Masennuslääkkkeet ja seksi

Käytän aurorix nimistä masennuslääkettä, olen syönyt sitä noin vuoden verran.
Nyt olen huomannut että kiinnostus seksiin on todella vähentynyt huomattavasti.
En suoraan vedä johtopäätöksiä lääkkeeseen, mutta epäilen että siinä on vika.

Olen kyllä ollut viikonlopunkin ilman lääkettä mutta en huomannut että seksi olisi yhtään kiinnostanut enempää, tosin varmaan lääkkeet vaikuttavat monta päivää.

Jollain tavalla se on ikäänkuin laimentunut, ei oikeastaan niin kiinnosta..
Eipä juurikaan kyllä mikään muukaan niin kiinnosta, tosin hyvin jaksan käydä töissä ja muutenkin elää.

Kun tietäisi vain onko se tuossa lääkkeessä, vaiko onko jotain muuta vialla sitten.Tuo haluttomuus on tullut ihan viime kuukausina.

Onko kenelläkään kokemusta lääkkeestä ja onko ollut samanlaisia ongelmia.
5162
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

No, kyllä se mainitaan siellä mahd. libidon heikkenemisemä ja ei se viik.lopun ottamuus auta koska veressäsi on vielä kys.lääk.

kokeile jotain muuta

Äänestä

Kiitos vastauksesta, helpottaa tieto jotta on lääkkeessä syy eikä muualla.

Muuten tämä lääke sopii minulle kuin nakutettu, eli en viitsisi alkaa vaihtamaan, vähän sellainen käsitys on, jotta aina on jotain sivuvaikutuksia vaikka mihinkä lääkkeeseen vaihtaisi.

Äänestä

Terve herra X,
Olen itse 5-kymppinen mies ja sain ensimmäisen masennuslääkityksen sinun iässäsi. En enää muista kaikkia vuosien varrella käyttämiäni masennuslääkkeitä nimeltä, mutta voin sanoa kokemuksesta että osa vie halutkin, osa vie erektion ja jotkut estävät laukeamisen vaikka erektio on kunnossa. Tuo jälkimmäinen saattaisi äkkinäisestä tuntua hyvältä vaihtoehdolta, mutta on todellisuudessa aivan raivostuttava - siis siemensyöksyn sijasta ole jossain epämääräisessä tilassa, jossa et tunne nautintoa - se on kamalaa. Ja nuo viagrat ja muut, ei ne varsinkaan iän myötä saa aikaan sitä ihanaa hekumaa, joka seksiin yleensä liittyy.

Minä panostaisin masennuslääkkeiden sijasta reippaaseen kuntoiluun jos se vain suinkin onnistuu, vaikka väkisin.

Äänestä

hmm...

itsellä kokemusta jossa testosteronivajen oireisiin oli masennuslääkitys..
kun testo arvoja ei oltu mitattu......kivaa..
toisaalta erektio-ongelmia ei ole ollut lainkan....
mutta ei haluja ...aika outo yhdistelmä..!!

Sitten vaihdettiin Zoloft:iin ( SSRI )..... ja tuore seurustelusuhde..
Itse huomasin yllätyksekseni että laukeaminen oli viivästynyttä .. 30-1.5 tuntia
itselle tuo ei sinäänsä ollut ongelma.....lähinnä hymyilytti moinen teräskunto
mutta partneri vähän valitteli usein jälkeenpäin että joutuu kävelemään jalat harallaan.

ei muuten ole egon kohotusta vaan tosi juttu...... vieläkin hymyilyttää tuo aika..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


herra x 34v kirjoitti:

Käytän aurorix nimistä masennuslääkettä, olen syönyt sitä noin vuoden verran.
Nyt olen huomannut että kiinnostus seksiin on todella vähentynyt huomattavasti.
En suoraan vedä johtopäätöksiä lääkkeeseen, mutta epäilen että siinä on vika.

Olen kyllä ollut viikonlopunkin ilman lääkettä mutta en huomannut että seksi olisi yhtään kiinnostanut enempää, tosin varmaan lääkkeet vaikuttavat monta päivää.

Jollain tavalla se on ikäänkuin laimentunut, ei oikeastaan niin kiinnosta..
Eipä juurikaan kyllä mikään muukaan niin kiinnosta, tosin hyvin jaksan käydä töissä ja muutenkin elää.

Kun tietäisi vain onko se tuossa lääkkeessä, vaiko onko jotain muuta vialla sitten.Tuo haluttomuus on tullut ihan viime kuukausina.

Onko kenelläkään kokemusta lääkkeestä ja onko ollut samanlaisia ongelmia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu