Asiakas on kaupan mielestä helposti varas, vaikka toimisi täysin kaupan ohjeiden mukaisesti, mutta miksi kauppias saa varastaa asiakkailta. Kukaan ei ole puuttunut kauppiaiden toistuvaan varasteluun. Poliisikin on ollut asiasta ihmeen hiljaa.
Tuotteet hinnoitellaan väärin. Hyllyissä on halvempi hinta kuin kassalla ja kassa veloittaa silti kalliimman hinnan.
Lehdessä on ilmoitus, jossa tuotetta myydään sikahalvalla, mutta kun menet kauppaan, niin tuote onkin juuri loppunut. Tuskin sitä on edes ollutkaan.
Kauppias hinnoittelee lähes kaiken 9-hinnoilla, mutta veloittaa silti tasahinnan. Asiakkaan on ostettava kolme 9-hintatuotetta ennenkuin hinta pyöristetään asiakkaan hyväksi.
Kauppias lisää lihatuotteisiin marinaadia. Lihaa on entistä vähemmän, marinaadia entistä enemmän. Asiakas ei haluaisi maksaa marinaadista, mutta pakko on maksaa.
Miksi kauppias saa varastaa asiakkailta?
14
240
Vastaukset
- fsdtegherfdsfsdf
>>Kauppias lisää lihatuotteisiin marinaadia. >>
uusinta uutta on veden lisääminen pesuaineen (fosfaatti) avulla leikkeleisiin. katsopa kotimaisten leikkeleiden valmistusaineita. sama kaava kaikissa:
lihaan verrattavat tuotteet, vesi, ....., natriumglutamaatti. ja silti lidlistä saa oikeasta lihasta tehtyjä tuotteita halvemmalla!
muuten juttuasi voi kommentoida, että kauppa perustuu aina kusetukseen. ei siinä mitään uutta ole.- Ei mitään uutta
Vettä on lisätty lihaan jo vaikka kuinka kauan, samoin haitallisia lisäaineita. Ne valmiiksi marinoidut lihat ja muut valmisruoat kannattaa jättää kaupan tiskiin suosiolla, ellei halua kemikaalikoktailia kehoonsa.
Ne vähärasvaiset vesimaidotkin on yhtä kusetusta, samoin lisäaineista kyhätyt vesimargariinit. - srytgsrasgsrgrtgrf
Ei mitään uutta kirjoitti:
Vettä on lisätty lihaan jo vaikka kuinka kauan, samoin haitallisia lisäaineita. Ne valmiiksi marinoidut lihat ja muut valmisruoat kannattaa jättää kaupan tiskiin suosiolla, ellei halua kemikaalikoktailia kehoonsa.
Ne vähärasvaiset vesimaidotkin on yhtä kusetusta, samoin lisäaineista kyhätyt vesimargariinit.joo viimeksi oli marinoituja kyljyksiä. liotin niitä vedessä jääkaapissa tuntikaupalla ja silti se pahamaku-lisäaine maistui niissä. paikallinen pieni lihafirma myy kunnon tuotteita. kalliimpia kuin kaupan sotkut, mutta lihan hinta on loppujen lopuksi ihan sama.
margariinista jos tykkää, sitä on helppo tehdä itse. ostaa rehellistä voita ja oliiviöljyä. tehosekoittimella pari minuuttia ja siinä on hyvä margariini.
rypsiöljykin on ihan jees tuote, sitä voi käyttää vaikka traktorin polttoaineena.
- Jussufin kauppaanko
rahat pitää kantaa?
- ahneus teettää
keromasi täyttä totta,...mutta
laki ja asetukset on tehty rikollisia varten ja heitä hyödyttäen. sitä sanotaan esim.
kaupoissa ja yrityksissä nykyisin "katitalismiksi". näin kauppias saa oikeuden rosvota
kaikin tavoin ilman seuraamuksia,mutta asiakas maksaa kaiken epärehellisyyden katkerasti jatkuvasti nousevin "rosvoushinnoin".
on myös aivan varmaa,että mm. kauppias ottaa tavaraa itselleen jatkuvasti ns. varastamalla ja ne "ottohinnat" laitetaan myös muiden varkauksien piikkiin jatkossa
nousevin hinnoin.
kaikki yritystoiminta perustuu varastamiseen ja epärehellisyyteen satoja tai jopa tuhansia keinoja ja kierouksia käyttäen. näin voidaan sanoa,yrittäjät ovat "rehellisiä" ja "kaukaa" viisaita toimiessan "lakien sallimien" porsastelureikien keinojen myötä. - Kauppiaan kätyri
Miksi kuluttajaviranomaiset ovat täysin hampaattomia? Ovatko he kauppiaiden kätyreitä?
- höhhöhhöööö ö
No kannattaako niiltä kauppiailta ostaa?
- No mistäs sitten
ostat ellet kauppiailta??
Vai tarkoititko että pitäisi varastaa kauppiailta? - Oma ruoka parasta
No mistäs sitten kirjoitti:
ostat ellet kauppiailta??
Vai tarkoititko että pitäisi varastaa kauppiailta?Lihat voi itse hankkia metsästämällä tai ostaa joko vasikan tai sian lemmikiksi ja myöhemmin voi sitten elikon teurastaa ja säilöä pakastimeen. Kalaa saa verkoilla ja virvelillä aivan pienellä vaivalla.
Pienviljelypalstoja on missä voi kasvattaa vihanneksia, juureksia ja muuta. Viljankin voi sitten jauhaa joko itse tai käyttää kotitarvemyllyissä. Marjoja voi kerätä metsästä niin paljon kuin sielu sietää. Maitoa voi ostaa ns. suoramyyntinä tiloilta.
Kotona voi sitten leipoa, tehdä hillot ja mehut, laatikot, makkarat ja muut herkut aivan itse.
Kaupasta tarvitsee lähinnä ostaa perusasioita joita ei Suomen luonnosta saa kuten kahvia, teetä, kaakaota, suolaa, sokeria, hedelmiä ja mausteita.
Tekemällä itse voi säästää rahaa todella paljon ja samalla saa todella hyvänmakuista ja terveellistä ruokaa. - HEHEHEHEEE
Oma ruoka parasta kirjoitti:
Lihat voi itse hankkia metsästämällä tai ostaa joko vasikan tai sian lemmikiksi ja myöhemmin voi sitten elikon teurastaa ja säilöä pakastimeen. Kalaa saa verkoilla ja virvelillä aivan pienellä vaivalla.
Pienviljelypalstoja on missä voi kasvattaa vihanneksia, juureksia ja muuta. Viljankin voi sitten jauhaa joko itse tai käyttää kotitarvemyllyissä. Marjoja voi kerätä metsästä niin paljon kuin sielu sietää. Maitoa voi ostaa ns. suoramyyntinä tiloilta.
Kotona voi sitten leipoa, tehdä hillot ja mehut, laatikot, makkarat ja muut herkut aivan itse.
Kaupasta tarvitsee lähinnä ostaa perusasioita joita ei Suomen luonnosta saa kuten kahvia, teetä, kaakaota, suolaa, sokeria, hedelmiä ja mausteita.
Tekemällä itse voi säästää rahaa todella paljon ja samalla saa todella hyvänmakuista ja terveellistä ruokaa.HAHAHAAAAA
Joo kerrostalot täynnä sikoja ja lehmiä :) pienpalstatilaa löytyy n, 5 miljoonaa ihmistä varten.
Ja metsästyslupiahan saa kuka vaan :) ja aseenkantolupia, (tietysti salametsästys ansoilla toimii jopa lähiöissä)
Taidat olla suuri utopisti :D ??
Maaseudulla tuo utopiasi varmasti voisi jopa toimia(pienin laittomuuksin avulla tosin)
mutta kuules nyt reppana, suurin osa ihmisistä asuu KAUPUNGEISSA !!
- K-kuppa
Varkautta on myös se, että hävikki laitetaan täysmääräisenä kirjanpitoon, oli sitä tai sitten ei - me maksamme.
- Vuosaarelainen mies,
Olen ollut K-ryhmän asiakas jo varmaan yli 30 vuotta. Tuona aikana olen kartuttanut K-ryhmän kassaa muutamalla kymppitonnilla. Olen ollut etupäässä Ruoholahden, Itäkeskuksen ja Vuosaaren Citymarkettien vakituinen asiakas. Olen joutunut nielemään todella paljon mielipahaa etupäässä Vuosaaren yksikön kohdalla. Jos olen ostanut vaikkapa 2 kg perunapussin niin 1/3 niistä olen joutunut heittämään suoraan roskikseen koska ne ovat olleet sisältä mätiä. Mitäpä muuta tämä on kuin varastamista? Kiitettävän usein myös sipulit ovat osoittautuneet kotona mädiksi.
Olen ostanut myös energiansäästölamppuja jotka kotona ovat osoittautuneet rikkonaisiksi mutta ko, kauppa ei ole vaihtanut niitä koska ne ovat olleet heidän mielestään ehjiä kaupassa ja vikaa ei ole voitu todentaa ostotilanteessa. Tarjoustuotteet eivät ole olleet enää tarjoustuotteita kassalla. Kanamunalaatikossa olevista kymmenestä kanamunasta saattaa olla kolme tai neljä rikki. Yms, pikkukivaa olen joutunut sietämään näiden vuosien aikana. Reklamaatiosta huolimatta en ole koskaan saanut korvausta mistään tuotteista. Hyvä, jos sähköpostiviesteihin tai palautelaatikkoon laitettuihin viesteihin on edes vastattu.
Ostin kerran Itäkeskuksen Citymarketista Aser merkkisen pöytätietokoneen jonka lähetin takuuhuoltoon koska se ei toiminut kunnolla. Minulle kerrottiin, että takuu ei ole voimassa koska kone oli avattu. Itselläni ei ole osaamista eikä alkeellisintakaan tarvetta availla tietokoneita. Kone oli esittelykappale ja viimeinen yksilö ko, kampanjassa ja oli ollut asiakkaiden vapaasti käpälöitävissä. En ymmärtänyt, että minun olisi kuulunut tarkistaa koneen takana oleva paperinen sinetti joka on mahdollista leikata poikki vaikka kynnellä avaamatta konetta lainkaan. Mutta eipä tuota ymmärtänyt myyjäkään. Takuuta koneelle ei siis myönnetty.
Tänään kävin Vuosaaren Citymarketissa jälleen ostoksilla 13 vuotiaan poikani kanssa. Kuljin 15 sentin muovikassin kanssa kassan läpi sillä seurauksella, että sain vartijan perääni joka juoksi peräämme lähes metroasemalle asti ja syytti minua näpistyksestä. Poikani maksoi tuon 15 senttiä vartijalle koska minulla oli vain isohkoja seteleitä.
Nyt olen päättänyt, että tuon 15 sentin muovikassin ja näpistyssyytteen takia en tule lopun elämäni aikana käyttämään yhtäkään K-ryhmään kuuluvaa kauppaa. Palautan myös Plussakorttini kahtia leikattuna. Lopuksi totean, että koko K-ryhmällä ja Citymarket ketjulla on todella pitkä matka kuljettavana, ennen kuin niillä on minkäänlaista oikeutta edes puhua asiakaspalvelusta. Rajansa se on minunkin kärsivällisyydellä.- K kauppa = natsit
Laitan myös kyseisen insestikaupan boikottiin ihan myötätunnosta.
- Hanki tietoa,tonttu
Ota nyt jo lääkkeesi, jos kuvittelet että kauppias lisää vaikka atrianvalmiskanapakkaukseen marinadit. Ne marinadit tulee sieltä teollisuudesta,tonttu.
Koska meillä ei ole centin kolikkoa, on hinta pakko pyöristää eikä se ole kauppiaiden vika jos centin kolikkoa ei ole. Ei kauppias sentään kolikkopaino ole,tonttu.
"niin kauan kuin tavaraa riittää" lukee tarjouksissa,tonttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910