Onko ihania naisia olemassa?

Caine-84

Olis kevättä rinnassa täällä päin:9 Mutta tuntuu että sellaista ihanaa naista ei löydy millään rinnalle. Ikää on 28 vuotta ja jo kertaalleen oltu naimisissa, eli elämän kokemustakin löytyy. Viihteellä ei montaa kertaa jaksa vuodessa juosta. Jos jostain puolelta maailmaa löytys ihana ja rakastettava nainen se ois mahtavaa, sillä täällä on ihana ja rakastettava mies:D..Enkä ole edes mörkö...ainakaan paha:p..Jos joku kiinnostuu otappa yhteyttä tänne vaikka nyt alkuun.

18

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no hyös

Sori, kerran avioliitossa epäonnistuminen ei ole hyvä myyntivaltti.

• MÄ VAAN

Huomaa että avio/avoliitto eivät ole myynnissä,oletko kenties autokauppias..kyllä sun pitäis hävetä..paitsi ethän osaa kun esineellistät kaikkein tärkeimmän eli tunteet..mutta munarikasta pääsiäistä sinulle.

• bantsukka

Enpä usko että kukaan siitä välittää kun et voi tietää miksi avioero on tullut tai syyt siihen. Voihan se olla että vika on vaan toisessa tai jotain muuta sellaista..

• no hyös

Avioliitossa on kaksi ihmistä. Vikaa on aina kummassakin.

• vbvbvbvbbb

Vika ei aina ole molemmissa..hölmöä niin edes väittää..joskus vaan tulee avioero vaikka toinen olisi tehnyt kaiken liiton eteen ja toinen ei yhtään mitään..

• MÄ VAAN

Missäs päin vaikutat..oon ite 46v.mutten mikään "puuma".Ois kiva jakaa kokemuksia ja jutella.minä

• juksaaja julle

Ai et vai?..:) Selvästikin PUUMA Kun alle 30 miestä haikailet! Ei taida olla onni myötä..vai uskallatko kuvan laittaa?

• MÄ VAAN
        juksaaja julle kirjoitti:

Ai et vai?..:) Selvästikin PUUMA Kun alle 30 miestä haikailet! Ei taida olla onni myötä..vai uskallatko kuvan laittaa?

Tässä sen näkee..en ole kiinnostunu kyseisellä tavalla,mutta teikäläisen ajatusmaailmassa..voi pyhä sylvi,oletko koskaan ajatellut että nainen haluaa keskustella.Ilman kaxmielisyyttä..

• Caine-84

Tämän ketjun aloittaja on itse Pohjois-Savosta :)..Kuvan voin esim. lähettää sähköpostilla..

• Teija.21

Mä oon kanssa pohjois savosta..

• yök

Ei kiitos, oon kyllästynyt suomalaisiin jotka on kaikki jo alta 30 käyny avioeron läpi, hullut suomalaiset.
      Ite oo n 31 vuotias nainen isolla n.llä ja lähen kesällä eteläeurooppaan jossa tän ikäiset on vielä vapaita eikä hätäilly alttarille.

• nbnbb

Lähet etetlä-Eurooppaan etsimään miestä? Kuten sanoit hullu suomalainen..Joo se uskotaan että olet Yök..Mutta ei se avioero ihmistä muuta..tuo vaan Yök kertoo sinun epäkypsyydestä.

• zxaxzaz

Yökkönen lähtee etsimään muualta kun ei saa edes suomalaista

• Plusmiinusnolla

Ei ole ihania naisia olemassakaan... Tai ehkä muutama, mutta miehet ei niitä koskaan huomaa, vaan ottaa vierestä sen blondatun ja maalatun lumpun, ja sitten itkee kun elämä on perseestä, ja sen vaimokkeenkin hiusjuuresta pukkaa tummaa, ja se vaan natkuttaa ja riitelee rahasta... Eihän sen niin pitänyt mennä. :(

• herra xXx

Ei sillä ulkonäöllä ole loppujen lopuksi niin väliä vaan sydämmellä..alussa tietysti ensi katsoo pintaa..mutta se lopulta unohtuu..vanhana me kaikki ollaan ryppyisiä:)

• Ruma Läskinaama

Oikeasti ihanat ja mukavat ihmiset ovat harvassa. Suurin osa miehistä sekä naisista on vmäisiä peepäitä. Olen joskus tavannut aidosti mukavia ja kilttejäkin ihmisiä mutta he ovat pieni vähemmistö.

• BööööÖÖ!!!

Mie tyytyisin sellaiseen herttaseen ja ihanaan naiseen..Itse olen kanssa herttainen, kiltti, huumorintajuinen..vaikka en siltä näytä..vaan näytän ennemmin joltain moottoripyörä jengiläiseltätai Hynysen pikkuveljeltä:D

• ylcvvbv

Käy poika maksullisissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe