Kertokaahan mitä muuta leipäjonossa anovan teko on muuta, kuin ihan oikeeta kerjäämistä.
Kerjäläiset,-leipäjonot
8
71
Vastaukset
- ruokaa nälkään
Radiossa juuri äsken Ben Z KOK kertoili, että kerjäämien on suomessa loppu, suomalaisilta.
- kyykkyyn kyykkyyn
Kaupassa käynti ja pankkiautomaatin käyttö on myös kerjäämistä.
- kerj-älä-inen
Turha näitä leipäjonoja on kieltää kerjäämiseksi. Itse kerron lähteväni kerjäys reissulle. Kesällä menen romanikerjäläisten viereen kerjäämään.
- Tosimies.
Olen kuullut monia kertoja kuinka yksi ja sama kansanryhmä etuilee noissa jonoissa.
Mutta eurooppaministerimme ohjeiden mukaisesti asiasta ei saa keskustellakkaan. - leipee l l
Turha puhua etteikö kerjäläisiä ole suomessa. Viikottain kilometrien pituisia jonoja ympäri Suomea.
- jokivarrenmies
Juu, kannattaisi erottaa leipäjonot oikeasta kerjäämisestä. Leipäjonot ovat vain ja ainoastaan Suomen poliitikkojen "ammattitaidonnäyte", J. Kataisen suusta kuultua; "Fantastinen paremminvointivaltio". Mitäpä "työväen- ja kykypuolueen" edustajilta muuta voi odottaakaan? Pelkkää kurjuutta tietoisesti tehden. Siis hyvin-, ei kuin paremminvointivaltion näkyvin tunnusmerkki on leipäjonot? Täysiä valehtelijoita, rosvoja ja maanpettureita Suomen poliitikot.
- suomi nousuun
Antakaa leipää, mutta en kerjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770