mä en halunnu takas tähä jumalan elämää..itseasiassa mä oon tehny kaikkeni etten joutus tähä...te kyllä kestätte pikku heilumiset multa..eikä mulla ollu enää mitää muutakaa paikkaa missä puhua... jos joku ny kysys multa mitä mä oikeesti haluun.. sanosin että kuolla..ei tässä hengen täyteydes elämässä oo mitään mitä haluan..mut nii kaua ku jumalan henki ei ollu läsnä oli ku muutki, vapaa tekemään mitä haluun ,pelaan pelejä mite huvittaa, iskee naisia juomaa homma työpaika VAPAUS.. oikea VAPAUS elää elämäsä.. iskee muijia taj törkeesti olla niide torjuma..hommata mainetta mitä ansaitse ku en edelleenkää oo nolife looseri...oikea elämä :) kaikkine pettymyksinee.. :)
mä en halunnu tätä
teh mies24v
2
<50
Vastaukset
- teh mies24v
tottakai jeesus antaa "uber" fiilikset vapaasta elämästä..pakkoha sen on..jos elämä muute on nii hirveetä ni sen pitää pistää hengen ilon mittarit täysille.. se warm piece of the sidewalk koiralle..mut mä varmaa silti yritä tapella jumalaa vastaa nii kauan ku pysty..toi alkoholi tuntuu toimiva..aina ku ostan ja juon ni hengen läsnäolo häipyy..eipä mulla oo enää mitää menetettävää..saanpaha piene hetke viel olla vaa tissuttamasa...my "real" little piece of heaven
- teh mies24v
besides oon tuntenu nää "koko elämä" fiilikset ennenki, 6 vuotta sitte..joten --> beer calls
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760