Olis kevättä rinnassa täällä päin:9 Mutta tuntuu että sellaista ihanaa naista ei löydy millään rinnalle. Ikää on 28 vuotta ja jo kertaalleen oltu naimisissa, eli elämän kokemustakin löytyy. Viihteellä ei montaa kertaa jaksa vuodessa juosta. Jos jostain puolelta maailmaa löytys ihana ja rakastettava nainen se ois mahtavaa, sillä täällä on ihana ja rakastettava mies:D..Enkä ole edes mörkö...ainakaan paha:p..Jos joku kiinnostuu otappa yhteyttä tänne vaikka nyt alkuun.
Onko ihania naisia olemassa?
18
263
Vastaukset
- no hyös
Sori, kerran avioliitossa epäonnistuminen ei ole hyvä myyntivaltti.
- MÄ VAAN
Huomaa että avio/avoliitto eivät ole myynnissä,oletko kenties autokauppias..kyllä sun pitäis hävetä..paitsi ethän osaa kun esineellistät kaikkein tärkeimmän eli tunteet..mutta munarikasta pääsiäistä sinulle.
- bantsukka
Enpä usko että kukaan siitä välittää kun et voi tietää miksi avioero on tullut tai syyt siihen. Voihan se olla että vika on vaan toisessa tai jotain muuta sellaista..
- no hyös
Avioliitossa on kaksi ihmistä. Vikaa on aina kummassakin.
- vbvbvbvbbb
Vika ei aina ole molemmissa..hölmöä niin edes väittää..joskus vaan tulee avioero vaikka toinen olisi tehnyt kaiken liiton eteen ja toinen ei yhtään mitään..
- MÄ VAAN
Missäs päin vaikutat..oon ite 46v.mutten mikään "puuma".Ois kiva jakaa kokemuksia ja jutella.minä
- juksaaja julle
Ai et vai?..:) Selvästikin PUUMA Kun alle 30 miestä haikailet! Ei taida olla onni myötä..vai uskallatko kuvan laittaa?
- MÄ VAAN
juksaaja julle kirjoitti:
Ai et vai?..:) Selvästikin PUUMA Kun alle 30 miestä haikailet! Ei taida olla onni myötä..vai uskallatko kuvan laittaa?
Tässä sen näkee..en ole kiinnostunu kyseisellä tavalla,mutta teikäläisen ajatusmaailmassa..voi pyhä sylvi,oletko koskaan ajatellut että nainen haluaa keskustella.Ilman kaxmielisyyttä..
- Caine-84
Tämän ketjun aloittaja on itse Pohjois-Savosta :)..Kuvan voin esim. lähettää sähköpostilla..
- Teija.21
Mä oon kanssa pohjois savosta..
- yök
Ei kiitos, oon kyllästynyt suomalaisiin jotka on kaikki jo alta 30 käyny avioeron läpi, hullut suomalaiset.
Ite oo n 31 vuotias nainen isolla n.llä ja lähen kesällä eteläeurooppaan jossa tän ikäiset on vielä vapaita eikä hätäilly alttarille. - nbnbb
Lähet etetlä-Eurooppaan etsimään miestä? Kuten sanoit hullu suomalainen..Joo se uskotaan että olet Yök..Mutta ei se avioero ihmistä muuta..tuo vaan Yök kertoo sinun epäkypsyydestä.
- zxaxzaz
Yökkönen lähtee etsimään muualta kun ei saa edes suomalaista
- Plusmiinusnolla
Ei ole ihania naisia olemassakaan... Tai ehkä muutama, mutta miehet ei niitä koskaan huomaa, vaan ottaa vierestä sen blondatun ja maalatun lumpun, ja sitten itkee kun elämä on perseestä, ja sen vaimokkeenkin hiusjuuresta pukkaa tummaa, ja se vaan natkuttaa ja riitelee rahasta... Eihän sen niin pitänyt mennä. :(
- herra xXx
Ei sillä ulkonäöllä ole loppujen lopuksi niin väliä vaan sydämmellä..alussa tietysti ensi katsoo pintaa..mutta se lopulta unohtuu..vanhana me kaikki ollaan ryppyisiä:)
- Ruma Läskinaama
Oikeasti ihanat ja mukavat ihmiset ovat harvassa. Suurin osa miehistä sekä naisista on vmäisiä peepäitä. Olen joskus tavannut aidosti mukavia ja kilttejäkin ihmisiä mutta he ovat pieni vähemmistö.
- BööööÖÖ!!!
Mie tyytyisin sellaiseen herttaseen ja ihanaan naiseen..Itse olen kanssa herttainen, kiltti, huumorintajuinen..vaikka en siltä näytä..vaan näytän ennemmin joltain moottoripyörä jengiläiseltätai Hynysen pikkuveljeltä:D
- ylcvvbv
Käy poika maksullisissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770