SDP kakkonen kun tosiasiassa RKP syöksyy tuplaten Perussuomalaisiin verrattuna.
http://svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=241895
RKP:n äänitorvi svenska YLE raportoi, Perussuomalaiset alaspäin
6
71
Vastaukset
- Jep.
PS:n väitetty lasku on niin pieni, että häviää virhemarginaaliin. Mutta ei näissä kyselyissä ja valtamedian uutisoinneissa.
Ennen vaaleja katosi johonkin "virhemarginaaliin" jopa yli 3% pesujen kannatuksesta. Kannatus kun oli kyselyfirmojen mielestä liian suuri???
Varmaankin on niin, että PS:n kannatus on pienessä nousussa Wallinin jupakan tähden, mutta YLE ja kyselyfirma haluavat pitää puolueen ns. laskutrendin otsikoissa.- Taloushutkimus:.!1%#
.
Samainen taloustutkimus "ennusti" ennen vaaleja perussuomalaisille "mahalaskua"
Että sillä tasolla on osaaminen ko. lafkassa
. - Eero Lehti kok:.
Taloushutkimus:.!1%# kirjoitti:
.
Samainen taloustutkimus "ennusti" ennen vaaleja perussuomalaisille "mahalaskua"
Että sillä tasolla on osaaminen ko. lafkassa
..
Eero Lehti (sekoomus) omistaa Taloustutkimuksen
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eero_Lehti
.
- hupipersut
Suomalaisuuden Liitto teettää aina niitä "kielitutkimuksiaan" Taloustutkimuksella. Olen pakkoruotsipersun kanssa samaa mieltä asiasta.
"Että sillä tasolla on osaaminen ko. lafkassa"
Persut olivat lokakuussa 2011 21% kannatuksella, toiseksi suurin puolue. Nyt 15% ja neljänneksi suurin, jopa KEPU on suurempi!- Hupihurri!
Sanoo nettisveko, jonka puolue keikkuu huimassa 3,5%:n kannatusluvuissa! ;)
Taas tuota surullisenkuuluisaa svekologiikkaa.....
- jhgfdsa
Ihmiset äänestävät galluppien mukaan!
Nyt on tarkoitus herättää RKP ja hyljätä persut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753