Hämeenlinnalainen kokoomuksen kaupunginvaltuutettu Lulu Riikonen vaihtaa puoluetta ja loikkaa perussuomalaisiin. Näin SDP:stä tulee suurin puolue Hämeenlinnan vastuustossa.
Hämeenlinnalainen kokoomuksen kaupunginvaltuutettu Lulu Riikonen loikkaa perussuomalaisiin. Riikonen sanoo loikkauksensa syyksi, että kokoomuksen tuella on tehty päätöksiä toistuvasti pöytäkirjojen ulkopuolella, virheitä ei haluta myöntää eikä väärinkäytöksistä joudu vastuuseen.
Riikosen lähdön myötä kokoomuksen valtuustoryhmässä on jatkossa 19 valtuutettua, joten SDP nousee valtuuston suurimmaksi puolueeksi.
Perussuomalaisten määrä vastaavasti nousee kolmeen.
Lulu Riikonen asettuu syksyn kunnalisvaaleissa perussuomalaisten ehdokkaaksi.
Kokoomuksesta on eronnut lisäksi Hämeen kokoomusnaisten entinen piirisihteeri, kokoomuksen luottamustehtävissä vaikuttava Katriina Ahtiainen. Hänkin liittyy perussuomalaisiin. Myös hämeenlinnalainen yrittäjä, kansalaisvaikuttaja Kari Ilkkala asettuu perussuomalaisten ehdokkaaksi.
Yle Häme
KOKOOMUKSESTA LOIKATAAN JO PERSUIHIN
9
114
Vastaukset 9
- Spooky Stuff?
Hetkinen, eikö Lulu aio tehdä rikosilmoituksen ilmitulleista rikoksista?? Onko niin että nykyään päättäjät voivat tehdä mitä vaan, ja lain vartijat nyökkäävät ilme neutraalina sivusta katsellen?
- Trolli:
"He ovat kristittyjä, ja eivät siedä islamin invaasiota suomessa"
- varattu nimi merkki
eiks nääkin oo persujen vika ,niin ku kaikki muukin ?
- håhhååå
RKP:n Walliinikin siirtyy persuihin kesällä, on se Timo kova poika.
- oiva vaihtosuhde
Kyllähän yksi oinonen vastaa kymmentä staffaa ja hakkarainen osaa fiilata
- niin, ja
Kokoomus kosiskelee Hakkaraista ja Oinosta loikkaamaan puolueen sivistysryhmään.
- Taustatietoja:
Näiden kokoomuspäättäjien lapset ovat grillanneet äitejään siitä miksi he ovat mukana tällaisessa korruptiossa. Nimittäin heidän lapsensa kaveeraavat, ja tieto meiningistä kulkee.
Syvästä häpeästä lastensa edessä, ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin jättää rikollispuolue ja pelastaa perheen kotirauha. Että jaksaa jatkossa mennä töihin. - hårr hakkarainen
Voihan oinonen
Mikä mahtaa maassa muuttua loikattiin sitä mistä hyvänsä minne hyvänsä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483