olen rukoillut mutta ei jumala mulle vaan vastaa.miten saisin jumalan vastaamaan mulle? tietääkö kukaan? onko kellekkään jumala puhunut?
miten voitte uskoa.oikeasti
4
59
Vastaukset
- sielun pelastus
olet rukoillut, ok. mutta, mitä pyysit tai kysyit häneltä? jos pyysit häntä näyttämään itsensä sinulle, niin hän kyllä tekee sen, jos nöyrin sydämin pyysit. sydämen tila ratkaisee. hän puhuu heille, jotka tuntevat hänet tai haluavat oppia tuntemaan hänet. hän on jeesus kristus, siis jeesus on jumala isolla j-kirjaimella. hän on herra isolla h-kirjaimella ja pelastaja isolla p-kirjaimella.
jos sinä haluat todella kuulla häntä, siis jumalaa, niin rukoile totisella sydämellä ja tarkoituksella tämä rukous: Jeesus Kristus, Jumala, anna minulle kaikki minun syntini anteeksi ja tule minun sydämeeni asumaan, muuta minut, tässä olen, minä haluan pelastua. Kiitos, että saan tulla juuri nyt omaksesi. Kiitos että saan kuulla sinun myös puhuvan minulle. Kiitos, Jumala.- sielun pelastus
vastaan vielä kysymykseesi, miten voit uskoa, oikeasti
voin uskoa, koska olen rukoillut aikanaan juuri tuon edellämainitun kaltaisen rukouksen. voin uskoa, koska olen kohdannut elävän Jumalan, joka kuoli syntieni takia Golgatalla, ristillä, ja hän nousi ylös kuolleista. minulla on ikuinen elämä taivaassa hänen ristintyönsä takia, kun olen ottanut vastaan pelastuksen lahjana. tätä lahjaa hän tarjoaa kaikille. lue ystävä hyvä raamattua, etenkin Johanneksen evankeliumia, niin opit tuntemaan Jeesuksen, Jumalan, ja Jumalan Pyhän Hengen. Pyhä Henki tulee ohjaamaan sinua varmasti uskon asioissa eteenpäin, kunhan ensin teet uskon ratkaisun, ratkaisun ottaa pelastus-lahja vastaan.
- vanha ja vakaa
Jos maapallolla on kymmenentuhattamiljoonaa uskovaista esimerkiksi ja vaikka vain joka toinen päivittäin rukoilee jumalaa niin arvaappa onko linjoilla tungosta?
Ei siinä pysty yksi jumala vastaamaan jollekkin tietylle maan matoselle suomi nimisessä tuppukylässä euroopan laidalla.
Kun universumissamme emme ole tietenkään yksin niin miljaardien aurinkokuntien planeettojen sivilisaatioiden uskovaiset päälle mouruamaan huomiota jumalalta. Arvaappa onko tungosta?Ehei, linjoilla ei ole tungosta, koska Jumala on kaikkivaltias, joka kykenee vastaamaan kaikille yht'aikaa. Hänellä on kolmenlaisia vastauksia: (1) kyllä, (2) ei, (3) odota (=aika ei ole vielä oikea pyyntösi täyttämiseen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770