Kuinkakauan 4kpl zithromaxia pysyy elimistössä jos ne on otettu yhtäaikaa?
Zithromax?
3
1256
Vastaukset
- farmaseutti
eliminaation puoliintumisaika on 2-4 vuorokautta, eli siinä ajassa lääkkeen määrä elimistössä on vähentynyt puoleen, ja taas seuraavien 2-4 vuorokauden aikana 25 prosenttiin jne. Miksi tarvitset tietää?
- zithro
Mietin vaan että koska suunnilleen oireiden pitäisi olla parantunut. Voiko Zitrhromaxin kanssa juoda alkoholia?
- farmaseutti
zithro kirjoitti:
Mietin vaan että koska suunnilleen oireiden pitäisi olla parantunut. Voiko Zitrhromaxin kanssa juoda alkoholia?
Luulisin että viimeistään viikossa tepsii jos on tepsiäkseen. Alkoholin samanaikainen käyttö on kohtuuden rajoissa sallittua (ts. ei tule antabusreaktiota), ei heikennä antibiootin tehoa mutta runsas alkoholin käyttö heikentää elimistön omaa puolustuskykyä ja siten haittaa parantumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339