Minkälaiset vanhemmat on Oriveden murhaajakandidaatilla ?

Outoa porukkaa.

Eivät ole osanneet kasvattaa jälkeläisiään ?

Ilmeisesti kuvittelevat liikaa itsestään.

17

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä-minä-minä-minä-

Ainakaan vastuunkantamista ei ole opetettu.

• varhainenpuuttuninen

Olisi tarvittu varhaista puuttumista.

• Ei voi tiettää

Varmaan ihan tavalliset. Jos sitä onkin kiusattu työkkärissä, on lätkäisty aiheeton karenssi tai joitain.

• ....................

Tosi outo tyyppi, jos se tarttee työkkäriäkin.

• samusetä
        .................... kirjoitti:

Tosi outo tyyppi, jos se tarttee työkkäriäkin.

Kiusaaminen on paha juttu nykyään, se voi aiheuttaa pahoja traumoja.

• Amazing

Eiköhän olisi syytä lopettaa tuo vanhempien syytteleminen puskasta. Luulen, ettei heillä ole muutenkaan helppoa.

• Jonytonhelvetti!!!!!

Kyllä ne vaikeudet tuon kersan vuoksi on muilla. Painukoot vittuunja vastatkoon tekemisistään tai tekemättäjättämisistään.

• Tosimies.
        Jonytonhelvetti!!!!! kirjoitti:

Kyllä ne vaikeudet tuon kersan vuoksi on muilla. Painukoot vittuunja vastatkoon tekemisistään tai tekemättäjättämisistään.

Poika pitää vapauttaa välittömästi.

• White trashia

White tarshia

White trashia

• AK-47 kills

Jätä vanhemmat rauhaan kun et tiedä mitään ja täytyy kysellä täällä. Heillä on jo nyt tarpeeksi kestämistä.
      Tuommoiseen mielen "vinksahtamiseen" voi olla montakin syytä, ilmaston lämpeneminen, -kylmeneminen, altistuminen kommarien, kokkareiden, kristillisten, persujen, kepujen, ruotsalaisten, vihreiden ym vaikutukselle, liian vähän tai paljon kuria kotona, roskaruoka, nälkä, ylensyöminen, jne......

• paskaa ja roskaa

Itse asiassa ihminen luonteeltaan syntyy paljolti sellaiseksi kuin on.

Eikä se normaalioloissa paljon siitä muokkaannu.

• voivittumikäsikaloin

veikkaan että sinunkaltaisetloispaskat ovat syynä moniin asioihin, mutta ei se minua kiinnosta....
        loisetvittuunry eiköstä vaan....

• asdfasdfsdf

Vanhempien syyllistäminen on varattu sosiaalitoimiston kukkahattutädeille.

Todellakin vanhemmilla on varmasti järkyttävää ilman haukkumistakin.

• cameligansta

Nyt syyllistetään myös kukkahattutädit.
        Niiden olisi pitänyt tietää että jotain voi tapahtua Orivedelläkin. Olisi pitänyt ajoissa ottaa huostaan kaikki oriveteläiset lapset ja kasvattaa niistä sosiaalitoimen avulla kunnon gangstoja. ;o)

• Paitsi jos

ovat tarpeeksi tukevassa humalassa, kuten rasvanahka-perheissä joskus ollaan.

• ei pidä syyttää

Kukaan ei voi mennä takaamaan omista lapsistaan millaiselle tielle joutuvat tai päätyvät. Aivan turhaa syyllistää vanhempia. Kenen lapsi vaan voi eri syistä päätyä esim rikolliseksi, tappajaksi/murhaajaksi jne... jotain rajaa sentään jos osaatte ajatella. Vaikka olisi kuin hyvä kunnon koti ja kasvatus, ihminenn voi nyrjähtää. Tai taustalla on jokin persoonallisuushäiriö jne...

• voivittumikäsikapask

vittauako mangut... joka ei pysty vastaamaan teoistaan ei pysty vastaamaan mistään muustakaan... valinta on aina oma, olis syy mikä hyvänsä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      255
      3143
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      77
      2590
    3. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      28
      1735
    4. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1635
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      184
      1593
    6. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1260
    7. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      51
      1130
    8. 66
      1123
    9. 95
      1033
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      24
      909
    Aihe