Näitä eliittiherroja on:
taxellit, fortumin huijarit, finnairin huijarit jne - monet ovat ruotsinkielisiä; niin on minunkun äidinkieleni ruotsi mutta en minä eikä sukuni ole koskaan ollut rikasta eliittiä - me olemme aina tehneet ns tavallisia töitä - tehtaisssa, bussikuskeina, rekkakuskeina, siivoojina, jne mutta silti saamme p...skat silmillemme siitä vihasta jota suomenkieliset tuntevat näitä saaterin eliittiherroja kohtaan, eliittiherrat eivät meistä välitä kuin ennen vaaleja; silloin postiluukusta tungetaan mainoksia rkp:stä ja sen ehdokkaista.
Kyseenalaistan, ei vaan tiedä, että eliitin edut ja meidän ruotsinkielisten työläisten edut eivät ole koskan eivätkä tule koskaan olemaan yhtenäiset.
Olemme oppineet suomea työpaikoilla jne, monelle ei merkitse kauhean paljon, että äidinkieli on ruotsi juuri sen takia että epäoikeudenmukaisesti meitä pidetään samanalisin kuin nämä öykkäri-liliukset sun muut paakarit.
Minä puhun ja kirjoitan ymmärrettävää suomea, suomenkielist ovat minulle aivan samanlaisia läheisiä kuten sukuni. En ole, eikä minusta koskaan tule bättre folkia.
Eliitti ei meistä duunariruotsinkielistä välitä tuon taivaallista.
Eliitti ja tavallinen kansa:
6
99
Vastaukset
- Siis en tiennyt
Anteeksi vain, en ole ikinä tajunnut,että ruotsinkieliset eivät kaikki ole snapsilaluja laulavia, purjehtivia rikkaita.
- Korruptokratiaa..
Suomen joukkomurha; 1990-luvun lama:
http://pankkikriisi.blogspot.com/2008/11/laman-syylliset-rikollisille-syytesuoja.html- Kysyn Vaan..
Nalle Wahlroos oli yksi häikäilmättömimmistä omaan pesään vetäjistä tuossa lamassa. Miksi nykyinen lama olisi poikkeus?
- Murron Valmistelua..
Kysyn Vaan.. kirjoitti:
Nalle Wahlroos oli yksi häikäilmättömimmistä omaan pesään vetäjistä tuossa lamassa. Miksi nykyinen lama olisi poikkeus?
Englannin eliitti on ryöstänyt jo yli45 miljardia eläkekassoista. Suomea valmistellaan nyt samanlaiseen ryöstöön, kunhan velkataakka on tarpeeksi suuri jotta saadaan tekosyy toimia niin että tämä ryöstö toteutuu.
www.maxkeiser.com
- Folio Mulder
Elämää tarpeeksi pitkään nähneet, ihmisiä nähneet ja kuulleet kuten minä tietävät, että bättre folkilaisia on vain hyvin pieni osa. Pääosa ihan tavallisia hyviä ihmisiä on suomessa asuvista ruotsinkielisistä.
Joillain nuorilla voi olla jotain lapsellista näyttämisen halua kaikenmoisissa asioissa, jopa tuossa että suomen kieltä vältetään muka, vaikka osataan ja tilanne vaatisi suomen kieltä.
Eiköhän se bättre folk koko ajan hiipunut, kun Suomi pääsi Ruotsista ja Venäjästä eroon ja alkoi elää itsenäistä elämää.
Yhdessä asiassa minulla on vahva mielipide: Se että suomessa on syytä jokaisen maassa pysyvästi elävän osata suomen kieli. Vaikka Ruotsissa on paljon suurempi osa suomen kieltä puhuvia kuin täällä Ruotsin kieltä puhuvia, niin ei voi olettaa, että Ruotsissakaan suomen kielellä selviää.
Vaikka suomessa muut kielet ovat toissiajaisia, tärkeää on että Englantia, Venäjää ja Ruotsiakin osataan. - Anonyymi00006
suurin osa RKP-eliiteistä onkin saksalaiáisia ja venäläisiä, jne..
mutta Suomessahan on tämä SURSILLI-kultti...
kertokaas mitä ne tekee...
miksi hölmölä on aina se sama alistettu kansa, vaikka Staliniakaan ei enää oo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862