Miksi työsuhdeautoille tapahtuu enemmän korvattavia liikennevahinkoja, kuin omistusautoille ja miksi omistusauton omistajien pitää nämä vahingot maksaa auto- ja liikennevakuutsmaksujen muodossa.
Työsuhdeautot tulisi saada omaan maksuluokaan, eikä niiden vahinkoja tulisi siirtää muiden autolijoiden masettavaksi.
Kuka tietää
2
168
Vastaukset 2
- joskus 60 tkm/vuosi.
Ehkä yksi syy on settä työsuhdeautoilijat (usein siihen pakotettuja) liikkuvat työkseen ja kilometrejä kertyy vuodessa ihan eri määrä kuin auton omistajilla.
- joskus 60 tkm/vuosi
Hieman lisäystä. Toinen syy on se että työsuhdeautot ovat nykyään hyvin pitkälti liisareita. Eivät hyväksy yhtään mitään semmoista kuluumista minkä laskevat kuuluvan 3 vuoden käyttön ja vaativat ne korjattavaksi vakuutuksen kautta ennen takaisinluovutusta. parkkipaikoista saaudut painautumat peltiin,suuremmat naarmut taikka kuten minulla kerra takapuskurissa pieni ruhje jonka olin paikannut itse. Pusjuri meni vakuutukseen 1500 euron vaihtohintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496