Tutkimme valtaväestön mielipidettä maahanmuutosta ja maahanmuuttajista.
Olisimme kiitollisia jos vastaisittte tähän pieneen kyselyyn.
- Kannatko maahanmuuttoa, miksi, miksi ei?
- Olisitko itse valmis muuttamaan toiseen maahan?
- Pitäisikö suomeen ottaa lisää maahanmuuttajia?
- Joutuvatko maahanmuuttajat kohtaamaan stereotypioita ja rasismia suomessa?
(miten asiaa voisi parantaa)
- Pitäisikö maahanmuuttajien asemaa parantaa suomessa?
(esim. koulutus ja työpaikat)
Maahanmuutosta?
4
<50
Vastaukset
- Minun mielestäni
- Kannatko maahanmuuttoa, miksi, miksi ei? Kyllä ja ei. Kannatan TYÖTÄ TEKEVIEN tai OPISKELEVIEN maahanmuuttoa, mutta en todellakaan niiden, jotka tulevat elämään kerjuulla ja tuilla.
- Olisitko itse valmis muuttamaan toiseen maahan? No miksei, jos siellä olisi työ- tai opiskelupaikka tiedossa
- Pitäisikö suomeen ottaa lisää maahanmuuttajia? Ei ainakaan niitä, jotka eivät opiskele/tee työtä. Poikkeuksena tietysti työssäkäyvien perheet.
- Joutuvatko maahanmuuttajat kohtaamaan stereotypioita ja rasismia suomessa? Varmasti, ainakin tummemmat. Asiaa voisi parantaa mm. kerjäämisen kieltämisellä ja sakottamalla luvattomia katusoittajia/kaupustelijoita. Silloin ei saisi niin huonoa kuvaa maahanmuuttajista.
- Pitäisikö maahanmuuttajien asemaa parantaa suomessa? Ei ainakaan muista EU maista tulevien; näiden maiden kuuluisi itse huolehtia kansalaisistaan. Parempi olisi, jos muista EU-maista tuleville ei annettaisi tukia ollenkaan. - ¢
Suomi on valtion nimi ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Luetteloviivan jälkeen ei tule välilyöntiä ja txt aloitetaan pienellä alkukirjaimella.
Vaikka lause on suluissa, niin se kirjoitetaan ihan kuin muutkin lauseet, eli aloitetaan isolla kirjaimella ja päätetään pisteeseen.
Muutenkin tuo koko sepustuksesi on ihan pewseestä! - SDPn myyntitykki
kannatan somalien virkamieskoulutusta ja rodunjalostusta.
somalit ovat eriomaisia tyottromyyspulan auttajia ja sossuylijaaman poistajia.
sitapaitsi heista tulee erinomaisia tulkkeja , tanssijoita ja taxikuskeja. ja gynekoloja ja vaipanvaihtajia. ja parittajia.
nain tarjan bordelli kukoistaa.. - Heh heh,
ainakin tutkimusmetodit ja otos on kunnossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078