kaikilta täältä maapallolta?

    • lakimies.

      Ota ihmeessä yhteyttä kuntasi potilasasiamieheen ja valita saamastasi kohtelusta. Myös eduskunnan oikeusasiamiehelle voi valittaa, jos jaksat valituskierteeseen lähteä?

      Luulen, että lääkäri antaa leikkauslähetteen, kun sanot, että valitat hallinto-oikeuteen jos et saa tarvitsemaasi lähetettä.

      • On VIISAUS

        voi olla kadoksissa mitä voi, haluaisittehan junailla kaikkialla maassa rajoituksitta ja tehdä ... kirjoissa ja kuvissa ei voi erehtyä, hyvän teossa, haluaako ihmiset hyvää tehtävän, mitä on hyvän tekeminen, se on suljettu tai avoin olemassa olomme ainoa mahdollisuus, muistamme junaillun aikoinaan 1930-1950, mutta ei hyvältä näytä tänäänkään, tietääkö mukana oleskelijat, mihin tähtää seuraava suuntautuva... hyvin ilmaistu julkisuudessa juuri tänään 20.01.2014 [Raamattua luetaan kuin alakoululaiset], no ei voi seurata mitään hyvää ... Raamattua lukemaan siis iisis


      • On VIISAUS
        On VIISAUS kirjoitti:

        voi olla kadoksissa mitä voi, haluaisittehan junailla kaikkialla maassa rajoituksitta ja tehdä ... kirjoissa ja kuvissa ei voi erehtyä, hyvän teossa, haluaako ihmiset hyvää tehtävän, mitä on hyvän tekeminen, se on suljettu tai avoin olemassa olomme ainoa mahdollisuus, muistamme junaillun aikoinaan 1930-1950, mutta ei hyvältä näytä tänäänkään, tietääkö mukana oleskelijat, mihin tähtää seuraava suuntautuva... hyvin ilmaistu julkisuudessa juuri tänään 20.01.2014 [Raamattua luetaan kuin alakoululaiset], no ei voi seurata mitään hyvää ... Raamattua lukemaan siis iisis

        Siisis Siitin pissin, Raamattuun löt lätäkön.


    • aika on

      Hotaa - 20*C jatkuu .... ennätysmetsäpalot ja halot ------------------ PROFETII -----------

    • Rukoilen ja haluamme sitä, rukousten ääniä, me kuulisimme Herraamme, Jumalaamme .................... ,.................................... ,..............................

      • vanha/viisas

        Olisi kaaafffeeee aikoo jo ..., milos teilä ...................... noo, uutta, paahtoo ...


    • my money

      koetahan rukous, ajatuksena, täytyis ajatella normaalilla ... kysymys...skeptikoilla rahaa n. ... ateismilla ei asiaa, helppo ja mukava hyväksikäyttö Agnostiseuropean aasia isölam africa ... pallokartta n. 40$ ... no money

    • II exodus/...

      Tunnustan ymmärtäväni, Jeesus! Selvitys Torino ihmisyydestä, olenko oikeassa, missä Jeesus ihmisenä Elää. Rukoilethan niinkuin Jumalan asialla.

      • rukous A&O

        Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukolemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukopilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan Rukoilemaan ---------------------------------------------------maan Rukoilemaan---------------------------aihee - naan--------------------------naan on on on on on .... Rukous Isämme Isä meidän Isällisiä me Isämme .......... Rukoilemaaan


    • minä (sanokaa se?)

      ajattelen/kuvittelen ... koen voisiko minun lahjani viestissä Jeesukselta olla, totuuden mukaan vaikuttava ... viestiä Herralta, Alku ja Loppu viestinnältä

    • Milloin, jos milloin. Mitä minulle? "Herra! Minulle!"

    • rukoilemaan sitten niin mitä olisi saatava ihmettä .......

      • $ (oiiiio) $

        mitä on esillä, kirjoittaa julkisesti: esillä "Köyhät meillä on aina keskellämme", ajattelisi nyt köyhät, taikka rikkaat, entäs tämä Jeesus, oliko hänellä paremmin, kehoitan puolestani rukouksen edellä viitaten ... edes terveydenhoito, ei sitä irvistelevin ja haisevin hampain "Niilin tienoilla löytyy 6000 vuotta taaksepäin mentäessä hallituksesta" ... Suomen köyhtyminen on alkanut, arvailkaa uskovaiset


    • olemme ei huuhaa

      Jesus näethän koethan .... olisimme avullasi, seurassasi, tilaisuudet, mainintojasi, missä minua ei ihminen jumalan sijasta, se antikristillinen, rukous

    • ny on nu

      rukous on oikein minun pyyntöjä, anomisia, .... .... ..... .... .... .... ..... ..... silmälläpitäen, minun parastani, parasta on kun rukoilette, olemme erilaisin menoin pahan teoisii minultahan tämän esittely ja älyäminen on aikaa vienyt, nyt sitte parasta rukoilla puolestani puolestanne rukouksemme Isä meidän ...

    • "Daniel"

      Ongelmiamme aletaan nääs saatella pikaisiin, joten valintaa vanhemman ajan nyky aikaa korostavat tapahtumat --- rukous/mistä olemme ja mihin menemme

    • helmi maalis

      Kevättä ... koetella kevättä/Herra ... koetella se, voidaan Kevättä

    • we go. with {£$€}

      Vaikutusta siinä mistä tulen ja mihin menen, olen vedossa/vedätyksessä ... ja -

    • jesus is life

      vähissä on, ei epäilystäkään, "muista luku seitsemäntoista minä tulen tapaamaan sinua"

    • niminen ei salassa

      rukoilemme ihmettä ilmestymään, varmasti missä aikaa ei ole ja on Jumalan ihmeitä, ihmeitä

    • se on Jeesuksen oma

      Jeesus? "mikä tämä tilanne on, voi olla todella Jumalan asia" Jeesus? "iankaikkisuus on sydämemme ja tietoisuus ihmettä" Jeesus? "olemme iankaikkisuus" Jeesus? "......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................"

    • nimi-teonsanaa-JHWH

      rukoilemme ... olisiko Herra ... ja mitä ... rukoilemme ... aihetta siinä, missä ...

    • iltahämärä suomi

      ohjastaa Herra, missä olisi käsirautojen käyttäjille oikeaa ainesta ...

      • Isällä mitä nyt on

        niin on ihmeitä, Herran ihmeitä, ne voidaan tarkastaa, esim. pennistäkään/Dollaristakaan en luovuta asemaaani Finlandiassa, Punta ei mitään ja ruotsin kruunu, varmasti suomi markka kaikkein vahvimmillaan ... menneiden Jumalan sanojen mukaan, missä menetettiin vuosisatainen/ - tuhantinen X .... suurin asemamme varainhoitajalla


    • Aasian asiaa

      mikä tämä minulle langennut arpa ... on Jumala ... on arpa ....

    • See see

      Tässä minä esitän selvän kysymyksen kaikessa hiljaisuudessa se ei ole jaettu salassa, ilmi, mitä ovat ihmisille saavuttamattomat, Jeesus sanoi Jumalasta? Tehtävää Jumalalta, suosia Jumalaa ...

    • rukoillen

      Jeesus sanoi rukoilla, opetuslapset suosittiin kyselemään rukous, ... Tarvitsisin? Anelisin? Pyydetään? Tiettävää? Tehdä tiettäväksi? ... olen kyseisen perusteella ihmettelemässä, Jeesus Kristus olemassa oloasi

    • 2tai3

      rukoilemme siinä synnillisyys poissa missä Jumalamme, rukoilemme siinä missä Jumalamme ilmestyy ... Jumala/Pyhä Henki Intressit, meriitit

    • saada terveytemme

      sairastumisessa, valtiomuodossa ja olemassa olomme saada Jumalamme

    • met ihte/Ithe

      asiaa HerralleHerrauksissa - Herrat

    • Herran sanoa

      sisältävä - sisällön saa aikaistaa tarkastaa suuntaansa

    • suhdetta Herra on

      palaamme vuosisadalle itsenäisyys ennen ja ja jälkeen ja nykyisyys itsenäistymisen iankaikkisuus vuosisadoilla - en voi selitellä mutta Jumalan kantaan iskeminen on ongelmaan, rukoilemme

    • minun asiani

      olihan se pyytämään Viisautta oloihin, joissa se olisi nimenomaan tarpeellista oleskella, viisaus, meillä rukous, kysyisin suurten tosi asiain edessä ... paneekin teetättämään ... kysymyksin suomikielisen Raamatun, joka todella on vain kirjanen, muiden joukoissa/keiden joukoissa ... mutta panee pyytämään viisauttakin, joten ... rukous pienryhmien mailmankaikkeutta

      • ODOTUSTA MAASSA

        olemme viime aikoina kehittelleet mahdollisuuksia Jeesus Herran suhteen, minusta se ei aiemmin ole mahdollistuneena


    • rukoillen Herra on

      Herra? ... Herra? ... Herra? ... VIISAUDESSA/TYHMYYDESSÄ seurauksista ja ....

    • IHMETTÄ

      "muista luku 17 minä tulen tapaamaan sinua" Jeesus? "kauttani kohdata Jumala" nimessäsi JHWHRAF..EL ................................ rukouksemme ........................................

    • ASIASSA

      Pyydän ja Anelen ja mitä tämä --- Jumalaa Herraa soveltaa olemassa olossa asiansa ajaa ja nimenomaaan julkisuus ei voi mitään salassakaan ei voi mitään ja ilmeisimmin ja käsiteltynä ei mitään ja olisin Onnellinen Onnellisuus on ja .... Rukous

    • asiamme esillä

      muistamme kirjoituksista tunnettuja, todettuja, koettuja, hyviä, ...

    • SINULLE R

      TULE TERVEEKSI NYT JEESUKSEN NIMESSÄ!!!
      MURRAN KIROUKSEN VOIMAN ELÄMÄSTÄSI JA VAADIN SEITSEMÄNKERTAISESTI PALAUTUSTA SINULLE JUMALALTA NYT IANKAIKKISESTI AINA. OLET TULLUT TÄNÄÄN TYÖKYKYISEKSI JA VOITAT TULEVAT ESTEET JA KOETTELEMUKSET.

    • 00000000000000000000

      Hänen nimensä "siunattu olkoon ...

      • 11111111111111111111

        .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................."


    • rukous

      • hälpminuas

        Kohtaan alttaria suurella ... my heavenly father of Jesus ... tarkastan saldo? - ei hyvä - sivilisääty? - ei hyvä - naimaton? - ei hyvä - .............. ylikansoitettu/asunnottomuus -------------- työ on toimeentulo ------------------ reviirit, interssit, meriitit ................... Jeesus, puolustamme sanaa ja sanaa Herran/Jumalaa janoamme ------------------- aamunraikas kirkas ja iltapäivän Jumalaamme kysymme .........................


    • rukous voi Jumala

      OFRA ------ OOH ------ kielipuolinen sinfonen -------- OFRA OOH MY GOD ..... ja .... ohella kielellinen .... ooh ooh ooh ooh tunnustan Jumalani rakkautta ... JUMALA on ...

    • +kahdenkesken]

      Jumala. Herra. Mitä suuni olisi puhumatta, ilmaisematta, mutta Kunnioituksella, asia: "Herra ..............................................................................................................................................................................................................."

    • UOYYOU

      Herra, se, etteivät sanomasi mitään, niin, mitä minulle? Paljastathan salaisuuksia ja tosi asiaa oleillakseni nyt, kun yksikään, mitä oloissamme on, on selvittämätön mahdollisuus minulle?

    • kullan ja hinnan JHW

      Herra, sinun on nähtävä mitä minä en näe ja sanottava minulle mitä on nyt nähtävissä, olisi nyt aikaa juuri ja juuri tehdä turhasta elämästäni tietoisena, miten hyvää hunajaista ja makeaa se voisi näissä pidoissa, nimittäin ... tämä ongelmasi, kansasi kansojen määrässä, pakanain lukua silmällä pitäen, siis, Jeesus? "MITÄ OLISI SANOTTAVISSA TILASTASI VIESTIÄ JA ISÄSTÄSI, nimesi on "minun nimessäni"?

    • Ylin on Yeshu

      kiitämme siellä israelilaisessa pikkukaupungissa roomalais-katolisten esiintymistä, Jeesus, koenhan siunauksen .... tämä rohkaisevaa äänihavainnon alkuperää Jumalan sanaa, Jumalan ilmestymistä, Jumalan esillä olevaa todellisuutta ... valehtelijoita, varkaita, murhaajia, Jeesus: mitä sanot älystäni, ymmärryksestäni, viisaudestani - Jeesus ja Juutalaiset/Jeesus ja Juuda

    • autettava

      Herrasta mainitaan - mainitsisin asiastani - Herra? Pyyhithän tarpeellisen ja uskontokohtaisen ja valtiollisen ja veroparatiiisin tililtäni, täällä, minä, Saldo?

      • parantajanani

        sairastaa sairasta sairas Herra - minä sairaana


    • ihmeissä/ihmeittä

      rukous, mikä saattaisi valheen uskomattomasta uskomisesta linjalle ei aihetta uskoa valhetta todeksi ... Herra? Avuksi nimessäsi ... HUUDAN HUUDAN HUUDAN

    • uusioissa

      salassa ei mitään salattavaa - ilmi ei mitään ilmipidettävää .................. rukoile

    • maantiellä

      AIVOISSA/VERESSÄ - elimissä ja dna-ssa mitä seuraa sille kevyelle ajatukselle minusta ihmisten silmissä Herra?

    • de är12 månaderna

      Jeesus emme mitään voi siinä missä verotuksemme tai mailman veroparatiisien järjestäminen tai siinä mssä emme hyvää sanomaa, hinnatta rahatta, työmiehen palkkaa kysymme, tasavertaisuus Jumala Pyhä Henki .... osassani olisi päätyä Pelastettavien ja Lunastettujen nimissä Jeesus Kristus, evankeliumi Juutalaisten ja Jeesuksen ja kadonneiden heimojen silmissä.Herra?

    • de här my god

      panetko pakkasessa maaliskuun ja aurigontasausvaihteen, Herra?

    • "Tuomari"

      Me emme mitään voi, meillä voi olla .... selviteltävää suhdetta valtio - puolesta

    • no niin on rukoukseni, kysymme oletko koetko Herra ... sanoa .... sanoo Herra sanoo

      • Tässä

        Ilmi tunnustusta missä mitäkin, en tässä ...


    • olemme tosissamme

      Herra Sebaot! asioida arvotaimi - suku, "luopukaa vääryydestä te, jotka minun nimeäni mainitsette". "sinä käännät minun sydämeni minun sukuni puoleen"

    • maassa ihminen missä

      meillä täällä vähän vaikeuksia Jumalamme ... mitähän osoitusta, osoitamme ...

    • vielä 22 päivää

      rukoilemme sanoen sanoihimme suhdetta olemassaolevaisuus, kieltämättä keventää maanpäällä oloihimme rajoja suhdetta my ----------------------------- 28022014

    • ####################

      se mitä haluat ... on Herra .... Mitä on olemassa olevainen ... on Herra ... Herra ... mitäs sanot näkymättömissä minustakin ja niin minun harjoittamani perusteella, on ilmi, niin mitä sanot näissä ... olen 88 ja kysymme menne tullen ajanlaskuissa olemassaolihin VIISAUS on VIISAUS

    • On Herra On Jeesus

      olemme siinä missä Herra ilmaisee itsensä, ......................... olemme

    • Minä CEEBO

      Se mitä naiset maailmalla/mailmassa ja asiansa tietää varat, omaisuus, ei yllä minulle niinkuin verokirjoilla, varoilla ja omaisuuksilla on ja arvopapereilla, Herra?

    • olemme maassa vielä

      asia on täysin mailmankansalaisen luokituusta, Herra, pitäähän Herrakin paikkansa

    • rukous iankaikkinen

      meidän olisi pantava puheeksi, vai ilmaisisiko Herra noin vain ohimennen ... rukous/rukouksemme

    • paraneminen Jumala

      Kokeilemme paranemiseen johtavaa terveydenhoitoa, ajatella, kokeilemme luonnottomassa suuria, olemme unohtaneet mitä voisimme, .... Herra? Kysymystemme?

    • niin Herra niin

      Viimeisenä silmänräpäyksenä toivoisin kohtaavani Isän ja Jesuksen toteavan Pahuudesta pääseväni, Äidin sijassaan, puolesta, edestä?

    • maassa

      siten kohdata palvelusta ...

    • israel maan puolesta

      Nimesi on Herra Sebaot ja profeetoista kansojen Jumalan mainitaan, mutta mitä olisi ihmeesi, Kunnia nimellesi. Ylistämme ja Huudamme avuksi nimeäsi, olemme Yksin.

    • ..032014

      se miten tilini tlitys tilillä tililtä - hyvitys korvaus ajatella Herra Jumala

    • MaapalloonUUHHVVOOO

      Sillälailla on meillä ... jatkossa "ilmoitusta ja ohjausta" "hyvitystä ja korvausta", nyt me pyydämme sanomaa Herralta, me pyydämme sanomaa Herralta ....

    • Herra on sanonut

      Herra sanoo:

    • sanana vastaamaan

      Voimme odottaa Herralta paremman ja kohtalaisemman mailman tiedon taidon ja tuhon ja siittämisen ajautumista loppuunsa?

    • Herra ei kysynyt

      miten menetellä äidin pienet ja suuret ja iloiset ja neuvottomat, mitä mailmassamme etteikö Herra valmiina, pyydämme valmiina hyvää

    • Kysymyskansa

      Meillä ongelmia nimisanojen rekisterissä silmälläpidettyä/silmistä päästettyä. Mitähän Herra ... olisipa meilläkin oikea profetta keskuudessamme ... teonsanoissa vastaamaan Herra?

    • työttömän Saldo EU

      Sanoisimme mitä voisimme ja ohjautuisimme mihin olisikin Saldo ohjautuu ja ihmeitäkin, missä olet Herra?

    • Vierailuasi Jeesus

      Herra on Mestari ja Herralla on sanansa, Herra on sanonut ettei muutu, asiani käsittely perhekohtainen vuosikymmenin myös saatettu ... kysymyksin, aihetta kysymyksin, ymmärrättehän aihetta kysymyksin ja huomata missään ei näy millainenkaan ihme saateltaessa ihmisiä, tilaisuuden tullen, mutta Herra ...

    • eussa fiussa sepelei

      Kiitos ihmeteltävän ylimääräisen alkoholituhon voida paraneminen ja yhteiskunnassa Valtiossa, Valtioissa niin vaarallinen on Elämä, se mitä yli 40 ikäisenä ja alle 20 ja vielä on, on selvää itsetuhoa, myrkytystä aikaamme ja väärin tekoisesti oleiltua, eleiltyä. Herra? Näinä päivinä suostun tunnustamaan? Herra? En pidä olla vihamiehesi, mitä tehdä?

    • AA on AA on AA

      Herra! Olenhan oikea henkilö anomaan sitä mitä kuljin Taivasoloissa ihmisiä Taivas oloisia ihmettelee, ajauduin mailmaan, voidaan sanoa Herra Vihaa ja on ... paluu ... saisi linjalle on Taivastiellä ... .................................................... sanokaa sille, sanokaa heille, sanokaa se ... Taivastieltä ei Taivastielle ei Taivastieltä Taivastielle ... teidän se täytyy heille kertoa, odotan paranemisia ...

    • 17032014

      Menetin olemassaoloni tärkeimmän - vaikuttaen hyväksi elämäksi elää - mitä edessä on, Herra?

    • profetiat 123456789

      nämä salaisimmat unemme yhteensovittaa tilassa Herra? Päästä meidät häpeämästä häpeäämme häpeästä ..........

    • puolestani soisin

      rukous kun ojennat kätesi yhteyttä sanoessasi jos jotain voit herra, emme voi sanoa olisko tulosta oikeuden edessä, mutta Jumalamme on siinä ... Jeesus Kristus, auta meitä auttamattomuuttamme .... my lord Jesus Messias ....

    • rukous/pohjoinen

      se ettei loppua kansojen hallinnon pidoissa ja suunnitelmatkinn ovat, vajaana paikkoja jerusalem tienoo, olisihan Herra osoittaa aikaa kädelläsi täällä pohjoisessa ja maan äärissä

      • the time

        aikaa missä


    • nimessään osassani

      Isa Mesih bi kurmanci ... on tunnustettuja ja käsiteltyjä ... on selviytymistilassa Suomessa ja muissa genomi on viaton/synnitön ... uhri JUMALAN ... ajattelemmeko vielä omistus on Herran ... Jesus is lord ........... thank you ... olisi pyydettäviä seliteltyjä selitettyjä anottavia olisi selitettäviä seliteltyjä olisi tehdä tiettäväksi seliteltyjä selitettyjä... Jeesus Suomessa

    • ex meex

      Herra? "maan-osissa ja minulle salassa on asioivia"

    • rukous/Herra

      ............. HaMashiach vierailulla on varattuna Jerusalem, olen varattu

    • SOONNHHOOS

      Oh My Lord Jesus Christ. Son of God. Have Mercy On Me.................................

    • kysyneenä SHON

      edellä olevien sanoittamattomien ja sävellyksetön ihme tilanne alle nimikkeen

    • rukousmies/ - nainen

      rukous Israelin maan löytymiseksi ja jerusalemin asian Herran ajaa ja muistamme ettemme itsekkään niin enää ole kyvykkyys, meillä tuoda tiettäväksi se mitä olemme tahtoneetkin ja Parantajamme on tänäpäivänäkin ...

    • rukousten vaikutus

      salassa -------- ilmi

    • aina minulle

      ihmettelette omien asioittenne ilmenemistä ja, "Jeesus sanoi: ................. "

    • nimessä

      Rukoilen ihmettä sen voida vaikutusta Herra? Rukoilemme yhteyttämme meidän on Jumala. Herra. Rukoilemme siinä emmekä mitään saata ohjeistusten mailmankaikkeudessa tai sanoinemme Jumala. olemme siinä missä sinun sanasi Jumala. Jeesuksessa Kristuksessa. henkilökohtaisuuksiin ja asiakirjoihisi viittaamalla, olemme?

    • kautta/Jeesus

      rukous Herran pyytää niinkuin Mooses tai Elia tai Jeesus ... sanomaa tosiaan Jeesus Kristus ... suomessa oleville on kansaansa ... "se på nyt olet tuulissa ja pilvissä"

    • allah with me

      Kiitoksin saavutetusta mahdista Jeesuksesta Kristuksesta ja kadonneiden heimojen. Siunauksemme

    • ilotulitukset idässä

      rukouksin asiantuntijat taitaa, olemme kristittyjen ja muidenkin uskontokuntien, mutta Jumalalla oli lähettää siunauksensa, siunaukseksi, kuinka kauan, missä asintuntijat/ei salattua rukoukset

    • osallinen nimessäsi

      Se ennen tilanne, tilanne tilanteelta tilanne silmänräpäysten saavuttamaton "minä olen valtakunnan silmä"... se mitä ei ikinä meillä 1967 ja jälkeenpäin, nämä vuodet kohdelleina niinkuin omaansa. Herra? Me rukoilemme, päästä vajaa - perhe yhteydestä, kanssakäymisestä, vallasta?

    • Ihmeet/Merkit

      Herra? Olemmeko Ihmeissämme kun olemme .... sanokoon itse kukin mitä tähän sitten ........... Jesus sijaisiasi voi olla nähtävillä, kuulemme

    • rukoilin

      rukoilemme -----------------------------------------------------rukoillen me rukousta on

    • kysyimme

      asiantuntija on ja me olemme - ajat joista nimessään Jeesus, millaista kontrollia/järjestystä Jumalalla on Jumalan

    • nimmerk

      se ettei kadehdittavampaa ... ei ennen eikä jälkeen ja kilpailulle ei sijaa mutta sijalla yhteisyys, Herra Jumala kelpuutathan niin, kiitos sain 5 € lotosta viime kierroksella ja rahat riitti kun en pannut keräykseen ja kieretelin salassa ja kaikiltahan tämä ei onnistunut, mutta on niin mitä muilla on ei minulla ole

    • VIISAUTTA/VIISAUTTA

      rukoilen tosia asioita terveys, muutakin on esillä ns. asiassa ei rehellisyys useimmin, virallinen oman onnen toivotus Jumalalta tai Jumalan perheväeltä kohtalainen, puhumattakaan Jumala ja Jeesuksen nimessa - tämänlainen tunnelma alussa ja lopussa - suhteessa maapallollinen ihme Israel

    • valtiomuodoissa

      joo hyvitystä korvausta ...

    • 50VUOSI

      IKiitos!I IOlemme saaneet näin vuodenI

    • kesätalvisyyskevättä

      päästä pahasta - rajoittamattomasta - Isä - Päästä Pahoista Ihmisistä rajoittamattomista Pahasta rajassaan rajallaan rajoillaan .... kasvoista kasvoihin tilasta tilanne suorituksin ja tilassa tilaan suuntautuneena Onnellisuus Jumala on sanonut Onnellisuus

    • 0304-vuonna2014...

      Isämme meillä/meille ... ojennamme salatuimmatkin ilmi Päästä meidät Pahasta nimetty siinä minun nimiini sanoo Jeesus. Nähdä ja Kuulla sanoo: "rukous"

      • yeshuamesihrukoile?

        Kiitosaiheissa ja Kiitosaihein minä olen siten enemmän kuin Jeesus ja Jumala sanoisimme, mutta tunnustaneena salaisimmat toiveeni saan kokea Isäni ja Jumalani minulle Viisautta ja mitä on tässä niin, ettei muilla on uskon selvyys ja päämäärä apostolin mukaan, niin, huomaamme tiettävät salatuimmankin ja Huolemme on saada sijasi sydämessämme? Kiitämme.


    • siunaa minua

      rukous: Taivaallisuus olemme Isämme yhteisyys anna meille ja olemme suhteen olemme? Puolesta .......... X X X X X X X X X X X X ... Jeesus rukoilethan?

    • Jeesuksen Oma

      Kiitos sellaisesta mitä tässä salassa olevassa mailmankaikkeudessa tarvitsemme voida olla elääksemme Herra uskollisuutesi, kysymme?

    • TaivasValtaKunta

      yksiavioisuuden naimattomuuden ja

    • mies on tunnustanut

      rukoilemme ihmetyksin ja menestyksin mitä Suomessa kukakin, en minä, päästä nimettyjä vallasta yhteydestä kanssakäymisestä, teonsanoissa Herra taustalla /minä valvon sanaani ja .../... rukoilemme ehdotonta niinkuin vain Isä voi lapsensa suhteen esimerkillinen myös onko kaupungilla puhuttu Jeesus matkalla Jerusalemiin

    • naimaton ei runkkari

      kiitos Jumalan löytää perustansa nauraa pilkkaa ivaa mitä Jumalan oma voi kun olemassa olevat voimavarat häärää julkisestikkin häpeitään, Jeesus minä tässä, ennekuin yksikään, niin minä ... Jeesus tämä rukoukseni on

      • "Hagen Hyvä"

        se mitä tässä tapauksessa asiantuntijat suosii rukoilla ja rukoillen ei voi olla enempää julkista kuin salaistakaan tai salassapidettävää, tässä ei Jumala jaolla, ei yhdenkään vertailevan/vertailla ... rukous puolestani minun kohteeni on saada sijaa niinkuin asiantuntijani ja Parantajanani on jumala JHWH


    • 1000:minä

      kysyen ja kysyen kääntyneenä Herra ... minun saada viisauttakin ja viisautta sairaana perhekokonaisena ilmiönä Jumala on ........................................

    • Pakstori

      Kivun takiako olet menossa lääkäriin?
      Yleensä kehossa kuoleutuu kaikki kivunaiheuttajat automaattisesti, jos ei ole mitään suurta sisäistä verenvuotoa.

      Tai jos tuskan takia, niin silloin ei silmien ummistaminen auta ketään.

      Mitä sä meet maalliseen mammona lääkäriin koko ajan, jos ne koko ajan keksii uusia tauteja, joiden diagnoosiarvoissakaan tuskin olet paljoo edes kolesterooleissa keskiarvonkaan ala- tai yläpuolella...

      Raha-Lääkärit vain leikkii elämälläsi, josko saisivat jotain tietää, ja siitä ittelleen rahaa, särkiessään rikkomalla elimiäsi, Jeesus ei ole sellainen parantaja....

      Pyydä Jeesusta Järjestelmään nämä asiat, niin kertoisi suurinpiirtein saman asian kuin minä noista tämän maailman lääkärihommista.

      • Pakstori

        Tietysti jos kokonaan haluaa parantua maammonalääkärien avulla, niin ei niille silloin saa kovin vähän maksaa, vaan suurin piirtein kaikki rahat mitä sulla on, niin vasta silloin Jeesuskin voi sinut parantaa...Mutta maksa niille mielluummin sen verran, etteivät kaikkia elimisiä kuitenkaan turhaan silpoisi....
        En mää olisi parantunut kenenkään mielestä edes niin vaarattomasta taudista kuin psykkosi, jos en olisi jäänyt niille psykologeille lypsylehmäksi niin rahallisesti, no en muuten... Jos joku jättää maksamatta lääkärilaskut niin voin sanoa suoraan, ET parane, ei Jeeuskenkaan mielestä kukaan parane, jos ei ole valmis antamaan lähes kaikkea, en ole varma. saako pistää edes tuota "lähes" partikkelia.

        Tietysti jos koko lystin kustannat velkarahalla, niin silloin pitäisi saada rahaa joltakin muulta niihin laskuihin....


      • Parkstori
        Pakstori kirjoitti:

        Tietysti jos kokonaan haluaa parantua maammonalääkärien avulla, niin ei niille silloin saa kovin vähän maksaa, vaan suurin piirtein kaikki rahat mitä sulla on, niin vasta silloin Jeesuskin voi sinut parantaa...Mutta maksa niille mielluummin sen verran, etteivät kaikkia elimisiä kuitenkaan turhaan silpoisi....
        En mää olisi parantunut kenenkään mielestä edes niin vaarattomasta taudista kuin psykkosi, jos en olisi jäänyt niille psykologeille lypsylehmäksi niin rahallisesti, no en muuten... Jos joku jättää maksamatta lääkärilaskut niin voin sanoa suoraan, ET parane, ei Jeeuskenkaan mielestä kukaan parane, jos ei ole valmis antamaan lähes kaikkea, en ole varma. saako pistää edes tuota "lähes" partikkelia.

        Tietysti jos koko lystin kustannat velkarahalla, niin silloin pitäisi saada rahaa joltakin muulta niihin laskuihin....

        Vaikka et sinäkään halunnut muuta kuin kuolla, jos menet johokin hellevetin leikkaukseen. Naura sitten itsesi kipeäksi, jos et heti siihen kuole.


      • Päästä minut Pahasta
        Parkstori kirjoitti:

        Vaikka et sinäkään halunnut muuta kuin kuolla, jos menet johokin hellevetin leikkaukseen. Naura sitten itsesi kipeäksi, jos et heti siihen kuole.

        esirukouspyyntö olen velaton ja varaton, olen velaton ja varaton, siten, rukoilen mitä ei muilla mahdolisuuksin minun mahdollisuuksin rukoillen Herra. Jumala:


      • vihaan sex ihmisiä
        Päästä minut Pahasta kirjoitti:

        esirukouspyyntö olen velaton ja varaton, olen velaton ja varaton, siten, rukoilen mitä ei muilla mahdolisuuksin minun mahdollisuuksin rukoillen Herra. Jumala:

        Rukoilemme pahan päästä sijaansa ja kaukaa jo nähdä mitä sisältyy ihmeisiin, päästä meidät pahasta? Pahuuden syvällinen loputtomuus kohdata harjoittajansa, olkoonkin kuinka vilpitön ja taitavuutta korostava, perusteella ja toisellakin. Ymmärrättehän?


    • I am the man

      Päivä on mennyt mailleen Herra? Herra olisi saatava uinahdetuksi siipiesi ihmettä ja aamun kahvin huurua? Pidä puolesi olematta Valtiomuodosta poikkeamatta? Mitähän näinä aikoina oikein tehdä? Olen varastoineena ihmeitä, osoittaisitko sanomaa?

      • I an the man

        Kiittelemme sen aiheen suhteen, mikä Parhainta. Aamukahvilla koin Jumalan antavan ahdingossakin - mitä todella siunaus - mistä Kahvi? Kiitelen pitkin päivää, ollaan selvillä missä on suomen Turvallisuus, saa sanoa asiansa paatoksella itse kukin, saa selvää, onko asioida Herran/Herralle .... Herralla?


    • Orukoillen keväässäO

      Herra asiaani sisältävä teema on ..... .... nimensä on ja

    • sanassa sanotaan

      Maan osat ja salassa ei mitään salassa pidettävää, siksi maan osat, Herra Jumala ---- Kuulemme tilanteessasi Herra Jumala. Kohtaatahan

    • kiitämme pääsemme salassa pidettävistä ja yksin oloomme Puhaltaa Jumalan pyhän hengen Tuuli ... kiitämme ymmärryksemme ja voivamme ... jumalan

    • esirukouspyyntö

      "Paraneminen ja suuntaa antava EU ja mitä tässä enää ... mihin olemme suuntaa, Herra? Oikein pidän mahdollisuuksistasi?"

    • ongelmainen shop

      rukous on kysymys ja vastauskin on mihin saattaa paeta totuutta, en pane ihmisten tilille enempää kuin on oikein senhän sanoo perustalla rukous: On Kohdata Herra?

    • =***my name is***=

      Rukoilen varmasti selvin sanoin ensinnäkin päästä irti siinä missä on niin, sanomattakin kiinnostuneesta Pahantekijäin paljoudesta?

    • mitämissämilloin

      The End! Yes my lord...................... is .......... Jesus ChristTHANKYOUTheLord

      • Kyllä? Ajatuksesi minua kohtaan on ja mielesi on ja teoissasi on ja nimisanasi on ..........................


    • ¤ kysymys UND ¤ UND

      Mitä on olemassa olevaisessa Jumalalla sanottavaa, Jumala mitä sanottavaa

    • puolestani/kuultavaa

      On sanottavaa:

    • alkoikolli

      Rukoilemme aivojen teoksen saada rukoillen paraneminen? Alkoholin ja sockerien ja rasvan tuhoaman elämän ohjautua Ihmeet ja merkit asetelmalle? Valmiutta Ihmeparantaminen/Ihmeparaneminen: "... Nimessäni ... "

    • -Kiitos-I-Ylhäisen-

      Kiitokset. Monet Kiitokset. Aidot ja oikeat kiitollisen ajan käytön suhteen, me Kiittäen Herra .... radiotoiminnan selvyyksistä saada iankaikista sanomaa Jumalasta Jeesuksessta ja historiani on EU:ssakin siunaus ...

    • suomimenettikaiken

      "Kerromme tilanteesta eteenpäin ja saamme seuraamuksia?" "Kysymme Suomen tilaa. missä on väline ihmisiä edetä saada haltuun Herran sanomana, mitä on seuraavaksi ja mitä edessäpäin ja mitä olemme pahoittelemassa. missä asiaa hoitaisi ja kuka?"

    • hyvä on Herra

      Herra? .................

    • kysymyssanoin

      sanailujeni määrää ja palvontakohteen hiljaisuutta jaellaan ja mistä tämä menoissaan nykyisyys eri puolilla saavuttamatonta iankaikkisuutta Suuri On Herra, sanomastaan tunnettu, rukoillen saada ihmeet muunnoksineen näin, kiitän, kevään ja sen toteutumattoman olemassa olevassa (Jumalani) missä mennään ... kerro minulle yksinäisyydestä mitä näet ja koet ja ylenkatseesta, joka lmeisimmin loistaa mailman esi asteisilla onnettomuden ........... naisesta, mitä, missä milloin ja mitä, mitä, ... osani

    • paranemin kohdata

      miten menee ihmeet ja merkit, ihmeparanemiset ja niiden on sanottu muuttumaton on Parantajan edustettua Jeesus Kristus ...... nimessäsi

      • synty elämä kuolema

        Ihme ja Parantaminen itsestään paraneminen ja Jeesuksen rukoilla isänsä tykönä taivaissa


    • Isälle Taivaissa

      Rukous - on Jumalamme. Herra. ihmisten ja hyvän tiedon taidon tavoitteiden, sen Herra sanoo toteutuminen ongelmissa yhteydenpito. Osallistuminen hallussa Jeesus Kristus ... nimessäsi Jumalasi Taivaissa .......... Jumala Pyhä Henki Asioida

    • sepe

      päästä meidät Pahasta - saatanallisista sellaisista ... ihmeet ja merkit ja Jeesus on voinut meidät

    • naimaton suomi

      rukoilemme toimivan rukouksen sellaisen ettei mailma saastuttaisi ja mitä aihetta avokätisesti Herra Jumala voisi ohjailla, nykyään se on suuremman ainoan mahdollisuuksissa

    • sanoa vain Herra?

      kun Herra sanot minulle ....... selitätkö minulle ....... sano jo minulle ...... en yllä sikamaisiin mutta täysin sika esiintyy oloissani minä muodossa,

    • suomi suomi

      Herra aavistathan meidän tiemme ja pyydän tässä saada ihmeitä tämän Hyvän ainoan mahdollisen saada oikeaan osoitteeseemme.

    • Mitä minun tulis tehdä että minä parannun? Mitä minuntulis tehdä että minä Pelastun ? Mitä minun tulis tehdä että pysyn tiellä loppuun asti kun niin monia poikkea pois sinulta ??

      Oletko kohdannut tällaisia kysymyxiä sun elämässä?

    • vanha $äveltäjä

      Vanhempi ja Uudempi laitos Uudistettuna ------------ millaista joutoa aikaa, tai mahdollista rajatila aikaa, Herran aikaa suhteen, en epäröisi ... mikä on lopullinen tilitys ja mihin ryhtyä, tänään niinkuin muinakin päivinä sama juttu, Suomen lakikokoelma Esivallan ja Kansan keskellä Kansojen EU:ssa esim. suhteemme Africa/America ja Itäinen suuntainen alueellinen Pohjoinen Kiinalainen, vähässä Herra uskollisuus, Paljossa Herra uskollisuus, kysyn?

    • rukousluonnostamme

      kiitostaa ylistää seurauksissa alkoholi kevyesti ajateltuna - "mitä se on" - ajateltuna mitä armottomia tahallisia oma ehtoisia valinnaisia alkoholikäyttäjäisiä - kiitos selitelty sosiaalisuus/ "Taustalla ja puhuu pahansuopa ... ööh, ööh." selittämätön sosiaalisuus/ "enemmän tai vähemmän" ... no niin, siunauksin -THE END -

    • THE END

      Kysyn myrkytysjuomapullollisista AA tai itse tehtyä Jumalan sijainen Rakkaudessa ja miehen ja naisen suhde - sauhuttelumyrkkyjä ilmassa

    • mastur.and.onar

      rukoilemisen aihetta sisältää hullussa ja mielisairaassa oloissamme salassa

    • viimeinen juna

      Herra! Herra? Kysymys mitä tein helmikuussa maaliskuussa sanoin eräässä junanvaunussa ja onko kuvitelmani tosi, mitä vaikutti ja vaikuttaa se millainen olen ihmisille tilaisuuden tultua, ajattelen, mitä olen tehnyt tai osallisuutta on päässyt tapahtumaan, tai ... kysymys ja vastaus on Herralta ----

    • vuodet vieri jo

      " ....... nyt alkaa todellisuus valjeta, mitähän olisi enää tehtävissä ... "

    • 30v+10vrk

      ymmärän vajavaisen profetian ... "kysyn saada sanomaa ja menoja kysyttäessä minun Saldo, iankaikkisuuslaskelmissa ja ... " Herra sanoo: .......................... ........................

    • 0906-2014

      kiitos mitä tässä on minulle, minun ei aihetta ottaa valtaani ja luovuttaa vallastani, siinä, jumalani vastuullinen, mitä minulle tänään, en aavistanutkaan minun tilannetta vuosikymmenin, joten ihmettä ... mihin katoaisin, kiitos ... yhteyttä Jumala Jeesuksen Kristuksenkautta

    • Kuulemme sinua

      Herra? ..................... Kysyneenä mahdollisiin ilmestyminen .... Ihmisen Pojan Merkki Taivaalla .... Kysyneenä missä rukoustemme miellyttävyys, rukouksemme asialla saada ilmestyminen, paraneminen, ..................... Kysyneenä?

    • mailmassa edelleen

      rukoilemme ihmeitä rukoillen Jeesusta Kristusta ... kysymyssanat ei paina ja henkilön päästä pälkähästä .... selittelemätön on kirjoissa ja selitelty on kirjoissa

    • ArvoTaimi - suku

      Aiheita islamistisen ja kristillisen heräämisen, perustarpeita mailmalle ... Jeesus, rukouksin perheemme uskontokuntien sudenkuopassa sanotusti kristitty/islamisti --- myös uskontokunnat/ulkopuolisten maailma "mailmassa mutta ei mailmasta" ... Jeesus: "ei voi kysymyssanoin eikä seuraavaa prosessia kytkeä, mitä Jumala Pyhä Henki voi ... kysymyksessä

    • tiettävä asiakas

      se on oikein mailman kielillä sanoa puolestamme ...

    • "KUUNTELUN HERRA"

      Herra? sanomme näin ja olemme teoissamme vähän "kirottuja" - "kirottu iskee luvallasi" puolusteltavaa minulla ... suorastaan innoissani "Minä Herra en muutu" - ajattele minut Hyvin 14 - 6 - 2014 ..............

    • uskonto Herra

      Kyllä. Sosialitoimisto asiakkaita ja kiinnostuneena harrastelija ihmisiä ei elämänpiiriini, tämänhetkinen tilanne on ... Herra sanoo sanoo Herra

      • [email protected] on poistunut vastaan ottamasta ja lähettämästä postia suomi24.fi ... avustajalle ilmoitus eilen 16.06.2014 ... n. kello 15-19 ajalla Time of Finland


    • 18111952SJEH

      Herra. Jumala. Kun olen saaneena poistanut kansojen käytöstä, kansanheimojen, sukukuntien, kielten mahdollisuuden ... sähköpostiini [email protected] ... niin rukoilemme minulle uudempaa ja parempaa ja ylhäisintä, kuuluisinta, ... mitä Jumala. Herra on sanastoissa ... katsastaa vanhan ja iankaikkisuudessa oleilevan ihmisen huolehtimisikseksi .... UUTTA/VANHAA nimessäsi ....................................................

      • FINLAND MISSIONI

        joooooooooooooooooooooooooooooooooooo jooooooooooooooooooooooooooooooo joooooooooooooooooooooooooooo joooooooooooooooooooooooooooo jooooooooooooooooooooooooooo


      • minä kysyn +
        FINLAND MISSIONI kirjoitti:

        joooooooooooooooooooooooooooooooooooo jooooooooooooooooooooooooooooooo joooooooooooooooooooooooooooo joooooooooooooooooooooooooooo jooooooooooooooooooooooooooo

        rukous Herralle ... rukoilemme Jeesusrta Kristusta? ........ Kysymyksin asioida Herra? .................


      • minä kysyn + kirjoitti:

        rukous Herralle ... rukoilemme Jeesusrta Kristusta? ........ Kysymyksin asioida Herra? .................

        [email protected] = [email protected] ....................................................................... E-mail/sähköpostiosoite ei enää alkuperäisen ja mitä ... käytettävissä vastaan ottaa - postittaa ........... olen alkuperäinen [email protected] mutta olen poistunut sähköpostikäytöstä, jos jollakulla muulla/toisella ...- niin vastatkoon onnettomuudekseen, väärinteokseen ... mitä


      • minä kysyn + kirjoitti:

        rukous Herralle ... rukoilemme Jeesusrta Kristusta? ........ Kysymyksin asioida Herra? .................

        missä alkuperäinen [email protected] vastaanottaa lähettää sähköpostia ......... rukous/siunaus


    • minun mailma mies

      koemme sen, ettei uskontokuntien ja ihmistalouksien kontrolliin yllä Jumala. Herra - rukoilisinko

    • (raha)(raha)

      esivallan ja omasta puolestani, kysyn selvää (RAHA) - (RAHA)

      • yksinäisyys

        Mitään suuntaa ei ole näkyvissä, miten teillä ... my saldo


    • PAHA _ PAHA

      olenko oleva ikinä enää terve ja sitähän minä, ei se ettei ole oikeissa valtiomuodoissa, miten täällä ............... "olen täällä" - "täälläkö sinä olet"

    • nimessään

      halutessasi tehdä Suomessa ja muissa osissa Suomessa, Suuria Ihmeitä tarkoittaen Jumalan Ihmeitä, missä ovat Ihmeiden Päättymisen olotila määrätty ... rukoile Suomessa Tapahtuvan ihme latauksen, latauksia soveltaa suureksi Pamaukseksi, mitä on enää meidän Maassa/Maapallolla tehtävää Herralla, Jumalalla, siinä missä Hallinnon edustama on? "Rukoilemme luonnollista siirtymää Herra sanoo:

    • ! maassa-taivaassa !

      rukoilemme edelleen esivallan ja kesällä salassa muhivien ongelmien nousta julkiseen ja tuomio istuimeen, en pidä eräistä ryhmien maailmankaikeutta - sanon suoralta odottamaattomalta kohdltaa mennyttä, esim... leiripaikkaa Herra leiripaikkaa Herra leiripaikkaa Herra leiripaikkaa Herra leiripaikkaa Herra

    • MY SALDO

      SALDO .............. SALDO ................ SALDO

    • rukoilen with name

      rukous ....

    • II ruukkouus

      tasapainotetaan mailman menoa ja selvitellään mailman menoa ja se on menoa, ajatella mikä voisi olla ohjelmasi terveydeksi, ensisijainen ja lääkäri toissijainen ja ihmeitä missä, ihmeitä, mitä ihmeet ovat Isä meidän, joka olet Taivaissa - se ilmiotuksemme ja ohjauksemme

    • _____ a man------

      valtakuntien ja maan osien ja suomen työllisyys/työttömyys -

      • huolestunut5

        Herra, auta ja armahda Israelin kansaa. Jälleen uutisissa vääristelyä tiedottamisessa. Jatkuvan rakettien lähettämisen tähden, joita tulee jatkuvasti Israelin puolelle Gasasta, Israel voi ottaa haltuunsa uudestaan Gasan.Auta, herra, että kansat eivät ryhdy hyökkäykseen Israelia vastaan.


    • maassa saldo

      rukous Jumalan Herran suunnitelmissa osaltamme voida vielä edessäpäin valmiutta, puhumme enemmän kuin saattaa ja tilanteessa, jossa ei olisi puhua, niin, omanikin tilani Herra Jumala, mitä jos auttaisit

    • Vastaa minulle?

      Herra?

    • pienoinen suomi

      rukoillen sana Herralle? Herra, vastausten ja iankaikkisuuden. Minäkin metsässä enimmiten ... vähässä ja paljossa ... paraneminen prosessi millon ja miten

    • ona and uno

      HERRA? ... olisiko niin ... olen juhlapuhuja, mutta puheet ei pure .... Joten? Herra?

    • no money

      se B ja M ja B.... ja minä ja hyvitys ja korvaus ja ... eihän minulle mitään aihetta mistään, kysymme

    • se pieni ja velvoite

      rukoillen - rukoilen

    • Puolestani rukous

      Rehellisyys ja mailman tosi asiatkin ovat Jumalan tuomittavissa, unohdamme tai emme - ovat Tuomioissamme Jumalan ehdotukset, tehdä ja kuulla Herraa? (rukoillen mitä tässä enää)

    • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      kysymme Herra ... Jeesus Kristus ....

    • vanha ja uusi

      miten pelastun ----------- uskomalla ---------------- "Herra sanoit?" ... se joka kastetaan ja uskoo. se pelastuu.......... mutta olen ongelmainen ja sanoisinko ON OIKEIN SAADA KASTE USKON ASIOISSA KASTE SAADA USKON ASIOISSA ........ me pakanat kirjallisuus me kielet ............ me joiden alkuperä on syntyneenä missä "..........joka uskoo ja kastetaan se pelastuu ... joka ei usko se joutuu kadotukseen..............." rukoilen Ihmeen voitavan voittajalta = Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen

    • Finlandia !!!!!!!!!!

      rukoillen Eu ja tosi asiat ja muut maan osat ja rukoillen, vahvistusta rukousten perustalla, Herra on Ylimmäinen

    • ____________________

      suoraan esirukouspyyntöjen pariin kaikki mahdotonta kuinka ............... minäkin/minäkin ------------------ vaikuttavien rukousten sarjaa

    • syys-kausi

      rukous vapaa - aikaa/työllistymistä ............. veroparatiisii/harmaata taloutta = finannssii --------------- rukous on ------------- Herra on ............ VIISAUTTA ? Kysymme rukoillen Ihmeitämme ja Ihmeitä?

    • mennen tullen

      Esivaltaa ....... Kansaa ...................... Omakohtaisia/selittämättömiä ................. Jumala Oikeassa context ............ Valtiomuodoissa - päästä vapaa - aikaa/rikollisjärjestöjen harhauttavasta turvallisuudentunteen tuomasta ja muissakin tapauksissa esim. laitosten tuomasta turvallisuudesta, yksityisyys on Jeesus Kristus Jumalan Ihme meidän Elämämme Ihmeitä, ............ Rukous Isä Meidän, ..... rukous Jumala on?

    • JEESUSONHERRA

      yksimielisyys/oikeus ----------- ihmisen sanoja ja tekoja ja ylinnä minäkin suhteessa Ylinnä Herra - ajattelemme siunata pyhää nimeä ja saattaa oikeutta oikeutta [MINÄ HERRA en muutu]

      • elimistö + nyt palaa

        juhlimme viikolla viikonlopulla ......... missä ja aioimme olla uskossa, uskosta uskoon.


    • puolesta Israel

      Maapallomme Israel ja sanat missä Herra, Herra, ohessa minulle ... oikeuttaa mailmanlaajuinen ihmettely Hyvä. Jumala missä päästä kokemaan saattaa kädestäpitäen, missä Herra?

    • III and III

      rajanvedoissa Herra ...... - vapaa ajassa Herra -

    • IIIIII

      suomessa - olemme suomessa, ja kansan pidot, onko siedettävää suomessa, rukoilemme puolesta, alkaisiko olla siedettävää

    • rukoilen minä

      rukoillen rukous mailmassamme esillä olevien tekstien olla lähinnä ja tarkimmin Jumala voi "linjalla Profeetta ja Jeesus ja Jumala ja .............................................................."

    • Finland/Finland

      Pyyntörukoukset? Sanotaan? Sanotaan? Mitä pyydämme? Maapallolla!

    • Anonyymi

      Olet minun rukouksissa 🙏

    • Anonyymi

      Ok
      Rukoilen sinulle aivoinfraktia, mikä tekee sinusta vihannekseen verrattavissa olevan olion. Näin kaikki huolesi ovat poissa.

    • Anonyymi

      Esirukous pyyntö uskovan sisaren puolesta, jolla edessään suuri kirurginen leikkaus.
      Että leikkaus sujuisi hyvin ja leikkaavan kirurgin operointi olisi Herran ohjauksessa ja annetussa taidossa.

      • Tottakai me rukoillaan !! Herra tehköön niinkuin parhaaksi näkee sitten.. Sen muka..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sun pyynnöstä on yli 11 vuotta. Miten tänään on vointi?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe