miten voitte uskoa.oikeasti

zelda

olen rukoillut mutta ei jumala mulle vaan vastaa.miten saisin jumalan vastaamaan mulle? tietääkö kukaan? onko kellekkään jumala puhunut?

4

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielun pelastus

olet rukoillut, ok. mutta, mitä pyysit tai kysyit häneltä? jos pyysit häntä näyttämään itsensä sinulle, niin hän kyllä tekee sen, jos nöyrin sydämin pyysit. sydämen tila ratkaisee. hän puhuu heille, jotka tuntevat hänet tai haluavat oppia tuntemaan hänet. hän on jeesus kristus, siis jeesus on jumala isolla j-kirjaimella. hän on herra isolla h-kirjaimella ja pelastaja isolla p-kirjaimella.

jos sinä haluat todella kuulla häntä, siis jumalaa, niin rukoile totisella sydämellä ja tarkoituksella tämä rukous: Jeesus Kristus, Jumala, anna minulle kaikki minun syntini anteeksi ja tule minun sydämeeni asumaan, muuta minut, tässä olen, minä haluan pelastua. Kiitos, että saan tulla juuri nyt omaksesi. Kiitos että saan kuulla sinun myös puhuvan minulle. Kiitos, Jumala.

• sielun pelastus

vastaan vielä kysymykseesi, miten voit uskoa, oikeasti

voin uskoa, koska olen rukoillut aikanaan juuri tuon edellämainitun kaltaisen rukouksen. voin uskoa, koska olen kohdannut elävän Jumalan, joka kuoli syntieni takia Golgatalla, ristillä, ja hän nousi ylös kuolleista. minulla on ikuinen elämä taivaassa hänen ristintyönsä takia, kun olen ottanut vastaan pelastuksen lahjana. tätä lahjaa hän tarjoaa kaikille. lue ystävä hyvä raamattua, etenkin Johanneksen evankeliumia, niin opit tuntemaan Jeesuksen, Jumalan, ja Jumalan Pyhän Hengen. Pyhä Henki tulee ohjaamaan sinua varmasti uskon asioissa eteenpäin, kunhan ensin teet uskon ratkaisun, ratkaisun ottaa pelastus-lahja vastaan.

• vanha ja vakaa

Jos maapallolla on kymmenentuhattamiljoonaa uskovaista esimerkiksi ja vaikka vain joka toinen päivittäin rukoilee jumalaa niin arvaappa onko linjoilla tungosta?
      Ei siinä pysty yksi jumala vastaamaan jollekkin tietylle maan matoselle suomi nimisessä tuppukylässä euroopan laidalla.
      Kun universumissamme emme ole tietenkään yksin niin miljaardien aurinkokuntien planeettojen sivilisaatioiden uskovaiset päälle mouruamaan huomiota jumalalta. Arvaappa onko tungosta?

• Ehei, linjoilla ei ole tungosta, koska Jumala on kaikkivaltias, joka kykenee vastaamaan kaikille yht'aikaa. Hänellä on kolmenlaisia vastauksia: (1) kyllä, (2) ei, (3) odota (=aika ei ole vielä oikea pyyntösi täyttämiseen).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe