Hei! Ajattelin nyt vihdoin kirjoittaa tänne kun en tiiä mistä muualta saisin mielipiteitä. Eli, suön tällä hetkellä toista kuukautta yasminelle merkkisiä pillereitä, ja kärsin melkein joka ilta pahasta olosta ja vatsaoireista. Vatsa on kipeä ja juoksen vessassa moneen kertaan joka ilta. Päivisin ei ole mitään ongelmia. Onko mahdollista että nämä kivut johtuvat yasminelle pillereistä? Aikaisemmin söin parisenvuotta cypretyliä, ja myös niiden aikoina kärsin vatsavaivoista. Nykyään myös kärsin päänsärystä päivittäin. Eli kysymykseni on, voiko pillereistä tosiaan tulla näin paljon vatsavaivoja? Vaihdan luultavasti nuvaringiin heti näiden loputtua, mutta onko edes mahdollista löytää pillereitä joista ei saisi sivuoireita? Kertokaa kokemuksianne, tarvitsen tosiaan apua ja vastauksia!
Yasminelle ja vatsakivut
3
234
Vastaukset
- 20+20
Yhen ainoan kerran olen kokeillu e-pillereitä ja juurikin noita kyseisiä. Sain niistä hirveät vatsakivut. Siihen loppu pillereiden käyttö.
Yksi lääkäri totesikin että ihmettelee miksi noita aina tungetaan kun aiheuttavat kaikista eniten tälläisiä oireita. - joopas jooh
Niinpä niin. Ja itse söin aikoinaan yasminelleja, eikä mitään ongelmia ollut minkään suhteen. Nämä on niin yksilöllisiä juttuja, turha toisten kokemuksiin vertailla. Vain kokeilemalla saat tietää, sopiiko jokin toinen pillerimerkki tai rengas sinulle - et muuten.
- SA
okei! Outoa koska kerroin viimeks lääkärille cypretylin aiheuttamista kivuista, ja antoi sit silti noita. Mutta hyvä tietää että on tavalista saada noita vatsakipuja, kun mietin että johtuuko jostakin muusta! Ja "joopas jooh" tiedän vasrin hyvin yksilöllisyydestä, mutta mun kysymys kuuluikin jos edes on mahdollista että saa kovia vatsakipuja pilereistä. Ja muutenkin kysyin näin yleisesti, että onko kenellekkään mahdollista löytää pillereitä joista ei saa mitään sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872