Syön Yaz merkkisiä ehkäisypillereitä (4 liuskaa) joissa siis on 24pvä vaikuttavia pillereitä ja 4pvä lumepillereitä jotka eivät sisällä vaikuttavia aineita.
Siis kyllä ymmärrän että jos pilleri ei sisällä vaikuttavia aineita niin eihän sillä mitään väliä ole ottaako sen vaiko eikö, mutta varmistan nyt sitten täältä viisaammilta ihmisiltä että eihän sillä tosiaan ole mitään merkitystä vaikka paketin heittää roskiin 24 pillerin jälkee eikä ota lumepillereitä vaan odottaa sen 4 päivää ja aloittaa uuden liuskan.
Onko siis lumepillereillä mitään vaikutusta? Ehkäisyneuvolassa vaan neuvottiin että ota ne lumepillerit että jää se syömisrytmi paremmin päälle, mutta minulla se kyllä muistuu ilman niitäkin.
lumepillerit
8+17=25
2
5513
Vastaukset
- rgarg
Juu, paketin käyttöohjeissakin sanotaan, että jos lumepillerin esim. unohtaa ottaa, niin se ei haittaa eikä sitä tarvitse ottaa jälkikäteen. Ei siis ole merkitystä, että otatko lumepillerit vai et.
- 18+17=25
Ai no niimpäs lukeekin! Hyvä, kiitoksia vastauksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761