Ei riitä että suomessa on talousasiat,elintaso,palkkataso,asuntojen hinnat jne.päin helkkaria niin viellä sataa lunta kun muualla on jo kevät/kesä!
Paskamaa&Paskameno!
Suomessa sataa lunta,euroopassa täysi
9
54
Vastaukset
- hieno tykky
Ei näin kaunista tykkylunta ole ollut koko vuonna ja taivaskin täynnä lentokoneiden viivoja..
- Paskamaa&Paskameno
Inhoan lunta ja pakkasta,kumpaakaan ei tarvita.
- 4
Taisit lintsata peruskoulun maantiedon tunneilta.
- havukka2
Mutta kuinka ollakaan, silti lämpimistä maista tulee suuria fiskaaleita pyytämään rahaa täältä pakkasen ja lumen keskellä kärvisteleviltä ihmisiltä.
Kyllä se jotenkin tuntuu väärältä meitä kohtaan tämä Barrosonkin viimeinen vierailu
rahanpyyntiasioissa Kataisen luona.- kok sucks
Joo mut ei mut joo mut ei sehän on kokoomusloisten vika ei muiden.
- katso juntti taivaal
kok sucks kirjoitti:
Joo mut ei mut joo mut ei sehän on kokoomusloisten vika ei muiden.
le...
Viivoja täynnä, sattumaahan sää on ja nasa tekee vain sademittauksia ilmakehässämme... - juntti pilvet edessä
katso juntti taivaal kirjoitti:
le...
Viivoja täynnä, sattumaahan sää on ja nasa tekee vain sademittauksia ilmakehässämme...Ei pysty sillä lunta sataa.
- haihduta pois,
juntti pilvet edessä kirjoitti:
Ei pysty sillä lunta sataa.
- Naturaa Taustalla?
Vai pyytämään? Kyllä siinä velkojen vakuuksien pakkolunastuksista oli kyse. Ehkä on löytynyt uusi kaivosalue joka lisätään "saataviin"?
"Kysymyksenalaiseksi jääkin se, sitoivatko ympäristöviranomaisemme kätensä jo hankkeen valmisteluvaiheessa Natura 2000-aluerajauksiin siten, että viranomaisten kyky harkita puolueettomasti ja objektiivisesti lopullista alue-esitystä olisi alentunut? Joka tapauksessa ympäristöviranomaisten "oma esitys" Suomen Natura verkostoksi muotoutui mittasuhteiltaan Euroopan suurimmaksi jo ennen maanomistajien kuulemista."
http://naturansalat.blogspot.com/2009/04/miksi-oikeusturva-ja-perusoikeudet.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203